Hello-bello! :)
Nézd, elmondom akkor hogy értem a problémát, a te példáiddal. Elhiszem, hogy valaki átsétál a nagy falon (persze keresztbe, nem hosszába :) ), vagy eltűntet egy repülőt. Na de én azt gondolom, hogy akinek van három agysejtje, az is tudja, hogy ez NEM IGAZ. Tehát mindig van valami csel/trükk/kamu az egész produkcióban, amiről nyilván nem tudunk. A rácsvándorlós jelenettel annyi bajom volt csupán, hogy ELVILEG ugye egy normál börtönbe vitték, ahol minden igazi, semmilyen előkészületek nem lehettek, hacsak nem épített fel Rút Faló egy kamu őrsöt kamu börtönnel ami azért meredek lenne... Én elhiszem, hogy egy bűvészről szóló filmet úgy kell nézni, hogy semmi se az aminek látszik, de ha jól rémlik egy Nolan nevű fickó szépen megoldotta, hogy ne legyenek kérdőjelek még egy ilyen témájú alkotásnál se. Itt viszont annyi koncepciót látok, hogy a rendező odabasz mindenféle elmebeteg csodát, majd bassza megmagyarázni azzal a címszóval, hogy öcsém, ezek varázslók tehát:
1. Bármit meg tudnak csinálni
2. Nem leplezhetjük le, hiszen ebből élnek.
Valaki szólhatott volna a rendezőnek, hogy ez azért film, ha a trükkök el vannak magyarázva, attól nem fog éhen halni egyetlen bűvész se... Azért valljuk be, volt ami szépen le volt vezetve nagyon helyesen, egész egyszerűen a végével nem tudott mit kezdeni a rendező. A fordulat, illetve a megmagyarázatlan baromságok zavartak csak.