• {name} ({TCS})


Nem regisztrált felhasználó  - [belépés]

Információs oldal
A rendelésről
A kínálatról
 

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy kedves vásárlóink a Magyarországon forgalmazott (magyar szinkronos és/vagy feliratos) DVD-k közel teljes választékát megtalálja az oldalainkon. Kivételt képeznek a pornófilmek, illetve az általunk technikai minőség szempontjából nem megfelelőnek ítélt kiadványok, valamint a beszerzési, illetve árképzési szempontból kiszámíthatatlan termékek.

A szerzői jogi törvények értelmében arra nincs lehetőségünk, hogy hazai jogtulajdonoshoz köthető, de nem Magyarországon forgalomba hozott filmeket forgalmazzunk. Pillanatnyilag ugyanis törvénybe ütköző olyan más régiós, vagy más országban forgalomba hozott filmet árusítani, amely film bármelyik hazai forgalmazó érdekeit sértheti.

Termékek szállíthatósága
 

Az oldalunkon megrendelhető termékek szállíthatósági státuszát mind a megrendelő-gombok színével, mind a termékeknél feltüntetett szöveges státusz-információval jelezzük. Ugyancsak feltüntetjük az adott termék szállíthatósági státuszát a kosaradban, a kívánságlistán, illetve rendelés után az aktív rendeléseid áttekintésére szolgáló oldalon (ezekről később).

Oldalunkon a következő szállíthatósági státuszokban lehetnek termékek:


AZONNAL SZÁLLÍTHATÓ TERMÉKEK

Az azonnal szállítható termékek saját raktárunkban találhatók, így ha a vevő másként nem rendelkezik (a rendelési paraméterek beállításainál), a legközelebbi rendelés-feldolgozás során kollégáink útnak indítják a rendelt terméket.

Az azonnal szállítható termékek megrendelő-gombjai enyhén narancs-színbe hajló sárga alapú gombok, rajtuk a MEGVÁSÁROLOM, illetve KOSÁRBA feliratokkal.


KB. 1-5 MUNKANAP ALATT SZÁLLÍTHATÓ TERMÉKEK

A kb. 1-5 munkanap alatt szállítható termékek legjobb tudomásunk szerint néhány napon belül beszerezhetők: vagy már úton van raktárunk felé a kiadóktól, vagy legutolsó információink szerint a kiadó azonnal tud rendelésünkre szállítani a termékből. Az 1-5 napos szállíthatóság azonban csak tájékoztató jellegű információ! Bár a legtöbb esetben ezek a termékek valóban néhány napon belül beérkeznek raktárunkba, néha előfordulhat, hogy a rendelés után megváltozik a termék státusza (a kiadó árukészlete időközben kifogyott, stb.). Ezt a termék adatlapján jelezzük, és a vásárló aktív rendeléseit felsoroló oldalon is látható a státusz-változás.

Rendszerünk az 1-5 nap alatt szállítható termékeket is előrendelésként kezeli!

Az 1-5 nap alatt szállítható termékek megrendelő-gombjai halvány narancs-színbe hajló sárga alapú gombok, rajtuk a MEGRENDELEM, illetve KOSÁRBA feliratokkal.


MEGJELENÉS ELŐTT ÁLLÓ TERMÉKEK

Megjelenés előtt álló termékekre előrendelést adhatsz le. A termékek megjelenési dátumát minden termék mellett olvashatod, és a szöveges szállítási státusz is jelzi a tervezett megjelenés időpontját (pl: SZÁLLÍTHATÓ: 2006. október 16. után). A kiadók által megadott megjelenési időpontok változhatnak. Ezeket a változásokat a lehető legrövidebb időn belül mi is jelezzük oldalunkon. Az egyes termékek aktuális megjelenési időpontja természetesen a vevő aktív rendeléseit felsoroló oldalon is mindig látható.

Amennyiben egy termék a korábban bejelentett időpontban nem érkezik meg, és a kiadó nem tud biztos új időpontot mondani, a termék megjelenési státusza BIZONYTALAN lesz. Általában sem a késés okáról, sem a várható új megjelenési időpontról nem tudunk információval szolgálni, de amint megtudjuk az új megjelenési dátumot, azt azonnal feltüntetjük oldalunkon.

Az előrendelhető termékek megrendelő-gombjai bordó alapú gombok, rajtuk az ELŐRENDELEM, illetve KOSÁRBA feliratokkal.


