Hát, a régit azért elég nehéz elengedni, szerintem onnan nagyon jó lenne áthozni dolgokat... Én még mindig nagyon nehezen találok meg dolgokat, és nem feltétlen a korábbi oldal megszokása miatt. Persze, ezzel is "tanulja" az ember az új oldalt.
Üdv.!
Kedves vape! Szerintem elégedettek lesztek az új felülettel. A régi oldal praktikumait szeretnénk "átemelni".
Szia!
Várom! :)
0
2021. február 26., péntek 16:17
1141
vape írta:
Sziasztok!
Hát, a régit azért elég nehéz elengedni, szerintem onnan nagyon jó lenne áthozni dolgokat... Én még mindig nagyon nehezen találok meg dolgokat, és nem feltétlen a korábbi oldal megszokása miatt. Persze, ezzel is "tanulja" az ember az új oldalt.
Üdv.!
Kedves vape! Szerintem elégedettek lesztek az új felülettel. A régi oldal praktikumait szeretnénk "átemelni".
1
2021. február 26., péntek 16:07
16458
XpressHelp írta:
Kedves Bétatesztelők! :)
Még egy kis türelmeteket szeretnénk kérni, mert bár azért folyamatosan történtek fejlesztések a vásárlói felületen (keresés, szűrés, figyelmeztetés korábban rendelt termékre stb.), az elsődleges prioritás a belső rendszerfolyamatok ellenőrzése és - szükség esetén - javítása volt.
De a háttérben már készülnek azok a menüpontok és linkek, amik egyszerűbbé fogják tenni a különböző termékek és aktivitások megtalálását. Az aktivitások alatt értem, hogy akciós, frissen feltöltött stb.
Nem célunk, hogy pont ugyanolyan legyen, mint a régi rendszerrel, de a reményeink szerint ennek ellenére (vagy pont ezért) használhatóbb lesz. Ha minden jól megy, ezeket a változásokat már a héten látni fogjátok.
És továbbra se rejtsétek véka alá a véleményeteket.
Sziasztok!
Hát, a régit azért elég nehéz elengedni, szerintem onnan nagyon jó lenne áthozni dolgokat... Én még mindig nagyon nehezen találok meg dolgokat, és nem feltétlen a korábbi oldal megszokása miatt. Persze, ezzel is "tanulja" az ember az új oldalt.
Üdv.!
0
2021. február 24., szerda 20:56
1141
Redym1 írta:
Pedig szívesen böngésztem a Blu-Ray-eket, most, hogy én is ráálltam a gyűjtésükre...
Kedves Redym1 és H. Tamás és többiek! Természetesen böngészhető lesz a teljes filmadatbázis. Csak még egy kis türelmet kérünk.
0
2021. február 24., szerda 20:08
56
Igen... a teljes Blu-Ray kínálatot szeretném én is látni, de csupán ezt a kettőt látom: - Új Blu-Ray-kiadványok a kínálatban - Friss és közelgő Blu-Ray megjelenések - november 30 - április 4
Pedig szívesen böngésztem a Blu-Ray-eket, most, hogy én is ráálltam a gyűjtésükre...
0
2021. február 24., szerda 16:20
19
Xpress írta:
Tisztelt Xpress!!!
Megint nem működik a Kategóriák kilistázása, pedig múltkor már működött. Én ezt már nem hiszem el és látom a beígért változásokból már lassan 1 hónap alatt még mindig semmi. Már kezdek lemondani az oldalról. A régi oldalatok színes volt jó és működött. Kár volt elrontani és használhatatlanná tenni.
Mire gondolsz pontosan a Kategóriák kilistázásánál? Melyik nem működik?
