Keresés

ami kib*szottul dühít...

2021. október 21., csütörtök 17:45
NOCTURNE írta:

Hiába no, gondoskodni kell róla, hogy az embereknek akkor is legyen állásuk, ha történetesen nem végeznek semmilyen hasznos munkát...

És senkinek fogalma sincs róla, hogy miért lett visszaküldve. Senki. Se az ügyfélszolgálatnak, se a helyi postának. Senki nem tudja...  Ha legalább kaptam volna rá valamilyen magyarázatot, de még azt sem, még erre sem képesek. Most már ott tartok, hogy minden eladóval, akivel csak kapcsolatba kerülök, azzal kezdem, hogy ne postával. Hajlandó vagyok többet is fizetni, csak a magyar posta közelébe ne kerüljön a csomag. GLS, DHL, Fedex, akármi csak ne a posta... Hihetetlenül lassú, béna, haszontalan, problémás, hugyagyú banda...


Az egyik baj az lehet, hogy túl sok a képzetlen és a LESA-ROM elven működő munkatárs az alacsonyabb beosztásokban, a másik meg az, hogy túl sok a képzetlen és a LESA-ROM elven működő munkatárs a magasabb pozíciókban.
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. október 21., csütörtök 15:42
DNS írta:

Hiába no, gondoskodni kell róla, hogy az embereknek akkor is legyen állásuk, ha történetesen nem végeznek semmilyen hasznos munkát...


És senkinek fogalma sincs róla, hogy miért lett visszaküldve. Senki. Se az ügyfélszolgálatnak, se a helyi postának. Senki nem tudja...  Ha legalább kaptam volna rá valamilyen magyarázatot, de még azt sem, még erre sem képesek. Most már ott tartok, hogy minden eladóval, akivel csak kapcsolatba kerülök, azzal kezdem, hogy ne postával. Hajlandó vagyok többet is fizetni, csak a magyar posta közelébe ne kerüljön a csomag. GLS, DHL, Fedex, akármi csak ne a posta... Hihetetlenül lassú, béna, haszontalan, problémás, hugyagyú banda...
0
2021. október 20., szerda 11:52
NOCTURNE írta:
Magyar posta bénázása part 2.:
A nyomonkövetés alapján, a Hollandiából rendelt csomagom látszólag rendben megérkezik a városba, és a kézbesítőnél van. Várom is a csomagot egész nap. Majd ránézek ismét a nyomonkövetésre: ,,Sikertelen kézbesítés, ismeretlen cím, vissza a feladónak")

Próbálom azonnal hívni a helyi postát. Többszöri próbálkozásra se veszi fel senki a telefont... Így jobb híján felhívom az ügyfélszolgálatot. Ott miután gyorsan egyeztetünk egy címet, ami stimmel is, azt mondják menjek be a helyi postára és vegyem át személyesen a csomagot. Be is megyek. Ott is van a csomag, de nem tudják kiadni... Valami miatt ugyanis több másik csomaggal egyetemben vissza kell azt küldeniük az elosztóba...

Erre ma ránézek ismét a nyomonkövetésre, és mit látok? A csomagot valóban visszaküldték az elosztóba, onnan pedig szépen vissza Hollandiába... *************

Zárójelben megjegyzem, hogy számtalanszor rendeltem már onnan, soha nem volt gond. Biztos vagyok benne, hogy jó volt a címzés. Mellesleg a gond is volt vele biztosan nem túl nagy, tekintve hogy ugye megérkezett a városba.

*******
Mit lehet erre mondani? Nem irigyellek, egy cseppet sem! Teljes káosz!

Tényleg, ahol csak lehet próbálom úgy intézni a csomagjaimat, hogy valami futárszolgálat hozza inkább, bárki csak a Magyar posta ne tegye rá a kezét. De ez sajnos nem mindig kivitelezhető... És általában ilyenkor van a probléma.

Az ügyfélszolgálat meg egyszerűen nem tudom miért van. SOHA semmilyen problémámmal kapcsolatban nem tudtak segíteni. SOHA semmit nem tudnak. Itt is, észreveszem a problémát, látom előre hogy hülyeséget fognak csinálni, felhívom őket, és mégis.... Visszaküldik és senki nem tudja miért.

