DNS írta:
Kedves DNS!
Korábban már írtam, hogy most is van/lesz lehetőség arra, hogy ha az akció feltételei megengedik, a foglalásban is tartsa az árat a foglalt termék (az előrendelhető termékeknél is működik a garantált ár).
Viszont az nem igaz, hogy a korábbi rendszernél is minden akciónál korlátlan ideig (vagy a foglalási idő végéig) tudtuk tartani az árakat. Ha emlékszel, a legutóbbi hosszú hétvége akcióhoz hasonló korábbi akcióknál is úgy működött, hogy az ilyen akciókban rendelt termékeket legfeljebb az akció lejárta után 1-2 napig tudtuk félretenni, ezt követően törölnünk kellett őket, pont azért, mert a kiadók felé a ténylegesen megvásárolt akciós termékeket kell nekünk is elszámolni. A különbség most annyi, hogy ezek a foglalások nem törlődnek, csak az árak állnak át. Viszont cserébe most próbáltuk pár nappal meghosszabbítani az akciót. Eddig ha pénteken indult egy hasonló akció és hétfőn este véget ért, általában azt jeleztük az akciók leírásánál, hogy a szerdáig-csütörtökig feldolgozásra kerülő rendeléseknél tudjuk biztosítani az akciós kedvezményt. Most egyszerűen annyi változott, hoigy eleve meghosszabbítottuk az akciót csütörtökig.
Kedves DNS!
Továbbra is az az általános, hogy változatlan áron lehet foglalni. De vannak akciók, ahol az akció végén felmennek az árak. A kiadókkal el kell számolnunk. Nem is tudom, hogy lehetne ez máshogy, mint hogy visszaemeljük az árakat.
Kedves Xpress!
Az világos, hogy el kell számolnotok a kiadók felé, csak az nem, hogy ennek módja változott-e azzal, hogy új motor került a webshop alá. Ezt nem tudom, legfeljebb nem hiszem...
Csak logikusnak tűnik, hogy korábban is ugyanúgy elszámoltatok velük az akcióknál is, mint most, és átvettétek tőlük az akciós áron megrendelt termékeket. A különbség - legalábbis amit én látok belőle - annyi, hogy most többnyire nem tartjátok a megrendelt/lefoglalt termék árát az akció lejárta után, és ha valakinek így már nem kell, akkor azt eladjátok a korábbi áron. Ez abban az esetben mondjuk érthető, ha saját kontóra való árcsökkentésről van szó, de egy kiadói akciónál, ahol Hozzátok is csökkentett áron került az áru a forgalmazótól, már kevésbé. Per pillanat viszont nekem (de a jelek szerint másnak is) úgy tűnik, hogy bármilyen jellegű akció végén ugrik a kedvezményes ár, ha annak lejárata előtt nem történik meg a rendelés feladása.
Persze mondhatjátok azt, amit a legtöbb kereskedő szokott ilyenkor, hogy nem tartozik rám, de azért szerintem valahol azt is meg lehet érteni, ha egy-két évtizede Nálatok vásárló ügyfelek esetleg úgy érzik, ennél valamivel többet érdemelnek.
Továbbra is az az általános, hogy változatlan áron lehet foglalni. De vannak akciók, ahol az akció végén felmennek az árak. A kiadókkal el kell számolnunk. Nem is tudom, hogy lehetne ez máshogy, mint hogy visszaemeljük az árakat.
Kedves Xpress!
Az világos, hogy el kell számolnotok a kiadók felé, csak az nem, hogy ennek módja változott-e azzal, hogy új motor került a webshop alá. Ezt nem tudom, legfeljebb nem hiszem...
Csak logikusnak tűnik, hogy korábban is ugyanúgy elszámoltatok velük az akcióknál is, mint most, és átvettétek tőlük az akciós áron megrendelt termékeket. A különbség - legalábbis amit én látok belőle - annyi, hogy most többnyire nem tartjátok a megrendelt/lefoglalt termék árát az akció lejárta után, és ha valakinek így már nem kell, akkor azt eladjátok a korábbi áron. Ez abban az esetben mondjuk érthető, ha saját kontóra való árcsökkentésről van szó, de egy kiadói akciónál, ahol Hozzátok is csökkentett áron került az áru a forgalmazótól, már kevésbé. Per pillanat viszont nekem (de a jelek szerint másnak is) úgy tűnik, hogy bármilyen jellegű akció végén ugrik a kedvezményes ár, ha annak lejárata előtt nem történik meg a rendelés feladása.
Persze mondhatjátok azt, amit a legtöbb kereskedő szokott ilyenkor, hogy nem tartozik rám, de azért szerintem valahol azt is meg lehet érteni, ha egy-két évtizede Nálatok vásárló ügyfelek esetleg úgy érzik, ennél valamivel többet érdemelnek.
Kedves DNS!
Korábban már írtam, hogy most is van/lesz lehetőség arra, hogy ha az akció feltételei megengedik, a foglalásban is tartsa az árat a foglalt termék (az előrendelhető termékeknél is működik a garantált ár).
Viszont az nem igaz, hogy a korábbi rendszernél is minden akciónál korlátlan ideig (vagy a foglalási idő végéig) tudtuk tartani az árakat. Ha emlékszel, a legutóbbi hosszú hétvége akcióhoz hasonló korábbi akcióknál is úgy működött, hogy az ilyen akciókban rendelt termékeket legfeljebb az akció lejárta után 1-2 napig tudtuk félretenni, ezt követően törölnünk kellett őket, pont azért, mert a kiadók felé a ténylegesen megvásárolt akciós termékeket kell nekünk is elszámolni. A különbség most annyi, hogy ezek a foglalások nem törlődnek, csak az árak állnak át. Viszont cserébe most próbáltuk pár nappal meghosszabbítani az akciót. Eddig ha pénteken indult egy hasonló akció és hétfőn este véget ért, általában azt jeleztük az akciók leírásánál, hogy a szerdáig-csütörtökig feldolgozásra kerülő rendeléseknél tudjuk biztosítani az akciós kedvezményt. Most egyszerűen annyi változott, hoigy eleve meghosszabbítottuk az akciót csütörtökig.
Xpress moderátor.
0