JELENLEG NEM BESZEREZHETŐ TERMÉKEK

Ha egy már megjelent termék kifogyott a raktárunkból és legjobb tudomásunk szerint a kiadó sem tud pillanatnyilag szállítani az adott termékből, akkor előrendelést tudunk felvenni a termékre. A szállíthatósági státusz ilyenkor minden esetben BIZONYTALAN. Az ilyen státuszú terméket is folyamatosan rendeljük a kiadóktól, és azonnal küldjük, amint a kiadó ismét tud szállítani az adott kiadványból.

Bármennyire is szeretnénk, pontos beszerzési időpontot egyetlen ilyen terméknél sem tudunk mondani. A termékek nagy részét általában 1-2 hét, vagy 1-2 hónap alatt újra lehet kapni, de sajnos előfordult már, hogy egy adott kiadványt évekig nem lehetett beszerezni.

Nagy valószínűséggel néhány nap, vagy néhány hét alatt szállítható az a termék, amely csak nemrég jelent meg (a kiadók általában jobban odafigyelnek az újdonságokra, és ha kifogy az első szállítmány, gyorsan rendelnek/gyártatnak újra), illetve a nagy nemzetközi stúdiókhoz, forgalmazókhoz tartozó kiadványok is ritkábban tűnnek el hosszabb időre a piacról.

Az előrendelhető termékek megrendelő-gombjai halvány kék alapú gombok, rajtuk a MEGRENDELEM, illetve KOSÁRBA feliratokkal.

Termékek kosárba helyezése
 

Ha egy terméket meg szeretnél rendelni, kattints a termék - előző pontunkban ismertetett - megrendelőgombjára. Amennyiben egy lista-oldalon vagy (keresés eredményeként felsorolt termékek, akciós oldalon felsorolt termékek), az oldalon látható több termék nem csak egyenként, hanem csoportosan is megrendelhető. Kattints a kiválasztott termékek mellett ilyenkor megjelenő kis négyzetekre - kipipálva ezzel a megvásárolni kívánt termékeket -, majd nyomd meg a lap alján található CSOPORTOS RENDELÉS feliratú gombot!

A kosár
 

A megrendelni kívánt termékek a megrendelő-gomb megnyomása után a KOSÁR-ba kerülnek. A kosárban gyűjtheted megrendelés előtt a kiválasztott termékeket. Az áru megnevezése, szállítási státusza és ára is megjelenik a kosárban, ahol az egyes termékek megrendelni kívánt mennyiségét is beállíthatod.

A termékek sorában található piros X-et ábrázoló gomb megnyomásával törölheted kosaradból azokat a termékeket, amelyeket mégsem kívánsz megvásárolni.

Ha még nem döntötted el, hogy megrendelsz-e egy terméket, vagy sem, kattints a KÍVÁNSÁGLISTÁRA feliratú gombra. A kiválasztott termék ekkor átkerül a kosár KÍVÁNSÁGLISTA szakaszába.

A kosárba tett termékek még nem számítanak megrendelésnek, így azokat a rendszer nem teszi félre, tehát ha csak a kosárba tettél egy azonnal szállítható státuszú terméket, de nem fejezted be a rendelési folyamatot, elképzelhető, hogy következő látogatásod alkalmával a kiválasztott termék már csak előrendelési státuszban szerepel a kosaradban. Ugyanígy a termék ára is mindig az aktuális árat tükrözi, tehát ha csak a kosárba helyeztél egy akciós áron kapható terméket, de nem rendelted meg azt, az akció végén az adott termék ismét a teljes árán szerepel majd a kosaradban!

Ha összeállítottad a rendelésed, a MEGRENDELÉS TOVÁBBÍTÁSA gomb lenyomásával folytathatod a rendelési folyamatot.

A kosarad aktuális tartalmának összegzését (hány termék található a kosárban, összesen milyen értékben) az oldal felső, világosszürke információs sávjának jobb oldalán is láthatod. A kosarad tartalmát a felső menüsorban látható bevásárló-kosár ikonra kattintva jelenítheted meg.

A kívánságlista
 
A KÍVÁNSÁGLISTÁN gyűjtheted azokat a termékeket, amelyek felkeltették az érdeklődésedet, de megrendelésükről még nem döntöttél. Az itt felsorolt termékeket bármikor egyetlen gombnyomással a KOSÁR-ba helyezheted, vagy törölheted. A KÍVÁNSÁGLISTÁRA a megrendelő-gomb megnyomásával a KOSÁR-ba helyezett termékeket teheted a termék sorában található KÍVÁNSÁGLISTÁRA gomb lenyomásával. A KÍVÁNSÁGLISTA csupán egyfajta virtuális jegyzettömb, amelyre "felírhatod" a téged érdeklő termékek címeit. A listán az adott termékek mindig az aktuális szállíthatósági státuszukkal és árukkal szerepelnek, a listára helyezett termékeket nem tesszük félre. A KÍVÁNSÁGLISTA a KOSÁR oldal alján található.
Szállítási beállítások
 

Ha a KOSÁRBAN megnyomtad a MEGRENDELÉS TOVÁBBÍTÁSA gombot, a SZÁLLÍTÁSI BEÁLLÍTÁSOK oldalra érsz, ahol a szállítás körülményeit kell kiválasztanod:

Szállítás módjának kiválasztása: itt döntheted el, hogy postával, futárral (egyelőre csak Budapesten) kéred a küldemény kézbesítését.

