Keresés

Új Xpress - Vélemények, kérdések, javaslatok

2021. március 11., csütörtök 19:28
A kívánságlistán miért csak 100 termék lehet?
0
2021. március 11., csütörtök 19:07
csabaga írta:
Régen, ha a google-ban beírtam, hogy xpress.hu és mondjuk a fórum szót, vagy egy filmcímet, akkor azonnal oda tudtam lépni.
Jelenleg ez nem megy.

Pedig így a régi fórumokat is könnyen meg lehetett találni.

Kedves Csabaga!
Filmcímre lehet a google-ben is keresni: "xpress.hu filmcím". A fórumot nem dobja ki a google, viszont az új oldalon van keresési lehetőség, ami a témák címében keres.
0
2021. március 11., csütörtök 16:41
Régen, ha a google-ban beírtam, hogy xpress.hu és mondjuk a fórum szót, vagy egy filmcímet, akkor azonnal oda tudtam lépni.
Jelenleg ez nem megy.

Pedig így a régi fórumokat is könnyen meg lehetett találni.
0
2021. március 11., csütörtök 16:09
Redym1 írta:
Na banyek :D Ott volt fent a foglalás? Bocsánat, én voltam a vaksi. :)

:)
0
2021. március 11., csütörtök 15:58
Na banyek :D Ott volt fent a foglalás? Bocsánat, én voltam a vaksi. :)
0
2021. március 11., csütörtök 14:45
Redym1 írta:
Igen, kijelenkezem.

Kedves Redym1!
Ha kijelentkezel, utána be is kell jelentkezni. Ha viszont be vagy jelentkezve (eleve bejelentkezve maradsz, vagy bejelentkezel, mielőtt megnyomod az emailben a gombot), akkor rögtön a foglalásaidba visz. Remélem, ez most már működik. De végülis a főoldalról (meg bármelyik oldalról) csak egy kattintás a jobb felső sarokban lévő Foglalás gombra, és már ott is vagy. Persze lehet majd még komfortosabbá tenni.
0
2021. március 11., csütörtök 12:54
Tetszik az az újítás, hogy a főoldalon látni a rendelés állapotát, hogy termékre vár pl. Ezt tovább lehetne gondolni, hogy mindig az aktuális állapot legyen látható ott, pl csomagolás alatt, úton van, stb. Akkor nem kellene belépni a menübe, hogy az ember tájékozódjon.
0
2021. március 11., csütörtök 11:13
Igen, kijelenkezem.
0
2021. március 11., csütörtök 11:03
Kedves Redym1!
És nem maradsz bejelentkezve, azaz kijelentkezel minden egyes alkalommal, ha már lejössz az oldalunkról? Mert teszteltem, és engem a foglalásaimhoz visz (de én nem szoktam kijelentkezni).
0
2021. március 11., csütörtök 10:52
Köszi a gyors reakciót!
Bezártam a böngészőt, CCleanerrel töröltem mindent. Amúgy bent melóhelyen is ez volt, szóval valahogy ez nem működik megfelelően.
Most az e-mailembe léptem be, rákatt a részletekre, egy új fül (bocsánat, nem ablak) nyílik meg, igen, az xpress.hu jön be, amin a Foglalásaimat látnám, de be kell jelentkeznem hozzá. Oké. Bejelentkezem, és a fő oldalra visz :)
Esetleg jó lenne, ha nem a fő oldalt töltené be, vagy...ha máshogy nem megoldható, egy kattintással több lenne a vásárlók részéről, de alul a Szolgáltatásoknál lehetne egy "Foglalások", illetve a Fiókra kattintva fent, és ott az oldalsó menüben is szerepelhetne ugyanez. Csak megtalálható legyen ;) Szuper lenne!
0
2021. március 11., csütörtök 10:31
Redym1 írta:
Sziasztok! Most egy olyan problémával szembesültem, hogy van egy félretett Blu-Ray nekem, amiről kaptam e-mailben értesítést, mely szerint x napig átvehető, addig foglaljátok nekem. Eddig minden oké.
Ám amikor belépek (Firefox böngészővel) az xpress.hu-ra, vagyis bejelentkezem a felh.név + jelszóval, majd visszakattintok az e-mailre, és ugye abban ott van a Részletek megtekintése gomb, rákattintok:
megnyílik egy új ablak, ott viszont nem érzékeli, hogy én előzőleg már bejelentkeztem az oldalatokra (sütikezelési probléma?)...
"Foglalás
Nincsenek foglalásaid"

Még egyszer be kell jelentkeznem, majd visszamenni az e-mailre - mert ugyebár a fő oldalt tölti be, és nem a foglalásaimat -, tehát ismét kattintanom kell az e-mailben a Részletek megtekintésére, és csak ezt követően mutatja a foglalásaimat.

Mi lehet a gond? Esetleg a böngésző beállítással van valami?

A választ előre is köszönöm!

