Keresés

tévés ajánló

2005. május 31., kedd 17:00
Az Erotikus fantáziák eddig nekem csak könyvben volt meg, Magyarósi Gizella, volt munkatársam készítette a  89-es fordítást.
Egyik kedvenc Soldati könyvem. Kíváncsi lennék, hogy sikerült a filmváltozat.

Gratula az értékes filmajánlóért.
0
2005. május 31., kedd 15:59
TM! Jaj de imádom Surdát!!! De jó, kár hogy nem látom elejétõl, de köszi, hogy szóltál, majd felvetetem. Sok millió puszi érte!!!! :-)))))))
0
2005. május 31., kedd 15:31
Tinto Brass egyik – ha ugyan nem a legjobb – erotikus filmje, A KULCS (1983) szintén a TABU sorozatban volt először látható, de szombaton késő este az m2 ismét műsorára tűzi.

Nincs még egy olyan olasz rendező – Pasolinit is beleértve –, aki annyiszor került összetűzésbe a cenzúrával, mint Tinto (Giovanni) Brass. A nagyanyja révén ukrán, a szülei révén osztrák–magyar származású Brass Roberto Rossellini mellett kezdte a filmes pályát, akárcsak Federico Fellini. Későbbi filmjei némelyikében néhány „Rossellini-hommage” is megfigyelhető: az ÉRZELEM ’45 (2002) egyik beállítása például egyértelmű utalás Rossellini RÓMA NYÍLT VÁROS (1945) című klasszikusának híres jelenetére. 1963-ban mutatkozott be önálló filmalkotóként az AKI DOLGOZIK, ELVESZETT című alkotásával, amely rögtön felkeltette a cenzúra érdeklődését. Következő filmjei – köztük az Alberto Sordi tehetségére építő A FELESÉGEM és A REPÜLŐ CSÉSZEALJ című szatirikus komédiák (mindkettő 1964-ből) – még átcsúsztak a szűrőn, de a YANKEE-re (1966) megint lecsaptak a cenzorok. Brass az akkoriban divatos spagettiwesternek erőszakos jeleneteit szélsőségesen eltúlozta, hogy ezzel hívja fel a figyelmet a társadalmi képmutatásra. A művet azonban annyira megcsonkították az „illetékesek”, hogy Brass megtagadta a filmet. Provokatív ténykedésével azonban nem hagyott fel, s a szexuális tabukat vette célba. Ennek eredményeként a FEKETEFEHÉREN (1969) és AZ ÜVÖLTÉS (1970) című filmjeit a cenzúrahivatal egy ideig dobozban tartotta. KIESÉS (1970) és VAKÁCIÓ (1971) című opuszai ma már leginkább arról nevezetesek, hogy lehetőséget adtak a két főszereplő, Vanessa Redgrave és Franco Nero civilben kibontakozó románcához. 1976-ban jelentős fordulat állt be pályáján. Ekkor készítette el a hírhedt náci bordély történetét meglehetősen szabadon kezelő SALON KITTY című filmjét, mellyel ügyesen lovagolta meg az elnyomó hatalom és a szexualitás kapcsolatát vizsgáló filmek akkori divatját. A cenzúra ugyan 21 percet kivágott belőle, de még így is maradt közel két órányi anyag azoknak, akik a fasizmus és a perverziók kapcsolatába kívántak elmélyedni. Felkérték a CALIGULA (1976–1979) című film megrendezésére is, melyet a forgatástól a bemutatóig kisebb-nagyobb botrányok kísértek. Brass megtagadta a művet, miután azt a producer a jóváhagyása nélkül amatőr módon vágta össze. A sors iróniája, hogy máig ez a legismertebb alkotása. Egy felemásan fogadott újabb provokatív film (FELVÉTEL!, 1980) után készítette el pályafutása három legjobb alkotását: A KULCS mellett a MIRANDA (1985) és az EROTIKUS FANTÁZIÁK (1987) című filmeket. Nagyjából a PAPRIKA (1991) című munkája jelentette az újabb fordulatot a pályáján: továbbra is lelkesen döntögeti ugyan a szexuális tabukat, de társadalombíráló hevülete alábbhagyott. Csillagocskái (Claudia Koll, Katarina Vasilissa, Erika Saffo, Anna Ammirati, Yuliya Mayarchuk stb.) gátlástalan erotikus attrakció immár egyértelműen a filmipar, s nem a filmművészet kategóriájába tartoznak.

