Keresés

Új Xpress - Vélemények, kérdések, javaslatok

2021. június 1., kedd 9:33
Nekem is úton van még az egy hónapja átvett rendelés. Szerintem vagyunk páran így.
0
2021. június 1., kedd 9:16
skorpio írta:

Eltelt 1 hónap és még mindig "úton van a rendelésem"

Kedves skorpio!
Akkor megsürgetjük :) A heti fejlesztések között erre is sor kerül.
0
2021. június 1., kedd 8:38
[b][/b]XpressHelp írta:
Belépés után a főoldalon az ajánlatok feletti sávban még mindig az az értesítés szerepel " rendelésed úton van", holott már kb. egy hónapja átvettem a rendelésem. Miért nem frissül az aktuális állapotra?
Kedves skorpio!
Köszi, hogy jelezted. Megvizsgáljuk a dolgot.

Eltelt 1 hónap és még mindig "úton van a rendelésem"
0
2021. június 1., kedd 7:16
micu írta:
Sziasztiok!
Regi oldalon volt olyan ,hogy a fórum hozzászólásokat időrendbe lehetet tenni(legelső vagy a legutolsó hozzászólással kezdődjön).Ha lehetne meg tudnátok oldani újra.Köszönöm!

Kedves micu!
Vettük a kérést.
0
2021. május 31., hétfő 15:09
Sziasztiok!
Regi oldalon volt olyan ,hogy a fórum hozzászólásokat időrendbe lehetet tenni(legelső vagy a legutolsó hozzászólással kezdődjön).Ha lehetne meg tudnátok oldani újra.Köszönöm!
0
2021. május 28., péntek 19:57
Foxymaxy írta:
Sziasztok! Nálam a NAVIGÁCIÓ-s rész még mindig nem működik. Csak 3 képet látni.

Köszi a jelzést. Megpróbálod most? Javítottam elméletileg.

Bocsi csak most néztem rá újra. Most már tökéletes.
A kereső mezőnél is van egy kis hiba, nem tudom jelezte-e már valaki? A kereső mező alatt, középen van a lenyitható fülecske: Könyv, Blu-ray, UHD, stb. Ajándéktárgyak ...? Szuper lenne.


... de lehetséges, hogy nem is hiba, csak ilyen lesz/lett az újabb elrendezés.? Így is működik.
0
2021. május 28., péntek 19:52
Xpress írta:
Sziasztok! Nálam a NAVIGÁCIÓ-s rész még mindig nem működik. Csak 3 képet látni.

Köszi a jelzést. Megpróbálod most? Javítottam elméletileg.


Bocsi csak most néztem rá újra. Most már tökéletes.
A kereső mezőnél is van egy kis hiba, nem tudom jelezte-e már valaki? A kereső mező alatt, középen van a lenyitható fülecske: Könyv, Blu-ray, UHD, stb. Ajándéktárgyak ...? Szuper lenne.
0
2021. május 28., péntek 13:33
Foxymaxy írta:
Sziasztok! Nálam a NAVIGÁCIÓ-s rész még mindig nem működik. Csak 3 képet látni.


Köszi a jelzést. Megpróbálod most? Javítottam elméletileg.
Xpress moderátor.
0
2021. május 28., péntek 13:20
Sziasztok! Nálam a NAVIGÁCIÓ-s rész még mindig nem működik. Csak 3 képet látni.
0
2021. május 19., szerda 12:28
DNS írta:


Értem, köszi az infót. Ezek szerint ha ma leadom a rendelésem, kedden biztosan át tudom venni azt Péter bácsinál:)


Igen, biztosan.
0
2021. május 19., szerda 12:22
XpressHelp írta:
Kedves Xpress!

Ha rákattintok a Felhasználói feltételek menüpontra, üres oldal fogad. Lehet, hogy rossz helyen keresem a bolt működésével kapcsolatos információkat?

Ezzel kapcsolatban lenne egy konkrét kérdésem, nevezetesen, hogy személyes átvétellel kért rendelés esetén hány nap áll a rendelkezésemre a csomag összekészítés utáni átvételéhez, és hogy az munkanapban értendő avagy sem. Nem mindegy, különösen most, a Semjén-féle ünnep miatt...
Kedves DNS!
A csomagodat átvételére budapesti irodánkban (1074 Szövetség u. 26.) egy hét áll rendelkezésedre. Amennyiben előre kifizetett csomagod van, természetesen később is átveheted azt.


Értem, köszi az infót. Ezek szerint ha ma leadom a rendelésem, kedden biztosan át tudom venni azt Péter bácsinál:)
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. május 19., szerda 11:52
DNS írta:
Kedves Xpress!

Ha rákattintok a Felhasználói feltételek menüpontra, üres oldal fogad. Lehet, hogy rossz helyen keresem a bolt működésével kapcsolatos információkat?

Ezzel kapcsolatban lenne egy konkrét kérdésem, nevezetesen, hogy személyes átvétellel kért rendelés esetén hány nap áll a rendelkezésemre a csomag összekészítés utáni átvételéhez, és hogy az munkanapban értendő avagy sem. Nem mindegy, különösen most, a Semjén-féle ünnep miatt...

