Keresés

Építő kritikák, javaslatok, kérdések az Xpress.hu-val kapcsolatban

2015. június 2., kedd 0:28
Üdv XpressHelp!

Már megoldódott a probléma, de azért köszönöm.
0
2015. június 2., kedd 0:16
Kedves Clooney!
Írj akkor lécci nekünk a "levél az xpressnek" opcióval, hogy pontosan lássuk, mi is a probléma és tudjunk segíteni.
0
2015. május 28., csütörtök 22:07
Köszi, írok akkor oda is.
0
2015. május 28., csütörtök 17:24
Akkor csak azt tudom javasolni, hogy a dupla esélyért írd meg ugyanezt a problémát a "levelező-modulon" keresztül is, mert a Help nem mindig olvassa végig a fórumot, azt meg általában igen.

http://www.xpress.hu/xp/admin.asp?XFN=1
0
2015. május 28., csütörtök 17:19
Igen, már próbáltam, de sajnos ugyanúgy felcseréli őket.
0
2015. május 28., csütörtök 17:06
Nem tudom, ez megoldja-e, vagy hogy ezt már próbáltad-e, de meg tudod változtatni az e-mail címed az Adminisztráció/Regisztrált adatok áttekintése menü alatt.
0
2015. május 28., csütörtök 16:47
Tisztelt Xpress!

Olyan esetben mit lehet tenni, ha valakinek az e-mail címe pl. peter.toth@gmail.com, de itt a honlapon toth.peter@gmail.com néven jelenik meg és ezáltal sem a rendelések visszaigazolása sem pedig a csomagok átvételének időpontja nem érkezik meg az e-mail címre?

A választ előre is köszönöm.
0
2015. május 22., péntek 14:58
Időközben megoldódott a problémám (naná, hogy a brit Sony segített, nem a magyar), de azért ha ír nektek valaki, legalább annyi megtehetnétek, hogy legalább egy semmitmondó válaszlevelet küldtök.
0
2015. április 22., szerda 17:57
Ahogy elnezem a forumot, nem en vagyok az egyeduli, aki tobb helyrol is rendel...
0
2015. április 22., szerda 16:48
Gondolom sok embernek van itt hasonló gondja, hogy 4-5 helyről rendeli húszasával a filmeket és nem tudja követni :)
0
2015. április 22., szerda 15:59
Koszi a kioktatast. Tudom, h mi hol van. De ha 20as a limited, es nem szeretned azt tullepni, akkor jo lenne tudni, h mennyi filmed van aktualisan felreteve, es mennyit rendelhetsz meg h a limit alatt maradj. Mivel kb 4-5 helyrol rendelek filmeket, nem tudom fejben tartani, mennyi van epp felrerakva az Xpress-nel, es mindig ujra kell szamolnom oket (es nem 1-2 van ott, hanem 14-16 szokott lenni atlagban). Igy mar ertheto a keresem? Meg csak tul sok plusz fejlesztest sem igenyelne megsorszamozni oket.
0
2015. április 22., szerda 1:04
Katt az aktív rendelésekre és ott vannak a félretett terméket. Mi kell még ehhez? Egyáltalán mi értelme van a sorszámozásnak? Nem hiszem, hogy 10-20 terméknél több lenne félre rakva bárkinek is egyszerre, és ezzel még szerintem sokat is mondtam... Ekkora számtan azért csak nem okozhat gondot. :P
0
2015. április 21., kedd 23:49
Epito kritikanak szantam :)

Amugy meg egy dolog. Valahol nem lehetne megjeleniteni, epp hany termekem van jelenleg felreteve? Akar sorszamozni is lehetne a termekeket a felretetelnel.
0
2015. április 21., kedd 17:26
Csak ismételni tudom a korábbi hozzászólásomat: köszönöm az xpress.hu-nak a minőségi kiszolgálást. Plusz még rendkívül rugalmasak is.
0
2015. április 19., vasárnap 13:18
Abban igazad van, hogy lehetne ilyen esetben azonnali feldolgozottság, tehát csak akkor álljon feldolgozás alatt, ha annak eredménye egy csomagolás lesz. De az oldal üzemeltetője így találta ki, ezért így működik. Ha nem lesz jobb dolga, talán átprogramozza. :)
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2015. április 19., vasárnap 1:32
Nem, nem szenvedek fogalomzavarban. Tudom, h a vegen a limittol fuggoen felreteszi a rendszer a rendelt termekeket, csak azt nem ertem, miert kell feldolgozni azt, aminek a feldolgozasa mar egyszer megtortent. Kicsit logikatlan, es szamomra zavaro.
0
2015. április 18., szombat 10:31
Az ne zavarjon! Időnként a rendszer "feldolgozza" az összes rendelést, amiben változás állt be. Ennek eredménye lehet küldés vagy félretétel, ami viszont a limittől függ. Tehát a rendszer automatikusan is félre teszi a limitet el nem érő darabszámú csomagodat, nem kell ezt külön kérned.

Az a baj, hogy fogalomzavarban szenvedsz. Feldolgozás  küldés. :)
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2015. április 16., csütörtök 23:11
Ez OK, de amikor hozzaadok egy uj filmet, akkor ujra feldolgozas alatt lesz mindegyik. Hiaba teszi vegul felre, ha akkor feldolgozas alatt van, amikor epp azt szeretnem, h ne legyen :)
0
2015. április 16., csütörtök 23:10
Ez igy van, a vegen felreteszi, de amikor hozzaadok egy uj termeket, akkor mindig ujra visszaall a "feldolgozas alatt" statuszba.
0
2015. április 16., csütörtök 21:06
Így igaz. Ha be van állítva a 20-as limit, a rendszer mindig automatikusan félreteszi a megrendelt termékeket, amíg nem éri el a feldolgozható termékek száma a limitet. Szóval nem szükséges egyesével kattintgatni.
0
2015. április 16., csütörtök 20:49
Olyankor tényleg kiírja, hogy "feldolgozás alatt", de az is ott van a mondat végén, hogy "a beállított limit miatt a terméket félretesszük".
0
2015. április 16., csütörtök 18:02
Nem teszi.

Nekem az a max 20-ra van allitva, de igyis egyesevel kell kattintanom rajuk minden egyes uj rendelesnel. Mert mindaddig feldolgozas alatt vannak a rendelt termeket.
0
2015. április 16., csütörtök 17:14
Erre van szerintem a rendelési beállításoknál a "Legkevesebb hány terméket küldjünk egyszerre?" rész. Azzal automatikusan félreteszi. Bár ez öt kattintás :) .
0
2015. április 16., csütörtök 16:37
Nem lehetne megoldani, hogy egy kattintasra felre tudjam tenni az osszes megrendelt termeket? Egyreszt baromira idegesito egyenkent, masreszt az a 10+ email ertesito is elegge zavaro, amit mindegyik tetel felretetele utan kuld a rendszer.

Masreszt, tudom, hogy remenytelen, de kartyas vasarlasra van valami remeny az online feluleten keresztul? Esetleg paypal?
0
2015. április 14., kedd 20:48
Egyébként, ha már itt tartunk, engem jobban érdekelne, hogy az évekkel ezelőtti felvetésem ellenére miért nem szerepel az e-mail-ben a fizetendő végösszeg!?
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0