Nekem elég egy full hd tv is. De 100 cm legalább legyen!:)
0
2008. december 2., kedd 22:42
5023
ha megdobsz egy bdjátékossal-al bíz isten veszek vagy 10 bd-t hozzá :D
0
2008. december 2., kedd 22:39
16458
A legtöbb kiadó nem tanul belőle... de persze az öklüket rázó vásárlókkal nem ők találkoznak.
0
2008. december 2., kedd 22:38
8977
Látjátok, ha már mindenki átállt volna BD-re, akkor most azt vennétek, s nem itt vitáznátok erről! :))))
0
2008. december 2., kedd 22:36
5023
azért valljuk be (ahogy az xpress is megtette) tényleg érdekes volt ez a 6ropis ár míg a Casablanca meg a Quo Vadis is veri a 10ropit. a Wantedról nem is beszélve. Valahol itt van reálisan a kiadvány tartalma, meg az ára is. kicsit nekem is csalódás, de ebből most tanult mindenki, a vevők , xpress, az fhe-is.
0
2008. december 2., kedd 22:28
16458
:) a fórum hátránya. más online boltoknál hiába szövegelne a vevő... :D
0
2008. december 2., kedd 22:12
Moderátor
7449
Mármint, hogy mi hozunk 1000 "jó" kiadást? Összesen 1000 került forgalomba az egész országban. Ráadásul nem is egy vacak kiadásról van szó, és éppen ez a dühítő! 3 lemez, díszcsomagolásban, digis megoldással, filmes csecsebecsékkel simán megér ennyi pénzt, csak jó lett volna, ha eredetileg ebben a formában van behirdetve, vagy legalább a megjelenés előtt néhány nappal kiderül a dolog. Pedig még én is rákérdeztem a Fórumnál akkoriban, hogy nem elírás-e az ár, hiszen 8-9000 körül lenne reális egy ilyen kiadás (még a mostani is). Kár ragozni, ez már egy elment vonat, viszont mérhetetlenül bosszantó.
0
2008. december 2., kedd 22:07
90
Olyan megoldás nem lehetséges hogy hoztok 1000db "jó" kiadást mi visszavisszük ezeket és minden el van felejtve?:) (ne hurrogjatok le, jobb ötlet mint szidni egymást, mert mint látom már nem csak xpress vs. vásárlók hanem mindenki mindenki fight van)
0
2008. december 2., kedd 21:54
8977
Kasza Józseftől már régen meg kellett volna vonni a fórumhoz való hozzászólások jogát. Amilyen ámokfutásokat rendez... nevetséges!
0
2008. december 2., kedd 21:48
13392
Én sem, de mérhetetlenül az vagyok, és sokak szerint jól áll! :) Írásban szerintem egyébként sem fejeztem ki túl jól soha magam, úgyhogy nem csodálom, ha ellenszenvesnek tűnök.
0
2008. december 2., kedd 21:43
504
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 21:41
Moderátor
7449
A számlát is otthagytad? Mindegy, a név is elég.
0
2008. december 2., kedd 21:40
19913
Remélem akkor rendelhetem azokat is nem sokára! :)
köszi
0
2008. december 2., kedd 21:40
504
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 21:38
305
Nem értem miért kell cinikusnak lenni.
0
2008. december 2., kedd 21:36
Moderátor
7449
Nem a felháborodásod jogos, hanem a problémád, amit megoldunk.
0
2008. december 2., kedd 21:33
Moderátor
7449
Nem vagyok ideges, de tényleg nem éri meg :) Viszont az Europa Records most küldte át végre a Cobra, Guldenburg, akármi anyagokat, úgyhogy hamarosan Te is örülhetsz :)
0
2008. december 2., kedd 21:33
504
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 21:30
19913
nyugi Robi! ne húzd fel magad! nem éri meg!
0
2008. december 2., kedd 21:28
Moderátor
7449
Már korábban is írtuk, hogy hiba nélkül is visszavesszük, vagy beszámítjuk az árát. Hibás terméket pedig eddig is szó nélkül cseréltünk, akármekkora "vevőátbaszós", "idióta", "szemét" cég vagyunk. További jó seftelést kívánunk ingyenes fórumunkon, ahol remélhetőleg jó haszonnal adtad el az elmúlt években azt a néhány ezer filmet és néhány mobiltelefont, aminek a töredékét sem nálunk vetted.
0
2008. december 2., kedd 21:18
13392
Jelen esetben, mellyel kapcsolatban nemtetszésedet nyilvánítottad ki, leírtam, mit tartok aggályosnak, mert közös érdekünk, hogy a fogyasztóvédelemig ne jusson el a dolog. Ha én nem is tenném meg, másnál már nem tudom garantálni, ezért felhívtam a figyelmet arra, hogy ezt elkerüljük. Mindeközben jöttem rá, hogy az xpress már rég megelőzött. Ezzel nem árt tisztábban látni.
Ha én megyek a fogyasztóvédelemhez, akkor egyszerűen csak ott vagyok, nem szokásom előre bejelenteni senkinek.
Örülök, hogy Téged mindenki szeret, aki csak ismer, és egyetlen hibát sem követsz már el, hisz ez lehet az oka, hogy már csak más hibáját veszed észre és rovod fel az illetőnek. Ha lesz időm, megfigyelem, hogyan csinálod, mert szeretném ezt eltanulni.
0
2008. december 2., kedd 21:18
504
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 21:17
344
Atyaisten... forrnak itt a kedélyek. Nem fűzök hozzá semmit, ez van - lehet nyelni és lehet köpködni (valaki elég slájmosan teszi - magáról vall)! Én azt mondom, hogy ez így is egy szép kiadás. És egy ilyen baklövésért, ami egyértelműen nem az Xpress hibája nem fogok köpködni, és hátat fordítani egy cégnek, ami már annyit mindent adott! Szóval szeretünk Xpress! :D
0
2008. december 2., kedd 21:12
305
Én is megyek reklamálni, hogy ha megveszek valamit és nem az van a dobozban, vagy ha sérült stb. De ha a megvétel előtt derül ki valami hiba egyszerűen visszateszem és nem veszem meg. Erről szól a kereskedelem.
0
2008. december 2., kedd 21:08
305
Egyáltalán nem személyeskedtem. ha személyeskedem az másképp néz ki hidd el.
Egyáltalán nem érzed az akadékoskodást a mondataidban? Van egy bolt, ahol vélhetően rendszeresen vásárolsz (nem feltétlenül az xpress). Történik egy hiba, ami amiről egyáltalán nem a bolt tehet. te egyből mész a fogyasztóvédelemhez?