Kedves DNS!
A csomagodat átvételére budapesti irodánkban (1074 Szövetség u. 26.) egy hét áll rendelkezésedre. Amennyiben előre kifizetett csomagod van, természetesen később is átveheted azt.
0
2021. május 19., szerda 11:31
Kedves Xpress!

Ha rákattintok a Felhasználói feltételek menüpontra, üres oldal fogad. Lehet, hogy rossz helyen keresem a bolt működésével kapcsolatos információkat?

Ezzel kapcsolatban lenne egy konkrét kérdésem, nevezetesen, hogy személyes átvétellel kért rendelés esetén hány nap áll a rendelkezésemre a csomag összekészítés utáni átvételéhez, és hogy az munkanapban értendő avagy sem. Nem mindegy, különösen most, a Semjén-féle ünnep miatt...
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. május 7., péntek 14:16
XpressHelp írta:
Belépés után a főoldalon az ajánlatok feletti sávban még mindig az az értesítés szerepel " rendelésed úton van", holott már kb. egy hónapja átvettem a rendelésem. Miért nem frissül az aktuális állapotra?
Kedves skorpio!
Köszi, hogy jelezted. Megvizsgáljuk a dolgot.

Sziasztok!
Nálam is beragadt a státusz a főképernyőn.
Üdv.,
vape
0
2021. május 6., csütörtök 16:54
Az újra készleten feliratkozásokat is lehetne bővíteni, nekem ott telt be a 100 férőhely. Mondjuk betettem sok olyat, ami valószínűleg nem lesz soha, de sose lehet tudni.
0
2021. május 5., szerda 22:16
Kedves Xpress,

Köszönöm, hogy a kívánságlistában zöldre színeztétek a "KÉSZLETEN" státuszinformációt! (És sárgára a "beszállítói készletet".)

Én továbbra is jó ötletnek tartom, hogy a "NEM KAPHATÓ - A BESZERZÉS BIZONYTALAN" lehetne piros.

Viszont...

"A kívánságlistán legfeljebb 100 különböző termék lehet."

Kérem, állítsátok a limit-et végtelenre! (Vagy 500-ra... nem tudom, mennyi volt a régi fórumon, de jól jön. A 100 bizony kevés.)

Köszi előre is!
0
2021. május 2., vasárnap 21:54
Beállítottam, hogy csak a kapható termékeket listázza a kereső és hozza a talàlatok között a Blöff blu-rayt, ami nem kapható. Csak egy apró észrevétel, de lehet akkor van több termék is.
0
2021. május 2., vasárnap 16:29
skorpio írta:
Belépés után a főoldalon az ajánlatok feletti sávban még mindig az az értesítés szerepel " rendelésed úton van", holott már kb. egy hónapja átvettem a rendelésem. Miért nem frissül az aktuális állapotra?

Kedves skorpio!
Köszi, hogy jelezted. Megvizsgáljuk a dolgot.
1
2021. május 2., vasárnap 16:27
Nálam is ez van.
0
2021. május 2., vasárnap 13:43
Belépés után a főoldalon az ajánlatok feletti sávban még mindig az az értesítés szerepel " rendelésed úton van", holott már kb. egy hónapja átvettem a rendelésem. Miért nem frissül az aktuális állapotra?
0
2021. május 2., vasárnap 12:04
csoli1138 írta:
A "Figyelem! Ezt a terméket már korábban megrendelted!" figyelmeztetés már nincs jól látom?
Nagyon szerettem. Túró a nem kis gyüjteményt, nincs meg valami, már semmen sem vagyok biztos, de nem akarom elhinni hogy ne vettem volna meg. És hát a DVD-k 90%-a innen van. Hasznos lenne.

Kedves csoli1138!
Ez a funkció működik. Ha gondold, teszteld olyannal, amit megtalálsz a gyűjteményedben :)
0
2021. május 1., szombat 21:55
A "Figyelem! Ezt a terméket már korábban megrendelted!" figyelmeztetés már nincs jól látom?
Nagyon szerettem. Túró a nem kis gyüjteményt, nincs meg valami, már semmen sem vagyok biztos, de nem akarom elhinni hogy ne vettem volna meg. És hát a DVD-k 90%-a innen van. Hasznos lenne.
0
2021. április 22., csütörtök 23:56
Hegylako írta:
OTP web kártyával miért nem lehet fizetni itt?

Kedves Hegylako!
Szerintünk valami más gond lehetett. Az SimplPay azt írta, hogy érdemes rákérdeznél a bankodnál, hogy pontosan hol a gond.
0
2021. április 22., csütörtök 18:12
OTP web kártyával miért nem lehet fizetni itt?
0
2021. április 13., kedd 11:53
Blu-Ray Fan írta:
Köszönöm, másodjára sikerült. Kaptam email-t is, hogy a bank nem fogadta el.

Kedves Blu-Ray Fan!
Örülök, hogy megoldódott. Köszi, hogy jelezted. És köszi a vásárlást!
0