No akkor én is leírnám a GLS-es tapasztalataimat.
Kicsit én is furcsálom Matez problémáját... Te berendeled a DVD-ket, amint megérkeznek kapsz egy e-mailt, amiben megírják neked hogy hamarosan érkezik a futár, és hogy legyen nálad elég pénz, vagy biztosítsd a lehetőségét hogy esetleg a szomszéd át tudja venni ha nem vagy otthon. Mi van ha nem nézed az e-mail-jeidet? De hát miért ne néznéd? Az xpress egy online bolt, teljesen magától értetődőnek tartják, hogy te belenézegetsz a postaládádba, főleg ha 18 db DVD-t vársz. Egyébként meg a "Hol a csomag" gombra kattintva is pontosan lekövetheted az útját, és azt hogy pontosan melyik nap érkezik. A GLS-nek ezután az a dolga hogy kiszállítsa neked a csomagot, és átvegye az ellenértékét. Az nincs a munkaköri leírásába hogy előre tájékoztasson telefonon hogy érkezik, vagy hogy érkezhet e... Ez csak egy plusz figyelmesség, amivel minket magánszemélyeket "tisztelnek" meg, ami azért is van hogy ne kelljen mondjuk feleslegesen felmászni a 4. emeletre mikor te nem is vagy otthon. Az OK hogy megszoktad, és vártad... De az is egy dolog hogy mivel nem készítetted elő a pénzt, meg minden, bonyodalmat okoztál neki... Felesleges telefon, időveszteség, stb... Szóval szerintem ezek után tartoztál annyival hogy elballagj 800 métert azért a csomagért, és azt mondjad bocs! Ez még mindig sokkal kényelmesebb mint bevásárlóközpontokat kajtatni a filmekért... Persze nem muszáj egyetérteni velem...
Én is egy kisvárosban élek, ahol nincs bevásárlóközpont, így a DVD-imet közvetlenül a GLS futártól vásárolom... Nagyon jóban vagyok a helyi futárral, kedves, barátságos. Engem nem szokott előre felhívni, hogy jöhet e... (Elég hülyén is nézne ki, már miért ne jöhetne? :-) Hanem a ház alól hív fel. Én nem várom el hogy másszon fel nekem a negyedik emeletre, mondom ilyenkor neki hogy 5 percen belül lent vagyok, és a lépcsőházban átveszem a csomagot. Mostanában délelőtt nem vagyok otthon, ezért már korábban megkértem a futárt hogy ha lehet az én csomagomat mindig hagyja a nap végére, mert addig már biztos otthon vagyok. Készséggel megteszi. Egyszer voltam úgy én is hogy tudtam hogy nem érek haza... Kérdeztem hogy meg tudnánk oldani 20 perc múlva? Mondta igen... Visszajött, átvettem.
Szóval nekem csak nagyon jó tapasztalataim vannak a GLS-el!
Kicsit én is furcsálom Matez problémáját... Te berendeled a DVD-ket, amint megérkeznek kapsz egy e-mailt, amiben megírják neked hogy hamarosan érkezik a futár, és hogy legyen nálad elég pénz, vagy biztosítsd a lehetőségét hogy esetleg a szomszéd át tudja venni ha nem vagy otthon. Mi van ha nem nézed az e-mail-jeidet? De hát miért ne néznéd? Az xpress egy online bolt, teljesen magától értetődőnek tartják, hogy te belenézegetsz a postaládádba, főleg ha 18 db DVD-t vársz. Egyébként meg a "Hol a csomag" gombra kattintva is pontosan lekövetheted az útját, és azt hogy pontosan melyik nap érkezik. A GLS-nek ezután az a dolga hogy kiszállítsa neked a csomagot, és átvegye az ellenértékét. Az nincs a munkaköri leírásába hogy előre tájékoztasson telefonon hogy érkezik, vagy hogy érkezhet e... Ez csak egy plusz figyelmesség, amivel minket magánszemélyeket "tisztelnek" meg, ami azért is van hogy ne kelljen mondjuk feleslegesen felmászni a 4. emeletre mikor te nem is vagy otthon. Az OK hogy megszoktad, és vártad... De az is egy dolog hogy mivel nem készítetted elő a pénzt, meg minden, bonyodalmat okoztál neki... Felesleges telefon, időveszteség, stb... Szóval szerintem ezek után tartoztál annyival hogy elballagj 800 métert azért a csomagért, és azt mondjad bocs! Ez még mindig sokkal kényelmesebb mint bevásárlóközpontokat kajtatni a filmekért... Persze nem muszáj egyetérteni velem...
Én is egy kisvárosban élek, ahol nincs bevásárlóközpont, így a DVD-imet közvetlenül a GLS futártól vásárolom... Nagyon jóban vagyok a helyi futárral, kedves, barátságos. Engem nem szokott előre felhívni, hogy jöhet e... (Elég hülyén is nézne ki, már miért ne jöhetne? :-) Hanem a ház alól hív fel. Én nem várom el hogy másszon fel nekem a negyedik emeletre, mondom ilyenkor neki hogy 5 percen belül lent vagyok, és a lépcsőházban átveszem a csomagot. Mostanában délelőtt nem vagyok otthon, ezért már korábban megkértem a futárt hogy ha lehet az én csomagomat mindig hagyja a nap végére, mert addig már biztos otthon vagyok. Készséggel megteszi. Egyszer voltam úgy én is hogy tudtam hogy nem érek haza... Kérdeztem hogy meg tudnánk oldani 20 perc múlva? Mondta igen... Visszajött, átvettem.
Szóval nekem csak nagyon jó tapasztalataim vannak a GLS-el!
0