A vicc az egészben, hogy amikor befelé jön a csomag, akkor sokszor több mint egy hónapot kell várnom mire a posta méltóztat kihozni: Küldemény átvétele a kicserélőben, vámeljárás, elosztó központ, továbbítás belföldre, stb. Minden állomáson közel egy hetet vesztegel. De itt amikor hülyeségből visszaküldik a csomagot, akkor bezzeg kevesebb mint 2 nap alatt eltüntetik az országból....


Hiába no, gondoskodni kell róla, hogy az embereknek akkor is legyen állásuk, ha történetesen nem végeznek semmilyen hasznos munkát...
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. október 20., szerda 10:43
Foxymaxy írta:
Magyar posta bénázása part 2.:
A nyomonkövetés alapján, a Hollandiából rendelt csomagom látszólag rendben megérkezik a városba, és a kézbesítőnél van. Várom is a csomagot egész nap. Majd ránézek ismét a nyomonkövetésre: ,,Sikertelen kézbesítés, ismeretlen cím, vissza a feladónak")

Próbálom azonnal hívni a helyi postát. Többszöri próbálkozásra se veszi fel senki a telefont... Így jobb híján felhívom az ügyfélszolgálatot. Ott miután gyorsan egyeztetünk egy címet, ami stimmel is, azt mondják menjek be a helyi postára és vegyem át személyesen a csomagot. Be is megyek. Ott is van a csomag, de nem tudják kiadni... Valami miatt ugyanis több másik csomaggal egyetemben vissza kell azt küldeniük az elosztóba...

Erre ma ránézek ismét a nyomonkövetésre, és mit látok? A csomagot valóban visszaküldték az elosztóba, onnan pedig szépen vissza Hollandiába... *************

Zárójelben megjegyzem, hogy számtalanszor rendeltem már onnan, soha nem volt gond. Biztos vagyok benne, hogy jó volt a címzés. Mellesleg a gond is volt vele biztosan nem túl nagy, tekintve hogy ugye megérkezett a városba.

*******
Mit lehet erre mondani? Nem irigyellek, egy cseppet sem! Teljes káosz!


Tényleg, ahol csak lehet próbálom úgy intézni a csomagjaimat, hogy valami futárszolgálat hozza inkább, bárki csak a Magyar posta ne tegye rá a kezét. De ez sajnos nem mindig kivitelezhető... És általában ilyenkor van a probléma.

Az ügyfélszolgálat meg egyszerűen nem tudom miért van. SOHA semmilyen problémámmal kapcsolatban nem tudtak segíteni. SOHA semmit nem tudnak. Itt is, észreveszem a problémát, látom előre hogy hülyeséget fognak csinálni, felhívom őket, és mégis.... Visszaküldik és senki nem tudja miért.

A vicc az egészben, hogy amikor befelé jön a csomag, akkor sokszor több mint egy hónapot kell várnom mire a posta méltóztat kihozni: Küldemény átvétele a kicserélőben, vámeljárás, elosztó központ, továbbítás belföldre, stb. Minden állomáson közel egy hetet vesztegel. De itt amikor hülyeségből visszaküldik a csomagot, akkor bezzeg kevesebb mint 2 nap alatt eltüntetik az országból....
0
2021. október 20., szerda 9:22
NOCTURNE írta:
Magyar posta bénázása part 2.:
A nyomonkövetés alapján, a Hollandiából rendelt csomagom látszólag rendben megérkezik a városba, és a kézbesítőnél van. Várom is a csomagot egész nap. Majd ránézek ismét a nyomonkövetésre: ,,Sikertelen kézbesítés, ismeretlen cím, vissza a feladónak")

Próbálom azonnal hívni a helyi postát. Többszöri próbálkozásra se veszi fel senki a telefont... Így jobb híján felhívom az ügyfélszolgálatot. Ott miután gyorsan egyeztetünk egy címet, ami stimmel is, azt mondják menjek be a helyi postára és vegyem át személyesen a csomagot. Be is megyek. Ott is van a csomag, de nem tudják kiadni... Valami miatt ugyanis több másik csomaggal egyetemben vissza kell azt küldeniük az elosztóba...

