Keresés

Új Xpress - Vélemények, kérdések, javaslatok

2021. április 1., csütörtök 11:27
DNS írta:
Kedves DNS!
Továbbra is az az általános, hogy változatlan áron lehet foglalni. De vannak akciók, ahol az akció végén felmennek az árak. A kiadókkal el kell számolnunk. Nem is tudom, hogy lehetne ez máshogy, mint hogy visszaemeljük az árakat.

Kedves Xpress!

Az világos, hogy el kell számolnotok a kiadók felé, csak az nem, hogy ennek módja változott-e azzal, hogy új motor került a webshop alá. Ezt nem tudom, legfeljebb nem hiszem...

Csak logikusnak tűnik, hogy korábban is ugyanúgy elszámoltatok velük az akcióknál is, mint most, és átvettétek tőlük az akciós áron megrendelt termékeket. A különbség - legalábbis amit én látok belőle - annyi, hogy most többnyire nem tartjátok a megrendelt/lefoglalt termék árát az akció lejárta után, és ha valakinek így már nem kell, akkor azt eladjátok a korábbi áron. Ez abban az esetben mondjuk érthető, ha saját kontóra való árcsökkentésről van szó, de egy kiadói akciónál, ahol Hozzátok is csökkentett áron került az áru a forgalmazótól,  már kevésbé. Per pillanat viszont nekem (de a jelek szerint másnak is) úgy tűnik, hogy bármilyen jellegű akció végén ugrik a kedvezményes ár, ha annak lejárata előtt nem történik meg a rendelés feladása.

Persze mondhatjátok azt, amit a legtöbb kereskedő szokott ilyenkor, hogy nem tartozik rám, de azért szerintem valahol azt is meg lehet érteni, ha egy-két évtizede Nálatok vásárló ügyfelek esetleg úgy érzik, ennél valamivel többet érdemelnek.


Kedves DNS!
Korábban már írtam, hogy most is van/lesz lehetőség arra, hogy ha az akció feltételei megengedik, a foglalásban is tartsa az árat a foglalt termék (az előrendelhető termékeknél is működik a garantált ár).

Viszont az nem igaz, hogy a korábbi rendszernél is minden akciónál korlátlan ideig (vagy a foglalási idő végéig) tudtuk tartani az árakat. Ha emlékszel, a legutóbbi hosszú hétvége akcióhoz hasonló korábbi akcióknál is úgy működött, hogy az ilyen akciókban rendelt termékeket legfeljebb az akció lejárta után 1-2 napig tudtuk félretenni, ezt követően törölnünk kellett őket, pont azért, mert a kiadók felé a ténylegesen megvásárolt akciós termékeket kell nekünk is elszámolni. A különbség most annyi, hogy ezek a foglalások nem törlődnek, csak az árak állnak át. Viszont cserébe most próbáltuk pár nappal meghosszabbítani az akciót. Eddig ha pénteken indult egy hasonló akció és hétfőn este véget ért, általában azt jeleztük az akciók leírásánál, hogy a szerdáig-csütörtökig feldolgozásra kerülő rendeléseknél tudjuk biztosítani az akciós kedvezményt. Most egyszerűen annyi változott, hoigy eleve meghosszabbítottuk az akciót csütörtökig.
Xpress moderátor.
0
2021. április 1., csütörtök 11:15
XpressHelp írta:
Kedves DNS!
Továbbra is az az általános, hogy változatlan áron lehet foglalni. De vannak akciók, ahol az akció végén felmennek az árak. A kiadókkal el kell számolnunk. Nem is tudom, hogy lehetne ez máshogy, mint hogy visszaemeljük az árakat.


Kedves Xpress!

Az világos, hogy el kell számolnotok a kiadók felé, csak az nem, hogy ennek módja változott-e azzal, hogy új motor került a webshop alá. Ezt nem tudom, legfeljebb nem hiszem...

