Keresés

Moziajánló

2002. december 24., kedd 0:17
Die Another Day

  Mint minden Bond-rajongónak, nekem is megvannak azok a szokásos dolgok, amik tetszenek a 007-es filmekben és elengedhetetlen, hogy ne szerepeljen valamelyikben. Pl. a vodka-martini, a feltúrbozott kocsi, Q, flörtölés Miss Moneypenny-vel, enyhe túlzások akció terén (és még sok mindenhol), Bond-lányok, remek beszólások, öltöny, Casino, víz alatti felvétel, a világuralom megszerzése. Mindig azok voltak a leggyengébb részek, mikor néhány kompetens hiányzott a képletből. Tény, hogy a Bond-filmeket ezek a kliség adják el és ezért szeretjük őket már 20-ik alkalommal. Jó ötletnek tartottam ezt a hommage-t, szerintem szép megemlékezés Bondról. Lee Tamahori-t jó rendezőnek tartom, bár a számítógépes trükkökhöz fikarcnyit sem ért. Ezt a Pók Hálójában c. filmben is bizonyította. A végén a CGI részeket a kukába dobhatta volna. Mondjuk a Blue Box-trükkökkről elmondhatjuk, hogy ez is hommage volt, de ki tudhatja az igazságot. A lényeg : a kliséket nagyon jól alkalmazták a filmben és ez mindenképp az írók és a rendező érdeme. Sajna a cselekmény sokkal egyszerűbb lett, az előző Brosnan-részeknél. Mintha háttérbe szorult volna, hogy epizódszerű jelentést kapjunk Bond szülinapjáról. Brosnan nem olyan jó, mint a Világ Nem Elég-ben, talán mert most kevésbé érzelmes a tekintete. Halle Berry szintén jó volt, csak Liptai Claudia hangja volt rossz választás. Rosamund Pike mint Miranda Frost. Vele elfogult vagyok, mert oltárira megtetszett és nem figyeltem a játékára. A két gonosz szintén jó volt. A főcímzenét, mikor meghallottam először a gépemen, majd szörnyethaltam, de a filmhez végülis passzol. Szóval 10/7 az értékelésem, a Bond-filmek közül nálam a 9. helyezett.
0
2002. december 23., hétfő 11:43
A szerződést a Bond 21-re csak novemberben írta alá.
0
2002. december 23., hétfő 11:42
Nem ez volt az utolsó Bond. Sőt Brosnan sosem mondta,h ez lesz számára az utolsó (ha nem hiszed menj fel a hivatalos honlapra ott már egy januári interjúban rég elmondta,h bevállalja a Bond 21-et csak az origo ezt nem méltóztatott figyelembe venni). És Clive Owen még olyan messze van a szereptől, mint bárki más. Az origo híreire nem adnék mert zöldebbnél zöldebbeket írnak. Ha tényleges, hivatalos hírek érdekelenek benneteket Mr. Bond háza tájáról akkor: http://www.commanderbond.net vagy http://www.mi6.co.uk Ezek annyira nyerő oldalak,h a DAD kampány idején az MGM harcolt azért h letiltsák őket a kiadott spoilerek miatt. Részben sikerült is nekik.
Aztán van még 1 oldal ahol összegyűjtötték a köv. Bondról szóló cikkeket:
http://www.klast.net/bond/newbond.html
Én Dougray Scott-ra, Jason Connery-re, vagy James Purefoy-ra szavaznék.
0
2002. december 23., hétfő 7:09
De csak hogy ne a levegőbe beszéljek:
http://origo.hu/szorakozas/mozi/20020917clive.html
http://origo.hu/szorakozas/mozi/20021106brosnan.html
0
2002. december 23., hétfő 7:06
Ez megint nem annyira kérdés. Ugyanis szinte megvolt a jelölt, maga Pierce Brosnan volt aki kérte, hogy Clive Owen legyen az új James Bond.
http://us.imdb.com/Name?Owen,+Clive
Állítólag megértő fülekre talált a javaslata.
0
2002. december 23., hétfő 2:49
amúgy ez megint egy érdekes témát vet fel:

