Keresés

Új Xpress - Vélemények, kérdések, javaslatok

2021. február 14., vasárnap 9:00
Blu-Ray Fan írta:
Tisztelt Xpress!
Hogy adott termékből hány darab van még raktáron vissza fog kerülni?
Köszönettel
Dömi

Ez nekem is nagyon hiányzik, sokszor ezalapján rendeltem.
Kérdés: hány napig tesz foglalásba a rendszer egy terméket? Maradt a 45 nap?

28
0
2021. február 14., vasárnap 8:10
Dömi írta:
Tisztelt Xpress!
Hogy adott termékből hány darab van még raktáron vissza fog kerülni?
Köszönettel
Dömi


Ez nekem is nagyon hiányzik, sokszor ezalapján rendeltem.
Kérdés: hány napig tesz foglalásba a rendszer egy terméket? Maradt a 45 nap?
0
2021. február 13., szombat 18:30
Xpress írta:
A kereső mikor lesz használható?
Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?
Szia! Nekem sem működik. Este a tv-ben a Cápa 2 ment. Gondoltam rákeresek a Kék villámra és a fórum nem adta ki. A boltban is rákerestem és semmi. A Cápa szó semmi. Vagyis minden kijött csak a Spielberg féle nem.
Arra lesz lehetőség, hogy a fórumban a filmek borítója megjelenjen és át lehessen menni a boltba? Jelenleg ilyen lehetőséget nem találtam.

A fiókodban bekapcsoltad, hogy a nem kapható termékeket is mutassa a kereső? Alapból csak a kapható és valószínűleg beszerezhető termékekre keres a rendszer. Nekem például azonnal mutatja a Kék villámot


Most jó lett. Köszi!
0
2021. február 13., szombat 18:00
Tisztelt Xpress!
Hogy adott termékből hány darab van még raktáron vissza fog kerülni?
Köszönettel
Dömi
0
2021. február 13., szombat 13:30
Xpress írta:
A kereső mikor lesz használható?
Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?

Csomó mindent nem dob ki a kereső, pl: Holdfény királyság, Sírok között, vagy a Sonic aminek csak fóruma létezik, a termék meg sehol.

Bekapcsoltad a fiókodban, hogy a nem kapható termékeket is keresse?


Bekapcsoltam, most megjelent minden.
0
2021. február 13., szombat 13:26
nightrace írta:
A kereső mikor lesz használható?
Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?

Csomó mindent nem dob ki a kereső, pl: Holdfény királyság, Sírok között, vagy a Sonic aminek csak fóruma létezik, a termék meg sehol.


Bekapcsoltad a fiókodban, hogy a nem kapható termékeket is keresse?
Xpress moderátor.
0
2021. február 13., szombat 13:20
Xpress írta:
A kereső mikor lesz használható?
Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?


Csomó mindent nem dob ki a kereső, pl: Holdfény királyság, Sírok között, vagy a Sonic aminek csak fóruma létezik, a termék meg sehol.
0
2021. február 13., szombat 12:52
Roli80 írta:
A kereső mikor lesz használható?
Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?
Szia! Nekem sem működik. Este a tv-ben a Cápa 2 ment. Gondoltam rákeresek a Kék villámra és a fórum nem adta ki. A boltban is rákerestem és semmi. A Cápa szó semmi. Vagyis minden kijött csak a Spielberg féle nem.
Arra lesz lehetőség, hogy a fórumban a filmek borítója megjelenjen és át lehessen menni a boltba? Jelenleg ilyen lehetőséget nem találtam.


A fiókodban bekapcsoltad, hogy a nem kapható termékeket is mutassa a kereső? Alapból csak a kapható és valószínűleg beszerezhető termékekre keres a rendszer. Nekem például azonnal mutatja a Kék villámot
Xpress moderátor.
0
2021. február 13., szombat 12:48
Xpress írta:
A kereső mikor lesz használható?
Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?

Szia! Nekem sem működik. Este a tv-ben a Cápa 2 ment. Gondoltam rákeresek a Kék villámra és a fórum nem adta ki. A boltban is rákerestem és semmi. A Cápa szó semmi. Vagyis minden kijött csak a Spielberg féle nem.
Arra lesz lehetőség, hogy a fórumban a filmek borítója megjelenjen és át lehessen menni a boltba? Jelenleg ilyen lehetőséget nem találtam.
1
2021. február 13., szombat 12:16
nightrace írta:
A kereső mikor lesz használható?

