Keresés
AI Literacy in the Language Classroom - Facilitating critical, ethical and responsible use termékhez kapcsolódó kép
AI Literacy in the Language Classroom - Facilitating critical, ethical and responsible use
13 166 Ft
Könyv

AI Literacy in the Language Classroom - Facilitating critical, ethical and responsible use

AI Literacy in the Language Classroom
Író: Menyhei Zsófia, Joanna Szoke
Induló ár:  15 490 Ft
13 166 Ft

Készlet: Forgalmazói készleten

Várható szállítás: Rendelés után kb. 1-2 nap alatt

Az AI Literacy in the Language Classroom (Mesterséges intelligencia ismerete a nyelvórákon) című kiadvány célja, hogy a nyelvtanárokat felvértezze a szükséges önbizalommal és készségekkel ahhoz, hogy sikeresen integrálják a mesterséges intelligenciát az osztálytermi munkába, miközben diákjaikat a MI kritikus, etikus és felelős használatára tanítják. A szerzők nem konkrét eszközökre helyezik a hangsúlyt, hanem gyakorlati ötleteket kínálnak az MI-műveltség hatékony fejlesztéséhez és beépítéséhez. A könyv olyan érdekes és sokoldalúan alkalmazható tevékenységek gyűjteményét tartalmazza, amelyek bármely tanfolyamhoz kiegészítésként szolgálhatnak, és könnyen adaptálhatók különféle tanítási kontextusokhoz, szintekhez, sőt nyelvekhez is. Az A rész áttekintést nyújt a mesterséges intelligencia jelenlegi típusairól, és arról, hogyan működnek ezek a való életben. A szerzők bemutatnak néhány MI-műveltségi keretrendszert is, amelyek segítenek a tanároknak abban, hogy strukturáltan és céltudatosan közelítsenek a témához. A B rész öt fejezetben tárgyalja a MI-műveltség tanításával kapcsolatos tevékenységeket. A fejezetek olyan kulcsterületeket ölelnek fel, amelyeket a tanároknak ismerniük kell: az alapvető eszközök megismerésétől és a lehetséges kockázatok megértésétől kezdve a MI személyre szabott és kreatív tanulási lehetőségeinek kihasználásáig. A C rész a mesterséges intelligencia osztálytermi integrálása során felmerülő gyakori kihívásokat veszi sorra. Emellett gondolatébresztő feladatokat kínál ezek megoldására, és hozzájárul a tanári magabiztosság növeléséhez az MI-oktatás terén. Zárásként a szerzők betekintést nyújtanak abba, hogyan használták felelősségteljesen a mesterséges intelligenciát saját írási folyamatuk során.