Kedves Kasza József!
Mint írtam, elismertük a hibát. De a hibát akkor is elismertük volna, ha normális hangnemben értekezik velünk a reklamáló fél. Miért kell azonnal azt feltételezni rólunk, hogy be akarjuk csapni a vevőt? Milyen esélye van egy internetes cégnek - amelyik ráadásul fórumot is üzemeltet az oldalán -, hogy becsapja a vevőit?
Miért nem lehet feltételezni, hogy mi is áldozatai vagyunk a helyzetnek, amelyből nem akarunk hasznot húzni, amit nem szeretnénk elkenni, amit szeretnénk megoldani - folyamatosan ezzel foglalkozom órák óta. Amint az első jelzést megkaptuk a problémáról, máris jeleztük a kiadónak a gondot, amint megkaptuk az első valódi képet a kiadótól, azonnal lecseréltük a régi képet (erre írta valaki - talán éppen te- , hogy sunyi banda vagyunk, mert most lecseréljük a képet, persze ha hagytuk volna a régit, akkor csaló banda lennénk), és most megy ki egy levél azoknak, akik még nem vették át a terméket arról, hogy változott a termék, és ellenőrizzék az oldalon, hogy így megfelel-e nekik. Akiknek kiküldtük már, azoktól - mint írtam -visszavesszük, ha kérik, de őket csak azután értesítjük a helyzetről, ha a kiadótól megkaptuk a választ.