Mire gondolsz pontosan? Tegnap üzemeltem be az új kereső-motort és a szűrés is működik. Neked nem működik a keresés?
Xpress moderátor.
0
2021. február 13., szombat 11:28
A kereső mikor lesz használható?
0
2021. február 12., péntek 18:22
Jester írta:
Már a foglalás lehetőségével is el vagyunk kényeztetve. Nincs mindenhol ilyen szolgáltatás.


Ez igaz, és eszemben sincs az Xpressről negatív képet festeni. 20 éve vásárolok itt, de látom, hogy mekkorát változott a világ. Visszasírom azt az időszakot, amikor ez az oldal volt a házimozi origója, a téma alfája és omegája. Itt jöttek az első hírek a megjelenésekről, kiadványtesztek, pezsgő közösségi élet, exkluzív kiadások, verhetetlen árak, verhetetlen kínálat. Óriási premierek olyan megjelenési időzítéssel, hogy a megjelenés napjára az előrendelőknél volt a kiadvány: Vissza a jövőbe trilógia, Star Wars Saga stb.

És mi maradt mindebből mára? Szinte csak a ma is páratlan adatbázis és a foglalás. Ami odalett, nem hiszem, hogy az Xpress sara, de attól még odalett, és vérzik érte a szívem.

Egy biztos: nem azokon a filmgyűjtőkön múlott a hazai DVD és Blu-ray forgalmazás sikere, akik többszázas, többezres gyűjteményt halmoztak fel az évtizedek során.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
3
2021. február 12., péntek 16:22
Már a foglalás lehetőségével is el vagyunk kényeztetve. Nincs mindenhol ilyen szolgáltatás.
0
2021. február 12., péntek 15:39
DNS írta:
Nem tudom, kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban, de emlékeim szerint itteni, majd 20 éves pályafutásom során, a korábbi rendszerben egyszer sem fordult elő, hogy egy általam megrendelt és akár hetekig fenntartott termék ára megváltozott volna.


Én is pontosan így vagyok vele. Akadtak olyan akciók, ahol ki volt írva, hogy csak akkor él az akciós ár, ha legkésőbb adott napig feldolgozásra kerül a csomag, meg persze voltak rövidebb ideig félretehető termékek. De ezek mind elég egyértelműen kiderültek a vásárló számára.

Oké, nyilván az Xpressnek szíve joga, hogy változtasson a feltételeken. De legalább azt jó lenne megoldani, hogy a foglalásban lévő termékeknél látszódjon, meddig él egy akciós ár.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2021. február 12., péntek 13:18
Xpress írta:
Ezt a funkciót a FOGLALÁS bevezetése vette át. Ha foglalásba teszel egy kapható, megjelenés előtt álló, beszerzés alatt álló vagy jelenleg nem kapható terméket, azt ugyanúgy kezeljük mint korábban a rendelést, ...

Ugyanúgy? Nemrég azt a tájékoztatást kaptam, hogy az árgarancia ugrott. :(

Techikailag beépítettem a rendszerbe az árrögzítés lehetőségét (most is így tettük foglalásba a korábbi rendszerben leadott rendeléseket), gyakorlatilag viszont a korábbi rendszerben sem tudtuk minden esetben tartani az akciós termékek árát, egyszerűen azért, mert a kiadók által szervezett akciók esetében mi is az akciós időtartam idejére kapjuk a kedvezményt tőlük. Tehát ha február végéig tart egy kiadói akció, egy márciusban kiszállított akciós terméket már nem tudunk akciósan elszámolni a kiadók felé. Ezért korábban is törölnünk kellett az akció végéig ki nem kért rendeléseket. Most csak annyi a különbség, hogy nem töröljük automatikusan a foglalást az akció lejárta után, csak az ár áll vissza. Azonban ha olyan akciót indítunk, ahol tudjuk tartani az akciós árat az akció után is (saját készlet kisöprés, stb.) akkor elméletileg képes a rendszer arra, hogy a foglalás idejéig tartsa az eredeti árat.