A KULCS Tanizaki Junichiro magyarul is megjelent regényének modernizált változata: a könyvből két japán filmváltozat is készült. Brass már a 60-as években megszerezte a megfilmesítés jogát, de évekig nem talált producert a vállalkozáshoz. Giovanni Bertolucci vállalta végül a feladatot, s lett Brass állandó producere. (Giovanni nem rokona Bernardónak, de az ő néhány filmjében is elvállalta a produceri munkát.) A férfi főszerepre Brass az angol Frank Finlay-t szemelte ki, aki akkoriban Salieri szerepét játszotta az AMADEUS londoni színpadi változatában. Finlay a forgatókönyv elolvasása után azonnal vállalta a munkát. A női főszerepet az egyik legszexibb olasz színésznő, Stefania Sandrelli kapta. Stefania karrierje 15 évesen, a 60-as évek elején kezdődött, de a 80-as évek elején megfenekleni látszott. Mivel a színésznő állítása szerint már nagyon szeretett volna egyszer teljesen meztelenül is szerepelni, összekötötte a kellemest a hasznossal, s elvállalta A KULCS női főszerepét. Brass mindmáig Stefaniát tartja kedvencének a sztárjai közül, s a színésznő is úgy vélte, hogy Tinto volt a legalkalmasabb arra, hogy őt egy ilyen szerepben instruálja. A magyar László szerepét Franco Branciaroli játszotta, aki Jancsó Miklós botrányfilmjében (MAGÁNBŰNÖK, KÖZERKÖLCSÖK) kezdte a filmezést. Forgatott Antonionival is (AZ OBERWALDI TITOK), de aztán szinte csak Brass alkotásaira korlátozódott filmszínészi ténykedése. A filmet Velencében forgatták, bár néhány belsőt Londonban rögzítettek. A cselekményt Brass a harmincas évek fasizálódó Olaszországába helyezte, aligha véletlenül. A szexualitás, mint az egyén szabadságának egyik legösztönösebb megnyilvánulása jelenik meg egy olyan korban, amely az egyéniség helyett az arctalan gépezetté alakított tömeget tekintette ideálisan formálhatónak és irányíthatónak. A történet főhőse a korosodó házaspár, ahol az asszony még vonzereje teljében van. A férj egy titkos naplóba írja le nejével kapcsolatos vágyait, s úgy intézi, hogy az írást a nő megtalálja. Ez meg is történik, ám az asszony sem marad adós a válasszal. Úgy tesz, mintha nem olvasta volna férje titkos naplóját, de ő is írogatni kezd, s szerét ejti, hogy a férje elolvassa azt. Pikáns színjáték kezdődik, melyben lányuk és annak vőlegénye is szerepet kap…

A filmet még abban az évben bemutatták Velencében, óriási felzúdulás kíséretében. Hozzánk csak videón jutott el eddig a VICO híresen gyenge minőségű kazettáinak egyikén. A tévében sajnos az angol változatot láthatjuk majd, amely egyrészt cenzúrázott, másrészt az angol nyelv nagyon nem illik egy Velencében játszódó olasz történethez. Igaz, nyelv terén Brass is bakizott: a férj naplójában angol nyelvű szöveget látunk, a feleségében viszont olaszt. Ez a megoldás kevéssé valószínű…





0
2005. május 31., kedd 14:43
Bár az én ajánlom nívója fényévekkel kullog Fieldé mögött, de azért akit érdekel, annak melegen ajánlom a "Forró szelet" :)
Június 5.-től a Viasat3 repertoárjában vasárnap esti főműsoridőben tűnik fel sokunk egykori nagykedvence a vérnyomásproblémákkal küszködő csetlő-botló Borivoje Surdilovics!
Akinek nem elég a sorozatokból, az 6.-tól hétköznaponként ugyanitt Cattani felügyelő nyomozásait izgulhatja végig a nyár folyamán.
most posts by TM
0
2005. május 31., kedd 2:45
Az EGY KOLOSTOR BELSEJÉBEN-t én is bejelöltem magamnak, gondoltam megkérem Field-et (mint az olasz filmek szakavatott ismerőjét) hogy írjon róla pár sort, erre tessék!