Csak logikusnak tűnik, hogy korábban is ugyanúgy elszámoltatok velük az akcióknál is, mint most, és átvettétek tőlük az akciós áron megrendelt termékeket. A különbség - legalábbis amit én látok belőle - annyi, hogy most többnyire nem tartjátok a megrendelt/lefoglalt termék árát az akció lejárta után, és ha valakinek így már nem kell, akkor azt eladjátok a korábbi áron. Ez abban az esetben mondjuk érthető, ha saját kontóra való árcsökkentésről van szó, de egy kiadói akciónál, ahol Hozzátok is csökkentett áron került az áru a forgalmazótól,  már kevésbé. Per pillanat viszont nekem (de a jelek szerint másnak is) úgy tűnik, hogy bármilyen jellegű akció végén ugrik a kedvezményes ár, ha annak lejárata előtt nem történik meg a rendelés feladása.

Persze mondhatjátok azt, amit a legtöbb kereskedő szokott ilyenkor, hogy nem tartozik rám, de azért szerintem valahol azt is meg lehet érteni, ha egy-két évtizede Nálatok vásárló ügyfelek esetleg úgy érzik, ennél valamivel többet érdemelnek.
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. április 1., csütörtök 10:06
XpressHelp írta:
Szerintem is nagy segítség volt korábban a vásárlóknak, hogy változatlan áron tudták foglalni a megrendelt termékeket, amíg összeszedték a különböző filmeket, illetve a pénzügyi keretet a csomagolás/ vásárlás elindításához. Így már sajnos egyáltalán nem olyan egyszerű tervezetten (és így általában) vásárolni az Xpressen, de Ti tudjátok...
Kedves DNS!
Továbbra is az az általános, hogy változatlan áron lehet foglalni. De vannak akciók, ahol az akció végén felmennek az árak. A kiadókkal el kell számolnunk. Nem is tudom, hogy lehetne ez máshogy, mint hogy visszaemeljük az árakat.


Ahogy DNS is írta, Ti tudjátok.
Ennek így nem sok értelme van. Point az veszett el ami miatt eddig az Xpressnél rendeltem más boltok helyett. A termékeket egy akció alatt és azon túl is gyűjthetem a Kívánságlistámban vagy a kosaramban is.
Az általatok forgalmazott termékek nem a napi szükséglethez kellenek. Egy hóközepi akcióval nem biztos, hogy én voltam az egyetlen akit ilymódon elvesztetek...
0
2021. március 31., szerda 21:59
DNS írta:
Szerintem is nagy segítség volt korábban a vásárlóknak, hogy változatlan áron tudták foglalni a megrendelt termékeket, amíg összeszedték a különböző filmeket, illetve a pénzügyi keretet a csomagolás/ vásárlás elindításához. Így már sajnos egyáltalán nem olyan egyszerű tervezetten (és így általában) vásárolni az Xpressen, de Ti tudjátok...

Kedves DNS!
Továbbra is az az általános, hogy változatlan áron lehet foglalni. De vannak akciók, ahol az akció végén felmennek az árak. A kiadókkal el kell számolnunk. Nem is tudom, hogy lehetne ez máshogy, mint hogy visszaemeljük az árakat.
0
2021. március 31., szerda 21:40
XpressHelp írta:
Én most rendeltem volna először az új Xpressről. A március 15-i akción, hó közepén sajnos nem tehettem meg, hogy a teljesen nélkülözhető szórakozásomra költsek. Abban a hitben, hogy a foglalás hasonlóan működik mint régen, foglalásba tettem néhány BD-t. Most, hogy 1-2 nap múlva át tudtam volna venni a csomagot, indítani akartam a kiszállítást. Ekkor vettem észre, hogy a foglalásban nem maradtak meg az akciós árak. Most látom, hogy így működik az új szabályzat szerint... Kár, mert szerintem a foglalásnak így nem sok értelme van. Az Xpress bukott egy rendelést én meg az akciós filmeket.
Fontoljátok meg, hogy legalább az ár ne változzon a foglalás alatt.
Kedves Gmiki!
Sajnáljuk, hogy ebből az akcióból most kimaradtál, de biztosan lesz még hasonló.
Ahol tudjuk tartani az árat, ott megjelenik a "Garantált ár!" felirat a foglalásban. Az olyan akcióknál, ahol a beszállító partnereink (vagy mi) csak rövid ideig, azaz akciós jelleggel tudjuk tartani az árat, ott az akció végén felmegy az ár. Úgy tudom, hogy a március közepi akciónál levelet is küldtünk azoknak, akiknek foglalásban maradtak az akciós rendelései, amiben még külön is felhívtuk a figyelmüket , hogy rendeljék meg ezeket az akció vége előtt. Sajnos ennél többet nem tudtunk tenni.
Szerintünk a foglalásnak így is van értelme, hiszen az akció ideje alatt lehet gyűjtögetni a filmeket és közben böngészni úgy, hogy a már foglalásba tett kiadványok le vannak foglalva a részedre, így más nem tudja előled esetleg megvenni (ellentétben a kosárral).