Kedves Redym1!
Annyit nézz meg kérlek, hogy ha a levélből kattintasz, akkor az xpressre visz-e. Ha igen, akkor próbálhatod törölni a böngészőben a sütiket, hogy aztán újra megjegyezze (remélhetőleg így már jól).
0
2021. március 11., csütörtök 10:31
Redym1 írta:
Sziasztok! Most egy olyan problémával szembesültem, hogy van egy félretett Blu-Ray nekem, amiről kaptam e-mailben értesítést, mely szerint x napig átvehető, addig foglaljátok nekem. Eddig minden oké.
Ám amikor belépek (Firefox böngészővel) az xpress.hu-ra, vagyis bejelentkezem a felh.név + jelszóval, majd visszakattintok az e-mailre, és ugye abban ott van a Részletek megtekintése gomb, rákattintok:
megnyílik egy új ablak, ott viszont nem érzékeli, hogy én előzőleg már bejelentkeztem az oldalatokra (sütikezelési probléma?)...
"Foglalás
Nincsenek foglalásaid"

Még egyszer be kell jelentkeznem, majd visszamenni az e-mailre - mert ugyebár a fő oldalt tölti be, és nem a foglalásaimat -, tehát ismét kattintanom kell az e-mailben a Részletek megtekintésére, és csak ezt követően mutatja a foglalásaimat.

Mi lehet a gond? Esetleg a böngésző beállítással van valami?

A választ előre is köszönöm!

Kedves Redym1!
Annyit nézz meg kérlek, hogy ha a levélből kattintasz, akkor az xpressre visz-e. Ha igen, akkor próbálhatod törölni a böngészőben a sütiket, hogy aztán újra megjegyezze (remélhetőleg így már jól).
0
2021. március 11., csütörtök 10:25
Sziasztok! Most egy olyan problémával szembesültem, hogy van egy félretett Blu-Ray nekem, amiről kaptam e-mailben értesítést, mely szerint x napig átvehető, addig foglaljátok nekem. Eddig minden oké.
Ám amikor belépek (Firefox böngészővel) az xpress.hu-ra, vagyis bejelentkezem a felh.név + jelszóval, majd visszakattintok az e-mailre, és ugye abban ott van a Részletek megtekintése gomb, rákattintok:
megnyílik egy új ablak, ott viszont nem érzékeli, hogy én előzőleg már bejelentkeztem az oldalatokra (sütikezelési probléma?)...
"Foglalás
Nincsenek foglalásaid"

Még egyszer be kell jelentkeznem, majd visszamenni az e-mailre - mert ugyebár a fő oldalt tölti be, és nem a foglalásaimat -, tehát ismét kattintanom kell az e-mailben a Részletek megtekintésére, és csak ezt követően mutatja a foglalásaimat.

Mi lehet a gond? Esetleg a böngésző beállítással van valami?

A választ előre is köszönöm!
0
2021. március 9., kedd 12:31
Plissken írta:
Ha olyat rendeltem, ami nincs raktáron, csak beszállítói készleten, arra kaptok a forgalmazótól valami visszajelzést, hogy elfogyott, ne várjátok, vagy majd egy adott idő múlva törli a rendszer a rendelést?

Kedves Plissken!
Ha nem tudjuk beszerezni, akkor felvesszük veled (vagy az adott rendelővel) a kapcsolatot, hogy mi legyen a rendelés többi részével.
0
2021. március 9., kedd 12:23
Ha olyat rendeltem, ami nincs raktáron, csak beszállítói készleten, arra kaptok a forgalmazótól valami visszajelzést, hogy elfogyott, ne várjátok, vagy majd egy adott idő múlva törli a rendszer a rendelést?
0
2021. március 8., hétfő 15:43
Xpress írta:
Az nem kerül vissza, hogy hány db van raktáron?

Mint azt kollégám is írta, nem szeretnénk fogyasztóvédelmi problémákat emiatt. Az ideális az lenne, ha úgy működne a hazai filmkiadás/forgalmazás, mint mondjuk Angliában, ahol nagyjából kiszámítható, hogy egy adott termékből van-e, lesz-e utánpótlás. Ha pontosan lehetne tudni a forgalmazók aktuális készleteit, akkor kiírhatnánk, hogy már csak X darab van raktáron a termékből, de érkezik a következő szállítmány, így viszont ha kiírjuk, hogy már csak X darab van, akkor azt a magyar fogyasztóvédelmi szabályok a vásárló tisztességtelen befolyásolásának tekintik, főleg, ha valaki azt látja, hogy megvette az utolsó darabot, majd másnap (ha új szállítmány érkezik) ismét az szerepel a terméknél, hogy van belőle X darab.
Általában az újdonságokból - a termék keresettségétől függően - folyamatosan tartunk nagyobb készleteket és a többi elérhető termékből is szinten tartunk egy bizonyos alapkészletet amíg a termék elérhető, úgyhogy túl sok plussz információtartalommal nem bír, hogy éppen 2, 3 vagy 10 darab van az adott termékből, hiszen amíg a forgalmazó tud szállítani, addig folyamatosan pótoljuk a megvásárolt mennyiségeket. Azt pedig, hogy ha egy termék már nem kapható (nem tud szállítani a forgalmazó) legtöbbször csak akkor tudjuk meg, amikor nem érkezik egy rendelt termék.


