Keresés

Új Xpress - Vélemények, kérdések, javaslatok

2021. február 1., hétfő 16:14
A foglalásnál külön lehetne szedni a raktáron lévő foglalt, és a beérkezésre váró tételeket (ahogy régen is volt).
3
2021. február 1., hétfő 13:06
Xpress írta:
Kedves Xpress!

Azért ez már kicsit bosszantó, hogy miután megrendeltem a filmet, látom, hogy lett szállítási költség, holott a rendelés során, és mikor leadtam a rendelést nem volt.
Ez így szerintem gáz, akár azt is mondhatnám, hogy ennek tudatában nem szeretném megkapni. Nem igaz?
Szívesen elküldöm a visszaigazoló levelet, hogy abban nem szerepelt semmilyen szállítási költség. Persze elhiszem, hogy a szállítási információk között ez szerepel, és nyilván én vagyok a figyelmetlen, hogy nem olvastam, de ez tényleg így fog működni a jövőben?
Tehát annak tudatában, hogy nem írja a rendszer a szállítási költséget, később még x Ft random módon hozzájöhet? Ahogy gondoljátok? Ez így jól van?

Köszi.

A teljesség kedvéért ezt a levelet kaptam:

Részösszeg:  9 496 Ft
Szállítás költsége:  INGYENES
Fizetési mód költsége:  200 Ft
Rendelés összesen:  9 696 Ft

Kedves Stanley!
Nincs szállítási költség, épp a te rendelésedet szerkesztjük, mire csomagolásra kerül már nem fogod látni az összeget. Pont a korábbi jóváírást rögzítjük, addig ideiglenesen módosult a rendelésed.


Köszönöm a segítséget, válaszoltam privátban.

Üdv,
Ádám
- Elnézést uram, meg tudná mondani hány óra?
- Már hogy ne tudnám megmondani dagikám?! Épp itt az ideje, hogy jól megcibáljam az orrodat és a fejedre húzzam az alsógatyádat.
0
2021. február 1., hétfő 12:31
Stanley Ipkiss írta:
Kedves Xpress!

Azért ez már kicsit bosszantó, hogy miután megrendeltem a filmet, látom, hogy lett szállítási költség, holott a rendelés során, és mikor leadtam a rendelést nem volt.
Ez így szerintem gáz, akár azt is mondhatnám, hogy ennek tudatában nem szeretném megkapni. Nem igaz?
Szívesen elküldöm a visszaigazoló levelet, hogy abban nem szerepelt semmilyen szállítási költség. Persze elhiszem, hogy a szállítási információk között ez szerepel, és nyilván én vagyok a figyelmetlen, hogy nem olvastam, de ez tényleg így fog működni a jövőben?
Tehát annak tudatában, hogy nem írja a rendszer a szállítási költséget, később még x Ft random módon hozzájöhet? Ahogy gondoljátok? Ez így jól van?

Köszi.

A teljesség kedvéért ezt a levelet kaptam:

Részösszeg:  9 496 Ft
Szállítás költsége:  INGYENES
Fizetési mód költsége:  200 Ft
Rendelés összesen:  9 696 Ft


Kedves Stanley!
Nincs szállítási költség, épp a te rendelésedet szerkesztjük, mire csomagolásra kerül már nem fogod látni az összeget. Pont a korábbi jóváírást rögzítjük, addig ideiglenesen módosult a rendelésed.
Xpress moderátor.
0
2021. február 1., hétfő 12:08
Stanley Ipkiss írta:
Kedves Xpress!

Azért ez már kicsit bosszantó, hogy miután megrendeltem a filmet, látom, hogy lett szállítási költség, holott a rendelés során, és mikor leadtam a rendelést nem volt.
Ez így szerintem gáz, akár azt is mondhatnám, hogy ennek tudatában nem szeretném megkapni. Nem igaz?
Szívesen elküldöm a visszaigazoló levelet, hogy abban nem szerepelt semmilyen szállítási költség. Persze elhiszem, hogy a szállítási információk között ez szerepel, és nyilván én vagyok a figyelmetlen, hogy nem olvastam, de ez tényleg így fog működni a jövőben?
Tehát annak tudatában, hogy nem írja a rendszer a szállítási költséget, később még x Ft random módon hozzájöhet? Ahogy gondoljátok? Ez így jól van?

Köszi.


