Csak, hogy ne spammeljük tovább a film kritikáját :)
Tehát, a "tömegével bámuljuk a kereskedelmi adókat" és hasonló kijelentések pont azokra nem vonatkoznak akik ehelyett jó pénzért dvd-t vesznek.
Filmeket azért veszek, mert engem az ezek által az adók által szolgáltatott műsorok 99.9%-a egyáltalán nem érdekel, mi több mióta van cenzúra (15 évvel a rendszerváltás után, hurrá!) azóta sz.rok arra, hogy mit adnak, így jártak.
A karika már ott van az IC dvd boritón idő kérdése csak, hogy mikor lesz az IC filmeken folyamatosan is kikapcsolhatatlan subpicture formájában mely majd akkor működik, ha bármilyen magyar vonatkozást választasz.
Az IC kiadványok egy részének külalakja olyan, mintha iskolások (és nem túl jó tanulók) csinálnák őket, a legjobb példa pont a Star Wars, ami a flagship product kellett volna hogy legyen ehelyett aki látta a képet a termékről azon röhög a világon. Ennyit bírtak hozzáadni, mint a magyar "hozzáadott érték".
Néhol a tokon spórolnak, inkább menjen tönkre a benne lévő film annak aki megveszi.
Most a reklámok.
Ezek olyan kis dolgok amik szép fokozotosan olyan szintre süllyesztik a kiadó termékeit, amilyen mondjuk néhány éve a BH volt, most a Vertex vagy éppen az FF Film a képviselője ennek a nihil igényességet felmutató trendnek a kiadó részéről.
Viszont az ő lemezeik nem is annyiba kerülnek.
Ami a letöltéseket illeti: MO a a bányászbéke alsófele alatt van kettővel mind internet, mind szélessáv elérésben, románia, bulgária stb mind előttünk járnak.
Ergo itt jó esetben ha néhány száz megszállot tölt le filmeket, de inkább azok sem, mert azért nem árt nyelvtudás ami detto nulla nagy átlagban. Ők viszont nem fognak az IC hirdetéseivel találkozni.
MO-ról pont a tudatos vásárlói magatartás hiányzik ami más országokban köztük volt kommunista országokban is arra késztet egy kiadót, hogy kétszer is gondolja meg, hogy mit ad ki a kezéből.
A vásárlónak két eszköze van: a fogyasztóvédelem és a pénztárcája.
Az első nálunk nem sokat ér, a második viszont nagyon is húsba vágó lesz a kiadónak.
Amikor valaki azt mondja, hogy jaj szegény IC így-úgy örüljünk, hogy milyen rendesek, stb. az nagyon elfelejti, hogy ez üzlet és neki mint vevőnekel kell dönteni, hogy a rendelkezésre álló javak közül mit fog megvásárolni a saját megtakarításából - nem arról van szó, hogy a kiadó szívességből ajándékba vagy ajándék áron adja a filmet.
Ilyenkor nem éljenezni és asszisztálni kell a ahhoz, ha rossz munkát végeznek, vagy nevetséges amit csinálnak, inkompetensek hanem szavazni: fogyasztóként jelen esetben a vásárlóerőddel szavazol, amiból minden cég ért, ha nem máskor az üzleti elemzések során majd egészen biztosan.
Én részemről nem csinálok abból titkot ha egy kiadványon valami rossz, de abból se ha jó: innentől mindenki maga dönti el, hogy kell-e ez neki adott pénzért, vagy ennél csak kevesbbet ér, mert pl. reklám van rajta, rossz a csomagolás vagy a transzfer minősége silány.