"Ha én az Xpress-nél dolgoznék és egy ilyen üzenetet olvasnék"
Xpress nevében nem nyilatkozom, de ha nálam dolgoznál, és ilyen szinten érdekelnének a vásárlói igények, már aznap nem dolgoznád le a teljes napod.
Ahogy lentebb írtam, itt zömében igényes vásárlók vásárolnak, akiknek nem jó, ha lötyög a lemez a tokban, és érdekes, ha karcos a steelbook. Pláne, ha postán kap ilyet, és azzal kell szívnia, hogy küldözgetheti vissza (ld. Gyulus).
"hogy sok már így jön ki a gyárból... tehát nem, hogy az Xpress, de még az Intercom sem tehet róla..."
Dehogynem, mindenki tehet róla, aki a nyilvánvalóan hibás árut átvette. Más termékeknél a hibás termékeket visszaveszik, és mindenki reklamál annál, akitől vette, és elgondolkodik, hogy a továbbiakban kívánja-e saját magát blamálni hibás / igénytelen kezelésű termékekkel.
"fémdobozos közti árkülönbséget, összesen 1100Ft-ot veszthettél,"
Ezek dísztárgyak, amiért az eladó prémiumot kér. Hiába "csak" 1100 Ft a különbség, ha gány állapotban már nem minősül dísztárgynak. És ne keverjük ide azokat a steel-eket, aminek örülsz, mert limitált, és hibásan is jó, legalább megvan alapon. Mert azért te is írod, hogy nem örülsz neki. Elfogadtuk volna sok évvel ezelőtt mondjuk a törött Gyűrűk ura szobrot, mert legalább megvan?
A körömollós illetőt és az eladó haverjait (akiket szintén kivágnék, ha nálam dolgoznának), ne kavarjuk ide, mert bár engem is felháborít, erősen irreleváns a jelenlegi kérdésben.