Ha a megjegyzés rovatban szerepelt volna, hogy egyben küldjük, akkor úgy küldtük volna, a rendszerünk nem dolgozza fel a rendelést, ha van megjegyzés. De ennél is egyszerűbb a dolog, ugyanis a rendelés során öles betűkkel jelezzük, hogy mit kell beállítani, ha valaki egyben szeretné megkapni a rendelt termékeket, és a visszaigazoló levélben is csupa nagy betűvel írjuk, mi a teendő, ha a vevő neadjisten azt állítja be, hogy minden terméket azonnal kér kiszállítani, amint beérkezik.
De nem baj, ha a vevő figyelmetlen, mert itt vagyunk mi, akik tartjuk a hátunkat ezért, és kifizetjük helyette az át nem vett csomagok szállítási költségét.
A képeket nem kaptuk meg, ugyanis azt is írjuk, hogy az oldalunk információs oldalán keresztül lehet kapcsolatba lépni velünk, nem pedig e-mailben. Az e-mail cím (xpress@xpress.hu) technikai cím, ezt használja a rendszer a rendelés-visszaigazolások, hírlevelek, stb. kiküldésére, nem ez a kommunikációs csatornánk. Az információs oldalon keresztül pedig szöveges üzeneteket lehet küldeni a kollégáinknak, képeket nem, de ha valaki felkeresi az információs oldalunkat (amelynek a címét ugyanabban a visszaigazoló levélben is leírtuk, amiben figyelmeztetni szoktuk a figyelmetlen vevőket, hogy azonnali szállítással kért minden terméket), akkor ott megtalálja az összes szükséges információt arról, mi a teendő hibás, vagy sérült termékkel, hová és hogyan kell elküldeni azért, hogy cserélhessük.