Keresés

konzoltopik (ps/xbox/wii/ds/gc/stb)

2013. október 28., hétfő 0:03
Köszi, de érdekelne a Drake figura. Mindig is szerettem volna valamilyen játék vagy film karakterét berakni a vitrinbe. Úgy érzem, hogy ez most jó választás lenne, azért szeretném a full extrás kiadását a játéknak. :)
0
2013. október 27., vasárnap 23:17
Game of the Year edition-t tudok 5 és fél kilóért.
0
2013. október 27., vasárnap 23:14
Ez a PS3 egy pénznyelő!

A napokban próbáltam ki a God of War III és az Un_charted: Drake s Fortune nevezetű játékokat. Érzem, hogy nem lesz szívem elcserélni őket, és kell a többi része is mindkét játéknak.

Niwrok, olvastam az írásaidat az Un_charted részeiről. Nagyon jók!

Most igazából két kérdésem lenne.
Az egyik, hogy olvasta valaki az Un_charted: A negyedik labirintus című könyvet? Vélemény róla? Érdemes megvenni?
A másik, hogy tudna valaki segíteni megszerezni az Un_charted 3 Collector s Edition-t? Országon belüli beszerzés érdekelne, ezért érdeklődön.
0
2013. október 23., szerda 21:50
Online részt már próbáltad? Eltöltöttem már benne pár órát, mióta végeztem a sztorival. Nagyon jópofa és egyelőre nem találkoztam sok vérpistikével. - Ami egy nagy pozitívum. :D
0
2013. október 19., szombat 17:45
A befejezetlen hattyú / The Unfinished Swan



Inkább csak érdekességként írok erről, hiszen nem beszélhetek valósághű grafikáról, körömrágósan izgalmas történetről vagy kidolgozott karakterekről. Akiknek viszont a számítógépes játékok világa kizárólag epilepsziás rohamot előidéző mészárlásként rémlik, azoknak érdemes lehet tudni, hogy ez a műfaj sok kísérletező kedvű művészt ihletett meg, akik ahogy régen a festők vagy a szobrászok, a saját eszközeikkel mindössze egy hangulatot, egy érzést vagy egy gondolatot akartak közvetíteni, kifejezni a pixelek segítségével, interaktív módon. Talán nem is pontos ezekre már a "játék" szó, a "virtuális művészet" talán kifejezőbb, hiszen az egy özvegyasszony temetői sétáját felidéző The Graveyard, egy házasság emlékei között túrázó Dear Esther vagy a Piroska történetének többszöri feldolgozásával morális kérdéseken merengő The Path nem szórakoztat a szó klasszikus értelmében. Az Unfinished Swan is ebbe a sorba illeszkedik inkább, bár a fentieknél sokkal játékszerűbb.

Ez az "alkotás" egy Monroe nevű árva kisfiú "kalandjait" meséli el, akinek az anyukája szívesen festegetett, de nem volt igazán kitartó, így egyik képét sem fejezte be, köztük a hattyúsat sem, ami az önmagát is "befejezetlennek" érző Monroe kedvence lett. Egyik este a fiú észreveszi, hogy a hattyú eltűnt a képről, és egy rejtélyes ajtón keresztül utána ered egy olyan világba, ami az anyukája festményein alapul, amit neki kell kiegészítenie, és közben egy történetet is felfednie.

Amennyit eddig láttam, mindössze három dolgot lehet tenni: mozogni, ugrani és festeni, és a festékszórás nyomán válik láthatóvá maga a környezet, és csak idővel bővül az egész árnyékokkal és színekkel. Ennyi az egész, de a hangulat, ami mindezt kíséri, szerintem megéri, még ha inkább a kisebb korosztálynak is.

0
2013. szeptember 28., szombat 2:23
A pokolba, nem néztem a kiterjesztést...

0
2013. szeptember 28., szombat 2:21
Lucius

http://i44.tinypic.com/2gvoj6p.png

Ha játékokról írtam ide, azt általában a (leendő) filmes vonatkozásuk miatt tettem, és gondolom ezúttal a képből sokaknak leesett, mi ez. Igen, ez bizony egy interaktív Ómen-utánzat, amiben Damien helyett Luciusnak hívják a kiskorú sátánfattyát, akit ilyen-olyan okokból (ezúttal éppen a sátánista nagypapi miatt) megszállt a gonosz, és a hatodik születésnapja (ami mi más lehetne, mint 1972. június 6.) után elkezd pokoli napokat okozni a családjának és a személyzetnek. Már persze azoknak, akik még nem lelték halálukat gyanúsabbnál gyanúsabb "munkahelyi balesetekben", "öngyilkosságokban", "véletlenekben", stb. ...