A teljesség kedvéért ezt a levelet kaptam:

Részösszeg:  9 496 Ft
Szállítás költsége:  INGYENES
Fizetési mód költsége:  200 Ft
Rendelés összesen:  9 696 Ft
- Elnézést uram, meg tudná mondani hány óra?
- Már hogy ne tudnám megmondani dagikám?! Épp itt az ideje, hogy jól megcibáljam az orrodat és a fejedre húzzam az alsógatyádat.
0
2021. február 1., hétfő 12:06
Kedves Xpress!

Azért ez már kicsit bosszantó, hogy miután megrendeltem a filmet, látom, hogy lett szállítási költség, holott a rendelés során, és mikor leadtam a rendelést nem volt.
Ez így szerintem gáz, akár azt is mondhatnám, hogy ennek tudatában nem szeretném megkapni. Nem igaz?
Szívesen elküldöm a visszaigazoló levelet, hogy abban nem szerepelt semmilyen szállítási költség. Persze elhiszem, hogy a szállítási információk között ez szerepel, és nyilván én vagyok a figyelmetlen, hogy nem olvastam, de ez tényleg így fog működni a jövőben?
Tehát annak tudatában, hogy nem írja a rendszer a szállítási költséget, később még x Ft random módon hozzájöhet? Ahogy gondoljátok? Ez így jól van?

Köszi.
- Elnézést uram, meg tudná mondani hány óra?
- Már hogy ne tudnám megmondani dagikám?! Épp itt az ideje, hogy jól megcibáljam az orrodat és a fejedre húzzam az alsógatyádat.
0
2021. február 1., hétfő 10:45
Sziasztok! Lenne egy észrevételem, ha volt már, akkor bocsi! Egy termék adatlapjától át lehet menni a fórumra, viszont egy termék fórumáról már nem lehet az adatlapra menni. Régen ez működött. Várható, hogy újra lesz?
1
2021. február 1., hétfő 7:55
Filmgyûjtés - www.youtube.com/c/filmgyujtes írta:
Most szembesültem azzal, hogy a filmek angol címere történő keresés nem működik. Ez ugye javítva lesz?!

Kedves Filmgyűjtés!
Nálam működik most is.
0
2021. február 1., hétfő 7:49
Most szembesültem azzal, hogy a filmek angol címere történő keresés nem működik. Ez ugye javítva lesz?!
1
2021. január 31., vasárnap 19:35
csoli1138 írta:
Úgy emlékszem nem pipáltam ki, de 10 mail jött ma a fiókomba a fórum hozzászólások miatt..


Kedves csoli1138!
Itt tudod csekkolni, és törölni, ha nem szeretnéd kapni: FIÓK/FÓRUM FELIRATKOZÁSOK.  Közvetlen link: https://xpress.hu/boards/forumsubscriptions
Véletlenül megnyomhattad.
1
2021. január 31., vasárnap 19:28
Xpress írta:
A félretételt elsősorban a kártyás vásárlás bevezetése és a "vegyél kettőt vigyél hármat" típusú akciók miatt kellett átalakítanunk (ha valaki egy rendelésnél kártyásan fizet, majd a következőnél utánvéttel kéri a termékeket és ezeket később kombinálni lehetne a rendelések között az elég komoly problémát jelentene), de az is szempont volt, hogy az új vásárlók a máshol megszokott hagyományos rendelési szokásokkal találkozzanak, mert sokan nem tudták értelmezi, hogy miért kerül a rendelésük félretételre. Mint azt kollégám említette, tényleg ritkán fordul elő, hogy felfelé mennek az árak, viszont a forgalmazói akcióknál eddig is kénytelenek voltunk az akció után törölni az el nem vitt, félretett akciós tételeket, ugyanis legtöbbször a forgalmazók csak az akció végével elszámolt akciós termékeknél adták meg nekünk is az akciós beszerzési árat, így az akciós áron félretett termékeket vagy törölni voltunk kénytelenek, vagy mi álltuk a különbözetet. A foglalt ár lehetőségét beépítettük az új rendszerbe is (a korábbi rendelések így kerültek a foglalásba), így ha olyan akciót szervezünk, ahol az akció után is tudjuk tartani az árat, elméletileg erre is lehetőség lesz.


Ezt viszont jó lenne majd egyértelműen jelezni, esetleg eleve feltüntetni, hogy mennyi ideig van a termék árára garancia (értelemszerűen az akciós kiadványok esetében).