Egyébként ezen a héten tényleg nagyon sok jó film lesz. Csak néhány amit biztos nézek, vagy veszek videóra:

- Tőzsdecápák - Oliver Stone! Hú de régen láttam...
- Dealer - Utóbbi évek legjobb magyar filmje. Mikor jön már dvd-n?
- Tökéletes világ - Clint Eastwood!
0
2005. május 30., hétfő 20:32
Az ilyen hozzászolások miatt (is) szeretek nagyon az xpress-re járni:)

Grat, nagyon jó filmajánló volt!:)
0
2005. május 30., hétfő 20:28
A héten DVD-s szexfilmgyűjteményem két darabja is az állami tévé műsorára kerül. Az m1 péntek este 23.55-től a TABU című sorozatában mutatja be Walerian Borowczyk EGY KOLOSTOR BELSEJÉBEN című 1977-es olasz filmjét.

A lengyel Borowczyk részben Jan Lenicával közösen forgatott animációs filmjei révén vált ismertté a szakmában. A 60-as évek elején Franciaországba költözött. 1968-ban rendezte első játékfilmjét GOTO, A SZERELEM SZIGETE címmel. A szürrealisztikus, absztrakt hangvételű film női főszereplője felesége, Ligia Branice volt. Ő játszotta a következő opusz főszerepét is: a nálunk VÉR ÉS LILIOM címmel bemutatott BLANCHE (1971) Slowacki „Mazeppa” című drámájának adaptációja, mely a rendezőnek a romantika és melodráma iránti érdeklődését is tükrözi. Óriási feltűnést keltett ERKÖLCSTELEN MESÉK (1974) című epizódfilmjével, amelyet pornográf alkotásnak kiáltottak ki annak idején. A 4 történetből álló mű a kereskedelmi célú erotikus filmek térhódítása idején azzal tűnt ki a mezőnyből, hogy az erotikát a művészet szférájába emelte át. Hazájába is meghívták, hogy elkészítse Stefan Zeromski A BŰN TÖRTÉNETE (1975) című, odahaza igen népszerű regényének újabb filmváltozatát. (A művet korábban kétszer is megfilmesítették.) Borowczyk az anya szerepére megnyerte az 1933-as változat főszereplőjét, Karolina Lubienskát, ám tulajdonképpeni hősnőjével, Grazyna Dlugoleckával igen feszült viszonyban dolgozott. Ugyanebben az évben A BESTIA címmel újabb filmet forgatott, melynek egy közel 20 perces betéte eredetileg az ERKÖLCSTELEN MESÉK ötödik epizódja lett volna, ám Borowczyk végül önálló filmmé bővítette a felvett anyagot. A szexuális frusztrációt merész és szokatlan formában közvetítő film – a Szépség és a Szörnyeteg közismert históriájának szabad átértelmezése – 25 évig tiltólistán volt Angliában, s hozzánk semmilyen formában nem jutott el. A televízió tűzte műsorra nálunk a PERIFÉRIA (1976) című alkotását, amely André Pieyre de Mandiargues egyik regényének adaptációja volt: az UTOLSÓ TANGÓ PÁRIZSBAN-ra emlékeztető mű főszerepeit Warhol underground filmjeinek sztárja, Joe Dallessandro, s az akkoriban az EMMANUELLE révén rendkívül keresett és népszerű Sylvia Kristel játszotta. Az EGY KOLOSTOR BELSEJÉBEN (1977) után újabb epizódfilmet készített (A ROMLÁS DÉMONAI), de kései alkotásai mind a közönség, mind a kritika körében már kevésbé voltak népszerűek. Egykoron ünnepelték provokáló stílusáért, amellyel az erotikát (ami maga is kissé tabutéma volt még akkoriban) egyéb tabunak számító dologgal hozta összefüggésbe, provokáló képsorokat alkotott, a szépség mellett megmutatva a különöset, a rútat is. Később már azzal vádolták, hogy beállt a kereskedelmi erotika művelői közé, s művészetnek álcázza szexfilmjeit. Némileg e vádak szomorú bizonyítéka, hogy 1985-ben ő rendezte az EMMANUELLE-sorozat ötödik részét: annak idején éppen az EMMANUELLE-féle filmek erotikus látásmódjának alternatívájaként született meg az ERKÖLCSTELEN MESÉK.