A Lucius alapvetően egy kalandjáték, amiben tárgyakat kell összegyűjteni, kombinálni, aztán a megfelelő helyen használni, és általában minden ilyen után egy hullát hátrahagyni. De van egy kis szerepjáték beütése is, minden bűnös lélekért (Lucius környezetének szinte minden tagja egy-egy főbűnt "képvisel") Lucifer új vagy erősebb képességgel látja el kis pártfogoltját, ami négyféle lehet: telekinézis, akaratátvitel, memóriatörlés (ha Lucius lelepleződik) és tűzidézés, és ezeket is ugyanúgy kell kombinálni, mint a tárgyakat. A feladatokhoz támpontot Lucius jegyzetfüzete jelent, illetve ha az nem lenne elég, és hajlandó a játékos játszani a "jófiút", szívességeket téve a háziaknak, akkor idővel egy tippadó ouija-tábla, egy tárgykereső zenedoboz és egy tricikli lehet a jutalmunk. Csak érdekességképpen: én ezeket ott hagytam abba, amikor "anya" azzal bízott meg, gyűjtsem össze a szennyest, és nem volt kedvem zoknikkal és bugyikkal (a férfiak csak előbbi, a nők csak utóbbi ruhadarabokat koszolták...) rohangálni az egyébként kellően változatos, részletgazdag és zegzugos házban.

A baj csak az, hogy mindennel együtt is, Lucius helyett legtöbbször a készítőket kívántam a pokolba. A tárgykezelés katasztrofális, néha zavaróan kevés az utalás arra, kivel mit kéne csinálni, és főleg akkor állt égnek a hajam, amikor kiderült, egy olyan tárgyat keresek fél órája, amit órákkal ezelőtt, egy felfedező túra során már magamhoz vettem, és eszembe sem jutott, hogy itt az még kéne, meg olyan is volt, hogy egy olyan tárgyat tudtam felvenni, amit előtte többször próbáltam, de mert -akkor még- nem lehetett, így el is feledkeztem róla. De az efféle játéktechnikai dolgok még lehetnének a program részei, a tengernyi bug -amik egy évvel a kiadás után is elárasztják a játékot- nem! A karakterek, Luciust is beleértve gyakorlatilag bármelyik falban el tudnak akadni (egyszer "apa" kőmíveskelemenest játszott velem, kezdhettem is elölről a küldetést...), sikeresen vettem fel olyan tárgyat, ami addigra már ott sem volt, és a "legjobb": van egy olyan pontja a játéknak, ahol túl magas képfelbontásnál nem lehet továbbjutni a kép szaggatása miatt.

5/10
0
2013. szeptember 22., vasárnap 14:11
Tegnap végre én is megvettem. Sok időm még nem volt játszani vele, de már most tudom, hogy számomra ez az év játéka. Részletekbe még nem megyek bele, egyet viszont kiemelnék. Végre újra érzem azt, amit anno a GTA 3 esetében. A mérhetetlen szabadságot. Csak bepattansz egy klassz amerikai izomautóba, esetleg egy japán sportkocsiba és száguldasz, miközben jobbnál jobb zenék szólnak.

Ettől függetlenül, az év vétele számomra a Metal Gear Solid: The Legacy Collection volt. Ehhez az is hozzátartozik, hogy nagy rajongója vagyok a sorozatnak. Van amelyik rész, 4 féle kiadásban van meg...:D
0
2013. szeptember 18., szerda 20:36
Sajnos volt még közben más dolgom is, így csak rövidke 1 órám volt rá.
Eddig nagyon jó. Szebb, nagyobb, rengeteg lehetőség. Tipikus Rockstar minőség.
Ha nem lenne a Last of Us azt mondanám az eddig látottakból, hogy 2013 legjobbja. Majd ha a végére értem lehet az is lesz. Megyek is vissza a játékba.
0
2013. szeptember 17., kedd 12:17
Majd feltétlenül írj egy rövid élménybeszámolót. Erre én is be akarok ruházni a közeljövőben. :D
0
2013. szeptember 16., hétfő 22:30
Ritkán van olyan, hogy egy játék miatt hanyagolom a filmeket. De holnap megérkezik a GTA V egy ideig mozi és filmezés kilőve.
Remélem azért hónapokra nem veszek el. :D
0
2013. augusztus 2., péntek 18:17
Un_charted 3



A játék alcíme, a "deception" sok egyéb mellett azt is jelenti, hogy megtévesztés, és most kb. így érzem magam a harmadik rész után: átverve. Ezért első körben panaszkodni fogok.

