Igazad van, ahogy kisskatának is. Csak az nem értehtő számomra, hogy ha valaki hét, azaz hét éve vásárol innen, annak tudnia kellene/illene, hogy hogyan működnek a dolgok, vagy ha nem, akkor legalább - lévén online rendszeresen vásárló ember -, meg kellene tudnia találni az FAQ-t, és onnan tájékozódni a megoldási lehetőségekről, ad abszurdum, - nyilván jogosult lenne fórumozni -, itt megbeszélni a problémát az illetékessel.
Jogos a panasza, ezt én nem vitatom, és engem is mérhetetlenül bosszantana bármilyen hasonló eset, főleg, ha tudom, hogy innen majd jön a pakk, ajándék ezzel kipipálva és erre karácsony előtt röviddel - mikor már nem lenne mód a cserére, hiszen nem vagyok pesti - szembesülnöm kellene vele, hogy ajándék ugrott.
Viszont, ha kisskata pesti, csak egy út a csere, ha nem, akkor is van áthidaló megoldás, - nekem lett volna ötletem -, amitől persze nem a DVD került volna a fa alá, de mégis meg tudtam volna örvendeztetni az ajándékozottat. Nyilván az efféle probléma kezeléáse vérmérséklet kérdése. De hogy visszakanyarodjak az eredeti témához, nyilván valaki nagyon hanygaul csomagolt, tán épp egy panasz miatt már visszavitt lemezt, és ez bosszantó, erre illene odafigyelni. Most mit mondjak, aki dolgozik, vétkezik. Sajnos.
Te, mondd már el, hogy értetted az xpress fétis klubot? :)