Szerintem is nagy segítség volt korábban a vásárlóknak, hogy változatlan áron tudták foglalni a megrendelt termékeket, amíg összeszedték a különböző filmeket, illetve a pénzügyi keretet a csomagolás/ vásárlás elindításához. Így már sajnos egyáltalán nem olyan egyszerű tervezetten (és így általában) vásárolni az Xpressen, de Ti tudjátok...
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
1
2021. március 31., szerda 20:32
Gmiki írta:
Én most rendeltem volna először az új Xpressről. A március 15-i akción, hó közepén sajnos nem tehettem meg, hogy a teljesen nélkülözhető szórakozásomra költsek. Abban a hitben, hogy a foglalás hasonlóan működik mint régen, foglalásba tettem néhány BD-t. Most, hogy 1-2 nap múlva át tudtam volna venni a csomagot, indítani akartam a kiszállítást. Ekkor vettem észre, hogy a foglalásban nem maradtak meg az akciós árak. Most látom, hogy így működik az új szabályzat szerint... Kár, mert szerintem a foglalásnak így nem sok értelme van. Az Xpress bukott egy rendelést én meg az akciós filmeket.
Fontoljátok meg, hogy legalább az ár ne változzon a foglalás alatt.

Kedves Gmiki!
Sajnáljuk, hogy ebből az akcióból most kimaradtál, de biztosan lesz még hasonló.
Ahol tudjuk tartani az árat, ott megjelenik a "Garantált ár!" felirat a foglalásban. Az olyan akcióknál, ahol a beszállító partnereink (vagy mi) csak rövid ideig, azaz akciós jelleggel tudjuk tartani az árat, ott az akció végén felmegy az ár. Úgy tudom, hogy a március közepi akciónál levelet is küldtünk azoknak, akiknek foglalásban maradtak az akciós rendelései, amiben még külön is felhívtuk a figyelmüket , hogy rendeljék meg ezeket az akció vége előtt. Sajnos ennél többet nem tudtunk tenni.
Szerintünk a foglalásnak így is van értelme, hiszen az akció ideje alatt lehet gyűjtögetni a filmeket és közben böngészni úgy, hogy a már foglalásba tett kiadványok le vannak foglalva a részedre, így más nem tudja előled esetleg megvenni (ellentétben a kosárral).
-1
2021. március 31., szerda 20:10
Én most rendeltem volna először az új Xpressről. A március 15-i akción, hó közepén sajnos nem tehettem meg, hogy a teljesen nélkülözhető szórakozásomra költsek. Abban a hitben, hogy a foglalás hasonlóan működik mint régen, foglalásba tettem néhány BD-t. Most, hogy 1-2 nap múlva át tudtam volna venni a csomagot, indítani akartam a kiszállítást. Ekkor vettem észre, hogy a foglalásban nem maradtak meg az akciós árak. Most látom, hogy így működik az új szabályzat szerint... Kár, mert szerintem a foglalásnak így nem sok értelme van. Az Xpress bukott egy rendelést én meg az akciós filmeket.
Fontoljátok meg, hogy legalább az ár ne változzon a foglalás alatt.
0
2021. március 30., kedd 15:37
csabaga írta:
Kedves xpress!

Egy régi filmről, már nem kapható, akartam fórumot indítani.