Az Un_charted 3 legnagyobb baja, hogy a készítők pont azt az egy dolgot alakították vissza, amit személyes véleményem szerint nem kellett volna: az akciók mértékét. Még az első részhez képest is sok van benne, pedig már abban is unalmasan sok volt. Az pedig, hogy van olyan szakasz, ahol négy fejezeten keresztül semmi más nincs benne, egyszerűen kiakasztott. Csak mentem és lőttem, és amikor nem tudtam továbbmenni, például mert annyian lőttek, akkor fedezékbe húzódtam, és onnan lőttem. Aztán a készítők a játék kétharmadánál úgy döntöttek, hogy ez így már túl könnyű (pedig nem, jóval nehezebbnek éreztem, mint az előző rész ugyanúgy normál fokozaton!), és akkor nekiálltak nehezítéseket bedobálni: lövölde tengeri viharban, lövölde homokviharban, lövölde lóhátról, lövölde elkábítva, lövölde rakétavetők és mesterlövészek kereszttüzében (vagyis a fedezékezésnek szó szerint lőttek)... TPS játéknak tök jó, de ha arra vágyok, akkor betöltöm a Max Payne 3-at (szívem szerint a Call of Duty-t mondanám hasonlatnak, de azt eleve nem tölteném be sehova), ami ebből a szempontból köröket ver Drake "kalandjaira", azt viszont nem PS-en tenném, ugyanis továbbra is tartom, hogy kontrollerrel az irányítson célkeresztet, aki megunta az életét vagy hogy haj borítja a fejét.

Nem is feltétlenül azt sírom vissza, hogy kevesebb a logikai-ugrálós rész, de mindig szerencsés valami jó ütemű változatosság, és ezt ritmust az Among Thievesben a logikai, az ügyességi meg a filmszerű részek majdnem tökéletesen valósították meg. Viszont nem is tehetek úgy, mint aki nem ezért kezdett el játszani az egész sorozattal, és így, hogy félidőig (bármennyire hangulatos is például a cartagenai visszaemlékezés) szinte csak egy-egy rövidke szünet van a lövöldözésben, menekülésben, kisvárosnyi tömeggel csökkentve a pixelvilág zsoldosainak állományát, és akkor jön el az első pálya, amit teljesen mentes tőle (As Above, So Below)... inkább fárasztott és frusztrált, mint szórakoztatott... és akkor nagyon-nagyon finom voltam. Az egész olyan mint a kínai vízcsepegtetős kínzás: nagyon kevés elemét tudtam a játéknak feltétel nélkül élvezni vagy örülni neki, mert tudtam, hogy ez csak max. fél perc, és utána az mutatóujjaim megint ráhegeszthetem az L1-R1 gombokra. Ami amúgy nagy kár.

Mert a Naughty Dog egyre jobban ért hozzá, hogyan kell látványos, érdekes helyszíneket, karaktereket, drámai eseményeket és szálakat a játékaik történetébe szőni. Megint volt két szint, amiket középszerűnek találtam (Chateau és Syria); sem a romos francia kastély, sem a turistalátványosság erődrom nem késztetett hevesebb szívdobogásra. Viszont miután Drake megérkezett Yemenbe, onnantól éreztem azt, amit az előző részben az Urban Warfare-től (igaz, ott a játék egy korábbi szakaszában): Drake "jó" helyre került. Utána meg egyre "jobbra": a törtélelmi városok a sivatagban, de még maga a sivatag sem volt soha ennyire hívogató vagy éppen nyomasztó, a történet alakulásától függően, az igazi csemegét viszont a más szempontból a hátam közepére nem kívánt kalózos fejezetek jelentették. Drake-t ugyanis félúton elrabolják, és egy roncstelepre viszik... csakhogy kalózokról lévén szó e helyen óceánjáró tankerek és konténerhajók várják, hogy megegye őket a rozsda! Onnantól bukkantak fel jobban a filmszerű átvezetők is, köztük a játék mindenhol reklámozott momentumával, a hatalmas szállítórepülő sivatagi lezuhanásával. Az azért ütött, ahogy pár vékony biztosítókötél tartja csak a nyitott raktérajtón egyre kijjebb guruló teherautókat, miközben Drake próbál visszakapaszkodni az amúgy addigra már lángoló, darabjaira hulló repülőre! Igazságtalan lennék persze, ha ezek mellett London alsóvárosát, a kastélyból való menekülést, a kalózvezér Rameses hajóját és úgy cuzammen az ott történteket, a konvoj üldözését meg sem említeném, de annyi írnivalóm van még, hogy a végére le fogok lógni a képernyőről:).

