Kedves LogX!
1. A csomagok akkor kerülnek át a Teljesített rendelések közé, amikor a munkatársaink átadják a küldeményeket a postának. A Magyar Postára sajnos semmilyen hatással nem vagyunk, és ellenőrizni sem tudjuk, mit és hogyan tesznek a küldeményekkel. A Teljesített rendelés megfogalmazás arra vonatkozik, hogy mi elvégeztük az általunk elvégezhető feladatot, és útnak indítottuk a csomagot. A csomagok felsorolásánál látható, hogy az ilyen csomagok Teljesített, de csak Feladott/elküldött státuszba kerülnek mindaddig, amíg a csomag, vagy a csomag ellenértéke nem érkezett meg hozzánk, illetve - eltűnés esetén - amíg a posta vissza nem igazolja hivatalosan a csomag eltűnését.
Természetesen feltűnt, hogy nem érkezett meg sem a csomag, se az ellenértéke, ezért több más csomaggal együtt hetekkel ezelőtt köröztetni kezdtük a postával. Sajnos csak hónapokkal a feladás után lesz nyilvánvaló, hogy egy csomag eltűnt, azért mert alkalmanként hetekkel, hónapokkal a feladás után is érkeznek még vissza csomagok, illetve pénzek, és mivel a köröztetés is pénzbe kerül, ezért inkább 2-3 hónappal a feladás után érdemes csak nyomoztatni egy-egy küldemény után. A posta ezek után újabb 1-2 hónapig nyomoz, mire végre kapunk tőlük igazolást arról, hogy valóban eltűnt a csomag. Ekkor ezt a tényt rögzítjük a rendszerben, és a vevő rendelés-listáján ekkor már nem a Feladva/elküldve státusz szerepel az adott csomagnál, hanem pirossal az a szöveg, hogy A postai kézbesítés során eltűnt. Mivel az említett csomagról ezt a visszaigazolást még nem kaptuk meg, ezért nem változott a státusza.
Röviden tehát: hiányzik a pénz, észrevettük, hogy eltűnt a csomag és nyomoztatunk is utána.
2. Elnézést, ha nem válaszoltunk e-mailben. Minden adatot megadott amikor írt nekünk? A regisztrált nevét is? Azt írja, hogy telefonon is beszélt velünk. Akkor nem mondta el Önnek a kollégánk, hogy amennyiben 1-2 héttel a feladás után sincs nyoma a csomagnak és az oldalon feltüntetett ragszámmal a helyi postán érdeklődve sem került elő a csomag, nagy valószínűséggel eltűnt a kézbesítés során és érdemes újra megrendelni a filmeket? Viszonylag sok hasonló esetünk van (minden 100 csomagból 1-2 sajnos eltűnik a postán), és mind e-mailben, mind telefonon gyakorlatilag ugyanezt tudjuk csak mondani és mondjuk is. A kollégám mit mondott Önnek?
3. A válasz elmaradásáért ismét elnézését kérem, nem volt szándékos.