Keresés

300 - Limitált díszkiadás (3 DVD) (DVD)

2008. december 2., kedd 18:12
Mindenben egyet értek veled.
De nem fér bele a fejembe hogy lehet elkűldeni tovább az adott hibás terméket,senki nem figyel oda mit csomagol.
Ezt nem tudjátok velem megetetni :)))
0
2008. december 2., kedd 18:10
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 18:08
Ebben merőben más a véleményem.
Ha te itt árúlsz az eladó dvd-k topicban egy adott dvd-t.
És közben kiderűl hogy nincs olyan amit hírdetsz,mit teszel?
Elküldöd azt ami van?És még kidobatsz a vevővel akár 1200 Ft postaköltséget?
Én nem ezt tenném,és nem ezt teszem ha valamit vesznek tőlem.
Hanem megírom a szerencsétlennek hogy az nincs.de van valmi hasonló.
És ha kéri akkor postázom.
Én múltkor reklamáltam az xpress-nek,hogy törött volt a dvd amit kaptam.
Kicserélték szó nélkűl,amit köszönöm utólag is.
De mi van azzal a postaköltséggel amiért én visszaküldöm a csomagot???
Vagy ebben az esetben még hozzám hasonlóan több vásárló is?
0
2008. december 2., kedd 18:07
Hát velük jóhogy nem! Ez kissé átláthatóbb, tisztább helyzet, kevesebb fejessel. De ezen biztos nem veszek Veled össze, mivel a végén mindenki - ha nem is elégedett, de - kártalanított lesz.

Azokat sajnálom a legjobban, akik szeretik a filmet és nagyon várták ezt a kiadást.
0
2008. december 2., kedd 18:06
Ja, tehát a kicsiket lehet szívatni, a nagyokat meg hagyni tovább "működni" úgy, ahogy teszik... ééértem.
0
2008. december 2., kedd 18:05
Kedves töri!

Pont ezt írtam, hogy bennünk sem tudatosult, hogy más kiadásról van szó. A korábban feltüntetett képet kaptuk a kiadótól, ez jelent meg a kiadó katalógusában a leírással együtt. A beérkezett árut nem elemezzük egyenként, nem bontjuk ki, és a kollégáknak sem tűnt fel, hogy a több ezer termék között az egyik nem olyan, mint amilyen az oldalon van. Ha ez akkor nyilvánvalóvá válik, a legtermészetesebb, hogy egy termék sem hagyja el addig az üzletünket, amíg nem értesítünk ki mindenkit a változásról.
A kiadó holnap délelőtt tárgyal a problémáról, tőlük várjuk a választ a megoldásra. Természetesen akinek így nem felel meg a kiadvány, az küldje vissza, beszámítjuk, vagy visszaküldjük a pénzt.
Kasza Józsefnek köszönjük a kedves, emberi szavakat, amint látom a helyszínen vette át a terméket. Ezek szerint ő sem vette észre első pillantásra, hogy nemugyanarról a termékről van szó, ami az oldalon szerepelt. Mondanom sem kell, hogy a helyszínen nyugodtan mondhatta volna, hogy köszönöm, ezt nem kérem.
0
2008. december 2., kedd 18:05
jó lenne, ha mindenki elszámolna szépen tízig. igen, az eset elég nagy pofáraesés, ezt senki sem vitatja, s valaki valamit nagyon elkúrhatott valahol, de a bűnbakot én nem az xpressnél és nem is a FHE-nél keresném, habár biztos vagyok benne, hogy mindkét cég tanul a dologból, s kicsit visszavesz a jóhiszeműségből, amit a szerződött fél iránt táplál.

ezt az egészet is visszavezethetjük a "bukott piac vagyunk" témához: a kiadó egy jó egy héttel ezelőttre várta ezt a dobozt, s valószínűleg ők sem arra az olcsó trükkre alapozták a megjelenést, amivel a kínai piacon szokás élni, mi szerint mást adunk, mint amit hírdetünk. jelen esetben mégis így történt, s megjegyzem, ezúttal is az xpressen csattan az ostor, hisz a tescoország többi eladója nem adott olyan részletes tájékoztatást a kiadványról, mint robi, így ők ezt is nyugodt szívvel kínálhatják: ennyi pénzt még ez a kiadvány is megér.

nem mondom, hogy nem követett el hibát a FHE azzal, hogy nem szólt azonnal, de lehet, hogy a karácsonyi kapkodásban nem tudta a bal kéz, hogy mit csinál a jobb: lehet, hogy az, aki átvette a terméket, nem tudta, hogy akril képtartót és fotóalbumot is keresnie kell a dobozban, s mivela kiadvány már amúgy is késésben volt, gyorsan továbbította a viszonteladók felé. valószínűleg robi sem azonnal értesült, hogy mi van, ill. mi nincs a dobozban, mivel őt egy fél ország választja el az xpress raktárától, s amúgy sem szokás bontogatni a vásárlóknak szánt dobozokat.