Ki lesz a következő angol színész aki James Bond-ot alakítja majd?
Leszűkíti a kört, hogy 30as közepe fele, 40es elején kell lennie a színésznek korban...
Ti  kire tippeltek?
0
2002. december 22., vasárnap 23:49
A legutóbbi hírek szerint PB elvállalt még egy utolsó James Bond filmszerepet. Így nem ez volt az utolsó, azt viszont állítólag biztosra vehetjük, hogy az az utolsó lesz az utolsó. :-)
0
2002. december 22., vasárnap 23:25
Sajna ez volt az utolsó Brosnanes Bond. :((
Nekem a bluebox-os jenetek nem tetszettek, legalább összemoshatták volna.
Mit értesz az elrugaszkodott alatt?
0
2002. december 22., vasárnap 22:56
Szerintem nagyon jó volt a DAD.
10/7.3
0
2002. december 22., vasárnap 22:35
...pedig én csalódtam mint Bond fan. Rettenetesen elrugaszkodik a talajtól a film, tényleg ahogy több helyütt írták, a Moonraker-het lehet hasonlítani. Amolyan Moonraker és Licence to Kill keverék benne sok hommage-al az előző filmekből.
Ettől függetlenül érdemes megnézni.

A story : az alap5let nem volna rossz, de karakter fejlődés nagyon nulla volt. A két Bond girl szerepe egyenlő volt a nullával.
A híres egysorosak kegyetlenül erőltetettek és ostobák, a humor nem megy ebben a filmben.
A műhold ötlet rég lerágott csont; a 4 Brosnan Bondból immár 3 műholdak körül bonyolódik. Bár a napenergia összegyűjtés valós ötleteken alapszik.
A film sokat markol de keveset fog. És úgy tűnik a sok hommage sem nyeri el mindenki tetszését, mert lopásnak tekintik őket. Bár én örültem az apró célzásoknak, pl. Bond elcsen egy szem szőllőt stb.
A lényeg: Purvis-t és Wade-et, a két forgatókönyvírót ki kéne már rúgni.

Brosnan: ismét nagyon jó és megtesz mindent Bondért, várom vissza a Bond 21-re.

Színészek: Toby Stephens-nek amennyira örültem előre, annyira csalódtam benne a filmben, persze nem a játékában, hanem abban, hogy a fogatókönyv mennyire nem engedte kibontakozni.
Pike-nak szinte semmi volt a szerepe, de külsején kívül játékával nem tudott nagyon meggyőzni. Halle Berry, ő jó volt.

A főcímdal: bár kiráz tőle a hideg , a film alatt elment.

CGI: a Bond filmek eddig is megvoltak nagyobb CGI-k nélkül (kisebb adagban elmentek lásd TND és TWINE) és nem is hiányzott a hiteltelen, műlátvány amit adni tudnak. A hagyomány amihez szigorúan kötődtek a Bond készítők most megszakadt. Kár. Broccoliék úgy érezték nem elég a 300 millió körüli összeg a kasszáknál és nagyobb tömegeket csak úgy tudnak megnyerni a filmnek ha Madonna mellett (aki vmi SZÁNALMAS volt a filmben) egy ""kis"" CGI-t is adnak a filmhez. Kár volt. A parachute-surf jelent annyira művi volt hogy az már fájt. Talán Peter Parker házról házra ugrása volt hasonlóan animálva. Na mind1 remélem nem Tamahori rendezi a következőt.
0
2002. december 22., vasárnap 21:09
Die another day: először is a hibákról. A főcímdal (bár szeretem) tényleg nem passzol a film elejére, és a cgi-ok is kivánnivalót hagynak maguk után, lehet, hogy nem a legjobb Bond film, de ott van az élmezőnyben. Mivel ez egy sorozat és mind a 21 részben nagyjából azonos a történet (a főhős megmenti a világot és a nőt elviszi) nem meglepő, hogy most is ez, nem is vártam semmi "eredetit". Néhány apróbb részletben eltértek a sokéves gyakorlattól (főcímdal alatt cselekmény, nincs bemutató Q részlegnél) viszont az Aston Martin visszatért. Hiányozni fog Brosnan aki a legcinikusabb, talán a legszenvedélyesebb Bond volt és valahogy egy sötétebb világot hozott a sorozatba. Tény az is , hogy kevesebb a poén benne, mint szokott, de ez sem zavaró, mert megmaradt maga a stílus, ami megkülönbözteti a többi hasonló próbálkozástól (lsd xXx). Egyszóval, aki szerette és értette az eddigi filmeket most sem fog csalódni
0
2002. december 22., vasárnap 13:46
HALJ MEG MÁSKOR