Én is nagyon sajnálom, hogy ilyen irányba változott a dolog, de ez van, úgy tűnik, egyszer minden véget ér.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2021. január 31., vasárnap 19:22
Úgy emlékszem nem pipáltam ki, de 10 mail jött ma a fiókomba a fórum hozzászólások miatt..
0
2021. január 31., vasárnap 12:45
DNS írta:

Biztosan. De azt nem gondolnám, hogy csak azért kellett megszüntetni a régi rendszert, mert "az új vásárlók nem értették". A régiek szerintem nagyon jól értették, és ez önmagában még nem indokolta a korábbi kedvezmények megszüntetését, az legfeljebb ettől független döntés eredményeként születhetett.

Amit adott esetben meg lehet érteni, ha nevén nevezve elmagyarázzák, esetleg hozzátéve, hogy sajna szükség volt a változtatásra. Azt viszont a vásárlók általában nem szeretik, ha valami másra hivatkozva számukra kedvezőtlen módon megváltoztatják a feltételeket - mint ahogy például azt sem, ha egy termék ára változatlan marad ugyan a közértben, de a tömegéből egy picit visszavesznek.


A félretételt elsősorban a kártyás vásárlás bevezetése és a "vegyél kettőt vigyél hármat" típusú akciók miatt kellett átalakítanunk (ha valaki egy rendelésnél kártyásan fizet, majd a következőnél utánvéttel kéri a termékeket és ezeket később kombinálni lehetne a rendelések között az elég komoly problémát jelentene), de az is szempont volt, hogy az új vásárlók a máshol megszokott hagyományos rendelési szokásokkal találkozzanak, mert sokan nem tudták értelmezi, hogy miért kerül a rendelésük félretételre. Mint azt kollégám említette, tényleg ritkán fordul elő, hogy felfelé mennek az árak, viszont a forgalmazói akcióknál eddig is kénytelenek voltunk az akció után törölni az el nem vitt, félretett akciós tételeket, ugyanis legtöbbször a forgalmazók csak az akció végével elszámolt akciós termékeknél adták meg nekünk is az akciós beszerzési árat, így az akciós áron félretett termékeket vagy törölni voltunk kénytelenek, vagy mi álltuk a különbözetet. A foglalt ár lehetőségét beépítettük az új rendszerbe is (a korábbi rendelések így kerültek a foglalásba), így ha olyan akciót szervezünk, ahol az akció után is tudjuk tartani az árat, elméletileg erre is lehetőség lesz.
Xpress moderátor.
0
2021. január 31., vasárnap 12:10
XpressHelp írta:
Ez bizonyos szempontból igaz, viszont így a még éppen akciós termékeket nem lehet majd annyi ideig "őriztetni", hogy mondjuk bevárja a többi, következő havi rendelést, mivel a foglalás közben lekerül róla az akció, tehát az ára újra felmegy. Ehelyett a mostani rendszerben minél hamarabb le kell adni a megrendelést, ami után, ha jól sejtem, már nincsen "őrizgetés", legfeljebb a néhány napos tartási idő személyes átvétel esetén.

Kedves DNS!
Így igaz. De azért jelenleg nem az ilyen akciók a jellemzőek. Ha meg vannak, akkor általában azért könnyen lehet belőlük összerakni egy csomagot :)


Biztosan. De azt nem gondolnám, hogy csak azért kellett megszüntetni a régi rendszert, mert "az új vásárlók nem értették". A régiek szerintem nagyon jól értették, és ez önmagában még nem indokolta a korábbi kedvezmények megszüntetését, az legfeljebb ettől független döntés eredményeként születhetett.

Amit adott esetben meg lehet érteni, ha nevén nevezve elmagyarázzák, esetleg hozzátéve, hogy sajna szükség volt a változtatásra. Azt viszont a vásárlók általában nem szeretik, ha valami másra hivatkozva számukra kedvezőtlen módon megváltoztatják a feltételeket - mint ahogy például azt sem, ha egy termék ára változatlan marad ugyan a közértben, de a tömegéből egy picit visszavesznek.
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
1
2021. január 31., vasárnap 12:00
csoli1138 írta:
A változatlan árral történő félretétel nekem is nagyon hiányozni fog. Egyedi dolog volt ez itt, nagyon szerettem. Kondolom sok törzsvásárló gyászolja majd.


