Keresés

300 - Limitált díszkiadás (3 DVD) (DVD)

2008. december 2., kedd 21:05
Jaj, értelek! Látod, jól látszik, hogy nem futottam még bele ilyenbe.
Ha nem változott az ár az első rendelők számára, akkor nem szóltam, sőt, jó, hogy szóba került, mert akkor legalább tisztán látok, hogy egyrészt ez egy kifejezetten korrekt lépés, másrészt pedig ebben a formában már egyet is értünk, abszolút nem aggályos semmilyen szempontból, sőt.

Üzenem a zombinak, hogy azért is jó kötekedni, mert az ember olykor végül tisztábban lát és átértékelhet dolgokat. :)
0
2008. december 2., kedd 21:04
Én is előrendeltem két darabot is a dobozból, de látván offline boltban, inkább lemondtam, mert nem ezt vártam előzetes képek alapján, és mondjuk meg őszintén, szerintem borzasztó gagyi, legalább majd  6000 forintért.

Ettől függetlenül szerintem az Xpress hozzáállása korrekt, és felesleges őket hibáztatni, vagy fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni. Meg lehet békésen is oldani a dolgokat, és ahogy látom, a cég is korrektül áll a vásárlókhoz, szóval nem értem hol itt a baj.
0
2008. december 2., kedd 21:01
Azért válaszolnék a kérdésedre, ha már megtiszteltél az érdeklődéseddel:

1, számomra gyakorlatilag minden esetben eredménnyel jár
2, a jó dolgok még élvezetesebbek számomra, ha látom, hogy az érdekérvényesítő képességem még mindig jól működik
3, én szeretek vásárolni, nem csak a termék használata okoz örömet, hanem a felkutatása, kiválasztása is, legyen az online vagy fizikai vásárlás

Hátha meghoztam a kedved hozzá, de ha mégsem, ez akkor sem bánt, mindenesetre szeretném, ha nem állítanád be a jogos reklamációt egy ciki, megvetendő dolognak, mert azt mérhetetlenül ellenzem.
0
2008. december 2., kedd 20:57
Ez igaz, de ez miért lenne fogyasztóvédelmi kérdés? Akik olcsóbb áron rendelték, azoknál nem változott az ár, a magasabb árnál pedig mindenki szabadon eldönthette, hogy megrendeli-e annyiért, vagy sem.
0
2008. december 2., kedd 20:51
Emlékeim szerint a legújabb Indiana Jones-film egyik limitált változata.
0
2008. december 2., kedd 20:51
Inkább örülj akkor, hogy nem vagy ilyen, mint én, ne személyeskedj.

Nem vagy követendő példa, ahogy én sem, egy jelentős különbség azért szerencsére van köztünk: én nem szólom le a másikat azért, mert valamit nem úgy csinál, mint ahogy én jónak látom. Szevasz.
0
2008. december 2., kedd 20:50
Inkább örülj akkor, hogy nem vagy ilyen, mint én, ne személyeskedj.

Nem vagy követendő példa, ahogy én sem, egy jelentős különbség azért szerencsére van köztünk: én nem szólom le a másikat azért, mert valamit nem úgy csinál, mint ahogy én jónak látom.
0
2008. december 2., kedd 20:49
Ha hibáztatni kell valakit vagy valakiket ,azokat hibáztatom akik Nyugaton(a Warner Bros DVD-részlegén) úgy döntöttek,hogy nekünk (Kelet-Európaiaknak)ez a változat is jó lesz.Ha lenne rá lehetőségem,feltenném bosszúból a Harry Potter és a Félvér Herceg féligmeddig kész kópiáját az internetre ,mert hát ne csak mi szívjunk hanem a Warner is.
0
2008. december 2., kedd 20:49
Melyik termékünk ára változott óránként?
0
2008. december 2., kedd 20:47
Nem egy hasonló, felháborodott fogyasztóvédelmi történetet olvastam pontosan ilyen esetről (csak nem DVD-ről volt szó), és nem tudom, mennyire megnyugtatóak az állásfoglalások, de ezzel az erővel elvileg be kéne nyelnem, hogyha bemegyek a boltba, és leemelem a tejet a polcról, akkor már csak húsz Ft-ért drágábban vehetem meg a pénztárnál, vagy szevasz.

Én meg nem vagyok az a fajta, aki az ilyesmit benyeli, és azzal a kiegészítéssel ugyan, hogy nem ártana kicsit több joggal felvértezni a kereskedőket is (pl. hogy leárazások esetén a megmaradt készletet a kiadó vegye vissza teljesáron, hogy ne Nektek kelljen eladni, de már csak akciósan), hálás vagyok, hogy eddig nem mutattam érdeklődést egyik óránként változó árú termékeitek iránt sem.
0
2008. december 2., kedd 20:40
Most emiatt komolyan kötekedni kell? Minek rendelsz akkor egyáltalán elő bármit is? Nekem nagyon úgy tűnik, hogy itt is (mint más fórumokon is más témában) egyre több az okoskodó, kötekedő ember.

