Keresés

Oscar 2012

2016. március 1., kedd 13:59
Ez igaz. A díjhoz hozzátartozik, hogy mielőtt Rylance nem bukkant fel ebben a filmben én azt se tudtam, hogy a világon van. Ezzel persze nincs is baj, nem ismerhetünk mindenkit, de ha belegondolsz ott van A némafilmesből a fickó, főszereplői díjat nyert, azóta hol van? Ennyit erről.
0
2016. március 1., kedd 11:17
Aminek örülök: Saul fia, Dicaprio, Morricone, Lubezki, Innaritu

Aminek nem: Sly mellőzése, és a Spotlight fölösleges Best Picture díja. 5 év múlva egy kvízben a válaszadók 90%-a úgyis a Revenantra fog majd emlékezni, mint a Zongorista-Chicago, Taxisofőr-Rocky stb. esetekben.

Sly meg úgy járt mint az első Rockyban. Pontozásos vereséget szenvedett, de az igazi győztes ő lett. Rylance ugyan nem volt rossz, de pár év múlva ez is olyan lesz, hogy arra emlékszünk hogy Sly nem kapta meg, de hogy ki kapta helyette, már guglizni kell majd.
0
2016. február 29., hétfő 23:52
A 88. Oscar-díj nyertesei


Legjobb film

A nagy dobás – Dede Gardner, Jeremy Kleiner, Brad Pitt
A szoba – Ed Guiney
A visszatérő – Steve Golin, Alejandro González Iñárritu, Arnon Milchan, Mary Parent, Keith Redmon
Kémek hídja – Kristie Macosko Krieger, Marc E. Platt|Marc Platt, Steven Spielberg
Mad Max – A harag útja – George Miller, Doug Mitchell
Mentőexpedíció – Mark Huffam, Simon Kinberg, Michael Schaefer, Ridley Scott
Spotlight – Blye Pagon Faust, Steve Golin, Nicole Rocklin, Michael Sugar
Brooklyn – Finola Dwyer, Amanda Posey


Legjobb rendező

Lenny Abrahamson – A szoba
Alejandro González Iñárritu – A visszatérő
Tom McCarthy – Spotlight
Adam McKay – A nagy dobás
George Miller – Mad Max – A harag útja


Legjobb férfi főszereplő

Bryan Cranston – Trumbo
Matt Damon – Mentőexpedíció
Leonardo DiCaprio – A visszatérő
Michael Fassbender – Steve Jobs
Eddie Redmayne – A dán lány


Legjobb női főszereplő

Cate Blanchett – Carol
Brie Larson – A szoba
Jennifer Lawrence – Joy
Charlotte Rampling – 45 év
Saoirse Ronan – Brooklyn


Legjobb férfi mellékszereplő

Christian Bale – A nagy dobás
Tom Hardy – A visszatérő
Mark Ruffalo – Spotlight
Mark Rylance – Kémek hídja
Sylvester Stallone – Creed: Apollo fia


Legjobb női mellékszereplő

Jennifer Jason Leigh – Aljas nyolcas
Rooney Mara – Carol
Rachel McAdams – Spotlight
Alicia Vikander – A dán lány
Kate Winslet – Steve Jobs


Legjobb eredeti forgatókönyv

Agymanók – Josh Cooley, Ronnie del Carmen, Pete Docter, MegLeFauve
Ex Machina – Alex Garland
Kémek hídja – Matt Charman, Ethan Coen, Joel Coen
Spotlight – Tom McCarthy, Josh Singer
Straight Outta Compton – Andrea Berloff, Jonathan Herman, S. Leigh Savidge, Alan Wenkus


Legjobb adaptált forgatókönyv

A nagy dobás – Adam McKay, Charles Randolph
A szoba – Emma Donoghue
Brooklyn – Nick Hornby
Carol – Phyllis Nagy
Mentőexpedíció – Drew Goddard


Legjobb fényképezés

A visszatérő – Emmanuel Lubezki
Aljas nyolcas – Robert Richardson
Carol – Ed Lachman
Mad Max – A harag útja – John Seale
Sicario – A bérgyilkos – Roger Deakins


Legjobb vágás

A nagy dobás – Hank Corwin
A visszatérő – Stephen Mirrione
Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő – Maryann Brandon, Mary Jo Markey
Mad Max – A harag útja – Margaret Sixel
Spotlight – Tom McArdle