Ha túl nagy lesz a gyász, majd felvidítják magukat egy kis reszeléssel. (Szigorúan csak kondommal, természetesen.)
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. január 31., vasárnap 10:10
A változatlan árral történő félretétel nekem is nagyon hiányozni fog. Egyedi dolog volt ez itt, nagyon szerettem. Kondolom sok törzsvásárló gyászolja majd.
1
2021. január 31., vasárnap 10:00
DNS írta:
Ez bizonyos szempontból igaz, viszont így a még éppen akciós termékeket nem lehet majd annyi ideig "őriztetni", hogy mondjuk bevárja a többi, következő havi rendelést, mivel a foglalás közben lekerül róla az akció, tehát az ára újra felmegy. Ehelyett a mostani rendszerben minél hamarabb le kell adni a megrendelést, ami után, ha jól sejtem, már nincsen "őrizgetés", legfeljebb a néhány napos tartási idő személyes átvétel esetén.


Kedves DNS!
Így igaz. De azért jelenleg nem az ilyen akciók a jellemzőek. Ha meg vannak, akkor általában azért könnyen lehet belőlük összerakni egy csomagot :)
0
2021. január 31., vasárnap 9:53
XpressHelp írta:
Kedves DNS!
Leszámítva az alkalmi hétvégi akciókat,  amikor csak adott ideig tart egy kedvezmény, elég ritka, hogy felfelé mennek az árak.


Ez bizonyos szempontból igaz, viszont így a még éppen akciós termékeket nem lehet majd annyi ideig "őriztetni", hogy mondjuk bevárja a többi, következő havi rendelést, mivel a foglalás közben lekerül róla az akció, tehát az ára újra felmegy. Ehelyett a mostani rendszerben minél hamarabb le kell adni a megrendelést, ami után, ha jól sejtem, már nincsen "őrizgetés", legfeljebb a néhány napos tartási idő személyes átvétel esetén.
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. január 30., szombat 20:45
DNS írta:

Na igen, ez mondjuk logikus.
Viszont akkor jól értem, hogy az új oldal beköszöntével búcsút mondhatok egy-egy termék akár 45 napos, változatlan áron történő félretételének?


Kedves DNS!
Leszámítva az alkalmi hétvégi akciókat,  amikor csak adott ideig tart egy kedvezmény, elég ritka, hogy felfelé mennek az árak.
0
2021. január 30., szombat 19:30
XpressHelp írta:

A kosárba helyezett termékeké amúgy nem?

Kedves DNS!
A kosárba helyezett termékeké is, sőt a kosárból meg is vehetik előled közben.


Na igen, ez mondjuk logikus.
Viszont akkor jól értem, hogy az új oldal beköszöntével búcsút mondhatok egy-egy termék akár 45 napos, változatlan áron történő félretételének?
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
1
2021. január 30., szombat 18:51
DNS írta:

A kosárba helyezett termékeké amúgy nem?


Kedves DNS!
A kosárba helyezett termékeké is, sőt a kosárból meg is vehetik előled közben.
0
2021. január 30., szombat 18:19
XpressHelp írta:

Kedves DNS!
A foglalásban lévő termékek ára változhat a megrendelés pillanatáig.


Értem, köszi.
A kosárba helyezett termékeké amúgy nem?
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. január 30., szombat 18:13
DNS írta:
Lehet, hogy rosszul néztem, de azt egyelőre nem láttam sehol leírva, hogy a foglalás alatt lévő termékek ára az marad-e rendszerbeállítás szerint (a rendelés feladásáig és a fizetésig), ami a foglalás pillanatában volt, vagy akár meg is változhat. Ez talán magától értetődőnek tűnhet, de annyira talán mégsem az...


Kedves DNS!
A foglalásban lévő termékek ára változhat a megrendelés pillanatáig.
0
2021. január 30., szombat 18:11
csoli1138 írta:
HŰa rákeresek bizonyos címekre, pl.: "John Carter", "A szökés" immár nem talál semmit ha a termék nem szállítható?


Kedves csoli1138!
Itt lehet beállítani, ha ezeket is szeretnéd látni:
FIÓK/VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓ/Opciók/Keresésnél a nem kapható termékeket is szeretném látni
https://xpress.hu/customer/info
1
2021. január 30., szombat 17:53
Lehet, hogy rosszul néztem, de azt egyelőre nem láttam sehol leírva, hogy a foglalás alatt lévő termékek ára az marad-e rendszerbeállítás szerint (a rendelés feladásáig és a fizetésig), ami a foglalás pillanatában volt, vagy akár meg is változhat. Ez talán magától értetődőnek tűnhet, de annyira talán mégsem az...
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. január 30., szombat 16:23
HŰa rákeresek bizonyos címekre, pl.: "John Carter", "A szökés" immár nem talál semmit ha a termék nem szállítható?
0