szóval lehet anyázni, de mielőtt a fogyasztóvédelemhez rohannátok, azért várjátok meg, mit mond a FHE. szerintem ezt a dolgot ők sem fogják szó nélkül hagyni, hisz őket is legalább annyira átverték, mint titeket.
0
2008. december 2., kedd 18:05
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 18:04
A Fogyasztóvédők a MÁV-val, a BKV-val sem tudnak mit kezdeni...
0
2008. december 2., kedd 18:03
Ugyan...
0
2008. december 2., kedd 18:01
Ha én veszem kezembe a dolgot, azt ne reméld, hogy nem nyerek, ehelyett viszont biztos vagyok benne, hogy nem lesz szükség felügyeleti intézkedésre.
0
2008. december 2., kedd 17:59
Nem lennék én biztos abban, hogy nem fognak intézkedni!
0
2008. december 2., kedd 17:58
Ez lett volna a megoldás!
0
2008. december 2., kedd 17:57
Gyerekek, tényleg ez kell? Nem az árusító helyre kell megsértődni, hanem arra, aki félrevezette a vásárlókat, aki eleve téves infót közölt a boltokkal.

A kiadót kéne jól bepanaszolni a Fogyasztóvédőknek, nem az árusító helyet, mert ők nyilván ezt az infót kapták, hozott anyagból dolgoznak.

Egyébként ne reméljetek túl sokat a Fogyasztóvédőktől...

0
2008. december 2., kedd 17:55
Erre pedig az a véleményem,hogy nem küldöm szét az országban ezt a kiadást +
1200 Ft postaköltségért.
Hanem értesítem a vásárlókat hogy mi történt és aki így is szeretné akiadást az rendelje meg.
Gondolom láttátok a kiadást mielött borítékba raktátok. :)
0
2008. december 2., kedd 17:54
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 17:52
Mindenkit értesíteni fogok, mert mindenkit becsaptak!
0
2008. december 2., kedd 17:52
Azért ez durva egy kicsit.
Ezt normálisan is el lehet intázni.
Ezt még én is túlzásnak tartom !!!!!
Szerintem nyugodtan elnézést kérhetsz az xpress-től !!!!
0
2008. december 2., kedd 17:51
Alább megírtam, és mi is ki vagyunk akadva. Az állandó vásárlóktól meg annyit mi is megérdemelnénk, hogy ennyi idő után legalább azt ne gondolják rólunk, hogy ilyen olcsó trükkökkel próbálunk élni. Az ilyenből nem hasznunk, hanem kárunk származik.
Lehet csőre töltött fogyasztóvédelemmel jönni, az mindig kéznél van a vevőknél, de lehet egy helyzetet normális, emberi módon is megbeszélni. Mi most ott tartunk, hogy jeleztük a problémát a kiadónak, és ők is elemzik a helyzetet. Mi sem erre a termékre adtuk le a rendelést, és ha a beérkezéskor észleltük volna, hogy más a termék, akkor másként cselekedtünk volna, mint ahogy hasonló esetekben korábban mindig.
0
2008. december 2., kedd 17:50
Köszönöm a kioktatást.
Igazad van,és azt hiszem hogy élni fogok vele.( a vásárlással)
Én is a kereskedelemben dolgozom,de ha valaki hibás árút kap,vagy nem azt amit meghírdettek akkor szó nélkúl kicseréljük.
És nem sértődötten válaszolok,ha valami kritika ér.
És mi a véleményetek a visszavásárlástól???????
Inkább erre szeretnék választ kapni,nem pedig arra hogy mi a limitál kiadás fogalma. :)
0
2008. december 2., kedd 17:50
...mert azt ugye nyilvánvalóan maximum szóvátehetjük, ha változik a csomagolás, vagy olcsóbbak a tokok, gyűrődnek a borítók, de a tény, hogy A RENDELÉS PILLANATÁBAN A KIADVÁNY RÉSZEKÉNT ÍGÉRT TARTOZÉKOK A LESZÁLLÍTÁSKOR HIÁNYOZNAK, az azt jelenti, hogy AZ XPRESS KUTYA KÖTELESSÉGE MINDEN EGYES PÉLDÁNYT - BONTOTTAN IS! - VISSZAVÁSÁROLNI.

Kár, hogy a bolt szívja meg ezzel, máskor majd elővigyázatosabban vesz át bármit is a kiadótól, és sajnos természetesen ez a lépés a Fórum Home Entertainment Hungary Kft. hírnevének sem tesz most jót (kimondom: kurva nagy leégés).

Aki megvásárolta a terméket és nem elégedett vele, az a fentieket követve eljárhat.
0
2008. december 2., kedd 17:49
A felhasználó hozzászólásait az alapvető fórumetikai szabályok sorozatos megsértése miatt töröltük.
0
2008. december 2., kedd 17:49
Akkor biztos nálam a hiba mert még mindig a régit hozza be.
0
2008. december 2., kedd 17:46
Várnék valami hozáfűzést az xpress-től,ehez a kiadáshoz.
Van itt egy pár ember aki kiváncsi lenne a váleményetekre.
Ennyit megérdemelnének az állandó vásárlók.

0
2008. december 2., kedd 17:46
Fel veszem a kapcsolatot a fogyasztóvédőkkel és jelzem, hogy mire jutottam.
0