Keresés

Azután (DVD)

2011. június 29., szerda 5:28
Hát ez igaz, bár az a filmje nem tartozik a nagy kedvenceim közé, de ha megjelenne BD-n, azt is begyűjteném, mert még így is klasszisokkal jobb film, mint a napjainkban megjelenő filmek 90%-a!
0
2011. június 29., szerda 3:57
Szerintem pl. az Éjfél a jó és a rossz kertjében tökugyanolyan tempójú és stílusú, mint a legfrissebb filmjei, pedig az még 1998-as, amikor is még taknyosorrú siheder volt, pláne az anyukájához képest. :)
most posts by TM
0
2011. június 29., szerda 3:26
leutasítom = elutasítom
0
2011. június 29., szerda 3:26
Talán így tudnám megfogalmazni: Eastwood öregszik....Igen - egyre inkább személyes jellegű filmeket csinál, olyanokat, amik közel állnak hozzá. Lassabban mesél, terjengősebben, ahogy az öregek szoktak. Lehet, hogy kissé elrugaszkodik a valóságtól, kicsit töbet szeretne mondani, mint amit valójában látunk vagy érzünk. Semmi baj nincs ezzel! Befogadható, szerethető ez az Eastwood is! Más, ez tény! Ha nem tetszik, azt is elfogadom, de hogy rossz lenne? Ezt viszont élből leutasítom! :) (Itt nem csak a Hereafter-ről beszélünk, hanem az újabb filmjeiről is ugyebár - ahogy az az írásodból kideül: pl. Changeling. Gran Torino, Invictus)
0
2011. június 28., kedd 22:06
Na azzal én is.De az összes többi....
0
2011. június 28., kedd 21:48
Mondjuk az is igaz, ez az emberek 100%-ára igaz, kivéva, ha éppen Benjamin Button-nak hívnak! :)
0
2011. június 28., kedd 21:47
Már miért lenne az? A legelső mondatával maximálisan egyetértek! :D :D :D
0
2011. június 28., kedd 20:22
Ennél?
0
2011. június 28., kedd 19:20
Bővebben?
0
2011. június 27., hétfő 20:32
Ez egy baromság!
0
2011. június 27., hétfő 19:05
Eastwood öregszik.Filmjeit egyre jobban áthatja a szentimentalizmus és a giccsért sem megy a szomszédba.
Lassacskán a 80-as évekbeli Spielbergre kezd hasonlítani.Még egy gyerekfilm és teljesen.
Nekem hiányzik a régi,minimalista rendező trükkfelvételek nélkül.
0
2011. június 27., hétfő 12:09
Na, akkor körbeértünk, mert most pedig én érzem teljesen a magaménak, amit leírtál. :)

Tégla (talán SPOILER!):
számomra önmagában az, hogy három külön bonyolódó cselekmény egyszercsak találkozik, még nem jelent célt. Persze, történet szinten tarta valahová a cselekmény, oda, hogy végre összefusson, de ez az összetalálkozás egyrészt kiszámítható, hogy úgymondjam, csak "ki kellett várni", másrészt nem ad semmi pluszt, ezért öncélú. Rendben, a kisgyerek menyugodhat és saját lábra állhat, a két meg nem értett lélek egymásr talál, de valljuk be: ez idáig csak a hollywood-alsón is kötelező sablontár szerinti papírforma. Sem gondolatilag, sem érzelmileg nem kapunk semmilyen többletet (én legalábbis nem kaptam) ettől, önmagában csak a cselekmény abbahagyását jelenti. Oké, a történet kerek. Na de minek is néztük végig?

Ez az, amire én nem kaptam választ, és nem azért mert olyan "továbbgondolós" film, hiszen a továbbgondoláshoz kellett volna valami kapaszkodót adnia, de én semmi ilyet nem találtam benne. Persze lehet, hogy az élet vége felé közeledve másképp látom majd, de ettől egyelőre még messze állva nekem sem életről, sem halálról nem adott semmi új gondolatot, sem a témához való érzelmi viszonyulásomat nem árnyékolta újra.
0
2011. június 27., hétfő 12:03
nekem sem volt gondom a filmmel.

tény,hogy Eastwood sokkal erősebb mozikkal jelentkezett régebben,de szvsz nekem tetszett ez a filmje is.már csak a témaválasztás miatt is.
0
2011. június 27., hétfő 11:47
Tart valahová.


SPOILER!



A három megtépázott életpálya egy adott ponton keresztezi egymást. Lehet, hogy nem túl eredeti, mivel Iñárritu vagy pl. Haggis is forgatott már ilyet, de ezzel nincs is baj. Ahogy azzal sem, ha aztán ebből mégsem lesz happy-end. Fenti uraknál sem feltétlenül van így, ahogy Eastwoodnál sem. Ez egy ilyen sztori, hagy lehetőséget továbbgondolni, s ez nézőnként eltérő lehet. Nekem nem okozott hiányérzetet.
Az sokkal inkább b...ta a csőrömet, hogy máig sem derült ki, mi volt a Roninban a bőröndben. :)



SPOILER VÉGE
most posts by TM
0
2011. június 27., hétfő 10:32
Ezt is figyelembe véve, az én fájdalmam az, hogy nem tart sehová a dolog. Olyan érzése van az embernek, mintha a történet utolsó húsz percének megfilmesítésére elfogyott volna az idő, ezért egy alkalmas pillanatban beúsztatják a végefőcímet.

Önmagában nincs gond azzal, ha valami lezáratlan, és a néző fantáziájára, lelki világára, beleérzőképességére bízzák a befejezést, de itt semmi lényegi célja, mondanivalója nincs annak, amit a két óra hossza alatt láthatunk - mintha a forgatókönyvíró maga sem tudta volna, mit kíván a karaktereivel kezdeni, ezért arra bízza a film élvezhetőségét, hogy az aktuális történések milyen pillanatnyi benyomást gyakorolnak a nézőre - csakhogy ezek a jelenetek, még ha önmagukban hatásosak is, végül teljesen elveszítik jelentőségüket, amiért sem időközben, sem a végjátékban nem lesz közük egymáshoz, másrészt ezt a produkciót ahhoz tudnám hasonlítani, amikor egy vonaton udvariasságból hallgatsz egy idős embert, aki sok érdekes, vagy inkább annak tűnő történést mesél saját magáról vagy a szomszédról, összefüggéstelenül, épp-ami-beugrik alapon, aztán a végén az egyikőtök megérkezik az úticéljához és szétváltok, a mesélés pedig abbamarad, akár alkalmas az adott rész, akár nem.
0
2011. június 27., hétfő 10:11
Szerintem a legtöbben rosszul közelítenek ehhez a filmhez. Mindenki az elejéhez viszonyítja az utána láttotakat, holott épp fordítva van, az eleje nem illik bele a film egészébe.
most posts by TM
0
2011. június 27., hétfő 9:27
gerbence tökéletesen megfogalmazta az én érzéseimet ezen filmmel kapcsolatban.
0