Hát megérkezett hozzánk is a legújabb Bond kaland, számszerint a huszadik. És mivel őfelsége titkosügynöke éppen negyven éve van szolgálatban, ezért az alkotók kettős ünnepet  tartanak.
Ennek ellenére az eredmény erősen alulmúlja várakozásunkat. A film persze így is számos leggel büszkélkedhet: a legdrágább, a legtöbb reklámot felvonultató, a legtöbb hülye beszólást tatalmazó és a lehető legbénább főcímdallal büszkélkedő Bond filmről van szó. Igen, igen: Madonna vinnyogása a főcím alatt erősen kiábrándító, semmi köze az eddigi Bond-dalokhoz (a legjobbak a Nobody does it better és a Goldeneye). És mintha ennyi nem lenne elég belőle, Guy Ritchie felesége egy ötperces mellékszerepet is a magáénak tudhat, ami azért is furcsa, mert eddig számtalan filmmel bebizonyította, hogy mennyire képtelen a színészi játékra.
Aki ezek után még mindig meg akarja tekinteni a filmet, az meg is érdemli, de ne olvasson tovább, mert belemegyek abba, amit a tűrhetőbb filmeknél történetnek neveznek.

Szóval főhősünket ezúttal Észak-Koreába szólítja kötelessége, és mivel ez a 21. század, meg Ethan Hunt és XXX, ezért tessék figyelni: szörfdeszkán érkezik a hullámok hátán. (Ha jól láttam, még ketten voltak vele, de ezek baromi gyorsan eltűntek, akkor meg minek?)
Megismerhetjük a hűdenagyongonoszt, aki széjjelkaratéjozza azt, aki vitába száll vele, de apucitól azért még ő is tart. Istenem, ennyi eredetiséget 10 perc alatt.
Bond undercover érkezik a koreai fegyvercsempészekhez egy táska gyémánttal a kezében, de persze lebukik, mert akkor nem lenne action. Dirr-durr, bummm, jó hangos, ám egyáltalán nem látványos akció következik, ahol a gonosz gorillájának arcszerkezete gyémántberakással gazdagodik, maga a gonosz pedig egy vízesés alján leli halálát. És Bondot elkapják, méghozzá nem más, mint a gonosz apucija, aki fia haláláért kicsit morcos lett. Valahol ezen a ponton kezdtem felébredni, de még mindig nem kaptam szívrohamot az izgalomtól.
Elég puhányak lehetnek ezek a koreaiak, ugyanis tizennégy havi vallatás és kínzás után Bond ugyanolyan jó húsban van, mint előtte, és bőre barnasága sem veszített semmit.
Megrázó pillanatok következnek, Bond a kivégzőosztag előtt (kit akarnak megetetni azzal, hogy Bondot kivégzik?), de ehelyett elengedik. Hogy miért? Ugyanis Bond fogsága alatt ügynököket öltek meg, így az MI6-nál feltételezték, hogy Bond köpött. Ezért kieszközöltek egy fogolycserét, méghozzá nem mást adnak ki Bond helyett, mint a gyémántpofás gorillát.
Bond kegyvesztett lett, duplanulla státus megvonva, és egy Hong-Kong-i kórházban tartják őrizetben. Bond persze tudja, hogy elárulták, ezért bosszúért liheg, és semmi perc alatt megszökik. És innentől a film megint tömény érdektelenségbe fullad, ami egészen a feliratig tart.
No de röviden: irány Havanna (vagy valami ilyesmi), ahol Bond egy szépségklinikán a gyémántpofa nyomára akad, aki persze megszökik, mert Bond dumcsizni szeretne vele ahelyett, hogy szétlőné a térdeit. Szabadidejében mellesleg jól megdugja Halle Berryt, aki Honey Ryderként emelkedik ki a tengerből, és akiről kiderül, hogy szintén ügynökféle.
