Keresés

Új Xpress - Vélemények, kérdések, javaslatok

2021. április 13., kedd 11:51
Köszönöm, másodjára sikerült. Kaptam email-t is, hogy a bank nem fogadta el.
0
2021. április 13., kedd 10:03
Blu-Ray Fan írta:
Fizetés státusza: fizetés megszakítva
Ez hogy? Online fizettem kártyával, jóváhagytam a bankba a tranzakciót. Mi lehet a gond?

Kedves Blu-Ray Fan!
Ez egyéni problémának tűnik. Kérlek, írj a FIÓK-ban található ÜGYFÉLSZOLGÁLAT - ÚJ ÜZENET A BOLTNAK menüponton keresztül, és biztos tudunk segíteni. Általánosságban két dolgot tudok mondani:
1. Általában ilyenkor a kártyakibocsátó bank tud bővebb felvilágosítást adni.
2. A FIÓK/Rendelések menüpontban a problémás rendelés kiválasztása után a FIZETÉS ISMÉTELT MEGKÍSÉRLÉSE gombra kattintva tudsz újrapróbálkozni.
0
2021. április 13., kedd 9:49
Fizetés státusza: fizetés megszakítva
Ez hogy? Online fizettem kártyával, jóváhagytam a bankba a tranzakciót. Mi lehet a gond?
0
2021. április 13., kedd 9:29
Mackey írta:
Sziasztok. A régi Xpress-en mesterien kezeltem azt, hogy amíg egy termékre várok és megtetszett közben valami, akkor egyszerűen csak hozzácsaptam a rendeléshez és megemeltem a limitet.

Most van egy kifizetett csomagom, amelyen egy termékre várok, újra beraknék valamit, de most ugye az már le van zárva, kifizetve, szóval max egy második rendelést tudnék elindítani, amit viszont egy termékért nem igazán akarnék.

Van annyira okos a rendszer, hogy mondjuk azt az egy terméket megrendelem, kifizetem, akkor átkerül a még várakozó csomagomhoz és akkor nincs extra szállítási díj? Köszi

Kedves Mackey!
Az új rendszerben a foglalás szolgál arra, hogy ott lehessen összevárni a kiadványokat, és egyben megrendelni. Külön leadott rendeléseket külön csomagként kezeli a rendszer, és ha csak nem vesszük észre, és nem kérdezünk rá a biztonság kedvéért, akkor külön csomagként is küldjük ki. De természetesen van megoldás a problémádra. Ha írsz nekünk a https://xpress.hu/helpdesk/newticket felületen keresztül, akkor visszatesszük a rendelésed foglalásba, és akkor tudsz hozzátenni.
1
2021. április 13., kedd 9:13
Sziasztok. A régi Xpress-en mesterien kezeltem azt, hogy amíg egy termékre várok és megtetszett közben valami, akkor egyszerűen csak hozzácsaptam a rendeléshez és megemeltem a limitet.

Most van egy kifizetett csomagom, amelyen egy termékre várok, újra beraknék valamit, de most ugye az már le van zárva, kifizetve, szóval max egy második rendelést tudnék elindítani, amit viszont egy termékért nem igazán akarnék.

Van annyira okos a rendszer, hogy mondjuk azt az egy terméket megrendelem, kifizetem, akkor átkerül a még várakozó csomagomhoz és akkor nincs extra szállítási díj? Köszi
0
2021. április 12., hétfő 8:53
Amióta kijelentkeztem a melóhelyes gépen, és csak az otthonin vagyok bejelentkezve azóta nekem tökéletes.
0
2021. április 12., hétfő 8:11
Velem is előfordult, most már többször, hogy kidob az oldal és újra bekell lépni.
0
2021. április 11., vasárnap 19:21
Hegylako írta:
Sikerült!

Remek! Automatikus levelet küldünk, ha a lefoglalt, de jelenleg még nem készleten lévő kiadvány készletre kerül.
0
2021. április 11., vasárnap 19:08
Sikerült!
0
2021. április 11., vasárnap 18:39
Hegylako írta:
Hol lehet beállitani,hogy egyszerrre hány terméket küldjenek?

Kedves Hegylako!
Ez a funkcionalitás változott kicsit. Amit egy rendelésben rendelsz meg, azt egy csomagban küldjük. Amit még nem szeretnél megrendelni, azt foglalásba tudod tenni, és a fiókodban látható időpontig őrizzük neked.
0
2021. április 11., vasárnap 18:27
Hol lehet beállitani,hogy egyszerrre hány terméket küldjenek?
0
2021. április 9., péntek 14:13
XpressHelp írta:
Egy fiókom van. Kezdetek óta. Firefox böngészőt használok. Mindig a legfrissebb verziót. Egy eszközről vagyok (pc), mobilról soha nem xpressezek.
Köszi! Utánanézünk.