Az EGY KOLOSTOR BELSEJÉBEN-t Stendhal RÓMAI SÉTÁK című regényének egy kb. kétoldalas részlete ihlette. Ez volt Borowczyk első olasz filmje, s egyik kedvenc alkotásának tartja, mivel forgatása során teljes művészi szabadságot élvezett. Eredetileg Monica Vittit és Michele Placidót szemelte ki a főszerepekre, de ők akkoriban nem értek rá. (Placidóval később kétszer is dolgozott.) A női főszerepet ezért ismét feleségére, az egzotikus arcú Ligia Branice-ra bízta, aki ebben a filmben állt utoljára kamerák elé. Érdekesség, hogy ebben az alkotásban bukkan fel először Borowczyk kései filmjeinek múzsája, Marina Pierro, akivel később még négy filmet forgatott. A felvételek egy valódi (festői szépségű) kolostorban zajlottak, nem messze Castello Gandolfótól. A mű a szexuális és vallási megszállottság közötti rokonságot ábrázolja meghökkentően provokatív képek sorozatában. A legnagyobb feltűnést az az epizód keltette, melyben a német tévésorozatok későbbi kedvence, Olivia Pascal egy fából faragott dildóval önkielégítést végez premier plánban: a szexuális segédeszköz aljára Krisztus arcát festették. (S ha most arra gondolunk, hogy a KRISZTUS UTOLSÓ MEGKÍSÉRTÉSE nálunk több csatornán sem kerülhetett képernyőre…)

Jómagam nem sorolom e filmet kedvenc Borowczyk-opuszaim közé, de először fogom magyarítva (alighanem felirattal) látni. Mindenképpen figyelemre méltó kuriózum egy rendkívül tehetséges rendezőtől, aki pályája egészét tekintve talán kicsit mintha alábecsülte volna önnön képességeit.

0
2005. május 30., hétfő 20:09
Köszönöm, Gamma! Időnként jólesik tudnom, hogy nem teljesen visszhangtalanok tudálékos ajánlataim és hozzászólásaim a különféle topikokban.
0
2005. május 30., hétfő 16:09
Köszi a filmajánlót! Az Elveszett lélek szerintem is kiváló szórakozás, jó lesz újra látni. A Kedves papát tűkön ülve várom, már vettem is kazettát ;)
Olyan jó, hogy Field megírja nekünk az igazán ÉRTÉKES és KIVÁLÓ filmek "lelőhelyét".
Köszönöm!
0
2005. május 30., hétfő 15:40
Köszi:)

Az elveszett lélel az egyik kedvenc filmem!  
Szerintem a rendező egyik legjobb és legérdekesebb alkotása, ugyanakor mindenek elmondható csak tipikus Risi filmnek nem! Ennek legjobb példája a következőben nyilvánul meg! A rendező filmjeiben rendre nagy hangsúlyt fektet a humorra ezáltal az olyan amugy magukban hihetetlen nagy drámák is mint pl az Előzés szórakoztatja a nézőt, ugyanakor valamilyen szinten felkavarja és rákényszeriti, hogy a film végeztével elgondolkozzon a látottakon. Ezzel szemben az Elveszett lélek kerüli a humort.  (OFF picit) Kökemény film az örültségről, a megszálottságról (szerintem itt pszihihátriai ismerteit is felhasználta a rendező) ,  néhol már-már horror elemeket használva. Szoval nem egy könnyű kis szórakoztató film ez, de a szerintem az egészen eredeti történet, a zseiális végkifejlet, a rendezés és a zene valamit a három főszereplő színész tejesítménye miatt mindenkinek ajánlom ezt az alkotást, bár Risi filmjeivel való ismerkedést tutti nem ezzel kezdeném...
(mondom én, akinek annó ez volt a 2-ik film amit látott tőle:)


A színészek nagyszerűek, Vittorio Gassman valami iszonyat nagyot alakít, csakugy mint Catherine Deneuve. A történet meg szerintem nagyon jó,  
0
2005. május 30., hétfő 15:12
Gondolom, Gamma és Ivan eminenciában (de az is lehet, hogy: evidenciában) tartja, hogy most szerdán 21.15-től az m2-n Dino Risi KEDVES PAPA című filmje látható, de máris készülődhetnek a következőre: jövő pénteken az m2-n 21.15-től Dino Risi (kinek testvére, Nelo szintén filmrendező volt) ELVESZETT LÉLEK című 1976-os filmje kerül műsorra, az elmaradhatatlan Vittorio Gassmannal és minden idők egyik legelegánsabb és legszebb színésznőjével, Catherine Deneuve-vel.

