DNS írta:
Biztosan. De azt nem gondolnám, hogy csak azért kellett megszüntetni a régi rendszert, mert "az új vásárlók nem értették". A régiek szerintem nagyon jól értették, és ez önmagában még nem indokolta a korábbi kedvezmények megszüntetését, az legfeljebb ettől független döntés eredményeként születhetett.
Amit adott esetben meg lehet érteni, ha nevén nevezve elmagyarázzák, esetleg hozzátéve, hogy sajna szükség volt a változtatásra. Azt viszont a vásárlók általában nem szeretik, ha valami másra hivatkozva számukra kedvezőtlen módon megváltoztatják a feltételeket - mint ahogy például azt sem, ha egy termék ára változatlan marad ugyan a közértben, de a tömegéből egy picit visszavesznek.
A félretételt elsősorban a kártyás vásárlás bevezetése és a "vegyél kettőt vigyél hármat" típusú akciók miatt kellett átalakítanunk (ha valaki egy rendelésnél kártyásan fizet, majd a következőnél utánvéttel kéri a termékeket és ezeket később kombinálni lehetne a rendelések között az elég komoly problémát jelentene), de az is szempont volt, hogy az új vásárlók a máshol megszokott hagyományos rendelési szokásokkal találkozzanak, mert sokan nem tudták értelmezi, hogy miért kerül a rendelésük félretételre. Mint azt kollégám említette, tényleg ritkán fordul elő, hogy felfelé mennek az árak, viszont a forgalmazói akcióknál eddig is kénytelenek voltunk az akció után törölni az el nem vitt, félretett akciós tételeket, ugyanis legtöbbször a forgalmazók csak az akció végével elszámolt akciós termékeknél adták meg nekünk is az akciós beszerzési árat, így az akciós áron félretett termékeket vagy törölni voltunk kénytelenek, vagy mi álltuk a különbözetet. A foglalt ár lehetőségét beépítettük az új rendszerbe is (a korábbi rendelések így kerültek a foglalásba), így ha olyan akciót szervezünk, ahol az akció után is tudjuk tartani az árat, elméletileg erre is lehetőség lesz.