Keresés

Építő kritikák, javaslatok, kérdések az Xpress.hu-val kapcsolatban

2005. augusztus 17., szerda 22:27
Én még nem régóta rendelek tőletek, de most egy picit csalódnom kellett: A Holtak Hajnala tokja egy műanyag pántal volt megnyomorítva... :-( Persze lehet hogy erről nem ti tehettek... Mindegy kicserélem egy újra!
0
2005. augusztus 11., csütörtök 15:25
Nem tudom, volt-e már szó róla, de jó lenne, ha a rendeléseknél a félretett csomagok árának összege meg a teljesített rendeléseknél a fizetendő összeg szerepelne, hogy ne kelljen számolgatni...
0
2005. augusztus 2., kedd 13:38
Kedves Xpress,
tudjátok, h évek óta rendszeres vásárlótok vagyok, és sokat költöttem nálatok :-)
Kérdésem, h nem tervezitek-e bevezetni a kényelmes, átutalásos fizetési rendszert, ami pl. nekem nagy segítséget jelent(ene) a vásárláskor.
Köszönöm a választ.
0
2005. július 25., hétfő 23:05
Csak egy észrevétel: a "Hasznosnak tartod XY hozzászólását?" helyett célszerű lenne az " Egyetértesz XY hozzászólásával?" írni az adatlapokra. Szerintem ha valami negatív, és épp a film vagy a lemez hiányosságaira hívja fel a figyelmet, attól az még lehet hasznos, sőt... Maximum az adott illetőnek nem jön be. De hogy mi a hasznos és mi a haszontalan, az más téma.
0
2005. július 22., péntek 16:06
Meg lehet rendelni a filmeket, és amint beérkeznek hozzánk, küldjük őket. Kiszámíthatatlan, hogy egy-egy akciós filmből ténylegesen mennyire van szükség, ezért többnyire előbb meghirdetjük az akciókat, és az első rendelések beérkezése alapján rendeljük be a filmeket a kiadótól. Néha az is előfordul, hogy a kiadó is kifogy az akciós filmekből (vagy nem érkezik meg neki sem külföldről időben), de ilyenkor is lehet előrendelni a filmeket, és ha megjön, akkor küldjük őket.
0
2005. július 22., péntek 15:45
Kedves Xpress!

Arra lennék kíváncsi, hogy miért vannak bizonyos filmek leakciózva, amik bizonytalan szállíthatóságúak. Pl most jelent meg a lapon a Warner + Xpress exkluzív akció július végéig (talán tegnaptól érhető el?) és máris az összes akciós DVD bizonytalan szállíthatóságú, holott ez az akció az Xpress által érhető el csak. Mi az értelme az akciónak, ha egyszer nem lehet ezeket a filmeket megvenni?
Ez már sok korábbi akcióval is így volt.

Üdv,

rew
0
2005. július 22., péntek 10:48
Ez egyszer nekem is sikerült, nézzétek meg az Oroszlánkirály adatlapját. Véletlen duplán kattintottam a mehet gombra és kétszer rakta be :)

Aprpóp! Szerintem tök jó lenne, ha rá lehetne keresni egy adott ember hozzászólásaira. Valamit nem lehetne tenni ez ügyben?
0
2005. július 22., péntek 0:14
Valóban. Ez valami bug,
Eleve 2 hozzászólást tudott írni.
0
2005. július 22., péntek 0:08
Valami bűzlik...

0
2005. június 28., kedd 3:08
Az impresszum felirat a Kosár alatt még 2004-et mutat...
(Szinte mindenhol 2005 van, a főoldalon + valamilyen kód is)
0
2005. június 27., hétfő 17:18
Kedves Xpress!

Érdeklődnék, hogy várható-e, hogy újra választható lesz a postai kiszállítás a futárszolgálat helyett.

Néhány hete még csak annyi volt kiírva, hogy a postai szállítás ideiglenesen nem válaszható, most pedig már el is tűnt az adatlapról.

Várható, hogy visszatér, vag marad a futárszolgálat? (Amley sajnos nekem nem jó.)

Előre is köszönöm a választ!

Üdv.

yaksi
0
2005. június 27., hétfő 14:11
A RAGYOGÓ NAPFÉNY című film adatlapjánál rosszul szerepel a női főszereplő neve: a sanzonénekesnőként sem ismeretlen hölgy neve Marie LAFORET, és nem Marie LAFONET.
0
2005. június 21., kedd 19:14
Sziasztok!