A nyomok egy multimilliárdos szépfiúhoz vezetnek, név szerint Gustav Graveshez, aki gyémántkereskedő. Hoppá. Bond vívópárbajra hívja Gravest egy londoni klubban, afféle figyelemfelkeltés álá golfozás a Goldfingerben. Tetszettek figyelni? Kardozás egy high-tech filmben. A készítőknek halvány lilájuk sem volt róla, mit akarnak összehozni.
Na mindegy, Bond találkozik M-mel, aki visszafogadja kegyeibe, majd Graves nyomába küldi. Kiderül továbbá Graves titkárnőjéről, hogy MI6-os ügynök. Találkozás Q-val, ahol Bond kap egy lézeres karórát (khmm), egy gyűrűt, mely ultramagas frekvenciájú hang kibocsátásával bármely golyóálló üveget is betör (jujjjj) és egy LÁTHATATLANNÁ VÁLÓ Aston Martint (ajjjjajjjjajjj).
Irány Izland, ahová Bond meghívást nyer Gravestől egy Dr. Zsivágóból megirigyelt jégpalotába, valami tudományos bemutató alkalmára. Megjelenik persze Halle Berry is, hogy legyen már kit megmenteni. Graves bemutatja az aduászt: valami műhold, ami a napfényt összegyűjtve, és lesugározva a Földre második napként világít az égen, ami mezőgazdaságilag nagyon baró lesz. Ritka nagy faszság, nem?
Itt most sok minden kiderül, hogy Graves nem más, mint a film elején vízesésben megmurdelt koreai genya, és hogy Graves titkárneje az áruló. Akiben itt felmerül, hogy ez a film nem éppen az eredetisége miatt marad meg az emlékezetben, annak igaza van.
Ezekután sok akció következik, amik a „legyen minnél hihetetlenebb és butább” felkiáltással készültek. Van itt a Goldfingerből megirigyelt lézervágó is, ami azért is emlékezetes számomra, mert régen láttam már ennyire béna lézer effektet filmben.
A filmvégi leszámolás egy CG repülőgépen történik valahol Korea felett, ahol a műhold sugarát a két országot elválasztó aknamezőt kívánják felrobbantani. A végén persze mindenki elhalálozik, Bond és kedvese helikopterrel kizuhan a repülőből az utolsó pillanatban, de minő meglepetés, megmenekülnek.
Nem egészen világos számomra Gravesék célja a filmben. Ami még rosszabb, nem is érdekel. Annyira sablonosan unalmas az egész, hogy a megváltást látványos és izgalmas akcióktól várjuk, de nem sokat kapunk.
Lee Tamahori rendezőnek a fülébe rágták, ez a 21. század, majmoljuk már egy kicsit a Mátrixot, és legyen benne néhány gyorsított felvétel is. Ennek ellenére úgy érzem, tisztességes fércmunkát adott ki keze közül.
A hiba mindenesetre a producerpárosban keresendő, fogalmuk sincs, mit kellene kezdeni a figurával 40 év után, rég megkopott sablonokkal dolgoznak. A Neal Purvis-Robert Wade szerzőpáros igénytelen, közhelyekkel teli, minden eredetiséget nélkülöző „forgatókönyvet” izzadott ki magából, amiből ha hiányozna a 140 milkás költségvetés, akkor akár egy Sat1-es tévéfilmnek is nyugodtan elmehetne.
A széria új esélyt kapott nálam, amikor az előző részben James Bond közvetlen közelről lelőtte Elektra Kinget, de most újból sikerült mindent elszúrni. A gonoszak nem félelmetesek, meg sem közelítik Renardot, tele van humorosnak szánt idióta beszólásokkal, meg igénytelen akciókkal és gagyi trükkökkel.
Micheal G. Wilson és Barbara: haljatok meg most!
0
2002. december 21., szombat 20:11
FearDotCom