A szereplők terén is sikerült felülmúlnia magát a stábnak, ezúttal inkább Drake riválisaiban, mert társaként Chloe és a frissen megismert Charlie is csak a kaland egy részére tartanak vele. Ez részben azért van így, hogy hangsúlyosabb legyen az Elena-Drake-Sully trió, azon belül is Sully, mert itt ő a kitüntetett mellékszereplő (hasonlóan mondjuk az Among Thievesben Elenához), az ő Drake-kel való -kvázi apa-fia- kapcsolatához kötődik a játék érzelmi szála. Ráadásul a fő ellenfelek is kettejük múltjából bukkannak fel, egy húsz éves ügy végére próbálva pontot tenni, hiszen annak idején Marlowe könyörtelensége és rosszindulatúsága sodorta közel egymáshoz Sully-t és Drake-et, az akkor még tinédzser Drake pedig meglógott valami olyannal, amit Marlowe azóta is keres... és ami az eddigi részekben is végigkísérte a főhőst. Amúgy önmagában érdekes egy női nemezis, Talbot meg a tökéletes őrkutya mellette, pótolva azokat a fizikai hiányosságokat, amikkel a körömcipőben tipegő, vélhetően arisztokrata származású, dúsgazdag műkincsgyűjtő talán sosem rendelkezett (nem úgy, mint Lara Croft, ugye:)). A személyes érintettség miatt viszont Drake-nek nincs kedve annyira viccelődni, a játék humorszintje érezhetően megcsappant... vagy csak nekem nem volt kedvem nevetni:).

És sajnos mindezek is csak enyhíteni tudták a játékon végighúzódó, viszolygássá erjedő kellemetlen érzést, mert mondjuk még a vége is csalódás: hogy Drake az egész hercehurca végén egy marék apróval kénytelen elkullogni, azt már megszoktam, az eddig is így volt (igaz, a "jutalom" így sem marad el), de egyszerűen a finálé semmifajta sikerélményt nem volt képes nyújtani. Zavart, hogy Drake nem megtalálja a várost, amit keres, hanem egyszerűen oda fújja a szél, és amit nagyon élveztem az előző részben, hogy van egy kicsit alkalmam (na meg kedvem) körbenézni, díjazni a "belsőépítészek" munkáját, az itt bukta; az Iram of the Pillars például bármilyen gyönyörű, ha amire jobban megnézhettem volna egy-egy termét vagy szobrát, addigra golyó- és repesznyomok ezrei tarkítottak mindent, és már csak azt vártam, hogy elhúzhassak onnan... persze bele a következő zsoldososztag "karjaiba". Van egyébként egy furcsa értelmetlensége ennek a sorozatnak, ami a sok lövölde miatt itt vált szembeszőkövé: időnként mindenféle fejtörőket kell ugye megoldani azért, hogy az ember titkos szobákat vagy akár komplett városokat fedezzen fel. Viszont nincs az a rejtekhely, ahol Drake megérkezésekor ne lennének már eleve ott a rosszfiúk, természetesen csőre töltött fegyverekkel.

Van viszont két dolog, amiket korábban nem említettem, viszont emlékezetessé váltak, és ezek egyike a zene. Az előző rész fülbemászó kínai-távolkeleti dallamait itt természetesen arab muzsika váltotta fel, de az legalább annyira jól sikerült, egy-kettőnek egésze megörültem, amikor időszakosan felcsendültek. Szintén nem volt szó eddig arról, hogy napjaink játékai már erősen közelednek az olyan komplex szórakoztatóipari termékekhez, mint a filmek és azok kiadványai, így aztán sokszor előfordul, hogy a játékok lemezén extrák is vannak, tematizált videonaplók, korai vázlatok, ilyenek. Az Un_charted sorozatnál csak ezek több órányi pluszt jelentenek.