Legjobb díszlet(látvány)tervezés

A dán lány – Michael Standish, Eve Stewart
A visszatérő – Jack Fisk, Hamish Purdy
Kémek hidja – Rena DeAngelo, Bernhard Henrich, Adam Stockhausen
Mad Max – A harag útja – Colin Gibson, Lisa Thompson
Mentőexpedíció – Celia Bobak, Arthur Max
Legjobb jelmez

A dán lány – Paco Delgado
A visszatérő – Jacqueline West
Carol – Sandy Powell
Hamupipőke – Sandy Powell
Mad Max – A harag útja – Jenny Beavan


Legjobb smink

A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt – Love Larson, Eva von Bahr
A visszatérő – Siân Grigg, Duncan Jarman, Robert Pandini
Mad Max – A harag útja – Damian Martin, Lesley Vanderwalt, Elka Wardega


Legjobb filmzene

Aljas nyolcas – Ennio Morricone
Carol – Carter Burwell
Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő – John Williams
Kémek hídja – Thomas Newman
Sicario – A bérgyilkos – Jóhann Jóhannsson


Legjobb filmbetétdal

„Earned It” - A szürke ötven árnyalata – Ahmad Balshe, Jason Quenneville, Stephan Moccio, Abel Tesfaye
„Manta Ray” - Racing Extinction – A kihalás kora – Antony Hegarty, J. Ralph
„Simple Song #3” - Ifjúság – David Lang
„Til It Happens to You” -  The Hunting Ground – Lady Gaga, Diane Warren
„Writing s on the Wall” -  Spectre – A Fantom visszatér  – Jimmy Napes, Sam Smith


Legjobb idegen nyelvű film

A kígyó ölelése (Kolumbia) – Ciro Guerra
Krigen (Dánia) – Tobias Lindholm
Mustang (Franciaország) – Deniz Gamze Ergüven
Saul fia (Magyarország) – Nemes Jeles László
Theeb (Jordánia) – Naji Abu Nowar


Legjobb animációs film

Agymanók – Pete Docter, Jonas Rivera
Amikor Marnie ott volt – Jonebajasi Hiromasza, Nisimura Josiaki
Anomalisa – Charlie Kaufman, Duke Johnson, Rosa Tran
Shaun, a bárány – A film – Mark Burton, Richard Starzak
Boy & the World – Alê Abreu

Legjobb hangkeverés

A visszatérő  - Jon Taylor, Frank A. Montaño, Randy Thom, Chris Duesterdiek
Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő - Andy Nelson, Christopher Scarabosio, Stuart Wilson
Kémek hídja  - Andy Nelson, Gary Rydstrom, Drew Kunin
Mad Max – A harag útja - Chris Jenkins, Gregg Rudloff, Ben Osmo
Mentőexpedíció  - Paul Massey, Mark Taylor, Mac Ruth


Legjobb hangvágás

A visszatérő – Martin Hernández, Lon Bender
Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő – Matthew Wood, David Acord
Mad Max – A harag útja – Mark A. Mangini, David White
Mentőexpedíció – Oliver Tarney
Sicario – A bérgyilkos – Alan Robert Murray


Legjobb vizuális effektek

A visszatérő – Richard McBride, Matt Shumway, Jason Smith, Cameron Waldbauer
Csillagok háborúja VII: Az ébredő Erő – Chris Corbould, Roger Guyett, Paul Kavanagh, Neal Scanlan
Ex Machina – Mark Williams Ardington, Sara Bennett, Paul Norris, Andrew Whitehurst
Mad Max – A harag útja – Andrew Jackson, Dan Oliver, Andy Williams, Tom Wood
Mentőexpedíció – Anders Langlands, Chris Lawrence, Richard Stammers, Steven Warner


Legjobb dokumentumfilm

A csend képe – Joshua Oppenheimer, Signe Byrge Sørensen
Amy – Az Amy Winehouse-sztori – Asif Kapadia, James Gay-Rees
Cartel Land – Matthew Heineman, Tom Yellin
What Happened, Miss Simone? – Liz Garbus, Amy Hobby, Justin Wilkes
Winter on Fire: Ukraine s Fight for Freedom – Evgeny Afineevsky, Den Tolmor