Érdekes, hogy más oldalakon továbbra is szerepel ilyen jellegű információ.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
1
2021. március 5., péntek 20:38
vape írta:
Sziasztok!

A Facebook adta lehetőséget nem tervezitek használni?
Ott be sem lett még harangozva, hogy elkészült az oldal, lehetne ott is egy picit nagyobb pörgés, ami felrázná a vásárlókat (pl. játékok kuponkódért vagy egy konkrét termékért, limitált számú kuponkód, egy kis önpromó stb.). Mit gondoltok erről?

Üdv.,
P.

Kedves vape!
Lassan eljutunk oda, hogy reklámozzuk magunkat :) 5-10 nap.
0
2021. március 5., péntek 19:10
Sziasztok!

A fenti legördülő listában az UHD direkt van két kacsacsőrrel kiemelve (Film >> UHD)?
A rendelés megtekintésénél az oldal címe Order details. :) Jeleztem már, de most megint belefutottam.

Köszi.

ÜDv.,

P.
0
2021. március 5., péntek 18:48
Sziasztok!

A Facebook adta lehetőséget nem tervezitek használni?
Ott be sem lett még harangozva, hogy elkészült az oldal, lehetne ott is egy picit nagyobb pörgés, ami felrázná a vásárlókat (pl. játékok kuponkódért vagy egy konkrét termékért, limitált számú kuponkód, egy kis önpromó stb.). Mit gondoltok erről?

Üdv.,
P.
1
2021. március 5., péntek 13:05
Jester írta:
A Sírok között BD nem szerepel az előrendelhető filmek között, de a "Friss a kínálatban" listán ott van.


Kedves Jester!
Köszi, hogy jelezted. Hamarosan visszakerül a helyére.
0
2021. március 5., péntek 13:01
Blu-Ray Fan írta:
A szűrőkhöz kéne egy olyan funkció, amivel ár szerint lehet keresni. Akár olyan csúszkás megoldással mint a gyártási évnél. De úgy is jó lenne mint régen, hogy 1000 alatt, 1000-2000, 2000-3000, stb. Nekem ez még hiányzik, sokszor ezeken belül böngésztem.

Kedves Blu-Ray Fan!
Remek ötlet. Lesz ilyen funkció. Addig is lehet - a jobb felső sarokban kiválasztva - sorba rendezni ár alapján csökkenő vagy növekvő sorrendbe a találatokat.
0
2021. március 5., péntek 11:45
A Sírok között BD nem szerepel az előrendelhető filmek között, de a "Friss a kínálatban" listán ott van.
0
2021. március 5., péntek 11:44
A szűrőkhöz kéne egy olyan funkció, amivel ár szerint lehet keresni. Akár olyan csúszkás megoldással mint a gyártási évnél. De úgy is jó lenne mint régen, hogy 1000 alatt, 1000-2000, 2000-3000, stb. Nekem ez még hiányzik, sokszor ezeken belül böngésztem.
0
2021. március 5., péntek 10:59
Érdekes, eddig nem volt belőle semmiféle fogyasztóvédelmi probléma.
Szerintem nyugodtan kimondhatjuk, hogy csak ámítás volt, hogy olyan lesz az oldal amilyennek szeretnénk, köben pedig pontosan olyan lett, amilyennek Ti elterveztétek.
0
2021. március 5., péntek 10:48
Blu-Ray Fan írta:
Az nem kerül vissza, hogy hány db van raktáron?


Mint azt kollégám is írta, nem szeretnénk fogyasztóvédelmi problémákat emiatt. Az ideális az lenne, ha úgy működne a hazai filmkiadás/forgalmazás, mint mondjuk Angliában, ahol nagyjából kiszámítható, hogy egy adott termékből van-e, lesz-e utánpótlás. Ha pontosan lehetne tudni a forgalmazók aktuális készleteit, akkor kiírhatnánk, hogy már csak X darab van raktáron a termékből, de érkezik a következő szállítmány, így viszont ha kiírjuk, hogy már csak X darab van, akkor azt a magyar fogyasztóvédelmi szabályok a vásárló tisztességtelen befolyásolásának tekintik, főleg, ha valaki azt látja, hogy megvette az utolsó darabot, majd másnap (ha új szállítmány érkezik) ismét az szerepel a terméknél, hogy van belőle X darab.
Általában az újdonságokból - a termék keresettségétől függően - folyamatosan tartunk nagyobb készleteket és a többi elérhető termékből is szinten tartunk egy bizonyos alapkészletet amíg a termék elérhető, úgyhogy túl sok plussz információtartalommal nem bír, hogy éppen 2, 3 vagy 10 darab van az adott termékből, hiszen amíg a forgalmazó tud szállítani, addig folyamatosan pótoljuk a megvásárolt mennyiségeket. Azt pedig, hogy ha egy termék már nem kapható (nem tud szállítani a forgalmazó) legtöbbször csak akkor tudjuk meg, amikor nem érkezik egy rendelt termék.
Xpress moderátor.
-1