A jövő héten egyébként számos olasz film látható a különböző tévécsatornákon.

Hétfőn az m2 23.55-től Lina Wertmüller EGY AUTÓSZERELŐ ÉS EGY FODRÁSZNŐ SZERELMI CSATÁROZÁSAI című filmjét vetíti. Az ismert rendezőnő filmjében szokás szerint politika és magánélet keveredik egymással szatirikus formában. (Mellesleg Wertmüller volt tudomásom szerint az első rendezőnő, akit a Legjobb rendező kategóriában Oscar-díjra jelöltek a HÉTSZÉPSÉGŰ PASQUALINO című filmjéért.)

Szerdán ugyancsak az m2-n 21.15-től a NÁPOLYI KRIMI című 1978-as filmet láthatjuk. Rendezője, Sergio Corbucci spagettiwesternjei (pl. DJANGO) révén ismert nálunk, de rendezett Bud Spencer-Terence Hill-filmet is. Mostani alkotásában a sármos Mastroianni és a franciák kedvelt karakterszínésze, Michel Piccoli mellett a szépséges Ornella Muti látható.

Csütörtökön az m2 23.55-től Ermanno Olmi híres szatíráját vetíti: ÉLJEN SOKÁ AZ ÚRNŐ! A társadalmi különbségeket kifigurázó szatírikus film kiinduló helyzete, hogy a címbéli hölgy születésnapjára népes és rangos társaság gyűlik össze egy kastélyban...

Szombaton a Filmmúzeumon 21.00-tól az ALFREDO, ALFREDO című vígjátékot láthatjuk Pietro Germi rendezésében. A főszerepet az amerikai Dustin Hoffmann alakítja, partnernője Germi felfedezettje, Stefania Sandrelli. Kritikusok szerint a mű nem sorolható Germi nagy alkotásai (VÁLÁS OLASZ MÓDRA, ELCSÁBÍTVA ÉS ELHAGYATVA) közé, de minden bizonnyal jól szórakoznak majd rajta a nosztalgiázni vágyók.

Vasárnap olasz filmhegyek lesznek. A Filmmúzeum 21.00-tól a merész erotikus filmjeiről elhíresült Tinto Brass SNACK BÁR BUDAPEST című 1988-as alkotását vetíti Giancarlo Giannini és Philippe Leotard főszereplésével. Főhőse, a lecsúszott ügyvéd, aki egy fiatal gengszter, Molecola szolgálatába áll. Molecola nagyszabású tervei megvalósításához meg akarja szerezni a címbéli intézményt, ám az ügyvéd az ottaniak oldalára áll... Szexi hölgyekben most sem lesz hiány, de az opusz szerintem Brass mester egyik kevésbé sikerült alkotása: mellesleg ezt a mozik is vetítették nálunk.

Az m1 ugyancsak vasárnap 23.30-tól Ettore Scola EGY SZEGÉNY FIÚ REGÉNYE című 1985-ös filmjét tűzte műsorára Alberto Sordi főszereplésével. Kicsit később, az m2-n 23.55-től AZ ÁPOLÓNŐ című 1969-es produkciót láthatjuk. A bűnügyi elemekkel átszőtt történet főszereplője minden idők leggyönyörűbb Bond-girlje, Ursula Andress, akit gyakori meztelen szerepei miatt egy időben "undress"-ként emlegetett az epés sajtó. Partnerei között található az amerikai Jack Palance, valamint a szexi Carla Romanelli, aki a 70-es években több magyar filmben (NAPRAFORGÓ, HERKULESFÜRDŐI EMLÉK, EGY ERKÖLCSÖS ÉJSZAKA) is szerepet vállalt, sőt, jegyben járt Lukács Sándor színművésszel is.
0
2005. május 29., vasárnap 14:02
Én tudtam, hogy lesz a Robotzsaru és néztem is. Évente leadják mind3 részt. Eléggé meglátszik már ezen a TV-s verzón az idő. A DVD viszont tökély. Azt nem tudja valaki, hogy melyek a kihagyott jelenetek? Nekem nem esett le. :)
0
2005. május 29., vasárnap 9:46
Ez nem csak a TV jelenség.
Nézzétek meg mondjuk a Mahasz Top40 eladási listáját, és szörnyülködjetek!!!
Mahasz Top40
Jó, mondjuk John Williams üdítő kivétel! :)))
0
2005. május 29., vasárnap 9:40
a múltkor volt szerencsém e "valóságshow"-hoz. messziről bűzlik rajta, hogy a szituációk megjátszottak, ellenben azon kaptam magam, hogy a címszereplő határtalan ostobaságán és ízes (már-má őszinte?) kirohanásain marha jól szórakozom. persze, nem egy magas kultúra és nem is lesz belőlem állandó néző, mi több elkeserítőnek tartom, hogy fő műsoridőben ez megél, de nem mondhatnám, hogy meg vagyok lepve.
0
2005. május 29., vasárnap 1:45
Basszus, csak most vettem észre, hogy a TV2 a ROBOTZSARUT vetíti. Érdekes, hogy ezen csatorna mostanában jópár Verhoeven filmet sugárzott, kezdve a Total Recalltól az Elemi ösztönön át a Robotzsaruig.
0
2005. május 28., szombat 23:20
Felesleges. A leforgatottakat úgyis leadják. Többet meg nem csinálnak, csak ami a szerződésben van. Mellesleg, ha abbahagynák, sokan felháborodnának. Kit érdekel a Győzike! Nézzétek az Y-aktákat a Cool-on! :))
0
2005. május 28., szombat 23:19
Jaj ez egy akkora baromság:)