Erre ma ránézek ismét a nyomonkövetésre, és mit látok? A csomagot valóban visszaküldték az elosztóba, onnan pedig szépen vissza Hollandiába... *************

Zárójelben megjegyzem, hogy számtalanszor rendeltem már onnan, soha nem volt gond. Biztos vagyok benne, hogy jó volt a címzés. Mellesleg a gond is volt vele biztosan nem túl nagy, tekintve hogy ugye megérkezett a városba.

*******

Mit lehet erre mondani? Nem irigyellek, egy cseppet sem! Teljes káosz!
0
2021. október 19., kedd 19:17
Magyar posta bénázása part 2.:
A nyomonkövetés alapján, a Hollandiából rendelt csomagom látszólag rendben megérkezik a városba, és a kézbesítőnél van. Várom is a csomagot egész nap. Majd ránézek ismét a nyomonkövetésre: ,,Sikertelen kézbesítés, ismeretlen cím, vissza a feladónak")

Próbálom azonnal hívni a helyi postát. Többszöri próbálkozásra se veszi fel senki a telefont... Így jobb híján felhívom az ügyfélszolgálatot. Ott miután gyorsan egyeztetünk egy címet, ami stimmel is, azt mondják menjek be a helyi postára és vegyem át személyesen a csomagot. Be is megyek. Ott is van a csomag, de nem tudják kiadni... Valami miatt ugyanis több másik csomaggal egyetemben vissza kell azt küldeniük az elosztóba...

Erre ma ránézek ismét a nyomonkövetésre, és mit látok? A csomagot valóban visszaküldték az elosztóba, onnan pedig szépen vissza Hollandiába... *************

Zárójelben megjegyzem, hogy számtalanszor rendeltem már onnan, soha nem volt gond. Biztos vagyok benne, hogy jó volt a címzés. Mellesleg a gond is volt vele biztosan nem túl nagy, tekintve hogy ugye megérkezett a városba.

*******
0
2021. október 15., péntek 6:14
Mozigépész írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!

Ezt ki mondta, hogy simán cserélik?
Én is írtam nekik, hogy döglött a 300-as lemezem, amit tőlük vásároltam, és a fórumból kiderült nem csak nekem.
Annyi volt a válasz, hogy jelzik a forgalmazónak, azóta is kapom a cserelemezt....

Nekem eddig mindig cserélték a problémás kiadványokat és ahogy olvastam korábban másnak is. Korrekt a hozzáállásuk. A 300 esetében nem tudom mi lehet a gond.

Szia!
Jeleztem én is, hogy probléma van a lemezzel. Beleolvastam a lemez fórumába, másnak is gondja volt pont ugyanezzel a kiadással, így gondolom nem a lejátszóm a hibás, egy karc nincs a lemezen.
Olvastam, hogy a Farkas kiadványt is cserélték mindenkinek, így én is írtam.
Válasz:
"Köszönjük, hogy ezt jelezte. Nem a mi kompetenciánk a dolog, de továbbítottuk is a forgalmazó felé, hogy vizsgálják ki a dolgot. Ha valóban gyártási hibáról van szó, akkor remélhetőleg lesz a problémára megoldás. Mindenesetre amit érdemes megpróbálni esetleg: a lejátszón frisíteni a firmware-t, illetve másik lejátszóva téve elindítani.

Üdvözlettel: Xpress ügyfélszolgálat

Megveszem az újat aztán ollóval nekiesek, összefogdosom,aztán hátha cserélik, ha ez így működik. Egy 1990Ft-os lemezről van szó, és nem kevés pénzt költöttem már el itt.


Műszaki termékekre úgy tudom 1 év jótállást szoktak adni. Ha egy optikai médium idővel "elfárad" arra senki nem fog örök garanciát adni nekünk.

