Ezek a kompakt házimozik nagyjából egyformán szólnak, és azt nem csinálják valami jól. Vesz az ember ilyet, és ha szerencséje van, csak 2-3 éven belül válik belőle veszélyes hulladék. Közben az embernek esélye sincs megismerni az igényes hangzást, mert ha el is kezdene motoszkálni benne, hogy esetleg az erősítőn, a hangfalakon vagy a képminőségen lehetne javítani, akkor cseréheti az egészet. Eladni nem lehet, mert nincs értéke. Egy jó erősítő, CD-lejátszó 10-15 évesen is jó áron, és tökéletes műszaki állapotban cserélhet gazdát, mert tartja az értékét.
De aki vesz egy ilyet, és otthon azt mondja, hogy neki ez a minőség megfelel, az boldog ember, és legalább ő azt hiszi, hogy egy csomó pénzt megspórolt. De ha valaki látogatóba jön, inkább ne kérdezgesse tőle, hogy "na hogy szól a rendszerem?"
Igen, az is számít, hogy milyen kábelt használsz. Miért ne számítana? Minden komponens számít, amin a kép/hang keresztülmegy. Itt nagyon érzékeny elektromos analóg jelekről beszélünk, amik a legkisebb külső és belső hatásra megváltoznak és ezzel a végeredmény is megváltozik. De nem kell mindjárt százezres kábelekre gondolni. Olyan kábeleket kell venni, amik arányban állnak a rendszerrel, és abból hozzák ki a legtöbbet.
Ahhoz, hogy az ember minőségi hangot és képet kapjon, és azt tudja is értékelni, kell némi tapasztalat, kell a próbálkozás. És ha próbaképpen megveszel mondjuk egy sztereo erősítőt két normális hangfallal, még mindig jobban jársz, mert később emberi áron el tudod adni.