Futár érkezésének időpontja: ha budapesti futár-kézbesítést kérsz, itt jelezheted, hogy a nap melyik szakaszában lenne a legmegfelelőbb számodra a csomag kézbesítése. Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy az általad megadott időpontot nem tudják garantálni a futárok, hiszen a szállítás tényleges időpontja rengeteg külső körülménytől függ (forgalom, kiszállítandó csomagok száma, stb.).

Legkevesebb hány terméket küldjünk: itt állíthatod be, hogy egy-egy címedre küldött csomagot legkevesebb hány termékkel indítsunk útnak. Alapból minden azonnal szállítható terméket egyből küldünk. Itt kérheted, hogy várjunk össze legkevesebb 2-10 terméket. Ha az azonnal szállítható termékek száma nem éri el az általad beállított limitet, rendszerünk vásárlótól függően 5-45 napig félreteszi Neked az azonnal szállítható termékeket, amíg össze nem gyűlik annyi áru, amennyit minimum szállíthatóként megjelöltél. A limitet rendelés után is változtathatod (az ADMINISZTRÁCIÓ oldalon), illetve akár külön is kérheted egyes félretett termékek azonnali szállítását (erről később).

Mitől függ, hogy hány napig teszünk félre neked egy terméket? Egyes limitált kiadványok esetében egyedi megőrzési határidők lehetnek - tehát függetlenül a vásárló jogosultságától, egyes limitált kiadványokat legfeljebb a termék oldalán jelzett napig tudunk megőrizni. Az ettől eltérő kiadványoknál a rendszerünk az utolsó 180 nap alatt folytatott vásárlói tevékenységed alapján határozza meg automatikusan, hogy hány napig tudunk Neked félretenni egy terméket. Minél több terméket vásároltál ezen időszak alatt és minél kevesebb terméket töröltél a félretett rendeléseid közül, illetve minél kevesebb olyan csomagod volt, amit már átvételre előkészítettünk/kiküldtünk, de nem vetted át, annál tovább tudjuk félretenni neked a rendelt termékeket.

Alapból mindenkinek legfeljebb 25 napig tesszük félre a termékeket. Ha 180 napon belül legalább 2 terméket vásárolsz, vagy 2-t törölsz, a rendszer egy képlet alapján kiszámolja, hogy a vásárlási szokásaid alapján a továbbiakban hány napos megőrzési időre vagy jogosult. Minden átvett termék +1 átvett terméknek számít, minden már félretett rendelés törlése +1 törölt terméknek számít. (A félretétel, illetve megrendelés napján törölt rendelést nem számítja a rendszer, tehát ha rendelsz valamit és még aznap meggondolod magad, nyugodtan törölheted a terméket. Természetesen az előrendelések törlését sem számolja a rendszer, csak a már ténylegesen beszerzett és a vásárlónak félretett termékekét.) Ugyancsak törlésnek számít, ha a megőrzési idő lejártával a rendszer kénytelen automatikusan törölni az át nem vett rendeléseidet. Ha egy már átvételre előkészített, vagy kiküldött csomagot nem veszel át, a csomagban található termékeket a plussz költségek miatt duplán számítja fel a rendszer. A 180 napon belül megvásárolt és át nem vett termékek aránya alapján dől el, hogy legfeljebb hány napig tesszük félre neked a termékeket. Ha legalább annyi, vagy egy kevéssel több terméket vásároltál ennyi idő alatt, mint amennyit töröltél, akkor 25 nap marad a limited, ha legalább 2x többet vásároltál, mint amennyit töröltél máris megkapod a maximális limitet, azaz a 45 napos megőrzési időt, a minimumot pedig csak azoknak biztosítjuk, akik ezen időszak alatt négyszer több terméket töröltek, mint amennyit átvettek. A két szélső érték között a rendszer arányosan állapítja meg a jogosultságot.)