A 300 korábbi kiadását egy másik boltban vettem meg x éve teljes áron, majd csatlakoztam vele azoknak a táborához akiknek lejátszhatatlanná vált, így megvettem az angol kiadást, majd most ebből is vettem egy példányt az xpressen.

Megint más eset ha valakinek egy újonnan vásárolt termék esetében van gondja valamivel, meg az is más ha egy 5-6 éves lemezről "eltűnik" az adat mert úgy jött le egy teljes széria a gyártósorról. Utóbbi esetben a kiadónak kellene közvetlenül  csereprogramot biztosítani, nem a boltnak amelyik értékesíti.

Fejlettebb országokban ez működik is. Az Arrow például automatikusan küldött nekem Démonok UHD cserelemezt, mert volt benne egy gyártási hiba. Mindezt kérés nélkül. Ezek a talpon maradt kis hazánkban lemezkiadással foglalkozó (vagy inkább alibiző) cégek (PV és tsai) szemlátomást nem ilyenek, ahogy a minőségpolitikájuk sem.

Nekünk meg marad a bosszankodás...
0
2021. október 14., csütörtök 22:19
Argento írta:
Akkor nekem eddig baromi nagy szerencsém lehetettt (pedig már túl vagyok vagy 100 kiadványon) , mert eddig az egyetlen UHD lemez ami karcosan érkezett a a Sicario 2. része volt, amit az első résszel együtt vettem meg egy díszdobozban. Ujjlenyomatos már volt egy pár, de azok azért szépen eltüntethetőek egy erre megfelelő mikroszálas kendővel.

A DVD korszak kb. a turis filmek korára érte csak el ezt az összefogdosós/ karcos szintet , igaz a folyamatos árcsökkenés ezt hozta is magával. Úgy néz ki az UHD már alapból az igénytelen kivitelezéssel indít. Nagy kár, mert még mindíg elég borsos áron mérik...


Én is így emlékszem, hogy kb. a Szelektes 990.-es DVD-kkel indult a karcok tömkelege DVD-n. BD-n jó ideig nem volt semmi gond, elég sokáig odafigyeltek, hogy szart ne adjanak ki a kezükből.

UHD-n eddig én se nagyon szívtam, bár a Universal kudarcaimon kívül egy kirívó eset akadt már: a Jerry Maguire-nek a negyedik (!!!) példánya volt hibátlan, ami azért vicc kategória, a Sony-ra nagyon nem ez a jellemző.

Ma este viszont megtört a jég a Universal-nál, a Dolog végre nem karcos.
0
2021. október 14., csütörtök 20:24
Frank Horrigan írta:

Miért nem lepődök meg ezen? Olyan Universal UHD-vel eddig nem találkoztam, amin ne lett volna legalább egy karc. A taperolást megszoktam már, mikroszálas szemüvegtörlő kendővel eltávolítható (persze csak kellő óvatossággal), de azért hihetetlen, mennyire selejtesek a stúdió hazai kiadványai. Biztos valami látássérült csimpánzt dolgoztatnak, aki egy fürt banánért megcsinálja a melót...


Akkor nekem eddig baromi nagy szerencsém lehetettt (pedig már túl vagyok vagy 100 kiadványon) , mert eddig az egyetlen UHD lemez ami karcosan érkezett a a Sicario 2. része volt, amit az első résszel együtt vettem meg egy díszdobozban. Ujjlenyomatos már volt egy pár, de azok azért szépen eltüntethetőek egy erre megfelelő mikroszálas kendővel.

A DVD korszak kb. a turis filmek korára érte csak el ezt az összefogdosós/ karcos szintet , igaz a folyamatos árcsökkenés ezt hozta is magával. Úgy néz ki az UHD már alapból az igénytelen kivitelezéssel indít. Nagy kár, mert még mindíg elég borsos áron mérik...
0
2021. október 14., csütörtök 18:30
Blu-Ray Fan írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!

Ezt ki mondta, hogy simán cserélik?
Én is írtam nekik, hogy döglött a 300-as lemezem, amit tőlük vásároltam, és a fórumból kiderült nem csak nekem.
Annyi volt a válasz, hogy jelzik a forgalmazónak, azóta is kapom a cserelemezt....