Legjobb rövid dokumentumfilm

A Girl in the River: The Price of Forgiveness - Sharmeen Obaid-Chinoy
Body Team 12 -  David Darg, Bryn Mooser
Chau, Beyond the Lines -  Courtney Marsh, Jerry Franck
Claude Lanzmann: Spectres of the Shoah – Adam Benzine
Last Day of Freedom -  Dee Hibbert-Jones, Nomi Talisman

Legjobb rövidfilm

Ave Maria – Eric Dupont, Basil Khalil
Day One – Henry Hughes
Everything Will Be Okay (Alles Wird Gut) – Patrick Vollrath
Shok – Jamie Donoughue
Stutterer – Serena Armitage, Benjamin Cleary
Legjobb animációs rövidfilm

Bear Story – Pato Escala Pierart, Gabriel Osorio Vargas
Prologue – Imogen Sutton, Richard Williams
Sanjay szupercsapata – Nicole Paradis Grindle, Sanjay Patel
We Can t Live Without Cozmos – Konstantin Bronzit
World of Tomorrow – Don Hertzfeldt

most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 20:58
Di Caprio számára értékes a díj, mert megdolgozott érte, méghozzá úgy, ahogyan kevesek lettek volna rá képesek. Kapott is érte már eddig is több díjat, nem a "közvélemény zsarolta ki" az Oscart. Ha léteznének ilyen összeesküvés-elméletet alátámasztó tényezők, akkor most Stallone is szorongathatná az aranyszobrot, amit kábé egy egész bolygó az ő kezében szeretett volna látni, mégis más kapta meg.

A Saul fiáról már írtam, nem kívánom magamat ismételni. Az, hogy egy csőlátású, szélsőséges nézeteket valló csoport szerint inkább az erősen közepes dokumentumfilm nívóján mozgó Lovasíjász az istencsászár, mert az legalább magyar, azzal nincs mit kezdeni, ez is egy neten keltett, azáltal terjedő életérzés, még ha nélkülöz is minden objektivitást. Aki kényszeres zsidózásban szenved, annak minden alkalmat meg kell ragadnia, és a Saul fiát is savazni fogja, anélkül, hogy lövése lenne arról, hogy valójában milyen.

Az Oscar-díjkiosztó lehet, hogy nagy felhajtással jár, lehet visszatetsző az, hogy sép díszletek között, szép ruhában megjelenő, mosolygós emberek gyülekezete, ám egy filmes díjszezon végét lezáró, igenis szakmai alapokon is nyugvó szavazás végeredménye, és ez ugyanilyen volt akkor is, amikor nem J.J. Abrams vagy Sacha Baron Cohen vett részt rajta, hanem mondjuk Sidney Lumet vagy Paul Newman. Szóval ez az évenként fejét felütő Oscar-ellenesség - ami persze  elfér itt, elvégre minden vélemény számít meg demokrácia is van - némiképpen érthetetlen. Aki ismeri a filmes világot, tudhatja, hogy ez ilyen. De egyébként más díjkiosztó sem sokkal puritánabb, úgyhogy annyira azért nem vérlázító. :)

A Mad Max díjait nem sajnálom, bár nem vagyok a film elkötelezett rajongója, de kétszer láttam és technikailag tökéletes, még ha nem is az "én filmem". A Star Wars effektjei vagy hangja szerintem semmiben nem jobb, ez szerintem azáltal szubjektivizálódik, hogy kinek melyik film lett jobban a szíve csücske. Én hiszek a filmes szakembereknek, hogy azt hozták ki ezekben a kategóriákban, akik a legjobban, legújszerűbben teljesítettek a saját területükön.
most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 20:30
"[..]Az csak egy alap, de amiatt még Oscar Bácsi nem gyütt volna. :)"

Alapvetően egyetértek mindazzal, amit írtál, de ebben az utolsó kijelentésben én nem vagyok annyira biztos. A filmet még nem láttam sajnos (tervezem pótolni mihamarabb, mert nagyon érdekel), de nézzünk csak vissza akár itt a topicban is...

Az elmúlt oldalak beszélgetésének részletei is arról szólnak, mint hogy "borítékolható" egy-egy ilyen díjátadás végeredménye.

