Kedves field!
A csomagokat nem Sopronból, hanem Budapestről küldjük, tehát még gyorsabban meg kellett volna érkeznie a küldeménynek.
Elnézésedet kérjük, amiért nem válaszoltunk még a második leveledre, de meg kell értened, hogy az üzlet üzemeltetése mellett naponta közel félszáz e-mailt kell átnéznünk és ezekre válaszolnunk. Ezek között néhányan - mint Te is - a meg nem érkezett csomag sorsa után érdeklődnek, mások egy bizonyos film megjelenése felől érdeklődnek stb.
Pont azért, hogy a sürgősebb esetekre mielőbb válaszolni tudjunk, a mai naptól állítottunk csatasorba új e-mail címeket, hogy már ezzel is szűrni tudjuk a leveleket és elsőként a valódi problémákkal tudjunk foglalkozni. (Van egy e-mail cím a rendelésekkel kapcsolatos kérdések számára - rendeles@xpress.hu, van egy másik cím a filmek megjelenesevel kapcsolatos kérdések számára: filminfo@xpress.hu, van egy cím, ahol jelezni lehet, ha a filmeknél feltüntetett adatok hibásnak, hiányosnak tűnnek: hiba@xpress.hu, és megmarad az info@xpress.hu cím is az egyéb, ezekbe a kategóriákba nem besorolható leveleknek.) Íígy a megfelelő helyre címzett levelek azonnal eljutnak a legilletékesebb kollégákhoz, tehát elméletileg gyorsabban tudunk majd válaszolni.
Ami a konkrét esetet illeti: a kollégám hibát követett el, ha nem írta meg a levélben, hogy postai küldemények esetében azon kívül, hogy megadjuk a ragszámot, sokmindent nem tehetünk - nem tudjuk nyomon követni a csomagok útját, mert erre a Magyar Posta jelenleg nem képes. Ha valaki a csomagja után érdeklődik, csak azt tudjuk tenni, hogy megerősítjük a feladás tényét, és javasoljuk, hogy érdeklődjön a területileg illetékes postahivatalban, mert gyakran előfordul, hogy a kézbesítő nem dob be értesítést a csomag érkezéséről, és a csomagot 5-15 (kiszámíthatatlan) nap elteltével a posta visszajuttatja hozzánk azzal a megjegyzéssel, hogy a címzett nem kereste.
Azt is szoktuk javasolni a levélben, hogy ha nincs nyoma a csomagnak, és már egy hét eltelt a feladás óta, rendelje meg mindenki újra a filmeket, és mi azt újra a lehető legrövidebb idő alatt postázzuk. Többször előfordult már, hogy a vevő egyszerre kapta meg a két csomagot, és az egyiket ilyenkor természetesen nem vette át - ezt szoktuk ugyanis javasolni.
Nem mondom, hogy kivételes az eseted, mert sajnos havonta többször is előfordul, hogy eltűnik 1-1 csomag. Szóval nem egyedi, de nem is általános.
Mint vevő, mindenben igazad van. Viszont hidd el, hogy rajntunk sem múlott.
Üdvözlettel: Lobenwein Róbert