a ringu nem hivatalos feldolgozása: hívhatnám akár pofátlan lenyúlásnak is, nem állnék messze az igazságtól. william malone előző filmjét, a ház a kísértet hegyen-t is rendesen kiröhögtem: a vincent price nevével fémjelzett hangulatos trashhorror olcsó effektekkel feldúsított újrájából hiányzott a feszültség szikrája, az idegesítő villódzás, követhetetlenül gyors vágások, túlvezérelt zajok, egyszóval a túlpörgetett mtv-esztétika ott is megölte az izgalmat, s nincs ez másképp a feardotcom esetében sem. a sztori bűzlik: "van egy website, amit ha megnézel, 48 órán belül meghalsz" - nem ismerős valahonnan? elárulom, hogy aki picit konyít az IT-hez, az oldal megjelenésén harsányan fog röhögni, a többiek sem sokáig tördelik a kezüket: az site látogatói látomásokkal szembesülnek [gyors vágás, fényeffekt, zajok], s ez megy körbe és körbe, újra és újra, de minden egyes jelenet annyira szét van effektezve, hogy ha hunyorgunk, akkor sem fogunk semmi jesztőt, megdöbbentőt látni. a film elején feltűnt udo kier, aki mellesleg egy horrorikon, de tony todd-dal ellentétben [aki a sokkal színvonalasabb final destination-ben kameózott] ő rosszul választott. nagyon.
0
2002. december 21., szombat 0:08
Die Another Day

Véleményem szerint döbbenetesen uanalmasra sikerült az új James Bond film. Egyetlen pillanatra nem tudott felpörögni. Semmi humor, semmi komoly értékelhető akció - na jó, humornak talán a lézeres jelenet jó volt egynek, de a többi.. ? Ráadásul az a rész, amikor kedvenc Bondunk egy jéghegyről való lepotyogás után siklóernyőzik...  hát az valami katasztrófa. Ilyen gyenge trükktechnikát én nem láttam legalább 5-10 éve.

10-ből maximum 4 pontot ér a film.
0
2002. december 20., péntek 23:40
HP2

ez a film még annyit se ér, hogy végig leírjam a címét. miss rowling könyveiből ugyan csak 5o oldalt sikerült legyűrnöm, nem mondhatnám, hogy elvarázsolt volna vérszegény leírókészségével, csökött párbeszédeivel: a potter mániát azonban meg tudtam érteni: te is lehetsz harry potter, sugallta az első könyv, de ezt most hagyjuk, a második eresztésnek már nincs mit sugallnia: egyes egyedül arra koncentrál, hogy túlszárnyalja elődjét. sokan bírálták az első részt, hogy betüről betüre követi a könyvet, elég hosszú is volt az a két és fél órás játékidő, mert ugyebár moziban nem használhatsz könyvjelzőt, ha ki kell menned pisilni. na most, mikor meghallottam, hogy a következő rész még ennél is hosszabb lesz, eléggé elsápadtam. riadalmam nem volt alaptalan: a film első 45 percében semmi érdemleges nem történik [a végéről is nyugodtan ki lehetne szórni 15 percet], a cselekmény képtelen kibontakozni, az első rész valamennyi szereplője átvonul a színen, újak tűnnek fel és mindenkinek újból be kell mutatkoznia, hátha vki nem emléxik, mi történt alíg egy éve. aztán nagy nehezen beindul a szekér és újból rá kell döbbennem, mennyire hiányzik a konstrukció a filmből [az eredetiség hiányát már az első részben megszoktam]: cérnaszálon mászik előre a történet, erőteljesen kifogásolható magyarázatokkal, kamion méretű nyomokkal és banális fordulatokkal [vajh, miért nem kérdezte meg harry sosem a veszettül idegesítő, lőjje-már-le-valaki-késztetést keltő dobbytól, hogy ki a gazdája?], közben tonnányi speciális effektus kábítja el az egyszerű nézőt és hozza a frászt a csemetékre. most rendkívül nagy titkot árulok el: a film végén minden jóra fordul, dumbledore professzor megint mond néhány metro újságba illő alapigazságot és mindenki tapsol. ha lenne gyerekem, azt hiszem, nem kábítanám ezzel a vacakkal.