Én is megerősíthetem, nálam is fennáll ugyanez a probléma, azt hittem egyedi, nem is foglalkoztam vele, de akkor nem csak nálam problémás.
Nálam egy fiók, viszont 2 gépről szoktam bejelentkezni.
Bejelentkezek, emlékezz rám kipipálva, aztán pl rákattintok az új megjelenésekre, és egyből kilök engem is.
0
2021. április 9., péntek 8:58
Filmprofi írta:
Egy fiókom van. Kezdetek óta. Firefox böngészőt használok. Mindig a legfrissebb verziót. Egy eszközről vagyok (pc), mobilról soha nem xpressezek.

Köszi! Utánanézünk.
0
2021. április 8., csütörtök 20:56
XpressHelp írta:
Kedves Xpress!

Az új felületen volt már egy kisebb rendelésem korábban. Most volt az első nagy 10+ darabos rendelés és nagyon elégedett vagyok vele. A csomagolás szokásosan remek, a bankkártyás fizetés is teljesen rendben volt. Köszönjük a technikai lehetőségét.

Egyetlen egy gondom van, néha, amikor 1-1 menüpontot választok ki, töltés után kidob a belépésből és megint be kell pöttyözni, hogy emlékezzen stb. Süti törléssel már próbálkoztam, de előjön a hiba. Nem túl gyakran, de azért napi 1-2x előfordul. Asztali gépről van a bejelentkezés. Nem tudom mi lehet a hiba, gondoltam megemlítem...
Kedves Filmprofi!
Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzést (is)!
Már mások is jeleztek hasonló problémát. Nálam nem jelentkezik. Több fiókod is van az xpressen? Több eszközről is szoktál bejelentkezni? Milyen böngészőt használsz?


Egy fiókom van. Kezdetek óta. Firefox böngészőt használok. Mindig a legfrissebb verziót. Egy eszközről vagyok (pc), mobilról soha nem xpressezek.
0
2021. április 8., csütörtök 18:55
Filmprofi írta:
Kedves Xpress!

Az új felületen volt már egy kisebb rendelésem korábban. Most volt az első nagy 10+ darabos rendelés és nagyon elégedett vagyok vele. A csomagolás szokásosan remek, a bankkártyás fizetés is teljesen rendben volt. Köszönjük a technikai lehetőségét.

Egyetlen egy gondom van, néha, amikor 1-1 menüpontot választok ki, töltés után kidob a belépésből és megint be kell pöttyözni, hogy emlékezzen stb. Süti törléssel már próbálkoztam, de előjön a hiba. Nem túl gyakran, de azért napi 1-2x előfordul. Asztali gépről van a bejelentkezés. Nem tudom mi lehet a hiba, gondoltam megemlítem...

Kedves Filmprofi!
Nagyon köszönjük a pozitív visszajelzést (is)!
Már mások is jeleztek hasonló problémát. Nálam nem jelentkezik. Több fiókod is van az xpressen? Több eszközről is szoktál bejelentkezni? Milyen böngészőt használsz?
0
2021. április 8., csütörtök 13:36
Kedves Xpress!

Az új felületen volt már egy kisebb rendelésem korábban. Most volt az első nagy 10+ darabos rendelés és nagyon elégedett vagyok vele. A csomagolás szokásosan remek, a bankkártyás fizetés is teljesen rendben volt. Köszönjük a technikai lehetőségét.

Egyetlen egy gondom van, néha, amikor 1-1 menüpontot választok ki, töltés után kidob a belépésből és megint be kell pöttyözni, hogy emlékezzen stb. Süti törléssel már próbálkoztam, de előjön a hiba. Nem túl gyakran, de azért napi 1-2x előfordul. Asztali gépről van a bejelentkezés. Nem tudom mi lehet a hiba, gondoltam megemlítem...
0
2021. április 4., vasárnap 13:50
XpressHelp írta:

Kedves Blu-Ray Fan!
Köszi a hibajelzést, de sajnos (vagy szerencsére) nem sikerült rekonstruálni a problémát. Chrome böngészőben, PC-n próbáltam.


