Keresés

Ha Külföldről rendelek DVD-t megkapom-e és megéri-e?

2004. november 17., szerda 16:29
"Pedig levontták a pénzt a számlámról, leglábbis úgy 2400 forintnyi összeg eltünt.
Ja és most ebbe van: 'Payment Unsuccessful - Contact Us (Cancel This)' ha a 'Cancel this'-re klikkelek visszakapom a pénzem?"

Kerdezz ra a banknal, hogy a levonas mire tortent.
Ha ok vontak volna le akkor nem lenne unsucessful, nem?
Esetleg az lehet, hogy bizonyos bankoknal (nem tudom, Te melyiknel vagy de amennyi rosszat irtal roluk O-betus tippem lenne ra :) ) amikor a vevo terheli akkor zaroljak az osszeget. Ezt ha sikertelen a terheles automatikusan n nap utan felszabaditjak es utana ujra el tudod erni.
0
2004. november 17., szerda 16:26
Egesz pontosan a kozponti elosztoig tudjak kovetni.

Viszont lehetoseg van arra, hogy dhl-en kerd illetve arra is, hogy egyszerre tobb kuldemenyt kuldjenek (xpress style). Mivel idaig volt olyan, hogy 3 dvd 3 csomagban jott meg, mert amint megkapjak a raktarbol mar kuldik is. Mondjuk ezt elerni (marmint az egybekuldest) kicsit furmanyosan lehet, ime reszlet Paul levelebol:

"You certainly can order multiple items and arrange for them all to be sent at
once. In fact, this is a much more cost effective solution for you.

When placing any future orders you will need to leave the items in your
basket, drop us an email, and we will then arrange to have the entire package
sent in one DHL shipment."
0
2004. november 17., szerda 15:56
Na úgy látszik pechem van ezt az e-mailt kaptam:

We tried to process payment today for:
   Beast Wars - Transformers - Vol. 1 (DVD) (Region 2)



However, your bank refused to authorise payment. Perhaps you have recently
made a payment that has not yet cleared, or perhaps you need to contact
them to discover the problem.

Unfortunately we will have to cancel your order unless alternative payment
arrangements can be made quickly as stock cannot be held for long periods of
time. Please contact us as soon as possible, either by email:
care@sendit.com, or by phone on 0845 045 1025 (from within the UK)
or on +44 28 90 430 444 (from outside the UK).

Thank you for shopping with sendit.com

Pedig levontták a pénzt a számlámról, leglábbis úgy 2400 forintnyi összeg eltünt.
Ja és most ebbe van: 'Payment Unsuccessful - Contact Us (Cancel This)' ha a 'Cancel this'-re klikkelek visszakapom a pénzem?
0
2004. november 17., szerda 15:27
Optimus Prime!

Egy egyszerű mezei postás hozza (...ha hozza...) és még egy nyamvadt fecnit sem kell aláírnod, hogy átvetted. Állítólag a sendit csak a Magyar határig tudja precízen követni a küldeményeket, ott aztán elnyeli őket a fekete lyuk! Szegények küldözgetik is emiatt újra és újra az "elveszett" csomagokat.
0
2004. november 17., szerda 12:45
Hehe most voltam a bankban, azt mondták "Még nincs elkönyvelve" a vicces az, hogy amit tegnap kivettem maradék pénzt az Ő automatájukból az sincs elkönyvelve pedig az automata ott van előttük :))) Mindegy lesz ami lesz lehet, hogy soha nem kapom, de lehet, hogy a jövőhéten megjön. Mellesleg ki hozza vagyis milyen csomagküldő szolgálat vagy sima EMS gyorspostás?
0
2004. november 17., szerda 10:56
Hát, úgy tűnik, még nem kapták meg a pénzt.... Menj be a bankba és kérdezd meg, hogy mi van. Jobb ötletem nincs.
0
2004. november 17., szerda 10:13
Na megjött a válasz:

Thanks for your e-mail.

We are currently waiting for authorisation from your credit card company to
take payment for this item.  Once we receive this authorisation we can then
get this item shipped out to you.

If there is anything else we can help you with please do not hesitate to
contact us.

Kind Regards

Louise

--
Louise Blair, Customer Care
  www.sendit.com - entertainment to your door

Nem értem az össszeget már levontták pár napja akkor mire várnak? Vagy mit rontottam el?
0
2004. november 16., kedd 13:45
Hát akkor tényleg nagyon korrektek még azt is megírják mikor fognak válaszolni! Így már nem aggódom a rendelésem miatt!
0
2004. november 16., kedd 13:38
Igen, jól érted. Ez általában így szokott menni, de nem kell aggódni, mert fognak válaszolni.
0
2004. november 16., kedd 13:34
Köszönöm a sok felvilágosítást. Küldtem nekik egy e-mailt elég rövidet mivel az angol tudásom véges megadtam benne mit rendeltem és a rendelési számomat meg azt, hogy már 8 napja rendelemtem és még mindig az 'Acquire in Stock' státuszban vagyok ja meg azt is, hogy VISA kártyával fizettem. Erre most jött e-mail amiben ezt írták:

Blackstar.co.uk has changed its name to sendit.com

Thanks for emailing sendit.com

There are currently 470 emails in the queue in front of yours,
so our expected response time is approximately 22 hours, 26 minutes.

