A múltkori kérdésemmel kapcsolatban szeretnék leírni néhány tapasztalatot (külföldi oldalról rendelt termék visszaküldése, csere céljából), így mindenki eldöntheti, megéri-e a dolog.
Az alaphelyzet a következő (aki esetleg nem olvasta a korábbi hozzászólásom):
A Zavvi-ról (Anglia) rendeltem egy StarGate Atlantis BD díszdobozt. A kiadvány egy külső parpírtokban helyezkedik el, mely 2 db 8-as, és egy 4-es BD tartót jelent. Amikor a csomag megérkezett, szomorúan észleltem, hogy külső parpr gyűrődött, valamint a belső tokok töröttek voltak. Mivel a szállítási csomagoláson hiba nem volt (de még csak nem is a tokot védő fólián), egyértelmű volt számomra, hogy a sérülés a csomagoláskor keletkezett.
Alternatív megoldásként a neten kezdtem el keresgélni 8-as BD tokot, de sajnos semmi használhatót nem találtam. Ekkor döntöttem úgy, hogy megrizikózom a visszaküldést.
Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, majd ők elmondták az instrukciókat. Talán itt csak annyi a fontos, hogy egy igazolást kértek a feladásról, valamint egy számlát a posta díjáról (itt egy kicsit reménykedni kezdtem, hogy visszakapom a posta díját). Március 8-án adtam fel a csomagot, ami 3.900 Ft-ba került (Anglia, 0,9kg, pufis boríték, elsőbbségi, ajánlva).
Számításaim szerint kb. 1-1,5 kellett ahhoz, hogy megérkezzen, megnézzék, visszaküldjék. A csomag mellé mellékelni kellett egy "indokló" levelet is, hogy miért kérem a cserét.
Március 13-án már kaptam az értesítőt, hogy a csomagomat (az újat) már útnak is indították. A hosszú hétvége miatt csak március 20-án érkezett meg a csomag, amit rettentő izgalommal nyitottam ki.
A tök külsőre sértetlen volt, az egyik sarok volt egy kicsit nyomott. A benne lévő műanyag tokok külsőre semmilyen hibát nem mutattak, de mikor az elsőt kinyitottam, a közepén lévő tálcák kiestek... Folytattam a további bontogatást, sajnos mindegyik tokban volt törés, némelyiken jó nagy. Ekkor már nagyon "jó" hangulatban voltam, kaptam egy - szintén - törött kiadványt, kiadtam majdnem 4.000 forintot a postára...
Az elvek erősebbek voltak, még aznap Zavvi ügyfélszolgálat, posta, újabb csomag Angliába (itt már több rokon mondta, hogy hülye vagyok...). Március 23-án kellemes meglepetés ért. Visszakaptam az első postaköltséget (40 Ft-al többet is :D).
Március 27-én jött az újabb értesítő, a csomag - megint - elindult. Ma (április 2-án) a kezemben tartom a kiadványt, ami immár a harmadik próbálkozás. Hihetetlen örömmel tölt el, hogy ezúttal minden tökéletes (kopp-kopp-kopp). Majdnem egy hónappal később tehettem polcra a díszdobozt, de azt gondolom, megérte. Már csak a 2. postakölség kell hogy megérkezzem, de így már azt sem bánom, ha az bukom, mert egy tökéletes termék tulajdonosa lettem.
Ez alapján mindenki eldöntheti-e, hogy megéri-e, illetve megkapja-e.
Kicsit hosszú lett, de úgy gondoltam érdemes leírni, hátha valaki hasonló helyzetben van és kicsit bizonytalan a dologban.
Az alaphelyzet a következő (aki esetleg nem olvasta a korábbi hozzászólásom):
A Zavvi-ról (Anglia) rendeltem egy StarGate Atlantis BD díszdobozt. A kiadvány egy külső parpírtokban helyezkedik el, mely 2 db 8-as, és egy 4-es BD tartót jelent. Amikor a csomag megérkezett, szomorúan észleltem, hogy külső parpr gyűrődött, valamint a belső tokok töröttek voltak. Mivel a szállítási csomagoláson hiba nem volt (de még csak nem is a tokot védő fólián), egyértelmű volt számomra, hogy a sérülés a csomagoláskor keletkezett.
Alternatív megoldásként a neten kezdtem el keresgélni 8-as BD tokot, de sajnos semmi használhatót nem találtam. Ekkor döntöttem úgy, hogy megrizikózom a visszaküldést.
Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, majd ők elmondták az instrukciókat. Talán itt csak annyi a fontos, hogy egy igazolást kértek a feladásról, valamint egy számlát a posta díjáról (itt egy kicsit reménykedni kezdtem, hogy visszakapom a posta díját). Március 8-án adtam fel a csomagot, ami 3.900 Ft-ba került (Anglia, 0,9kg, pufis boríték, elsőbbségi, ajánlva).
Számításaim szerint kb. 1-1,5 kellett ahhoz, hogy megérkezzen, megnézzék, visszaküldjék. A csomag mellé mellékelni kellett egy "indokló" levelet is, hogy miért kérem a cserét.
Március 13-án már kaptam az értesítőt, hogy a csomagomat (az újat) már útnak is indították. A hosszú hétvége miatt csak március 20-án érkezett meg a csomag, amit rettentő izgalommal nyitottam ki.
A tök külsőre sértetlen volt, az egyik sarok volt egy kicsit nyomott. A benne lévő műanyag tokok külsőre semmilyen hibát nem mutattak, de mikor az elsőt kinyitottam, a közepén lévő tálcák kiestek... Folytattam a további bontogatást, sajnos mindegyik tokban volt törés, némelyiken jó nagy. Ekkor már nagyon "jó" hangulatban voltam, kaptam egy - szintén - törött kiadványt, kiadtam majdnem 4.000 forintot a postára...
Az elvek erősebbek voltak, még aznap Zavvi ügyfélszolgálat, posta, újabb csomag Angliába (itt már több rokon mondta, hogy hülye vagyok...). Március 23-án kellemes meglepetés ért. Visszakaptam az első postaköltséget (40 Ft-al többet is :D).
Március 27-én jött az újabb értesítő, a csomag - megint - elindult. Ma (április 2-án) a kezemben tartom a kiadványt, ami immár a harmadik próbálkozás. Hihetetlen örömmel tölt el, hogy ezúttal minden tökéletes (kopp-kopp-kopp). Majdnem egy hónappal később tehettem polcra a díszdobozt, de azt gondolom, megérte. Már csak a 2. postakölség kell hogy megérkezzem, de így már azt sem bánom, ha az bukom, mert egy tökéletes termék tulajdonosa lettem.
Ez alapján mindenki eldöntheti-e, hogy megéri-e, illetve megkapja-e.
Kicsit hosszú lett, de úgy gondoltam érdemes leírni, hátha valaki hasonló helyzetben van és kicsit bizonytalan a dologban.
0