Szóval az oldalon ugyebár ott van a kategóriák azon belül a könyv és a film kiválasztom a filmnél pl: A DVD vagy Blu-ray kategóriát ahol írja, hogy van 1002 db Blu-ray 5298 db DVD stb. viszont ha kiválasztom amelyik érdekel nem listázza az 1000 db Blu-ray-t csak az új és friss megjelenéseket és azokból választhatom ki, hogy melyiket listázza a tovább a listához gombra kattintva. Ami csak pár darab az 1000-hez vagy több ezerhez képest.
0
2021. február 24., szerda 13:57
Moderátor
44
Foxymaxy írta:
Most éppen a Blu-ray szekció. Tegnap már én is jeleztem. Napok óta nem lehet megnyitni. Az UHD és a BD3D szekció működik csak. A BD és DVD-k (bár ez engem nem érdekel) listája nem nyílik meg. A főoldalt adja be.
Értem már a problémát. Az UHD és a BD3D esetében azért látható az összes termék, mert viszonylag kevés van belőlük, így a szűrők segítségével könnyű böngészni közöttük. A DVD/Blu-ray kategóriákban több száz, több ezer termékről van szó, nem praktikus ömlesztve tálalni őket. A visszajelzések alapján most dolgozom azon, hogy a korábban megszokott kategóriák, listázási opciók is elérhetőek legyenek és szükség esetén a DVD/Blu-ray is teljes egészében listázható, böngészhető legyen. A következő napokban remélhetőleg már ti is láthatjátok majd.
Xpress moderátor.
0
2021. február 24., szerda 13:56
1141
Kedves Bétatesztelők! :)
Még egy kis türelmeteket szeretnénk kérni, mert bár azért folyamatosan történtek fejlesztések a vásárlói felületen (keresés, szűrés, figyelmeztetés korábban rendelt termékre stb.), az elsődleges prioritás a belső rendszerfolyamatok ellenőrzése és - szükség esetén - javítása volt.
De a háttérben már készülnek azok a menüpontok és linkek, amik egyszerűbbé fogják tenni a különböző termékek és aktivitások megtalálását. Az aktivitások alatt értem, hogy akciós, frissen feltöltött stb.
Nem célunk, hogy pont ugyanolyan legyen, mint a régi rendszerrel, de a reményeink szerint ennek ellenére (vagy pont ezért) használhatóbb lesz. Ha minden jól megy, ezeket a változásokat már a héten látni fogjátok.
És továbbra se rejtsétek véka alá a véleményeteket.
0
2021. február 24., szerda 13:43
1023
Most éppen a Blu-ray szekció. Tegnap már én is jeleztem. Napok óta nem lehet megnyitni. Az UHD és a BD3D szekció működik csak. A BD és DVD-k (bár ez engem nem érdekel) listája nem nyílik meg. A főoldalt adja be.
0
2021. február 24., szerda 12:23
Moderátor
44
H. Tamás írta:
Tisztelt Xpress!!!
Megint nem működik a Kategóriák kilistázása, pedig múltkor már működött. Én ezt már nem hiszem el és látom a beígért változásokból már lassan 1 hónap alatt még mindig semmi. Már kezdek lemondani az oldalról. A régi oldalatok színes volt jó és működött. Kár volt elrontani és használhatatlanná tenni.
Mire gondolsz pontosan a Kategóriák kilistázásánál? Melyik nem működik?
Xpress moderátor.
0
2021. február 24., szerda 11:59
19
Tisztelt Xpress!!!
Megint nem működik a Kategóriák kilistázása, pedig múltkor már működött. Én ezt már nem hiszem el és látom a beígért változásokból már lassan 1 hónap alatt még mindig semmi. Már kezdek lemondani az oldalról. A régi oldalatok színes volt jó és működött. Kár volt elrontani és használhatatlanná tenni.
0
2021. február 24., szerda 10:49
Moderátor
44
Gyulus írta:
Kedves Xpress! Érdeklödeni szeretnék,hogy lesz-e valami abból,hogy tudjuk müködtetni Gyulus adatbázisát (mert én is használom és nagyon hiányzik).URL-eket mikor állitjátok vissza,hogy tudjuk használni?Vagy soha,vagy kb mennyi idő még?