Nem tudom, kinek mi a tapasztalata ezzel kapcsolatban, de emlékeim szerint itteni, majd 20 éves pályafutásom során, a korábbi rendszerben egyszer sem fordult elő, hogy egy általam megrendelt és akár hetekig fenntartott termék ára megváltozott volna. Ezek között egészen biztosan akadt legalább néhányszor olyan film is, amelyik kiadói akcióban lett félretéve, bár azt nem állíthatom teljes biztonsággal, hogy olyan is előfordult, hogy csak (jóval) az akció lejárta után vettem át a rendelésem. (Lehet, hogy más ilyesmit is tapasztalt.) Olyanra sem emlékszem, hogy Xpress által törölve lett volna egy termék a rendeléseim közül, legfeljebb az fordult elő, hogy egy-egy akciós termék félretételi ideje a szokásos helyett jóval kevesebb, pl. 10 vagy 7 nap volt. Ez viszont általában fel is volt tüntetve az adatlapon és/vagy a rendelésnél.

Persze előfordulhat, hogy mindezt csak én élem meg valamiféle változásként, de a jelek szerint mégsem teljesen... Az is lehet, hogy csak azért tűnik így, mert általában rendes vásárlóként viselkedtem, és mindig időben leadtam a megrendeléseimet:)
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. február 12., péntek 9:38
Gyulus írta:
Ezt a funkciót a FOGLALÁS bevezetése vette át. Ha foglalásba teszel egy kapható, megjelenés előtt álló, beszerzés alatt álló vagy jelenleg nem kapható terméket, azt ugyanúgy kezeljük mint korábban a rendelést, ...

Ugyanúgy? Nemrég azt a tájékoztatást kaptam, hogy az árgarancia ugrott. :(


Techikailag beépítettem a rendszerbe az árrögzítés lehetőségét (most is így tettük foglalásba a korábbi rendszerben leadott rendeléseket), gyakorlatilag viszont a korábbi rendszerben sem tudtuk minden esetben tartani az akciós termékek árát, egyszerűen azért, mert a kiadók által szervezett akciók esetében mi is az akciós időtartam idejére kapjuk a kedvezményt tőlük. Tehát ha február végéig tart egy kiadói akció, egy márciusban kiszállított akciós terméket már nem tudunk akciósan elszámolni a kiadók felé. Ezért korábban is törölnünk kellett az akció végéig ki nem kért rendeléseket. Most csak annyi a különbség, hogy nem töröljük automatikusan a foglalást az akció lejárta után, csak az ár áll vissza. Azonban ha olyan akciót indítunk, ahol tudjuk tartani az akciós árat az akció után is (saját készlet kisöprés, stb.) akkor elméletileg képes a rendszer arra, hogy a foglalás idejéig tartsa az eredeti árat.
Xpress moderátor.
0
2021. február 12., péntek 9:20
Xpress írta:
Ezt a funkciót a FOGLALÁS bevezetése vette át. Ha foglalásba teszel egy kapható, megjelenés előtt álló, beszerzés alatt álló vagy jelenleg nem kapható terméket, azt ugyanúgy kezeljük mint korábban a rendelést, ...


Ugyanúgy? Nemrég azt a tájékoztatást kaptam, hogy az árgarancia ugrott. :(
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2021. február 12., péntek 7:41
Lassan végzünk a backoffice éles rendszerének finomhangolásával és folytatjuk a vásárlói felülettel kapcsolatos kérések fejlesztését, a jelzett problémák kigyomlálását. Teljesen átírtam a kereső/szűrő rendszert, remélem, hogy a mostani motor már nem zabálja úgy a rendszer erőforrásait, mint az induláskor aktív kereső, és a gyorskeresés is relevánsabb találatokat hoz. A szűrőket is visszakapcsoltam.
Megköszönöm, ha tesztelitek és megírjátok a tapasztalataitokat.
Xpress moderátor.
2
2021. február 12., péntek 7:31
attruff88 írta:
Köszönöm az eddigi intézkedéseiteket. Nekem most tűnt fel a legutóbbi rendelésem után, hogy nincs (gondolom egyelőre) az az opció, miszerint csak akkor küldjétek el a csomagom, ha mindenem megjött (legfeljebb X terméket küldjetek). Nem tudom, hogy korábban írta-e valaki, nekem egyszerűen csak most szúrta ki a szemem. Megvagyok enélkül az opció nélkül, de én az átalakítás előtt is éltem vele. Természetesen mindennel a maga idejében tudtok foglalkozni, ezzel tisztába vagyok és vannak más funkciói az oldalnak is, ami sok fejlesztésre szorul. Én csak szólni akartam.

