Valóban. Nagy mértékben nekik köszönhetjük, hogy sorra lemaradunk a jobb kiadványokról, és a HD-filmek terén sem igazán szeretne egyik nagy stúdió sem "betörni" erre a "piacra".
Egyébként pont most az év vége felé szerettünk volna egy mesefilmmel jótékonysági akciót indítani. (Gyakorlatilag felajánlottuk volna az egyik siker-rajzfilm teljes árréstartalmát jótékony célra - elsősorban beteg gyerekeknek.) Vagy a Shrek, vagy a Lecsó lett volna a kiválasztott, és szerettük volna, ha a kiadó is beszáll - mondjuk egy kicsivel nagyobb árrést ad, és így több adomány gyűlt volna össze. Az ötletet támogatta az InterCom, de megkértek, hogy máskor, más filmeknél legyen ez az akció, mert mind a DreamWorks, mind pedig a Disney kiemelt címként kezeli ezeket a filmeket, és szeretnének vigyázni arra, hogy értékhozzáadott akción kívül (plussz egy film + egy patkány, stb.) ne legyen más akció, plussz, ha azt írom, hogy a kiadó is hozzájárult az akcióhoz, a multik azonnal az InterCom fejét veszik, hogy miért ad nekünk nagyobb kedvezményt - még ha jótékony célra is. Na ezért döntöttünk úgy, hogy a filmhez kötődő jótékonykodás helyett most Unicef-es akciót csinálunk.
Mondjuk el tudtam volna képzelni, hogy ha a kedvenc multim árengedmény helyett jótékonykodást hirdetett volna meg - és minden eladott Lecsó után 1990 forintot átutalt volna jótékony célra (ennyi egyébként a mi és a kiadó árrését összerakva sem lett volna soha a mi általunk lemezenként felajánlható összeg) - lehet, hogy nem dübörgött volna náluk annyira az üzlet, és nem is reklámoznák őket a mi oldalainkon a látogatóink, mint ahogy valószínűleg a Tescoban sem suttogják most egymást közt a vevők, hogy ha az Xpressnél vásárolsz, a Unicefet is támogatod. Szóval úgy néz ki, hogy Magyarországon a Tesco-modell működik a legjobban.