Ezt most hogyan kell?
Kedves csabaga!
A film oldalán alul rá kell kattintani a "Termékhez kapcsolódó új fórum-téma indítása" gombra. Ha a filmet sem találod, akkor a FIÓKodban állítsd be, hogy szeretnéd látni keresésnél a nem kapható termékeket is!

Ebben az esetben az xpress fórum oldalra kerülök.

Egy mini mobilom van jelenleg, a maradjak belépve pontot is csak nehezen tudtam kipipálni.


Látom, most már lehet új fórumot indítani, köszönöm a javítást.
0
2021. március 25., csütörtök 18:44
Jester írta:

Ebben az esetben az xpress fórum oldalra kerülök.


Ezt megerősítem. Nekem sem sikerült uj topicot létrehozni.


Köszi hogy jeleztétek, holnap megnézzük a problémát és javítjuk.
0
2021. március 25., csütörtök 18:43
csabaga írta:

Ebben az esetben az xpress fórum oldalra kerülök.


Ezt megerősítem. Nekem sem sikerült uj topicot létrehozni.
0
2021. március 25., csütörtök 17:28
XpressHelp írta:
Kedves xpress!

Egy régi filmről, már nem kapható, akartam fórumot indítani.

Ezt most hogyan kell?
Kedves csabaga!
A film oldalán alul rá kell kattintani a "Termékhez kapcsolódó új fórum-téma indítása" gombra. Ha a filmet sem találod, akkor a FIÓKodban állítsd be, hogy szeretnéd látni keresésnél a nem kapható termékeket is!


Ebben az esetben az xpress fórum oldalra kerülök.

Egy mini mobilom van jelenleg, a maradjak belépve pontot is csak nehezen tudtam kipipálni.
0
2021. március 25., csütörtök 15:28
csabaga írta:
Kedves xpress!

Egy régi filmről, már nem kapható, akartam fórumot indítani.

Ezt most hogyan kell?

Kedves csabaga!
A film oldalán alul rá kell kattintani a "Termékhez kapcsolódó új fórum-téma indítása" gombra. Ha a filmet sem találod, akkor a FIÓKodban állítsd be, hogy szeretnéd látni keresésnél a nem kapható termékeket is!
0
2021. március 25., csütörtök 15:26
csabaga írta:
Kedves xpress!

Egy régi filmről, már nem kapható, akartam fórumot indítani.

Ezt most hogyan kell?


A termék oldalán a leírás alatt találsz egy gombot (Termékhez kapcsolódó új fórum-téma indítása), erre kattintva tudsz létrehozni új termékhez kapcsolódó beszélgetést.
Xpress moderátor.
0
2021. március 25., csütörtök 15:14
Kedves xpress!

Egy régi filmről, már nem kapható, akartam fórumot indítani.

Ezt most hogyan kell?
0
2021. március 24., szerda 8:16
Redym1 írta:
Sziasztok! Ismét előfordult ez a hiba, hogy újból be kell jelentkeznem.
Firefox elindít, xpress.hu betölt, felh.név és jelszó beír, katt a kívánságlistára, majd onnan a Navigáció -> Jön (előrendelhető filmek) -re... és ennél már kijelentkezett állapotban volt. Újból be kellett jelentkeznem. Elfelejtette a sütit?

Kedves Redym1!
Én esetleg megint a sütik törlésével próbálkoznék.
0
2021. március 23., kedd 18:35
Sziasztok! Ismét előfordult ez a hiba, hogy újból be kell jelentkeznem.
Firefox elindít, xpress.hu betölt, felh.név és jelszó beír, katt a kívánságlistára, majd onnan a Navigáció -> Jön (előrendelhető filmek) -re... és ennél már kijelentkezett állapotban volt. Újból be kellett jelentkeznem. Elfelejtette a sütit?
0
2021. március 18., csütörtök 19:36
Mozigépész írta:
Megvolt az első rendelésem az akció keretében, az új felülettel.
Tökéletesen használható, nem volt semmi probléma.
A foglalás opció az egy nagyon jó dolog, amiket tudtam hogy biztosan megveszek egyből be is foglaltam. Utána láttam, hogy le is fogyott raktárról. Maradt pár tétel a kívánságlistán ami most nem fért már bele, de remélem idén sem marad el a pünkösdi akció.