Ezt a funkciót a FOGLALÁS bevezetése vette át. Ha foglalásba teszel egy kapható, megjelenés előtt álló, beszerzés alatt álló vagy jelenleg nem kapható terméket, azt ugyanúgy kezeljük mint korábban a rendelést, tehát ha foglalsz egy terméket akkor azt a megadott ideig félreteszi neked a rendszer, illetve a foglalt mennyiségeket is berendeljük a forgalmazóktól és ha megérkeznek akkor a foglalást leadó vásárlónak tartjuk a megadott ideig a készletet. Ha beérkezik egy foglalt előrendelés, a rendszer küld egy automatikus üzenetet így folyamatosan követhető, hogy mennyi termék szállítható azonnal a foglalások közül. Ha összejött annyi termék, amennyit egyszerre szeretnél megkapni, ezeket foglalásból a kosárba teheted és megrendelheted amikor szeretnéd.
Xpress moderátor.
0
2021. február 9., kedd 15:44
XpressHelp írta:
KATEGÓRIÁK - FILM - UHD(141) ezen belül nem működik a lapozás. Jelen pillanatban csak az első oldalt lehet megnézni.
Kedves Foxymaxy!
Az UHD oldalon éppen dolgozunk :)

Ha bármilyen üzenetet szeretnél küldeni, akár a rendeléssel kapcsolatban, akkor itt megteheted: https://xpress.hu/helpdesk/newticket


Köszönöm, pompás. További munkasikereket kívánok!
0
2021. február 9., kedd 15:13
Foxymaxy írta:
KATEGÓRIÁK - FILM - UHD(141) ezen belül nem működik a lapozás. Jelen pillanatban csak az első oldalt lehet megnézni.

Kedves Foxymaxy!
Az UHD oldalon éppen dolgozunk :)

Ha bármilyen üzenetet szeretnél küldeni, akár a rendeléssel kapcsolatban, akkor itt megteheted: https://xpress.hu/helpdesk/newticket
0
2021. február 9., kedd 14:57
KATEGÓRIÁK - FILM - UHD(141) ezen belül nem működik a lapozás. Jelen pillanatban csak az első oldalt lehet megnézni.
0
2021. február 9., kedd 14:29
Nem tudom erről volt-e már szó, most nem olvastam vissza, az előbb végig vittem egy rendelést és nem találtam, olyan lehetőséget, hogy pár mondatot írjak a rendeléssel kapcsolatban Péternek.  
A későbbiekben visszakerül majd ez a funkció, vagy most is van csak elkerülte a figyelmemet?
Válaszotokat előre is köszönöm.
0
2021. február 9., kedd 14:10
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, most, hogy átalakult az oldal, illetve még alakulóban van, most már nem lehetséges egyszerre két gépről egy időben a bejelentkezés? Ezt még csak ma fedeztem fel, ha az egyik gépemen be vagyok jelentkezve az oldalra, és közben bejelentkezem egy másik eszközről is, akkor előzőről kidob a rendszer.
0
2021. február 8., hétfő 22:40
Köszönöm az eddigi intézkedéseiteket. Nekem most tűnt fel a legutóbbi rendelésem után, hogy nincs (gondolom egyelőre) az az opció, miszerint csak akkor küldjétek el a csomagom, ha mindenem megjött (legfeljebb X terméket küldjetek). Nem tudom, hogy korábban írta-e valaki, nekem egyszerűen csak most szúrta ki a szemem. Megvagyok enélkül az opció nélkül, de én az átalakítás előtt is éltem vele. Természetesen mindennel a maga idejében tudtok foglalkozni, ezzel tisztába vagyok és vannak más funkciói az oldalnak is, ami sok fejlesztésre szorul. Én csak szólni akartam.
0