Nekem eddig mindig cserélték a problémás kiadványokat és ahogy olvastam korábban másnak is. Korrekt a hozzáállásuk. A 300 esetében nem tudom mi lehet a gond.


Szia!
Jeleztem én is, hogy probléma van a lemezzel. Beleolvastam a lemez fórumába, másnak is gondja volt pont ugyanezzel a kiadással, így gondolom nem a lejátszóm a hibás, egy karc nincs a lemezen.
Olvastam, hogy a Farkas kiadványt is cserélték mindenkinek, így én is írtam.
Válasz:
"Köszönjük, hogy ezt jelezte. Nem a mi kompetenciánk a dolog, de továbbítottuk is a forgalmazó felé, hogy vizsgálják ki a dolgot. Ha valóban gyártási hibáról van szó, akkor remélhetőleg lesz a problémára megoldás. Mindenesetre amit érdemes megpróbálni esetleg: a lejátszón frisíteni a firmware-t, illetve másik lejátszóva téve elindítani.

Üdvözlettel: Xpress ügyfélszolgálat

Megveszem az újat aztán ollóval nekiesek, összefogdosom,aztán hátha cserélik, ha ez így működik. Egy 1990Ft-os lemezről van szó, és nem kevés pénzt költöttem már el itt.
0
2021. október 14., csütörtök 15:06
Argento írta:
Ma megkaptam az xpresstől rendelt csomagomat, amiből az UHD-t kibontva majdnem szörnyethaltam a lemez állapotát látva. Merő ujjlenyomat és karc hegyek. Előbbit seikerült valahogy eltüntetni, de utóbbi sajnos megmaradt a korongon...

Nyilván nem a bolt hibája, de elkeserítő, hogy ilyen áron ezt kapja az ember. Nem tudom miféle emberszabású trollok csomagolják ezeket , de nagy minőség ellenőrzés biztos nincs azon a helyen.


Miért nem lepődök meg ezen? Olyan Universal UHD-vel eddig nem találkoztam, amin ne lett volna legalább egy karc. A taperolást megszoktam már, mikroszálas szemüvegtörlő kendővel eltávolítható (persze csak kellő óvatossággal), de azért hihetetlen, mennyire selejtesek a stúdió hazai kiadványai. Biztos valami látássérült csimpánzt dolgoztatnak, aki egy fürt banánért megcsinálja a melót...
0
2021. október 14., csütörtök 14:55
Blu-Ray Fan írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!

Ezt ki mondta, hogy simán cserélik?
Én is írtam nekik, hogy döglött a 300-as lemezem, amit tőlük vásároltam, és a fórumból kiderült nem csak nekem.
Annyi volt a válasz, hogy jelzik a forgalmazónak, azóta is kapom a cserelemezt....

Nekem eddig mindig cserélték a problémás kiadványokat és ahogy olvastam korábban másnak is. Korrekt a hozzáállásuk. A 300 esetében nem tudom mi lehet a gond.


Már meg is kaptam közben a cserére a jóváhagyást. :)

Amúgy a másik rendelt filmem pont a 300 blu ray. Az új kiadvány végre tökéletesen működik, akit esetleg érdekel a megvétele.
0
2021. október 14., csütörtök 14:22
Mozigépész írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!

Ezt ki mondta, hogy simán cserélik?
Én is írtam nekik, hogy döglött a 300-as lemezem, amit tőlük vásároltam, és a fórumból kiderült nem csak nekem.
Annyi volt a válasz, hogy jelzik a forgalmazónak, azóta is kapom a cserelemezt....


Nekem eddig mindig cserélték a problémás kiadványokat és ahogy olvastam korábban másnak is. Korrekt a hozzáállásuk. A 300 esetében nem tudom mi lehet a gond.
0
2021. október 14., csütörtök 13:40
Blu-Ray Fan írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!


