Keresés

Reklamációs Iroda

2004. december 17., péntek 2:39
Nem véletlen, hogy egyesek máshogy használják a 45napos fentartási időt.

Öszintén szólva jó dolog ha időzithető a kiszálitás.

Ha választani kellene a két pont közül akkor a 2. a jobb, azaz csak a kijelölt filmeket küldjék.
0
2004. december 17., péntek 2:13
Szerintem az is egy megoldás lenne, ha a még nem kapható/beszerzés alatt álló/előrendelhető termékeknél rendeléskor lenne egy bejelölhető checkbox, hogy a DVD megérkezésekor bekerüljön-e az első kiküldendő csomagba, vagy pedig inkább tegye félre a rendszer. Így már a megrendelés pillanatában eldöntheti a vásárló, hogy mikor szeretne hozzájutni; a lehető legkorábbi időpontban, vagy esetleg később. Persze ez a checkbox rendelés után módosítható legyen. Remélem érthető voltam.
0
2004. december 17., péntek 0:51
Én speciel azt szeretném, ha kijelölök 5 filmet "Küldjétek most!" akkor 5 filmet küldenétek... (ELM-el azonos kakiba keveredtem én is, csak nem +30k hanem 20.)
0
2004. december 17., péntek 0:06
Xpress,

köszönöm a gyors és segítőkész választ.
Szerintem a legegyszerűbb és leglogikusabb az lenne ha az előrendelt termék megérkezik akkor automata bekerül a féletett termékekhez.Esetleg az előrendelt termékekhez lehetne biztosítani egy megjegyzés box-ot, így mindenki leírhatná hogy mit is szeretne. Ezzel a módszerrrel minden egyéb komplikáció kiszűrhető lenne véleményem szerint.

ELM
0
2004. december 16., csütörtök 23:29
eXorcist: valóban nem tudtuk, hogy érkezik Chaplin doboz, nem is jött annyi, amennyire előrendelés volt, most tudott a kiadó 2 (kettő) példányt előkeríten a raktár mélyéről. Ebből kaptad Te az egyiket, mivel a rendszer rendelési sorrendben "osztja ki" a filmeket. Hidd el, hogy nem szándékos "árukapcsolásról" volt szó, ha kérted volna a futárt, hogy a Chaplint hozza vissza hozzánk, akkor szó nélkül megtette volna, mi meg fenntartottuk volna a rendelésed.
Korábban már írtuk, hogy a rendszernek van egy apró hibája, vagy inkább azt kellene mondanunk évek során kiderült, hogy a vásárlók máshogyan is szeretnék használni a félretétel szolgáltatást, mint azt eredetileg gondoltuk. Ezt módosítjuk majd a közeljövőben. A gond akkor van, ha a félretett filmek közül néhányat kiválaszt valaki és kéri ezek elküldését. Ilyenkor feldolgozásra kerül a kiválasztott néhány film. Ha a feldolgozás előtt beérkezik még olyan film, amit az adott vásárló előrendelt, a rendszer ezt is automatikusan a kiszállítandók mellé sorolja. Számodra ez most érthető módon zavaró volt. De lehet, hogy valaki mást pont az zavart volna, ha beérkezik egy régóta várt filmje, és azt félreteszi a rendszer, míg a többit kiszállítjuk, a félretett filmet meg külön kiszállítással (külön futár, vagy postadíjjal) kaphatja csak meg.
Most programozzuk át a rendszert, kérlek segíts (illetve segítsetek), ebben a helyzetben mit tegyen a rendszer? Hogyan oldjuk meg, hogy mindenki elégedett legyen?
1. lehessen előre beállítani, hogy ilyen helyzetben mi történjen (mondjuk mindig csak a kijelölt filmet küldje a rendszer)?
2. Feldolgozás előtt küldjön még egy e-mailt a rendszer arról, hogy befutott még egy film, mi legyen vele? (ez legalább egy napos csúszást jelent, ha azonnal válaszol a vevő, de mi van, ha nem válaszol?)
Tényleg kíváncsiak vagyunk a véleményetekre, és mondom ismét, semmi szándékosság nincs a dologban. Bocsánat ha kellemetlenség ért.
0
2004. december 16., csütörtök 22:39
Kedves Xpress,