Elfelejtettem írni, hogy mobilon van a probléma. Laptop-on nem próbáltam, de ha lesz időm ránézek.
0
2021. április 4., vasárnap 8:00
Blu-Ray Fan írta:
Ha facebook-ról kattintok az akciós listára, átdob az xpress oldalára és ahogy görgetném lefele az oldalt, mindig visszaugrik a tetejére. Tegnap és mi is. Nem lehet végignézni.  Ha én nyitom meg az xpress-t, akkor jó.

Kedves Blu-Ray Fan!
Köszi a hibajelzést, de sajnos (vagy szerencsére) nem sikerült rekonstruálni a problémát. Chrome böngészőben, PC-n próbáltam.
0
2021. április 4., vasárnap 7:58
csabaga írta:
Kedves Xpress!
A keresés néha nehézkes.
pl. beírok egy konkrét címet, a Vér szava, olyan tizedik találatnak jön ki, még a Dallas egyik évada is megelőzi.

Kedves csabaga!
Köszi a visszajelzést! A kereső most egyfajta "univerzális kereső"-ként próbál működni, azaz egyszerre keres a magyar és az eredeti címben, a termékleírásban, az extrákban stb. szótöredékekre is, így elég nagyot merít. Valóban szerencsésebb lenne, ha a címbeli egyezéseket sorolná előre. Mindenesetre készül majd egy részletes kereső is, amiben minden keresési igényt előre be lehet állítani.
0
2021. április 3., szombat 9:29
Ha lehetne szerkeszteni a már elküldött hozzászólást, jó lenne. Szóval nem mi, hanem ma.
0
2021. április 3., szombat 9:26
Ha facebook-ról kattintok az akciós listára, átdob az xpress oldalára és ahogy görgetném lefele az oldalt, mindig visszaugrik a tetejére. Tegnap és mi is. Nem lehet végignézni.  Ha én nyitom meg az xpress-t, akkor jó.
0
2021. április 2., péntek 19:19
Kedves Xpress!

A keresés néha nehézkes.

pl. beírok egy konkrét címet, a Vér szava, olyan tizedik találatnak jön ki, még a Dallas egyik évada is megelőzi.
0
2021. április 1., csütörtök 14:37
Gmiki írta:

Ez nem fenyegetőzés volt, csak egy TÉNY, építőjellegű hozzászólásként. Csupán jelezni szerettem volna, hogy a Foglalás funció nem ér semmit és az Xpress elveszette azt az előnyét amiért én eddig mindig előnyben részesítettem. Sajnálom ha a mondandóm lényege nem jött át. Részemről a téma lezárva.

Kedves Gmiki!
Szerintem Jester viccelődni próbált. Már csak a beceneve alapján is. Illetve, még hozzátenném kollégám bejegyzéséhez, hogy korábban külön jelent meg az akciós kedvezmény a rendelésekben, ami az akció végével eltűnt, tehát akkor is hasonlóan kezeltük az ilyen akciókat. De a lényeg, hogy változás inkább pozitív irányban van a legutóbbi gyakorlathoz képest, mert a foglalás azért meg tud maradni. Ilyen jellegű rövid akció meg csak ritkán van (általában 1 vagy 2 hónaposak az akciónk, sőt van ahol végleges leárazásról van szó). Továbbá lehet hitelkártyával fizetni, amit fizetni a bankod felé nem azonnal kell, illetve lehet PickPack Pontra rendelni, ahol szintén őrzik bizonyos ideig.
A saját fejlesztésű foglalásos rendszerünk szerintünk nagy szabadságot biztosít a vevőinknek.
-1
2021. április 1., csütörtök 14:03
Jester írta:

Az általatok forgalmazott termékek nem a napi szükséglethez kellenek. Egy hóközepi akcióval nem biztos, hogy én voltam az egyetlen akit ilymódon elvesztetek...

A fenyegetőzés szerintem nem segít. Terroristákkal nem szoktak tárgyalni.


Ez nem fenyegetőzés volt, csak egy TÉNY, építőjellegű hozzászólásként. Csupán jelezni szerettem volna, hogy a Foglalás funció nem ér semmit és az Xpress elveszette azt az előnyét amiért én eddig mindig előnyben részesítettem. Sajnálom ha a mondandóm lényege nem jött át. Részemről a téma lezárva.
0
2021. április 1., csütörtök 12:03
Gmiki írta:

Az általatok forgalmazott termékek nem a napi szükséglethez kellenek. Egy hóközepi akcióval nem biztos, hogy én voltam az egyetlen akit ilymódon elvesztetek...


A fenyegetőzés szerintem nem segít. Terroristákkal nem szoktak tárgyalni.
0