Én a magam részéről ezért érzek mindig erős viszolygást az Oscar-díj átadás miatt. Véleményem szerint a megjátszás, a kivagyiság, a felszínesség olyan mértékű kirakodóvására ez, amelyet a világon sehol máshol, sem máskor nem lehet megtapasztalni.

És az ebben a rossz, hogy egy még oly  kiváló filmre is rányomja a bélyegét, hogy pusztán a téma miatt kapta meg az Oscar-t.

DiCaprio sem azért zseniális színész, mert most elnyerte a számára a közvélemény nyomásával gyakorlatilag "kizsarolt" díjat. Mert legyünk őszinték... a tavalyi év "mémgyára" után szerintem senki nem merte volna nem neki ítélni a "legjobb színész" díját.

De vajon így értékes-e a díj DiCaprio számára? Értékes lehet-e egyáltalán bárki számára, ha azért nyerte, mert "muszáj"?

Számomra ezért a "felhajtás" helyett sokkal érdekesebbek voltak a közvélemény számára általában kisebb jelentőségű díjak.

Például bíztam abban, hogy az "Ébredő Erő" a legjobb effekt, vagy legjobb hangkeverés díját legalább megkapja. Azt gondolom, ha mást nem is, de egy ilyen díjat megérdemelt volna.
(Tudom, nem feltétlenül releváns, de a díj átadása előtti montázsok jól visszaadták, hogy a legsokrétűbb hangeffekteket abban lehetett hallani.)