Ha nem tetszik nem kell nézzni! Meg amugy is, mi az esély arra, hogy az RTL Klub jelenleg legnézetebb műsorát megszüntessék? (szzerintem semmi)
0
2005. május 28., szombat 23:15
:)))))
0
2005. május 28., szombat 23:12
www.peticio.hu/?module=6&pdid=1112
MINDENKI ÍRJA ALÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peticíó a Győzike show eltörlésére.
0
2005. május 24., kedd 22:56
Ja és, hogy mára is legyen ajánó!

MTV 23.55 Arc (Bergman)
0
2005. május 24., kedd 22:03
Szia Daemiaen!

Köszönöm az ajánlót, megnéztem. Nekem is egyébként az a véleményem, hogy Miss Dunaway a KÍNAI NEGYED-ben nagyobbat alakított, mint a HÁLÓZAT-ban, amiért Oscart kapott. Igaz, ott állítólag Sidney Lumet közölte vele, hogy ne erőlködjön azzal, hogy érzelmeket visz a játékába, mert minden ilyen próbálkozás a vágószoba padlóján fogja végezni. Egy olyan színésznő esetében, mint Dunaway, aki különösen vibráló alakításokat produkál, nyilván nem kis erőpróba volt visszafognia magát úgy, hogy karaktere azért ne legyen túlságosan egysíkú, netán szürke és érdektelen.
0
2005. május 24., kedd 21:55
Szia field!

Tudom, nem szereted Miss Dunawayt, de azért megleshetnéd a Cinematrixot, azon belül is a Time magazin két vezető kritikusának a legjobb alakításokról formált véleményüket. ;)
0
2005. május 24., kedd 21:52
Valószínűleg igen. Az újság ajánlója csak néhány rendezőt és színészt említ: Monicelli, Germi, Comencini, illetve Lollobrigida, Alberto Sordi, Manfredi, Monica Vitti, Giulietta Masina (vígjátékban??), Anna Magnani, Stefania Sandrelli, Ugo Tognazzi. Valószínű, hogy lesz KENYÉR, SZERELEM...-film (Comencini-Lollobrigida), VÁLÁS OLASZ MÓDRA és/vagy ELCSÁBÍTVA ÉS ELHAGYATVA (Germi-Sandrelli), s remélem, hogy a Monicelli-Tognazzi párostól jön az OLCSÓ REGÉNY és/vagy a FÉRFIAK PÓRÁZ NÉLKÜL.
0
2005. május 24., kedd 21:49
Egyébként mostanában tök jó, hogy ennyi jó film megy a tévében:)

(mondjuk a poén az, hogy nem tudom mikor érek a végére a DVD gyűjteményem megnézésével már, mert pont e TV műsorok miatt vagy 30 filmem mindig van minimum ami megnézésre vár:)
0
2005. május 24., kedd 21:48
A KEDVES PAPÁ-t tényleg nem írtam pontosan: jövő szerda, m2, 21.15.
0