Kedves Mozigépész!
Nagyon örülünk a pozitív visszajelzéseknek (is), így köszönjük szépen! A foglalásnál mától működik a "Garantált ár" is, ami minden megjelenés előtt álló kiadvány foglalásakor segít abban, hogy ne csak a konkrét film legyen a vásárlóink számára ténylegesen lefoglalva a rendelésed sorrendjében (persze a készlet erejéig), de az árával kapcsolatban se lehessen negatív meglepetésben része.
0
2021. március 18., csütörtök 19:26
vape írta:
Sziasztok!

A rendelés oldalon a csomag státusza mást mutat, mint a főoldalon.

Üdv.,

vape

Kedves vape!
Igen, ez még megoldásra vár.
0
2021. március 18., csütörtök 18:36
Megvolt az első rendelésem az akció keretében, az új felülettel.
Tökéletesen használható, nem volt semmi probléma.
A foglalás opció az egy nagyon jó dolog, amiket tudtam hogy biztosan megveszek egyből be is foglaltam. Utána láttam, hogy le is fogyott raktárról. Maradt pár tétel a kívánságlistán ami most nem fért már bele, de remélem idén sem marad el a pünkösdi akció.
1
2021. március 18., csütörtök 18:11
Sziasztok!

A rendelés oldalon a csomag státusza mást mutat, mint a főoldalon.

Üdv.,

vape
0
2021. március 18., csütörtök 16:07
Redym1 írta:
Sziasztok!
Csak egy kérdés: ti abból láttok valamit, ha a vásárlók betesznek tételeket a kívánságlistára, esetleg egy statisztikát, ha mondjuk az "Újra készleten feliratkozások"-ba pakolják az áhított tételeket?
Ez akár jelzésértékű lehetne a kiadók felé.

Igen, látjuk :)
0
2021. március 18., csütörtök 15:38
Sziasztok!
Csak egy kérdés: ti abból láttok valamit, ha a vásárlók betesznek tételeket a kívánságlistára, esetleg egy statisztikát, ha mondjuk az "Újra készleten feliratkozások"-ba pakolják az áhított tételeket?
Ez akár jelzésértékű lehetne a kiadók felé.
0
2021. március 18., csütörtök 10:52
Pizsama írta:
Termékek fóruma topikokban nem lehetne valami link a termékhez magához?

Kedves Pizsama!
Lesz. Rajta van a listán.
1
2021. március 18., csütörtök 10:47
Termékek fóruma topikokban nem lehetne valami link a termékhez magához?
0
2021. március 17., szerda 23:10
Helló, a böngészők úgy vannak beállítva, hogy nem jegyzik meg a jelszavamat. Mindig én írom be minden alkalommal. Ma egyelőre nem tapasztaltam, amit leírtam, de ha újból lesz ilyesmi, írok.

Xpress írta:
Sziaaztok!

Nem tudom, mi okozza, de ha egyszer bejelentkezem, kattintok a Navigáción valamire a Blu-Ray-es menüben (eddig csak azt néztem), betölt az oldal, és már nem vagyok bejelentkezve. Ezt három gépen is próbáltam, plusz telóról is. Pedig a telóm megjegyzi a bejelentkezési adataimat.
Isten bizony, nem tudom, mi lehet a gond. Más oldalon ilyet nem tapasztaltam soha.


Úgy látom, hogy január végén változtattad a jelszavadat. Nem elképzelhető, hogy a böngészők még a régi jelszóval próbálnak "bejelentkezni" az oldalra? Teszteltük minden felületen különböző regisztrációkkal az oldalt, de ilyen jelenséget még nem tapasztaltunk, viszont volt olyan, hogy az egy új jelszót nem mentett el a böngésző és ezért minden alkalommal újra be kellett jelentkezni az oldalra. Aztán a Chrome Beállítások menüjében az AUTOMATIKUS KITÖLTÉS szakasz alatt a Jelszavaknál töröltem a régit és onnantól kezdve nem volt probléma. Remélem ez segít, de ha nem, kérlek írj, hogy tovább nyomozhassunk.
0