Így viszont megint felmerül bennem a gyanú, hogy a "Mad Max"-et is kötelező módon "szórták meg" ennyire a díjakkal. És akkor már megint arról beszélhetünk, hogy a díjak valódi értéket nem képviselnek, mert nem mérvadóak. (Leszámítva talán a "legjobb sminket", mert azt mindegyik jelölt megérdemelte volna.)
0
2016. február 29., hétfő 19:23
Szerintem is jobb volt (illetve jobban megdolgozott a hiteles alakításért) Leo A visszatérőben, mint A Wall Street farkasában. Lehet, hogy ezzel egyedül vagyok, de én úgy látom, neki alapvetően két énje van: az egyik a nagyvonalú, segítőkész, adakozó és környezetvédő világfi, a másik pedig a csajozó, dőzsölő, orrba-szájba bulizó, az életet nagykanállal faló playboy. Ha pedig az utóbbiból indulok ki, akkor már feltételezhető, hogy nem is kellett olyan nagyon színészkednie A Wall Street farkasa címszereplőjének megformálásakor, mivel félig-meddig csak önmagát kellett hoznia:) (Persze nyilván más körülmények között, egy filmes stáb előtt, nem pedig egy privát buliban.)
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2016. február 29., hétfő 17:19
Egyetértek, de ezzel együtt talán sikerült megértenem az Akadémia döntését is. A visszatérő szerintem kiváló film, de hasonlót érzek nála, mint a Ryan közlegény megmentése esetében: nagyon erős, nagyon komoly pillanatok vannak benne, de összességében nem túl egységes, összhatásilag talán nem annyira "hűha" ez a félig-meddig bosszútörténet. Ezzel szemben a Spotlight végig nagy ívet húz, részenként nem mondhatni erősnek (nem is kapott a forgatókönyvön kívül elismerést) ám összképileg mégis egy "aztaqrva". Még akkor is, ha a film nem ment jobban bele a mocsok kivesézésébe, amit lehet mondani gyávaságnak, de úgy gondolom, hogy csupán autentikusan mutatta be azt, hogy ennek a gyalázatos dolognak milyen "finom" végkimenetele volt. Puha ujjal bökdösi azt a pedofíliától rothadó egyházat, ami ezt a filmet is könnyedén túléli, akárcsak a kétezres években kirobbant botrányt. Az Akadémia azért amolyan "ejnye-bejnye" alapon mégis kifejezte az együttérzését ezzel a (két) díjjal, ami azért nem túl nagy mellszélesség.
most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 17:09
újszerűek, látottak - bocs, most ébredtem :)
most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 17:08
Nem láttam az EX Machinát, de a technikai díjaknál még hatványozottabban érvényesül az, hogy a filmkészítésbeli mesterfogások mennyire újszerúek, eddig nem látotak. Annak idején a Mátrixban sem volt annyi trükk, mint a Baljós árnyakban, mégis, a bullet-time és társai vittek mindent, mert az egy vadiúj megoldás volt, nem pedig a régi, már bevált filmtrükkök egyike.
most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 17:05
Pici korrekciót, vagy széljegyzetet hadd tegyek ide, merthogy alapjában ha csak holocaust-film lenne a Saul fia, az nem jelentene semmit, mivel például A csíkos pizsamás fiú vagy magyar példát hozva A nagy füzet se jutott sokra a saját díjszezonjában. Ugyanakkor viszont az, hogy egy holocaust-történetet ennyire újszerűen, ennyire izgalmasan leképezve tudott vászonra tenni, abban van a film ereje, nem pedig a témájában. Az csak egy alap, de amiatt még Oscar Bácsi nem gyütt volna. :)
most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 17:00
Di Caprio kevés volt? Ne már! És Inárritu se érdemelte meg, csak az operatőr? Ez mindhármuk dicsősége! Ha a rendező nem instruálja remekül a színészét (és a kamerását)és az nem adja bele minden tudását (igen, a szenvedés, a túlélőösztön kimutatása bizony komoly színészi képességek nélkül nem ment volna) akkor az operatőr cseszhette volna a "csak" tájképeit a havas helyekről. Nézd meg A visszatérő kameramozgásait, mennyire újszerű, szokatlan megoldások vannak benne, mennyire nyugtalanító a mozgás, ami minden rezdülésével azt próbálja érzékeltetni, hogy a néző is abszolút résztvevője az eseményeknek! Ezt nem az operatőr találja ki egyedül. Leóról meg simán elhiszi az ember, hogy egy real-time dokumentumfilm egyik szereplője és semmi színészkedés nincs benne. Na de ezt megformálni a legnehezebb. Bájologni, mosolyogni, narkós dülöngélést eljátszani (A Wall Street farkasa) ennél könnyebb, bár az összességében magával ragadóbb film, ezért az ember hajlamosabb azt gondolni, hogy abban nagyobb volt Di Caprio is. Persze ott is jó volt, de ez színészileg, fizikailag, lelkileg, mentálisan sokkal melósabb alakítás, ami egyértelműen díjat érdemel.
George Miller pedig ugyan megmutatta, hogy még mindig képes a régi iskola szerint filmet készíteni és az összes munkatársából kihzni a maximumot, de a végeredmény "csupán" egy olyan film, amilyet már harminc évvel ezelőtt is letett az asztalra, nem innovatív, nem különleges, ezért nem ő lett a nyertes. Ettől még nem rossz, amit csinál, csak a "láttuk már ezt" kategória.
most posts by TM
0
2016. február 29., hétfő 16:35
Fejed a limlom! :)
0
2016. február 29., hétfő 15:49
Szerintem a minőség és a mennyiség egyszerre kéne számítson, de persze én ehhez nem értek...
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2016. február 29., hétfő 15:48
Limlom zene, mihez képest? Williams egynémely korábbi produktumához képest vagy egy Howard Shore-féle Gyűrűk Urához képest talán... Számomra egyébként a legtöbb film zenéje a film nélkül szinte hallgathatatlan, "limlom" kategória:P

Azt meg nem tudom, honnan veszed, hogy ha rajtam múlna mindent a Star Wars kapott volna. Egyrészt eddig sem éppen ajnároztam ezt az új részt, másrészt éppen azt mondom, hogy ha valamelyik kategóriában megérdemelte volna az Oscart, akkor az a legjobb vizuális effektek lett volna. De ha mondjuk megkapta volna a legjobb rendezés vagy a legjobb film, netán a legjobb eredeti (?!) forgatókönyv díját, vagy akár csak jelölték volna ezen kategóriákban, az egyenesen apokaliptikus lett volna:)
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2016. február 29., hétfő 15:41
Tőlem mondhatod nyugodtan, de lehet azért olyan, aki a minőség a mennyiség felett alapon úgy gondolja, hogy a csirkehálóba bújtatott, "átlátszó" Alicia Vikander éppen elég precizitást kívánt egy ilyen díjhoz:).
0
2016. február 29., hétfő 15:32
Azért tegyük hozzá, hogy ha rajtad múlna akkor a dokumentumfilm és az animációs rövidfilm díját is a Star Wars kapta volna minden más egyébbel... :) Egyébiránt meg ha presztízsből is mellőzték akkor elmondható, hogy Williams-et pedig presztízsből jelölték ezért a limlom zenéért...
0
2016. február 29., hétfő 15:19
Azt hiszem, azt is nyugodtan kimondhatjuk, hogy a viszonylag minimális mennyiségű vizuális trükköt tartalmazó Ex Machina csak azért kapta meg a díjat ebben a kategóriában, mert mindenképpen akartak adni egy Oscart a filmnek, és itt sikerült "helyet szorítaniuk" neki. A Star Wars-t látványos módon direkt, mondhatni presztízsből mellőzte az akadémiai tagok többsége, így végül egy díjat sem kapott.