"Az állatvilág bajnokai"-val is ugyanez a helyzet.

andrás
0
2005. június 21., kedd 18:55
Ez az adatlap. :)

field, a sorok között... :D
0
2005. június 21., kedd 18:52
A FŐTÉR RECEPTJEI című film adatlapjára akartam rámenni az adatbázis újdonságaiból, megnézni, hogy mi a bánat ez, de helyette ez az üzenet jött be:

Microsoft VBScript runtime  error  800a0005

Invalid procedure call or argument:  LEFT

/dvd/film.asp, line 354
0
2005. május 10., kedd 11:10
A rendszer elméletileg először törli a törlésre kijelölt filmet, így a következő menetben már csak 9 film marad, amit - ha a limit magasabbra lett állítva - félretesz.
0
2005. május 10., kedd 10:10
Kedves Xpress.hu!

A megrendelésem 10 kiadványt tartalmaz, de ebből egyet az adminisztrációnál töröltem. A jelenlegi jelzés szerint a következő feldolgozáskor törölni fogjátok ezt az egyet, mégis a többi kilencre azt jelezte vissza, hogy hamarosan útnak indítjátok őket, pedig a minimum küldhető limit 10 db.
Ugye nem fogjátok most ezt a kilencet elküldeni? Néhány napra szeretném még halasztani a dolgot...

Amit engedett a rendszer, kijelöltem félretételre - biztos, ami biztos.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2005. május 9., hétfő 18:58
Mai érdekes dolog: főoldalon 2 termék, 2836Ft a kosár tartalma. Csodálkoztam is rajta, hiszen éjszaka rendeltem meg mindent, tudtommal üres a kosaram. A kosár ikonra kattintva helyreállt a rend (azóta Robiék örömére pakoltam még bele néhány filmet :)
0
2005. május 7., szombat 21:29
jah igen. ezen nekem is megesett a szemem. két hozzászólás? hmmm
0
2005. május 7., szombat 21:18
Apolló 13 - Extra változat adatlapja:

"istván ÉRTÉKELÉSE:  
KRITIKA:
Milyen a kép minősége????
Bocsánat rosszul osztályoztam,természetesen kihagyhatatlan a film!

(2005. május 5. - 8:11)


istván ÉRTÉKELÉSE:  
KRITIKA:
Milyen a kép minősége????

(2005. május 5. - 8:09)"

Ez hogy lehetséges?
0
2005. május 6., péntek 14:54
Nem tudom, hogy csak az én tapasztalatom-e, hogy az új rendszer óta szaporodtak el az "adatbázis karbantartásos" szünetek? (napont többször, legalább 5 nap egy héten)
Lehet valamilyen összefüggésbe a belépési problémákkal is (amely nálam mindössze kétszer jelentkezett), mert olyan is történt, hogy a saját gépemen "karbantartás" volt, a szomszéd gépről meg el tudtam érni az oldalt... (de nem rohantam vissza megnézni, az enyémről is működik-e már. Megnéztem ami kellett, visszamentem a gépemhez, és még mindig (vagy már megint) nem tudtam bejelentkezni karbantartás miatt. Ami tovább erősíti a gyanúmat, hogy technikai problémáról is szó lehet az az, hogy bizonyos aloldalakat karbantartás alatt néha el lehet érni közvetlenül.

Ha viszont tényleg ennyi karbantartás van, akkor ez a legtöbbször karbantartott (pozitív), vagy a legtöbbet zárvatartó (negatív) webáruház...
0
2005. május 5., csütörtök 17:36
csupán annyi, hogy ha kopiztad a fenti url-t és másnak átadtad, simán a te neveddel tudott bejelentkezni, és rosszabb esetben adataiddal bűvészkedhetett. ez azért jobb egy kicsit így. XPRESS!!! a hibát pedig tessék kijavítani :)
0
2005. május 5., csütörtök 16:47
Azt nem mondtam, hogy egy "átgyűrt" bejelentkezés után nem működik egy ideig tudathasadásosn a rendszer... :)
0
2005. május 5., csütörtök 16:00
Azért valamit már lehetne tenni ez ellen. A régi bejelentkezéssel semmi gond nem volt. Kár volt változtatni!
0
2005. május 5., csütörtök 12:55
Tévedés. Nálam semmi ilyen nem történt. Szimplán azt írta ki az oldalra lépéskor, hogy "Nem regisztrált felhasználó". Se nem léptem ki, se nem léptem át, kukikat sem töröltem, és eddig is erről a gépről léptem be.
Azt viszont most látom, hogy minden esetben (új session) újra azt írja ki, hogy "Nem regisztrált felhasználó". De már nem javítgatok kukit, elég, hogy ilyenkor bejelentkezési próbálkozás helyett a "Főoldal" linkre kattintok, és akkor már megjavul. Valszeg az első hiba, amit ilyenkor el lehet követni, hogy megpróbálok bejelentkezni... Na azzal tényleg taccsra megy... :)
0