Keresés

Építő kritikák, javaslatok, kérdések az Xpress.hu-val kapcsolatban

2004. július 12., hétfő 12:37
Nem tudom, hogy szóltak-e már, de elég zavaró, hogy a darab (db) rövidítése után pont szerepel. Nem tudnátok törölni?
0
2004. július 11., vasárnap 0:29
Javaslom a lap tetején található i menüpont alján szereplő telefonszámot, esetleg siralmaidat vésd bele a Kérdések fórumba is - ha átnézed, látni fogod, hogy előbb-utóbb válaszolnak, sőt előfordult már, hogy 2 perc múlva megvolt a kérdéses reply. A telefonról meg annyit, hogy most, a nagy szabadságolás és feldolgozások teljesítése mellett kb. 3 perc alatt kicserélték a félrecsomagolt filmem, és a futár még aznap ki is hozta a cserelemezt!
0
2004. július 10., szombat 4:27
Én részemről új vásárló vagyok itt, de nem támasztanám alá amit írtál a nem reagálásról.
Kétségkívül van valami glitch a mátrixban, mert a rendelés feldolgozás alatt állt napokig, míg ki nem töröltem az előrendeléseket, pedig küldhető lett volna, mind az áru raktáron, mind a minimum darabszám alapján.
Ettől függetlenül levelemre, egyéb kérdéseimre teljesen korrekt módon, udvarias és gyors válaszokat kaptam.

info@xpress.hu
0
2004. július 10., szombat 3:45
1. 2004. február 2-án "csomag feladva" státuszú megrendelésemet a mai napig nem kaptam meg. Xpress.hu-nál az elmúlt kb. 150 napban (5 hónap) senkinek nem tűnt fel, hogy nem kaptak meg huszonnéhányezer forintot a küldeményük ellenértékeként? (Nem hiányzik a pénz?) Hogyan lehetséges ezt így a "Teljesített rendelések" között nyilvántartani?
2. Minden rendszer lehet hibás, és bárki tévedhet. Ezért e-mailben többször jeleztem az előbbi problémát. Soha nem érkezett válasz. Kb. 2 hónapja telefonon is megerősítettem, hogy nem kaptam meg a csomagot. Kb. kettő hete már a "Rendelési paraméterek megadása, módosítása" menü "Egyéb megjegyzés..." sorába is beírtam a problémát, hátha feltűnik valakinek a rendszerben. Szumma: zéró érdemi reakció. Az ominózus megrendelés Xpress.hu-nál még mindig a "Teljesített rendelések" között van.
3. Az alapvető gazdasági érdekek fényében általában értelmezhetetlennek és egyben lekezelőnek, sértőnek tartom, ha egy profitorientált szervezet -különösen egy internetes áruház- nem válaszol egyáltalában, és főleg egy, nála több százezer forintot már elköltő ügyfele e-mailjére.
0
2001. május 15., kedd 2:14
az , hogy egy öreg bácsika otthon megfőzi a saját pálinkáját ennyire baj??? tipikus fővárosi úgynevezett "értelmiségi" gondolkodás...

   nem baj, eddig is gondoltam hogy pár ember itt mennyire spicli, ezt most igazoltátok is.....  hát nem másokat kellene feljelentgetni hanem a saját szerencsédet megcsinálni és a saját portádon összesepregetni....  ne a másikat jelentsd fel, hanem legyél élelmes inkább te is....   de a magyar mentalitás már csak olyan ha megdöglött az én tehenem dögöljön a szomszédé is, meg esetleg szomszéd is utánna... ezért tart itt ország.
0