2000, október 8. Ekkor rendeltem tőletek először. E időpont óta rendszeres vásárlótok vagyok. Mi több, nem egy barátomnak, ismerősömnek ajánltam az oldalt, mint a ma magyarországon elérhető legjobb boltot, legjobb árakkal, megjelenésekkel, szakértelemmel stb... Nem is volt baj mindaddig amíg postával rendeltem. De a futáros kiszállítással eddig végig csak pórul jártam. Az utolsó előtti csomag 3 napra rá, a múlt hetti meg még rosszabb körülmények között érkezett. Mármint két oltári bajom volt ezzel. Az egyik, hogy amik félre voltak tetettve nekem filmek, azokból az Indiana Jonest és a Keresztapa trilógiát kijelültem mint "Küldjétek most", a többit töröltem a kosaramból. Egyedül a 10+1 lemezes Chaplin díszdobozt hagytam meg, de ez ekkor még az előrendelések szekcióban volt, így ezt se nem töröltem, se nem jelöltem ki hogy küldjétek. Elvileg 45 napig félre kellett volna tennetek. Ez volt az alap állás. Én nagy reményekkel vártam a futárt hétfőn, kedden de semmi. A portásnak odadtam az indiana és a Keresztapa díszdoboz árát, 25 ezer forintot. Szerda este egyszercsak csörög a telefon, a futár az és mondja hogy csomagot hozott. Mondom jó, mindjárt otthon leszek. Beérek és látok 3 díszdobozt a kezébe: Indiana, Keresztapa és a Chaplin!!!!!!!! díszdobozt. Mondom a chaplin nem nekem lesz, ő mondja hogy de. Én, mivel az egész szerdai napomat is már simán az év legrosszab napjának nyílvánítottam, a zsebembe nyúltam és odadtam még 30 ezer forintot a 25 mellé, így kerek 55 ezer forintot a 3 díszdobozra. A dolog csak ott sántít hogy a chaplin díszdobozra és az ezel jára aznapi váratlan 30 ezer forintos kiadásra nem számítottam. Én elhiszem, hogy karácsonyi hajtás van, kevés a futár stb..., de az én gondjaim sem érdekelnek mást. A késést még elnézném, de hogy a Chalin díszdobozt teljes kértelenül elkülditek azt nem. Átvettem, mert meg szerettem volna venni. De nem most. Pár napja még arra nem tudtatok semmit mondani, hogy lesz e akcióban és ha igen akkor mikor.  Kellemetlen, váratlan és mindenek előtt kényelmetlen helyzetbe hoztatok. Régóta hűséges vásárlótok vagyok és szeretnék továbbra is az maradni, de ez a fajta hozzáállás, vagy fejetlenség számomra elfogadhatatlan.
Mondhatjátok akkor miért vettem át a Chaplint is. Jó kérdés. Azért mert régóta vágytam erre a díszdobozra, jó ára volt és ezt a lehetőságet nem akartam futni hagyni. De nem így.
A díszdobozok egyébként nagyon jó állapotban érkeztem meg.


Ezt a levelet lehet nem itt illett volna közzétenni, de számomra is sok minden úgy történt ebben az esetben ahogy nem illett volna.


