While trying to retrieve the URL: http://www.xpress.hu/
The following error was encountered:
Connection Failed The system returned:
(111) Connection refused The remote host or network may be down. Please try the request again.
Your cache administrator is cacheadmin@broadband.hu.
-------------------------------------------------------------------------------- Generated Tue, 02 Oct 2001 18:38:45 GMT by bpmnpr03.bixdc.broadband.hu (Squid/2.4.STABLE1)
3-4 Refresh segített a dolgon.
0
2001. október 2., kedd 19:20
151
Anti IQ aki mindig ott van ahol szükség van rá :-) Amit írsz az OK, de miért csak a Chello-nál fordul elő. Többször modemmel is nézem a lapot, de ott ilyet még nem tapasztaltam.
Nem lehetséges, hogy a név bázisú virtuál webszerver környékén van valami pici konfig hiba?
0
2001. október 2., kedd 2:04
29
www.duen.hu a rallye-s oldal. má' megint.
0
2001. október 1., hétfő 20:03
345
Igen. Tényleg nem tudom, hol lehet a gond, de most is úgy indult az egész, hogy bejött valami rallye fan-club. Ezek szerint nem Ti csináljátok ...:-(
0
2001. szeptember 30., vasárnap 22:10
Moderátor
7449
Szása: Te is Chello-s vagy?
0
2001. szeptember 30., vasárnap 21:51
345
Érdekes, azt hittem, hogy az új feljesztések (fórum stb.) miatt néha más lapokra irányítják a dolgokat.
Én mindig a Himalájás hegymászó-oldallal küzdök. Egyébként meg a Netscape 4.75-ön nem tudom megjeleníteni a fórumot, mindig csak a legutolsó hozzászólás látható. Most tudtam csak elkezdemni a kalandozást IE-vel. Suxx...
0
2001. szeptember 30., vasárnap 19:44
29
Most meg a www.pizzahut.hu jött be. Ha meg beírtam a pizzás címet akkor meg az Xpress jött be.
0
2001. szeptember 30., vasárnap 11:14
29
Most meg a www.explorers.hu hegymászós oldal jött be.
0
2001. szeptember 28., péntek 18:29
29
Bocs az ismétlésért, de az oldal csak nem akart megjönni, és csak nyomogattam a TOVÁBB gombot ész nélkül.
0
2001. szeptember 28., péntek 18:28
29
Már azon voltam, hogy újrainstallálom a gépemet. Nekem explorer 5.5-öm van de a 6-ost is kipróbáltam azzal sem jobb a helyzet. Nekem rendszeresen egy rallye oldal jött be. Már azt hittem, hogy vírusom van, de a Norton nem talált semmit. Ebben a pillanatban éppen a UPC zenéjét hallgatom, amíg a kezelő jelentkezik. Egyébként az UPC-nek van a világ legrosszabb help deskje. Még soha egyetlen egyszer sem hívtak vissza, bár ezt minden alkalommal megígérik. Már volt, hogy megkérdeztem, mi a garancia, arra, hogy visszahívnak és a hölgy csak égre-földre esküdözött, meg, hogy nagyon megígéri, hogy még ma visszahívnak, de csak nem hívtak. A 20 igéretből egyetlenegyszer hívtak vissza, időpontot egyeztetni, hogy másnap mikor jönnek. Na szóval, most az UPC azt mondta, hogy továbbítják a hibát az illetékesek felé és valószínűleg a transzparens proxy-val lesz a gond.
0
2001. szeptember 28., péntek 18:28
29
Már azon voltam, hogy újrainstallálom a gépemet. Nekem explorer 5.5-öm van de a 6-ost is kipróbáltam azzal sem jobb a helyzet. Nekem rendszeresen egy rallye oldal jött be. Már azt hittem, hogy vírusom van, de a Norton nem talált semmit. Ebben a pillanatban éppen a UPC zenéjét hallgatom, amíg a kezelő jelentkezik. Egyébként az UPC-nek van a világ legrosszabb help deskje. Még soha egyetlen egyszer sem hívtak vissza, bár ezt minden alkalommal megígérik. Már volt, hogy megkérdeztem, mi a garancia, arra, hogy visszahívnak és a hölgy csak égre-földre esküdözött, meg, hogy nagyon megígéri, hogy még ma visszahívnak, de csak nem hívtak. A 20 igéretből egyetlenegyszer hívtak vissza, időpontot egyeztetni, hogy másnap mikor jönnek. Na szóval, most az UPC azt mondta, hogy továbbítják a hibát az illetékesek felé és valószínűleg a transzparens proxy-val lesz a gond.