Röviden: Az első rész azért kapott 6,5 pontot, mert -a kezdeti gyerekbetegségeken túl- a játék egy jelentős részét untam. A harmadiknak kb. ugyanekkora részét viszont egyenesen utáltam, és kizárólag a valóban döbbenetes helyszínek és gépezetek tornászták feljebb a pontszámot. Objektíven, technikailag biztos sokkal többet érne, de mentségemre legyen mondva, hogy laikusként -ahogy a filmeknél- jogom van hangulatjelentést írni vélemény címszó alatt, nem szakmai elemzést.

7/10
0
2013. július 3., szerda 21:13
Szia Jason vagy .!
Ma újabb 5 dlc közte Zod+10 ruha az Injustice-hoz.
0
2013. június 14., péntek 18:14
Most kezdtem el és ez valami brutális. Nem hittem volna soha, hogy egy játék így tud hatni az érzelmekre. Egyenlőre 30 perce játszom de eddig az év játéka, de biztosat csak a végén.
0
2013. június 14., péntek 17:39
Hétvégi program a filmek mellett:
0
2013. június 5., szerda 18:58
Pont tegnap láttam a videót. Akartam is írni, de elmaradt...
Robin jobb lett volna! :)))
0
2013. június 5., szerda 6:51
Hát Jason, bár háttal nem kezdünk mondatot, megvan a 3. DLC.

Scorpion a Mortal Kombatból. No lehet véleményezni.
0
2013. június 1., szombat 19:56
Elég megnézni a játék trailer-ét, és rögvest rájöhetünk, mennyire baszták el a filmbeli karaktert.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NoSmHYH02nk

A trailer viszont hatalmas, a játékot pedig nagyon várom! :D
0
2013. június 1., szombat 19:52
Igazán nincs mit. Néha bele lehet kavarodni, ha az ember nem forgatja az újságokat is.
0
2013. június 1., szombat 18:13
Köszi. Igen, mondjuk az eszembe juthatott volna, hogy Pókember az Marvel...
0
2013. június 1., szombat 13:29
Ha már szóba jöttek a képregények, ezt nagyon várom:



Ő volt az a karakter, aki a Rozsomák filmben ( X-men kezdetek: Farkas ( brrrr... ) ) a bevarrt szájú karakter volt. Igazából nem annyira találták el. Az igazat megvallva, egyáltalán nem találták el. Sőt ha őszinte akarok lenni ennél jobban el sem ba**hatták volna.....
0
2013. június 1., szombat 13:23
Nem. Ő Rocket Racer:



Valóban a CSP első számában szerepelt először, egy félbehagyott történetben. Nem volt ő villámkezű, csak volt egy spéci deszkája és nagyon gyorsan tudott ezáltal közlekedni. Az animációs sorozatban is szerepelt. Főként Pókember ellenfele, de nem is annyira gonosz, hogy ellenfélként lehetne emlegetni. Ő Marvel karakter, akit az előbb belinkeltem, és az Injustice játék szereplői ( Batman, Superman, Green Lantern, Wonder Woman, Aquaman, Martian Manhunter, Flash, Cyborg, etc... ) pedig a másik nagy képregénykiadó cégnél vannak, a DC-nél.
Vannak ugyan közös történeteik, de egymás karaktereit nem használják, használhatják. Bár koppintások, és ebből következő hosszú perek már bekövetkeztek a történelemben. Igazából pedig minden DC hősnek megvan a Marvel megfelelője és vica-versa.
0
2013. június 1., szombat 12:38
Nem esküszöm meg rá, mert olyan régen volt, hogy tán igaz sem volt, de mintha emlegettek volna egy deszkás, villámkezű feka srácot azokban a Pókember képregényekben (talán rögtön az elsőben), amik még Kandi Lapok néven futottak. Ő lenne az?
0
2013. június 1., szombat 11:38
Hogyne lenne. ;)
Az biztos, hogy nagy üzlet. De Dr. Koothrappali mondása után szabadon: lehet jobban elkölteni 1200 Ft-ot? :)

Ő az:



De én sem ismerem. Ő már csak a fiatalok miatt lett belerakva szerintem. Új karakter.
0
2013. május 31., péntek 22:02
Static Shock ki a rák?
0