Én átmenetileg azt léptem meg, hogy leválasztottam a listámat az oldalról, és az évek során folyamatosan mentett borítóképekkel, de Xpress hivatkozások nélkül listázom a filmeket. Szomorú vagyok én is miatta, mert így félkarú óriás lett a lista. Ráadásul ha nincsenek mentett borítóképeid, akkor még gázosabb a helyzet. Annyit tudok javasolni, hogy tőlem mentsd le őket csoportosan. Talán a java meglesz így.
Gyulus. Átküldtem emailben a listát a régi és az új URL-ekkel.
Xpress moderátor.
1
2021. február 24., szerda 10:49
8851
micu írta:
Szia Gyulus! Képeket le tudom tölteni a listádból ,de nem tudom hová kell berakni a progiba ,hogy müködjön a html lista.Tudnál segíteni?
Hamarosan visszatérünk rá.
Ma reggel megkaptam az Xpresstől az új URL-eket, így már megoldható lesz, hogy újra működjenek a linkek, de ehhez várhatóan a programot is frissítenem kell.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2021. február 24., szerda 10:29
3
Gyulus írta:
Kedves Xpress! Érdeklödeni szeretnék,hogy lesz-e valami abból,hogy tudjuk müködtetni Gyulus adatbázisát (mert én is használom és nagyon hiányzik).URL-eket mikor állitjátok vissza,hogy tudjuk használni?Vagy soha,vagy kb mennyi idő még?
Én átmenetileg azt léptem meg, hogy leválasztottam a listámat az oldalról, és az évek során folyamatosan mentett borítóképekkel, de Xpress hivatkozások nélkül listázom a filmeket. Szomorú vagyok én is miatta, mert így félkarú óriás lett a lista. Ráadásul ha nincsenek mentett borítóképeid, akkor még gázosabb a helyzet. Annyit tudok javasolni, hogy tőlem mentsd le őket csoportosan. Talán a java meglesz így.
Szia Gyulus! Képeket le tudom tölteni a listádból ,de nem tudom hová kell berakni a progiba ,hogy müködjön a html lista.Tudnál segíteni?
0
2021. február 23., kedd 23:50
52684
Dömi írta:
Tisztelt Xpress! Hogy adott termékből hány darab van még raktáron vissza fog kerülni? Köszönettel Dömi
Állítólag nem.
most posts by TM
-1
2021. február 23., kedd 23:24
8851
Az árakkal kapcsolatban kérdezném: honnan lehet tudni, meddig él egy adott ár? Erről semmiféle információt nem találtam. Azt már tudjuk, hiába kerül foglalásba egy adott tétel, akár már másnap is változhat az ára - és nem csak lefelé. Az akciós filmek termékoldalán korábban jelölve volt, ha akciós az adott film, most ezt nem látom, mint ahogy az akciós listánál sem, hogy mettől meddig él az adott akció. Vásárlóként ez meglehetősen idegesítő, mivel nem tudja az ember tervezni, ütemezni a csomagokat. Azt meg nem mindenki teheti meg, hogy mindent azonnal megvegyen. A 28 napos foglalási idő is szerencsétlen esetben éppen nem elég arra, hogy mondjuk 2 hónapra kettéossza az ember a rendelését.
Apropó, foglalás! Ha valamit törlünk onnan, annak van bármi hátrányos következménye?
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
1
2021. február 23., kedd 23:16
8851
micu írta:
Kedves Xpress! Érdeklödeni szeretnék,hogy lesz-e valami abból,hogy tudjuk müködtetni Gyulus adatbázisát (mert én is használom és nagyon hiányzik).URL-eket mikor állitjátok vissza,hogy tudjuk használni?Vagy soha,vagy kb mennyi idő még?