Egyéb megjegyzés a futárnak: ide néhány hasznos információt írhatsz a futárnak (mi szerepel a névtáblán, kopogjon és ne csöngessen stb.) Ezt a megjegyzést csak a futár látja, így a feldolgozó kollégáknak szánt üzeneteket ne ide írd!

Szállítási beállítások utólagos módosítása
 
Amennyiben rendelés után szeretnéd módosítani a szállítási beállításokat, kattints az oldal felső menüsorában található ADMINISZTRÁCIÓ gombra, majd a felkínált lehetőségek közül a RENDELÉSI BEÁLLÍTÁSOK MÓDOSÍTÁSA menüpontra! Ezen az oldalon ugyanazokat a szállítási paramétereket módosíthatod, amelyeket a rendelés során is beállíthatsz (lásd az előző pontot!), azaz: Szállítás módjának kiválasztása, Futár érkezésének időpontja, Legkevesebb hány terméket küldjünk, Egyéb megjegyzés a futárnak. Az itt beállított módosítások minden már megrendelt, de még feldolgozás előtt álló termékre vonatkoznak, tehát ha a rendeléskor még futárral kérted a csomag szállítását, de idő közben meggondoltad magad, és utólag módosítod a szállítás módját, minden korábban rendelt és még el nem küldött rendelésedet az új beállítások szerint küldünk majd el.
Rendelések utólagos módosítása
 

Amennyiben utólag szeretnéd módosítani a rendeléseidet, kattints az oldal felső menüsorában található ADMINISZTRÁCIÓ gombra, majd a felkínált lehetőségek közül az AKTÍV RENDELÉSEK menüpontra!

Minden megrendelt, de még feldolgozás előtt álló termék rendelését módosíthatod, az adott termék státuszától függően. Az AKTÍV RENDELÉSEK oldalon az általad rendelt és még fel nem dolgozott (kiküldés előtt álló) termékek listáját találod. Minden termék alatt megtalálod az adott termék státuszát, tehát láthatod, hogy már raktáron lévő, vagy beszerzés alatt álló termékről van szó, illetve ez utóbbi esetben mikor várható a termék beérkezése.

A termék státuszánál elolvashatod azt is, hogy az adott áru státuszától és az általad beállított szállítási opcióktól függően a következő rendelés-feldolgozáskor mi fog történni az adott termékkel. Amennyiben változtatni szeretnél, a termék sorában választhatsz a felkínált változtatási lehetőségek közül.

Módosítási lehetőségek:

FELDOLGOZÁS ALATT ÁTTÓ TERMÉKEK:

A feldolgozás alatt álló termékeknél kérheted az adott termék TÖRLÉSÉT, illetve kérheted, hogy TEGYÜK FÉLRE az adott terméket a következő feldolgozáskor. Amennyiben az általad beállított szállítási limit alacsonyabb a szállítható termékek számánál és a rendszer jelzi a terméknél, hogy a következő feldolgozás során félretesszük azt, kérheted a soron kívüli küldését is az adott terméknek, vagy termékeknek. A feldolgozás alatt álló termékeknél a módosítások nem lépnek azonnal életbe, csak a feldolgozás során történik meg a változtatás!

FÉLRETETT TERMÉKEK:

A félretett termékeknél kérheted az adott termék TÖRLÉSÉT, vagy a limittől független AZONNAL KÜLDÉSÉT.

ELŐRENDELT TERMÉKEK:

Az előrendelt termékeknél kérheted az adott termék TÖRLÉSÉT.

Mivel az oldalon minden rendeléssel kapcsolatos módosítást végre lehet hajtani, kérjük, hogy ne levélben kérd a módosításokat kollégáinktól, hanem a beállítási lehetőségek használatával szabályozd kedvedre a csomagjaid összetételét!

ELKÜLDÖTT TERMÉKEK:

Feldolgozott, elküldött rendelések visszamondására, módosítására nincs lehetőség.

Amennyiben GLS-futárral, vagy postával kérted a kiszállítást, és nem veszed át a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy a szállítás valódi költségét (csomagonként jelenleg kb. 1.800 Ft-ot) áthárítsuk feléd.

Mivel a futárral küldött csomagnál is minden tétel szerepel a csomaggal küldött számlán, a futárral kért kiszállításkor is csak úgy van lehetőség a csomag egy részének visszamondására, ha a futárral a teljes csomagot visszaküldöd hozzánk, és új számla kiállításával a következő napon újra elküldjük neked a kért termékeket. Ebben az esetben a futárdíj mindkét alkalommal fizetendő!

Ingyenes szállítás
Top-listák
Hirdetés
Mesék díszdobozban és díszdoboz nélkül