• {name} ({TCS})


Nem regisztrált felhasználó  - [belépés]

Információs oldal
A rendelésről
Nem érkezett meg a csomag
 

GLS szállítás:

Ha értesítést kaptál tőlünk arról, hogy útnak indítottunk egy csomagot, a GLS garantáltan a feladási nap utáni első munkanapon (hétfőtől péntekig) kézbesíti azt az általad megadott címre. Ha ezen a napon nem találkozol a futárral és ő sem lép kapcsolatba veled (a megadott telefonszámon általában megpróbálják elérni a címzettet), kérjük, hogy ellenőrizd a GLS honlapján csomagod státuszát!

A csomag követésére szolgáló, úgynevezett ragszámot megtalálod az ADMINISZTRÁCIÓ oldalon, a TELJESÍTETT RENDELÉSEK menüpont alatt, a keresett csomag számára kattintva. Itt a HOL A CSOMAG? gombra kattintva a rendszer átirányít a GLS honlapjára, ahol láthatod, hogy az adott csomag kiszállításával próbálkozott-e már a futárszolgálat, és ha igen, akkor mikor. Ha már próbálkozott egyszer a kiszállítással, ugyanezen a napon, vagy másnap újra várhatod a futárt.

Amennyiben csak bizonyos időpontban vagy elérhető a címen, arra kérünk, hogy a GLS-ügyfélszolgálati telefonján rendelkezz a csomagod kiszállítási időpontjáról (Tel.:06/1/802-02-65). Itt kérheted, hogy esetleg néhány nappal később szállítsák ki a csomagot, vagy megadhatsz egy alternatív szállítási címet, ahol megtalál a futár egész nap (pl. munkahely). A GLS-központtal történő egyeztetés során szükséged lesz a csomag számára (RAGSZÁM), amelyet a Teljesített rendelések között a csomag részletezésénél is megtalálsz.

Futáros szállítás:

Ha értesítést kaptál tőlünk arról, hogy útnak indítottunk egy csomagot, a futár érkezésére általában 1-2 munkanapon belül számíthatsz. Egyes jelentősebb megjelenések idején előfordulhat, hogy ennél is tovább tart a kézbesítés, a több csomag miatt. Ha fontos, hogy rendelésed minden alkalommal a csomag indítása utáni első munkanapon célba érjen, kérjük, hogy válaszd a GLS-futáros szállítás opciót!

Amennyiben az értesítéstől számított 3-4 munkanapon belül nem jelentkezik a futár, kérjük, hogy az oldal alján található levelező-modul segítségével vedd fel velünk a kapcsolatot.

Hibás, hiányos, sérült termékek
 

Eddigi tapasztalataink szerint a következő hibák fordulhatnak elő a DVD-kiadványoknál:

HIBAJELENSÉG: Törött, karcos a lemez, vagy a tok.

Teendő: Postázd vissza hozzánk az egész kiadványt (ne csak a lemezt, vagy a tokot!), és mellékeld a hibaleírást. Postafordultával küldjük a cserét.

HIBAJELENSÉG: Ujjlenyomatos, koszos a lemez.

Teendő: Sajnos a DVD-kiadványok egy részét kézzel csomagolják, így egyes kiadványok, kiadók esetében nem egyszer találkozunk ujjlenyomatos lemezekkel. Kérjük, hogy egy puha pamut-törlő segítségével próbáld megtisztítani a lemez felületét. Cserének ilyen esetekben nincs értelme, mert tapasztalataink szerint az adott film legtöbb példányánál ugyanezt a jelenséget tapasztalhatjuk az azonos csomagolási körülmények miatt.

HIBAJELENSÉG: Lejátszási probléma - akadozik a kép, a hang.

Teendő: Amennyiben szemmel látható sérülés nincs a lemezen érdemes más készülékeken, lehetőleg nem DVD-ROM alapú, márkás lejátszón is kipróbálni a filmet, egyes lejátszók ugyanis nem minden lemezt játszanak le tökéletesen. A lejátszófej hibája, koszosodása is okozhat lejátszási problémákat. Ha a lemez hibátlan (márkás készülékeken tökéletesen működik) sajnos nem áll módunkban cserélni a filmet, ellenkező esetben kérjük, hogy postázd vissza hozzánk az egész kiadványt (ne csak a lemezt, vagy a tokot!), és mellékeld a hibaleírást (milyen készüléken, melyik jelenetnél, milyen hibajelenséget tapasztaltál). Postafordultával küldjük a cserét.

HIBAJELENSÉG: Hiányzik a bónusz-lemez.

Teendő: Amennyiben egy kiadvány valamelyik lemeze hiányzik, postázd vissza hozzánk az egész kiadványt (ne csak a lemezt, vagy a tokot!), és mellékeld a hibaleírást. Postafordultával küldjük a cserét.

HIBAJELENSÉG: A kiadványon a borítón feltüntetett adatokkal ellentétben nem található magyar szinkron, vagy felirat.

Teendő: Mindenek előtt keresd fel oldalunkon az adott film adatlapját, és ellenőrizd, hogy az eredeti nyelven kívül feltüntetett esetleges további szinkron-, vagy feliratnyelvek megtalálhatók-e a Te lemezeden. Amennyiben a fő szinkron- és feliratnyelvek megegyeznek a Te kiadványodon található nyelvekkel, valószínűleg nem hibás a termék. A leggyakrabban az okozza a problémát, hogy a lemez feliratnyelv-választó menüje több oldalas, és az első oldalon felsorolt nyelvek listájának végén csak nehezen lehet észrevenni a lapozást szolgáló kis nyilat, vagy jelet. Régebbi, sok felirat-nyelvet tartalmazó Columbia kiadványok esetében gyakori az ilyen probléma - a magyar nyelv általában a lista második oldalán található.

Ha a fő nyelvek sem egyeznek a borítón, illetve az oldalunkon feltüntetett adatokkal, kérjük postázd vissza hozzánk az egész kiadványt (ne csak a lemezt, vagy a tokot!), és mellékeld a hibaleírást. Postafordultával küldjük a cserét.

A hibásnak ítélt termékeket párnázott borítékban, ajánlott levélként küldd vissza nekünk a következő címre:

XPRESS.HU Online Kft.
1073 Budapest,
Szövetség u. 26.

Egyéb problémák, a felsoroltakon kívül tapasztalt hibák esetében kérjük írd meg problémádat az alábbi levelező-modul segítségével.

Ingyenes szállítás
Top-listák
Hirdetés
Blu-Ray