Én átmenetileg azt léptem meg, hogy leválasztottam a listámat az oldalról, és az évek során folyamatosan mentett borítóképekkel, de Xpress hivatkozások nélkül listázom a filmeket. Szomorú vagyok én is miatta, mert így félkarú óriás lett a lista. Ráadásul ha nincsenek mentett borítóképeid, akkor még gázosabb a helyzet. Annyit tudok javasolni, hogy tőlem mentsd le őket csoportosan. Talán a java meglesz így.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2021. február 23., kedd 21:32
19949
Hát ahogy nézem és ami látszik, hogy napok vagy talán 1 hete is, hogy semmi előrelépés nincs azokból amik be lettek ígérve. Én már kezdem elengedni a dolgot és az oldalt is. Jó volt, szép volt, ennyi volt.... Számomra.
0
2021. február 23., kedd 20:20
3
Kedves Xpress! Érdeklödeni szeretnék,hogy lesz-e valami abból,hogy tudjuk müködtetni Gyulus adatbázisát (mert én is használom és nagyon hiányzik).URL-eket mikor állitjátok vissza,hogy tudjuk használni?Vagy soha,vagy kb mennyi idő még?
0
2021. február 23., kedd 20:13
1394
Én spec napi szinten megnyitom Xpress oldalát, de mai napig nem tudom megszokni.... Korábban főoldalról rögtön tudtam kattintani, hogy BD vagy DVD új termék a kínálatban, akció, új megjelenés.... Most meg misztérium az egész...
1
2021. február 23., kedd 18:27
1023
KATEGÓRIÁK - Film - Blu-ray (1010) még mindig hibásan működik. Nem nyitja meg a blu-ray kiadványokat. Dolgoztok még rajta?
0
2021. február 17., szerda 17:42
Moderátor
44
DNS írta:
Kedves Xpress!
Találtam egy hibát az automatikus e-mailben, amit a rendelés leadásakor küld ki a rendszer: "Várhatóak ekkor tudjuk küldeni a csomagot" - Itt nyilván elírás történt a "várhatóan" esetében.
Van viszont valami, amit nem értek. Az értesítés szerint a 2021. február 16-án megrendelt csomagot várhatóan március 6-án tudjátok küldeni, a legkésőbb beszerezhető termék szállításától függően. Nem tudom, ennek mi lehet az oka, mivel mindkét, általam megrendelt termék adatlapján jelenleg is az szerepel, hogy raktárról azonnal szállítható. Ez ugye csak valami mesterséges unintelligencia által elkövetett tévedés eredménye?
Köszi a jelzést, elméletileg javítottam a hibát, remélem ezentúl jó dátumot ír majd a rendszer.
Xpress moderátor.
2
2021. február 17., szerda 14:58
3087
Kedves Xpress!
Találtam egy hibát az automatikus e-mailben, amit a rendelés leadásakor küld ki a rendszer: "Várhatóak ekkor tudjuk küldeni a csomagot" - Itt nyilván elírás történt a "várhatóan" esetében.
Van viszont valami, amit nem értek. Az értesítés szerint a 2021. február 16-án megrendelt csomagot várhatóan március 6-án tudjátok küldeni, a legkésőbb beszerezhető termék szállításától függően. Nem tudom, ennek mi lehet az oka, mivel mindkét, általam megrendelt termék adatlapján jelenleg is az szerepel, hogy raktárról azonnal szállítható. Ez ugye csak valami mesterséges unintelligencia által elkövetett tévedés eredménye?
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. február 14., vasárnap 12:00
1492
Kipróbáltam, nekem is 28 nap. Viszont a kívánságlistáról és a kosárból sem lehet foglalásba tenni, csak a termék adatlapjáról. Jobb lenne, ha szabadabban lehetne virtuálisan pakolgatni.
0
2021. február 14., vasárnap 10:40
3087
Dömi írta:
Kérdés: hány napig tesz foglalásba a rendszer egy terméket? Maradt a 45 nap?
28
Nekem speciel 21. Biztos azért, mert nem rendelek annyit, mint egyesek:)