(If your email cannot be answered by our Care Team this may take longer!)

Don't forget that you can track your order status on line at:
  http://www.sendit.com/circle/order_status
(where you can also cancel your order if you've made a mistake, or
have just changed your mind)

Many other common questions are also answered in our help section:
click on the 'help and information' button in the header bar or go direct to
  http://www.sendit.com/help/

Please note that if you wish to reply to this message, you'll need
to send your message to care@sendit.com

--
www.sendit.com

Ha jól értem sok e-mailjük van és ezért sok időbe telik mire válaszolnak megközelítőleg 22 óra 26 percbe, ugye jól értelmezem?
0
2004. november 16., kedd 12:51
Optimus Prime!

Szerintem aggodalomra semmi ok, nekem a Mackenna's Gold kb. két hétig volt beszerzés alatt úgy, hogy levonták a pénzt.
Egyébként ha ez is egy sendit-es rendelés, akkor pedig teljesen nyugodt lehetsz, biztosan nem tűnt el a pénzed! Végtelenül korrektek (mint az Xpress)!
A címmel kapcsolatban pedig csak annyi, hogy az én nevemben/címemben több ékezet (hosszú is) van és megszokásból így -tehát rosszul- vittem fel az adatlapjukra, amit persze Ők nem tudnak pontosan kezelni, így kaotikusan megcímezve jött meg az első néhány csomagom. Persze később kjavítottam.
Ha eltűnnek a csomagjaid, az nem pongyola címzés miatt történik.
A H pedig nem fontos, a rendszerük a H nélkül is értelmezi az irányítószámot.

mindtower
0
2004. november 16., kedd 12:23
Dobj nekik egy mail-t, az a biztos.
0
2004. november 16., kedd 11:56
Nekem is volt így kb. 4-5 napig és utánna postázták!
Szerintem várj még türelemmel, de ha nem egy E-mailt megér!
0
2004. november 16., kedd 11:08
Már jó pár napja csak a "status: Acquired from Stock" láttom viszont a pénzt levonták a számlámról. Akkor hol lehet a hiba?
Az adataimatl a következő képen adtam meg:
E-mail
név
utca, házszám

város
megye
irányítószám (esetleg kellett volna elé tenni egy H-t?)
ország
0
2004. november 15., hétfő 15:44
Azt hiszem az amazon új rekordot döntött a postázással kapcsolatban: pénteken rendelt DVD-imet szombaton feladták, és ma már jött vele a postás. Ehhez képest ha feladok egy csomagot egy másik (megyei jogú) nagyvárosba Mo-n, újabban már expressz sem ér oda másnapra.
0
2004. november 12., péntek 14:29
Még mindig ezt látod? "status: Acquired from Stock"
Ha 1-2 napig nem változik, akkor írj nekik mail-t. Ha az adataidat (név, cím) jól adtad meg, akkor a kártyával lesz a gond, vagyis nem fogadják el.
0
2004. november 12., péntek 14:17
Hát én direkt olyat kértem amilyennel lehet külföldi online boltokban is fizetni. Hogy levonták-e már az összeget még nem tudom, de utána nézzek. Amúgy egy visszaigazoló e-mailt kaptam miután leadtam a rendelést.
0
2004. november 12., péntek 14:07
Azért kérdeztem, mert az otp-s webkártyát szinte sehol nem fogadják el. Mondjuk, ha már levonták a pénzt, akkor nincs gond.
0
2004. november 12., péntek 13:59
Nem tudom, az van ráírva a jobb sarokban fent VISA alatta 'Valid for Internet Use Only', a bal sarokban meg FOTEX.
0
2004. november 12., péntek 11:10
Ez a k&h internetes visa kártya olyan mint, az otp-s webkártya?
0
2004. november 12., péntek 11:02
Tudom, tudom. Csak még sose rendeltem és 100%osan biztosra akarok menni. :] Bocsánat és van angol szótáram meg is néztem, de mondom "Biztos, ami biztos."
0
2004. november 12., péntek 10:50
Ne menjünk át Gerikébe jó! Ha nincs angol szótárad, akkor elárulom...., de ez nagyon primitív kérdés volt, ugye tudod?! :]
0
2004. november 12., péntek 10:46
Telsesen mindegy, hogy mit jelöltél be, elekronikus kártyával nem tudsz interneten vásárolni!
0
2004. november 12., péntek 10:36
Nekem K&H-s VISA kártyám - külön internetes vásálásra kértem, na nem mintha havonta tucatnyi DVD-t rendelnék - van az jó?
És ezt írja most kiaz My Order-nél:

"status: Acquired from Stock"

...ez jó vagy rossz?
0
2004. november 12., péntek 9:10
"Sikerült valakinek OTP-s Maestro Multipont kártyával fizetni a Sendit-en?"
Ha nem dombornyomott a kartyad akkor nem fogja elfogadni.

"Ha postai vagy csekkes fizetést választok, az hogyan valósítható meg?"
Kiallitasz nekik egy csekket, es elkuldod a parametereit a megadott helyen. De gondolom, mivel itthon a csekkes megoldas nem elterjedt, nem erre gondoltal.

"Utánvéttel nem lehetséges a biznisz?"
Nem. (Mondjuk erdekes lenne a postan mondjuk fontal fizetni...)
0