Ha odaviszem a pénztárhoz és többe kerül szimplán azt mondom, hogy akkor nem kell. Én ilyenért nem csinálok vitát mert:

1. Felesleges
2. Van jobb dolgom is ennél
3. Utálok vásárolni és örülök ha mihamarabb kijutok egy boltból

De neked úgy látszik túl sok a felesleges időd, hogy ilyenekkel foglalkozol.
0
2008. december 2., kedd 20:36
Már mi is kértünk ez ügyben több helyről tájékoztatást, és úgy tudjuk, hogy ez akkor lenne igaz, ha előleget is kérnénk egy-egy előrendelésnél. Egy szerződéshez két fél kell, és őszintén szólva mi bevállalnánk az általad említett esetekben a buktát, ha fordítva is működne a dolog, és a vevők által át nem vett rendelések, visszaküldött csomagok, stb. esetében is lehetne érvényesíteni nekünk a vevők felé a kárunkat. Nekünk ugyanis tényleges kárunk származik, míg az általad említett esetben nem keletkezik kára a vevőnek.
0
2008. december 2., kedd 20:30
Fogyasztóvédelmi szempontból egyébként rendkívül aggályosnak tartom az előrendelés utáni önkényes rendeléstörlést és az ár növelését, még ha érthető okokat is tartalmaz a magyarázó-e-mail.

Ez tökre ugyanaz, mintha leemelsz egy hatezer Ft-os terméket a polcról, majd a pénztárnál közlik, hogy bocs, de ez nyolcezer, mert... Kíváncsi vagyok, hányan mondanák azt, hogy persze, hogyne, megértem, elviszem nyolcezerért.

Kész szerencse, hogy az xpress nem ütötte még ezért meg a bokáját, de nagyon, mert a rendelés/előrendelés vásárlási szándékot fejez ki, nem pedig igényfelmérés, vagy vásárlást imitáló unaloműző kattintgatás.
0
2008. december 2., kedd 20:22
Bár nyilvánvalóan Te sem úgy gondolod, de azt tudnod kell, hogy jelen esetben ez nem lehet érv, reklamáció esetén ha ez lenne a válasz, gyakorlatilag kipofoznám az eladót a pultból. :)
0
2008. december 2., kedd 20:19
Kedves Mindenki!
Egy korábbi esetre hívnám fel a figyelmet, ami szintén az Xpress-t (is) érintette:
Annó a Millió Dolláros Bébi c. film első szériája kisebb hanghibával került forgalmazásba. A hiba nem volt jelentős, de észrevehető.
Az Xpress email-ben jelezte (minden előzetes reklamáció nélkül), hogy a lemez hibás és ők küldenek egy új, tökéletes példányt, ha megerősítem az igényt (többi vásárlótársammal együtt). Így is tettem, és postafordultával jött a hibátlan lemez, a régit pedig nem kérték vissza.
Tény, hogy ez az eset lényegesen nagyobb horderejű, de a fentiekre (is) tekintettel semmiképpen sem szabad szerintem csak azért az eladón "elverni a port", mert épp náluk van ehhez fórum.
0
2008. december 2., kedd 20:03
Bocsi de nem vagyok otthon, így nemtudok méretet mondani! kb. 2*25cm lehet és olyan mint egy könyv, csak nincs bélése és kis digitálcák vannak beletéve, amiben vannak a filmek+egy tartó a füzetecskének, meg a képeslapoknak! ennyi! :)
0
2008. december 2., kedd 20:02
Egy bizonyos téren mindenkinek igaza van, és ezuton megvédem az X-presst.
Ők sem tudhatnak mindent előre egy olyan termékről ami külföldről érkezik.
A hibás képekért (amik félrevezetőek voltak) a film amerikai forgalmazóját, és nem a Fórum Hungary Kft. kellene okolni, és pláne nem az X-presst.
Egyépként bárki bármint mond a termék szép és minőségi.
A könyvecske kimondottan szép és páratlan illusztrációkat és fotokat tartalmaz.
Nincs képtartó vagy mi a franc, na és aztán.
Ezelőtt tíz éve még csak nem is álmodozhattunk olyan kiadásról mint most ez.
Én örülök hogy legalább ez a kiadás eljutott ebbe a világon szinte alig ismert kicsi országba.
0
2008. december 2., kedd 19:59
A Batman maszkos kiadással ugyanez volt, amikor megnőtt az óra. Kaptam is a levelet és eldönthettem, hogy kell-e nekem ezután is vagy sem. Indiana Jones doboz szintén. Szóval én abszolút nem hibáztatom az xpress-t, hiszen én eddig azt szűrtem le, hogy ha valami gubanc történt még a megjelenés előtt mindig közölték.

Az, hogy mennyire kell, vagy nem kell átnézni egy terméket átvételkor az más kérdés. Tény és való, hogy át kellene, de hát tudjuk, milyen a kereskedelmi élet így karácsony előtt.