Ezt ki mondta, hogy simán cserélik?
Én is írtam nekik, hogy döglött a 300-as lemezem, amit tőlük vásároltam, és a fórumból kiderült nem csak nekem.
Annyi volt a válasz, hogy jelzik a forgalmazónak, azóta is kapom a cserelemezt....
0
2021. október 14., csütörtök 10:47
Én is kaptam nemrég két összefogdosott lemezt, mindkettő universalos volt. Karc szerencsére nem volt rajtuk.
0
2021. október 14., csütörtök 9:10
Blu-Ray Fan írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!


Plusz lehet, hogy nem ártana készíteni egy "Így csomagold a lemezedet" videót a gyártónak és a forgalmazónak:)
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. október 14., csütörtök 8:02
Blu-Ray Fan írta:
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!


Megtörtént.  :)
0
2021. október 13., szerda 21:41
Nem kell benyelni. Xpress simán cseréli, írj nekik!
0
2021. október 13., szerda 19:07
Nem igazán szoktam ebbe a topimba írni, de most kikívánkozik...

Ma megkaptam az xpresstől rendelt csomagomat, amiből az UHD-t kibontva majdnem szörnyethaltam a lemez állapotát látva. Merő ujjlenyomat és karc hegyek. Előbbit seikerült valahogy eltüntetni, de utóbbi sajnos megmaradt a korongon...





Nyilván nem a bolt hibája, de elkeserítő, hogy ilyen áron ezt kapja az ember. Nem tudom miféle emberszabású trollok csomagolják ezeket , de nagy minőség ellenőrzés biztos nincs azon a helyen.
0
2021. szeptember 22., szerda 13:32
NOCTURNE írta:
Nem tudom mennyit használ az ügyben, vagy éppen nem..., de a legutóbbi kapcsolatfelvételnél már minden udvariaskodást és türelmet mellőztem, ami eddig jelen volt. Ami miatt utólag van is némi rossz érzésem, mert valószínűleg nem az a szerencsétlen tehet róla az ügyfélszolgálaton. De számos e-mail, telefon, stb. után, az időről nem is beszélve, már rohadtra elfogyott a türelmem.


Oh my God. Megjött!!!!!
Csomag érkezése magyarországra: Augusztus 7
Kikézbesítve: Szeptember 22.

No comment :P
0
2021. szeptember 4., szombat 3:24
Nem tudom mennyit használ az ügyben, vagy éppen nem..., de a legutóbbi kapcsolatfelvételnél már minden udvariaskodást és türelmet mellőztem, ami eddig jelen volt. Ami miatt utólag van is némi rossz érzésem, mert valószínűleg nem az a szerencsétlen tehet róla az ügyfélszolgálaton. De számos e-mail, telefon, stb. után, az időről nem is beszélve, már rohadtra elfogyott a türelmem.
0
2021. szeptember 3., péntek 20:05
NOCTURNE írta:

Több e-mail/telefon/űrlapkitöltés, stb. után eljutottam idáig:

,,Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Bejelentését rögzítettük.
A jelzett problémát kivizsgáljuk, melynek eredményéről a jogszabályoknak megfelelően - legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül - tájékoztatni fogjuk.
Válaszunkig szíves türelmét kérjük.
"

Tehát a csomagom, ami már augusztus 7-e óta az országban van, továbbra sem tűnik úgy, hogy a közeljövőben megérkezik...


https://coub.com/view/8yjzh
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2021. szeptember 3., péntek 19:27
NOCTURNE írta:
A magyar posta.
5 nap alatt ideér a csomagom Japán-ból! 5 nap alatt!
Ez volt 3 hete...
A posta azóta sem volt képes kihozni...
Szánalmas :P

Nem adtak rá semmilyen magyarázatot? Nehéz elhinni, hogy olyan mennyiségű import csomag érkezik be hozzájuk, hogy ha érkezési vagy akár sürgősségi sorrendben kezelik őket, akkor 3 hét sem elég a kézbesítéshez...

Telefonos ügyintéző szerint valamilyen hiba miatt (nem részletezte), rengeteg másik csomaggal együtt beragadt a kicserélőben. De most már elvileg megoldódott, szóval ezek a csomagok, köztük az enyém is most már továbbításra fognak kerülni. Hát most már nagyon remélem. Ha mégsem akkor a következő telefonhívásom már nem lesz ilyen kedves.