Amúgy lehet szidni Abramséket, amiért lódítottak a praktikus effektek kontra CGI ügyében - bár szerintem tény, hogy a VII. részben jóval több praktikus effekt és megépített díszlet volt az előzménytrilógiához képest -, de most valójában nem is ez a lényeg. Az sokkal fontosabb szempont, ha az ember általában a látottak alapján nem tudja megmondani, melyik jelenet melyik technikával készült...
Üdv a Tudatos Fogyasztói Társadalomban!
0
2016. február 29., hétfő 15:00
Gondolom, az elért eredmény (hatás) a fontos, nem az, hogy készült.
0
2016. február 29., hétfő 14:12
Összefoglalva 4 dolognak örülök igazán.
1. A Spotlight lett a legjobb film. Megérdemelte, ha A visszatérő nyer, szomorú lettem volna.
2. Brie Larson Oscarja. Kb. a Short Term óta mondogatom, hogy nagyon jó ez a színésznő, de végre A szobából kitörve eljött az ő ideje. Az este egyetlen igazán megérdemelt díja.
3. Nyert Morricone. Tudjuk, hogy nem rossz az Aljas nyolcas zenéje, de tisztában vagyunk vele, hogy ez inkább életmű díjnak is felfogható megint. Tarantino azért tud valamit, a számára fontos embereket mindig díjhoz juttatja.
4. Persze, hogy a 4. pont a Saul győzelme. Nagyon fontos díjat hoztunk el, nagyon megérdemelten. Kis kulisszatitok, hogy a Sony Classics embere (aki a film kinti kampányáért felel), megemlítette, hogy Röhrig Géza csak pár szavazattal maradt le, hogy bekerüljön a legjobb férfi főszereplők mezőnyében.

Negatívumok:
1. Örülök Leo győzelmének, de ez az alakítás kevés volt tőle. Persze tök jó, hogy nyert, de kb. Scorsese sorsára jutott, aki ugyancsak nem a legjobb filmjei közül nyert valamelyikkel. Ez a kis tüske mindig benne lesz egy filmrajongóba.
2. Sly nem tudott nyerni. Pedig a Golden Globe után már annyira éreztem, hogy ez is az ő estélye lesz.
3. Lubezki tényleg emberfeletti fényképezést csinált. De Deakinst ennyire utálják vagy mi van? 13 jelölés 0 díj? What?
4. Inarritu lehet, hogy megküzdött a forgatással (vadon, pótfelvételek, kaotikus mindennpaok), de tényleg erősebb volt rendezésben, mint George Miller? Ha a Revenantra gondolsz, nem inkább az operatőr szép képei ugranak be? A rendezés itt nem volt annyira erős.
0
2016. február 29., hétfő 14:05
Az lehet de azt gondolnám, hogy a vizuális effektusok most mást takar mint mondjuk 50 éve... :)
0
2016. február 29., hétfő 13:38
Vizuális effektusok léteztek már a CGI előtti időkben is és Oscart is osztogattak értük minden évben.
0
2016. február 29., hétfő 12:48
Szívemből szóltál. Borítékolható volt majdnem mindegyik díj, a Spotlight meg megint csak a felszínt kapargatta - azt is unalmas módon.

Mondjuk ez az Oscar mezőny... maga is egy vicc volt.
0
2016. február 29., hétfő 11:49
Olyan van? :D
0
2016. február 29., hétfő 11:39
Kézműves effektusokra ;)
0
2016. február 29., hétfő 11:28
Jól van na :)  Arra meg azt tudnám mondani (persze utólag kiderült, hogy óriási kam az egész), hogy Abrams verte a mellét, hogy ők mindent felépítettek. Akkor milyen effektusokra kaptak volna díjat? :P
0