Azért az is túlzás, hogy a kiadvány szar lenne és nulla. Tény és való, hogy én sem tartok rá igényt, hiszen nem azt kaptam, amit vártam, de a szar jelzővel azért nem illetném.
0
2008. december 2., kedd 19:54
Miebből a tanulság? Csináljátok amit én. HA egy DVD-re nagyon fáj a  fogam megrendelem, de egyből félre is tetem. Így várok pár napot amíg valaki megírja mi jó vagy mi a gond egy kiadvánnyal.

egy kis kedv derítő: régi 300 film trailere az új 300 zenéjével alatta:
http://www.youtube.com/watch?v=_GhavWeCB7o
0
2008. december 2., kedd 19:52
S tényleg, milyen igazad van! Meglepődtünk, hogy mennyivel olcsóbb mint a Quo Vadis és a Casablanca. Szerintem valaki, valahol lusta volt (nem mondom ki hogy az efháenél) anno megnézni, hogy a Warner mégis a light vagy a hard dobozt küldi ki nekünk, nem lennék meglepve, da Dömi levelei alatt egy fiókban ott lenne egy levél, hogy mi nem a képtartós változatot kapjuk. Egyébként az ár szerintem is korrek továbbra is, de most nyugodt szívvel nem veszem meg azért, inkább TDK és ha jövő év elején kapható lesz, akkor megveszem :)
0
2008. december 2., kedd 19:45
Tisztelt Xpress.hu!

Megkaptam az e-mailt! Köszönöm szépen!

Én már korábban megvettem a 300(2dvd) + sisak + plakátos verziót..
Átolvastam a fórumot, megnéztem a képeket, végül is úgy döntöttem visszamondom a megrendelést! Majd nézek helyette más dvd-ket hamarosan.
Kívánom, hogy megoldódjon a probléma!

Őszintén szólva, lehet ha egyből ezek a képek vannak kirakva, megveszem. De láttam a korábbi képeket +
Átolvastam a fórumot, és elgondolkodtam megint, hogy a film a fontosabb vagy a csomagolás...Végül is nekem mindkettő fontos..  Oda jutottam, hogy a 300 már amúgy is megvan, szerintem valamelyik Batman lesz ebből!

Mindenesetre szerintem az Xpress.hu nem tehet semmiről és korrektül jár el!










0
2008. december 2., kedd 19:42
Pontos méreteket tud valaki adni? Kritya?:) Akkor ez egy szétnyithatós digi ugyebár és nincs benne ez a digi dobozban?
0
2008. december 2., kedd 19:38
akárhogy is nézzük, visszatérnék az ár kérdéséhez: ez az ár, ezért a kiadványért reális...most sokan háborognak, hozzáteszem joggal, de azért azt ne gondoljuk komolyan, hogy egy 50 oldalas könyvvel, képtartóval, extra csomagolásban megjelenő 3 dvd-s kiadvány ennyiért bármelyik gyártónak/eladónak is buli lenne...következésképpen: az árképzéskor már valaki tisztában volt azzal, hogy ez a kiadvány végül mit fog takarni, mivel a reális árkategóriába került...lehet, hogy csak konspirálok, de szerintem itt tutira ez volt...amúgy kétszer ennyiért külföldről rendelhető, lehet beledobálni a magyar dupla lemezeit, szóval same old story:)
0
2008. december 2., kedd 19:36
Úgy gondoltam én is h anyagilag nem szívhat (kicserélik a terméket, levásárolhatja, etc.), de lelkileg "sérülhet" (késik az amire vágyik, stb.).
Azért gondolom azt, h a legkiszolgáltatottabb a viszonteladók, akik lentről is és fentről is bizonytalanságba lehetnek (nem kapnak időbe árút, vagy ha igen, akkor lehet a minőséggel van a baj és a fogyasztó felöl kényetelen lépni - ahogy írtad is)és ha becsülettel és jóhiszeműen látják el a dolgukat (mint az történt most is hisz nem gondolhatták azt h nem az a termék jött, amit rendeltek) akkor a legkevesebb amit megérdemelnek, az a türelem feléjük :)
Főleg, ha eddig ezt bizonyították is.
0
2008. december 2., kedd 19:11
Ezzel számos esetben nincs bajom, de a DVD-piacon szerintem végül a fogyasztó szív, mert kedvenc boltja például akár kénytelen árat emelni, a kiadó pedig akár bizonyos megjelenéseket lefújni, elhalasztani, vagy olcsóbb anyaggal, megbízhatatlanabb szállítókkal dolgozni, melynek nagy eséllyel lehet hibás, selejtes, vagy egyszerűen csak a tervezettnél gyengébb termék a végeredménye, ha bármilyen szankció alá kerül.

Mert ne gondold, hogy az a jellemző, hogy egy különösen nagy kár következményét egy cég nem közvetíti a fogyasztók felé. Lásd: gázáremelés: benyelte a gázszolgáltató a gáz árának emelését, vagy Te fizetsz drágábban? A devizapiac alakulásának anomáliáját elnyelték a bankok? Nem, többet fizetünk a havi részletekkor.

Úgyhogy a fogyasztó látszólag nem szív, gyakorlatilag azonban igencsak.
0