...
A fél délelőtt az ügyfélszolgálattal e-maileztem, telefonáltam, stb. ezügyben, és még mindig nem értem a végére úgy tűnik... Most már tényleg kezd szét**aszni az ideg.

Ok. Eljutottunk oda, hogy bekérték tőlem azokat az adatokat, amikkel  a csomagszám alapján elvileg ők is rendelkeznek... (Címzett név, cím, Feladó név, cím). Hurrá... Rémelém néhány hét múlva meg is fogom kapni a csomagot, ami már közel 1 hónapja az országban van

Több e-mail/telefon/űrlapkitöltés, stb. után eljutottam idáig:

,,Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Bejelentését rögzítettük.
A jelzett problémát kivizsgáljuk, melynek eredményéről a jogszabályoknak megfelelően - legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül - tájékoztatni fogjuk.
Válaszunkig szíves türelmét kérjük.
"

Tehát a csomagom, ami már augusztus 7-e óta az országban van, továbbra sem tűnik úgy, hogy a közeljövőben megérkezik...


Nagyon várom, hogy mi lesz a végkifejlete ennek a huzavonának. Ugyanakkor szívből kívánom, hogy eljusson hozzád a csomagod.
0
2021. szeptember 3., péntek 16:30
NOCTURNE írta:
A magyar posta.
5 nap alatt ideér a csomagom Japán-ból! 5 nap alatt!
Ez volt 3 hete...
A posta azóta sem volt képes kihozni...
Szánalmas :P

Nem adtak rá semmilyen magyarázatot? Nehéz elhinni, hogy olyan mennyiségű import csomag érkezik be hozzájuk, hogy ha érkezési vagy akár sürgősségi sorrendben kezelik őket, akkor 3 hét sem elég a kézbesítéshez...

Telefonos ügyintéző szerint valamilyen hiba miatt (nem részletezte), rengeteg másik csomaggal együtt beragadt a kicserélőben. De most már elvileg megoldódott, szóval ezek a csomagok, köztük az enyém is most már továbbításra fognak kerülni. Hát most már nagyon remélem. Ha mégsem akkor a következő telefonhívásom már nem lesz ilyen kedves.

...
A fél délelőtt az ügyfélszolgálattal e-maileztem, telefonáltam, stb. ezügyben, és még mindig nem értem a végére úgy tűnik... Most már tényleg kezd szét**aszni az ideg.

Ok. Eljutottunk oda, hogy bekérték tőlem azokat az adatokat, amikkel  a csomagszám alapján elvileg ők is rendelkeznek... (Címzett név, cím, Feladó név, cím). Hurrá... Rémelém néhány hét múlva meg is fogom kapni a csomagot, ami már közel 1 hónapja az országban van


Több e-mail/telefon/űrlapkitöltés, stb. után eljutottam idáig:

,,Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Bejelentését rögzítettük.
A jelzett problémát kivizsgáljuk, melynek eredményéről a jogszabályoknak megfelelően - legkésőbb a beérkezéstől számított 30 napos elintézési határidőn belül - tájékoztatni fogjuk.
Válaszunkig szíves türelmét kérjük.
"

Tehát a csomagom, ami már augusztus 7-e óta az országban van, továbbra sem tűnik úgy, hogy a közeljövőben megérkezik...
0
2021. augusztus 27., péntek 14:50
Biztos nagyon megérte ezt a vámolásos dolgot visszahozni. Az egyik reggeli rádióműsorban beszéltek a Posta egyik főnökével vagy akinek rálátása van erre és ő sem tudott sok okosságot mondani.

Sokkal több idő így az ellenőrzés, utánajárás. Nem is hiszem el, hogy elég ember lenne rá, ezért is torlódnak fel a csomagok. Vásárlói oldalról nagyon gáz, hogy ez történik. Nem látom be, hogy ennek lenne megoldása. Talán csak akkor, ha visszaállnának a vámolás előtti állapotok. De ugye olyan egy jó darabig nem lesz.
0