üdvözlettel:
the eXorcist lawnmower man
0
2004. december 11., szombat 0:33
Ezzel vígasztalom magam én is :DDD
0
2004. december 11., szombat 0:30
Fel a fejjel!
Lesz még rosszabb is...   :-)
0
2004. december 10., péntek 22:17
Hát jah, ráadásul ez az egész hetem egy nagy szívás! :(
0
2004. december 10., péntek 22:06
Ez bezony szívás! :[
0
2004. december 10., péntek 22:03
Ma levontam egy következtetést, miszerint ha átállítom este a limitemet 10-ről vissza 9 filmre, ez másnap még nem látszik.
Legalábbis a futár xerint ma kimaradtam a szórásból. :(
A Warnernek egy bazi nagy fekete pont !
0
2004. december 10., péntek 22:01
A Timecop is
0
2004. december 10., péntek 20:29
A Friends 10 adatlapja korrigálásra szorul.
+Francia hangsáv
+40perc extra :)
- 6 rész :(
0
2004. november 27., szombat 21:31
Gonoltam hogy ezzel jösz jamamura.:) De ha egyszer már egy film megjelent és ugyebár általában annak megfelelő a borítója, akkor szerintem nem járna nagy gonddal az, hogy ha a másik kiadás már nem az, akkor odaírják. Vagy esetleg a borítót kicseréljék. Nem nagy munka lenne.
A másik film a Fight Club lett volna. De mivel nem itt vettem nem szóltam. Annak a borítója is megváltozott.
Amugy tudom, hogy pert ezzel nem nyernék :).
Jó munkát!!
0
2004. november 27., szombat 18:57
diehard: tudtommal nálunk a gyűrűk urának sosem volt olyan kemény dobozos kiadása, mint pl. a külföldi változatnak, amúgy ha elolvastad volna az xpress információs oldalát ( kattints az (i)-re a kosár mellett), akkor többek között ott ezzel a mondattal találkozhattál volna:

A termékekről feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, a termékfotók csupán illusztrációs célt szolgálnak!
0
2004. november 27., szombat 14:52
Tisztelt Xpress!

Másodjára fordul velem az elő, hogy megrendelek egy filmet, és nem azzal a borítóval kapom, mint a termék oldalán látható. A hiba nem ott van, hogy elnézik, hanem az a film már nem a régi borítóval kapható (1. gyűrűk ura I. díszodbozt én már nem a keményebb tokost kaptam). Igaz nem az első szállítmánnyal jött a film. Szerintem ha már a másik kiadásnak nem az a borítója, akkor a vásárlónak jogában áll azt tudnia, és ha kép alapján vásárol, akkor nem esik ilyen hibába. Vagy írják oda, hogy már nem ezzel a borítóval kapható.

Köszönettel
0
2004. november 27., szombat 0:55
Ki kéne rúgni a universalt. ;)
0
2004. november 27., szombat 0:18
A Vissza a jövőbe 1-ből jövőre jön ki a 20. évfordulós szuperkiadás, a boxszettétől különböző extrákkal. Biztosra veszem, hogy nálunk külön nem adják majd ki (mert "kicsi a piac", meg évekig tököltek ezzel a boxszettel is), úgyhogy szinkronra azzal a kiadással kapcsolatban ne számítsatok, viszont számíthattok egy hibátlan lemezre... ;-)

Most ettől függetlenül: ennyi tökölést és szerencsétlenkedést és amatőrizmust, mint ezzel a boxszettel kapcsolatban... Fantasztikus... Universal, ki kéne rúgni pár embert, nem?
0
2004. november 26., péntek 23:47
naaaaaa... vissza az agarakkal!
:-)
0
2004. november 26., péntek 18:47
én mintha láttam volna a hülye azért nem vagyok botba.
0
2004. november 25., csütörtök 22:27
Xpress!
Nem akarok kötekedni, meg engem nem is zavar, de a díszdobozoknál és egyéb akcióknál maradt az AJÁNLOTT ÁR helyett a BOLTI ÁR.
0
2004. november 20., szombat 4:50
A Vissza a jövőbe trilógiát visszavonta a kiadó, mert sok a hibás lemez. Nem lehet jelenleg kapni.
0
2004. november 20., szombat 4:00
A "Vissza a jövőbe trilógia" egyszerűen eltünt a listámról. 8-án kaptam értesítést, hogy megérkezett. Még vártam filmeket. Most nézem, és nem szerepel a listán, illetve alul szerepel, határidő nélkül. Akkor minek ez az egész megrendelés - félretevés hercehurca, ha akármikor levehetik a listáról? Még egy értesítést sem kaptam. Vajon melyik protekciósnak kellett pont az én filmem? Most hány évet várjak rá?
0
2004. november 20., szombat 0:04
:))

amúgy a sony termékek szinvonala sajnos rengeteget romlott. 1990-92-es gyártású cd lejátszóik még ma is remekül szuperálnak, a modernebb cuccaik sorra mennek tönkre. nekem többet sony nem kell..
0
2004. november 19., péntek 23:47
A SONY nem márkás.

Aláírás:
Egy mazohista
0