Ez valami központi hiba lehet. Mert a 2019-es listát nekem is behozza, de amikor a részletekre akarok kattintani, akkor ugyanez a hibaüzenet fogad.
0
2020. augusztus 28., péntek 15:16
1847
Továbbra se tudom megnézni a 2019-es rendeléseim:
Ez a hiba fogad:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error 80040e37 [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]Invalid object name RENDELESARCHIV_2019 . /xp/rendel.asp, line 3163
0
2020. július 20., hétfő 20:58
1333
Rendben, így teszek akkor.
Köszönöm a visszajelzést! :)
0
2020. július 20., hétfő 16:47
129
Kedves Piftuka! Várjunk egy kicsit, elvileg ezekre a filmekre érdemes. :)
0
2020. július 19., vasárnap 21:41
1333
Köszönöm a tippet!
Természetesen néhány napig szívesen várok, sőt tovább is, ha be lehet szerezni az adott terméket.
Viszont a múltkori rendelésnél is hasznos volt, hogy megírta az Xpress, az egyiket semmiképp nem tudják már beszerezni.
Ha most is ez a helyzet, akkor nyilván nincsen értelme "parkoltatnom" a megrendelést. Az Xpress-nek, és nekem is az a legjobb, ha mihamarabb átveszem.
0
2020. július 19., vasárnap 10:19
138
Én simán kivárnám azt a pár napot, nincs veszítenivalód. A múltkori akcióban megrendeltem 10 másik blu-ray mellett ami mind raktáron volt a Köd és a Star Trek Mindenen Túl című filmet. Az utóbbi két film 21-24 napos beszerzési idővel volt már csak,mert valaki előttem megvette, és lefogyott raktárról de berendeltem. A probléma az volt, hogy a többi akciós terméket csak pár napig rakták félre, szóval ha nem jön meg, akkor bukom a többi cuccost is, ha egyben akarnám őket átvenni. De láss csodát hála az Xpress-nek 7napon belül érkezett belőle, így egyben eltudták küldeni az egészet, nem kellett a 2filmet törölni, vagy 2 szállítási költséget fizetnem a 2 másik film miatt.
0
2020. július 18., szombat 21:50
1333
Illetve a múltkorihoz hasonlóan az a tiszteletteljes kérdésem, hogy a leagott megrendelésemben lévő két "2-5 napon belül" elérhető filmre van-e értelme várnom, vagy töröljem a megrendelésemből azt a két filmet?
Köszönöm! :)
0
2020. július 18., szombat 15:26
262
És legyen egy fejezet az idáig eltitkolt UFO-aktákról is.
Gyerekek, ne legyetek már annyira naívak, hogy azt gondoljátok, ezekről a dolgokról ti fogtok itt első kézből információkat kapni az Xpress-től...Azért ez a "világ igazságtalansága" poén tetszett!:)
0
2020. július 18., szombat 14:33
3088
Bírnám, ha egy harminc oldalas esszében kifejtenék, hogy miért nincs...
A címe lehetne mondjuk: Enter Sandman, avagy a készletproblémáktól a magyarországi forgalmazás visszásságain keresztül a világ igazságtalanságáig
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2020. július 18., szombat 13:55
1
Kedves X-Press csapat, Sandman 2. kötet lesz-e, ill. miért nincs
0
2020. július 17., péntek 14:35
3088
#metoo
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2020. július 17., péntek 12:34
1847
Sziasztok!
Valamiért a teljesített rendelések áttekintésénél a 2019-es rendeléseimre hibát ír ki az oldal. Más évekkel nincs gond.
0
2020. július 13., hétfő 20:41
1333
Ezt nem is figyeltem.
Én, amint olvastam a levelet (tegnap), azonnal indultam böngészni... :)
Sajnos úgy jártam, hogy amint pakoltam be a kosaramba az "utolsó" darab DVD-k közül többet, amikor éppen rányomtam volna az "Elküld" gombra, a kosárban már "21-24 napos" határidővel mutatta... A termék adatlapján pedig "bizonytalannak".
Szóval az ország egy másik pontján egy Xpress megrendelő szerencsésebb volt. :)
Kedves Xpress, ha már ez a téma szóba került...
Vannak webáruházak, amelyeknél a kosárba rakott terméket "online jegeli" a készletből mondjuk fél óráig.
Ez azt jelenti, hogy az utolsó darabos termék, ha az ilyen "válogatás" során bekerül a kosárba, akkor mások számára fél óriáig elérhetetlen lesz.
Ha a vásárló mégsem adja le addig a megrendelését, akkor visszakerül rendelhető státuszba.
Szerintem ez rendkívül civilizált megoldás. Jelen esetben talán én raktam be az ominózus DVD-ket először a kosaramba, és tényleg siettem, kb. fél óra alatt eljutottam a rendelésig (és az összes akciós listát végignéztem), mégsem tudtam mindent megvenni, amit már kiválasztottam.
Summa summarum: van lehetőség ilyen rendszer implementálására, vagy felejtsem el? :)
Köszi előre is!
0
2020. július 13., hétfő 18:20
179
Kedves xpress.hu!
Érdeklődni szeretnék, hogy az aktuális Blu-ray akciók miért nem találhatóak meg az "Akció" fül alatt? Már előző hónapban is tapasztaltam, hogy itt nincs az összes akciós kiadvány felsorolva.
Most például csak ezt látom:
Viszkis és Valami Amerikai Blu-ray 1000 alatt - Blu-ray akció 990 forinttól
De van egy ilyen is:
Már ezek is olcsóbbak - a GHE és a Bontonfilm kínálatából - ráadás
0
2020. június 12., péntek 0:07
1698
Koszonom ma mar at is vettem oket! ;)
SuperHeRo
0
2020. június 11., csütörtök 19:21
3088
De hát az be se lett jelentve, Kurt... Micsoda dolog ez?!
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2020. június 11., csütörtök 17:12
975
Na meg az FN 2187?
0
2020. június 11., csütörtök 14:32
3088
Na és a THX-1138?:-P
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2020. június 11., csütörtök 0:20
6056
Én köszönöm mester! 😃 A bolti átvétel nem tudod mikor kész újra elérhető? 😃
0
2020. június 11., csütörtök 0:07
129
Kedves purple rain! Holnap indul, kösz a türelmet! :)
0
2020. június 10., szerda 23:56
1333
Örülök, hogy megérkezett! Kértem is a rendelés feldolgozását... ;-)
0
2020. június 10., szerda 18:25
6056
Kedves Xpress,
A 1225487 mikor indul útnak?
Köszi!
0
2020. június 10., szerda 13:24
1698
Kedves Péter!
Nagyon szépen köszönöm! Látom már el is készült. :)
Üdv R
SuperHeRo
0
2020. június 10., szerda 2:31
129
Kedves Robbee! Bocs a csúszásért, szerdán indul a csomag!
0
2020. június 9., kedd 18:12
1698
Kedves Péter!
Érdeklődnék, hogy a csomagom mikor kerül feldolgozásra? Az aktív rendeléseknél azt látom, hogy mindegyik rendelt termék már elárhető és a beállított 5 darabot is így elérte a küldéshez. (5 db. termék szállítható, a beállított limited: 5 db.)