0
2001. szeptember 28., péntek 18:26
29
Már azon voltam, hogy újrainstallálom a gépemet. Nekem explorer 5.5-öm van de a 6-ost is kipróbáltam azzal sem jobb a helyzet. Nekem rendszeresen egy rallye oldal jött be. Már azt hittem, hogy vírusom van, de a Norton nem talált semmit. Ebben a pillanatban éppen a UPC zenéjét hallgatom, amíg a kezelő jelentkezik. Egyébként az UPC-nek van a világ legrosszabb help deskje. Még soha egyetlen egyszer sem hívtak vissza, bár ezt minden alkalommal megígérik. Már volt, hogy megkérdeztem, mi a garancia, arra, hogy visszahívnak és a hölgy csak égre-földre esküdözött, meg, hogy nagyon megígéri, hogy még ma visszahívnak, de csak nem hívtak. A 20 igéretből egyetlenegyszer hívtak vissza, időpontot egyeztetni, hogy másnap mikor jönnek. Na szóval, most az UPC azt mondta, hogy továbbítják a hibát az illetékesek felé és valószínűleg a transzparens proxy-val lesz a gond.
0
2001. szeptember 28., péntek 16:22
634
ez a próbléma nálam is fennál, de a netscap 6.-al ez nem jött elő még egyszer sem
0
2001. szeptember 28., péntek 14:27
151
Ja igen, bocsi. Szóval arra az oldalra gondoltam amit a www.xpress.hu megnyit. Az xpress.hu -t még nem próbáltam, de jónak tűnik. Az ügyfélszolgálatnak velem együtt vagy tizen jelezték a problémát azért mondtam, hogy nem sok értelme. De azért én is javaslom, hogy szóljatok nekik. (Lehet, hogy 50 után reagálnak csak :-)
0
2001. szeptember 28., péntek 13:55
Moderátor
7449
Simon: próbáltad már a www nélkül behozni az oldalt? Nem azért kellene felhívni az ügyfélszolgálatot, mert tudnak segíteni, hanem, hogy tudomást vegyenek a problémáról - nekünk azt mondták, hogy még senki sem jelezte feléjük. A Simon által megadott linket ne használjátok, mert a linkben megadott szám esetleg keveredésekhez vezethet másnál.
0
2001. szeptember 28., péntek 13:36
151
Nem szeretnék okosakat mondani, de a Chello ügyfélszolgálattal sokra nem lehet menni. Ami nálam bejött: A frissítésekkel kapcsolatban (mikor nem jelentek meg a Fórum képek) IE esetében egy CTRL-Refresh megoldja a gondot. Az oldal betöltésével kapcsolatban én a http://www.xpress.hu/default.asp?VID=3271880816947&OLDSZ=100 -t használom kezdőoldalnak és ha más oldal jön be akkor 4-5 Refresh általában meghozza a kívánt hatást. Ha nem akkor az előzményekből (History) valamelyik aloldalt behívom és az így bejövő oldalról a Főoldalra kattintok.
0
2001. szeptember 28., péntek 13:22
Moderátor
7449
Sok vásárlónk jelezte az elmúlt hetekben, hogy a UPC által üzemeltetett CHELLO internet-előfizetésen keresztül nem mindig található meg oldalunk, illetve a beírt címen más web-lapok jelennek meg. Arra kérnénk mindenkit, aki hasonló problémát tapasztalt, írjon nekünk, illetve hívja fel a CHELLO ügyfélszolgálatát a 06/40-333-872-es telefonszámon. Mi próbáltunk kommunikálni az illetékesekkel, de ők sem értik a probléma okát és arra kérnek mindenkit, aki találkozik a jelenséggel, hogy személyesen jelentsék be - csak így tudják közvetíteni magasabb fórumokra a hibajelzést. Azon Chellosoknak, akik valahogy elvergődtek idáig, a probléma megoldásáig javasoljuk, hogy oldalunkat a http://xpress.hu címen keresztül próbálják elérni.