a következő eresztést az az alfonso cuaron dirigálja, aki a kis hercegnővel számomra már bizonyított, a HP franchise-ra ráfér a vérfrissítés, chris colombus már nagyon haza akart menni a kölkeihez, még annyira sem tudott koncentrálni a rendezésre, mint általában: a nagyszerű szörnyecskék írója a forgatókönyvet tán nem is olvasta...
0
2002. december 20., péntek 15:30
Te vagy az első akitől pozitív kritikát hallottam az új Bond filmről. A többieké mind negatív. Ráadásul gyanúsan egyformán negatív.
0
2002. december 19., csütörtök 1:00
D.A.D.

eredetileg "beyond the ice" vagy vmi hasonló címmel látták volna el a 2o. bondot, de ahogy ezt a klassz mozaikszót elnézem, s mindenekelőtt, a filmmel a hátam mögött úgy érzem, jobb címet nem is választhattak volna a die another day-nél. persze, spojlerkednék rendesen, ha a címfejtegetésbe jobban belemennék, ehelyett elárulok egy titkot[?]: sosem voltam bond rajongó, egyszer kóstoltam a vodka martinit, hát nem igazán ízlett, viszont mindig is csodáltam ezt a franchise-ot, ami túlélt megannyi ideológiát, irányzatot, túl a negyedik ikszen még mindig itt van, változatlanul szexista és mégis működik! persze, nem lehet rá azt mondani, hogy konzervatív, különben nem kattogna széttöredezett ritmus és elsimiított madonna vokál főcímdal ürügyén, CGI-ből sem lehetne dunát rekeszteni [pedig mennyivel jobban működik, mint a miniatürizálás], egy bondgirlből pedig aligha lenne önálló frnchise után üvöltő sidekick. a huszadik, jubileumi bond óriási feladatot vállalt magára: egyszerre kellett számot vetnie az elmúlt 4o évvel, s mutatni valami egészen újat: igen, igen! sikerült neki! bond végre elmegy a vásznon, láthatjuk moneypennyt fejlövéssel [ennek spojler értéke minimális, majd meglátjátok] és olyan akciókban részesülünk, amiket még életünkben nem pipáltunk [ez manapság már tényleg meglepő], ugyanakkor ursula andress "gúnyája" és a union jack mintázatú ejtőernyő is visszaköszön, mégsem lesz anakrosztikus. azt nem mondanám, hogy mostantól bond rajongó leszek, ennek ellenére megítélem a maximális pontszámot a huszadik bondnak és drukkolok: a következő is legyen ilyen! a bond kultusz haljon meg máskor.
0
2002. december 15., vasárnap 15:19
HARRY POTTER ÉS A TITKOK KAMRÁJA

Gyorsan azzal kezdeném, hogy soha nem olvastam egyetlen Potter könyvet sem, de az első filmet szintén láttam. Akkor - akármennyire meglepő - kissé ötlettelennek találtam az egészet, csak a látvány és a sok pénz meg Hollywood miatt volt picit más, mint a szombat délelőtti olcsó sárkányos-varázslós filmek az igénytelen kereskedelmi adók műsorán. Meg úgy mégis van valami sajátos hangulata, amit nagy részben John Williams zenéjének köszönhet. És lám, itt is a második rész, tegnap gyorsan megnéztem... szerintem a hibái most is ugyanazok, mint az első résznél, de még hozzájön az is, hogy semmi igazi újdonságot nem mutat fel történet szintjén. Nincs túl sok új helyszín, ahogy szereplő sem, csupán beledobták a három kölyköt egy újabb "nagy kalandba", hogy aztán oldják meg ezt is. És sok benne a felesleges dolog, ami lehet, hogy könyvben jól működik, itt azonban nem igazán, és én, mint egyszerű néző, nem igazán élveztem pl. a Quidditch-meccs izgalmainak másodszori ellövését. A sztori szempontjából majdnemhogy felesleges volt. Na de azért nagy pozitívuma a filmnek, hogy mégsem veszik el ebben a mostani szemétrengetegben, és aranyos meg édes meg minden, csak félek hogy amennyiben ez a tendencia folytatódik a további öt részben is, a végére meghalunk majd az unalomtól. Ám nem kívánom, hogy a jós beszéljen belőlem. Ez most 10/5.
0
2002. december 12., csütörtök 23:37
Will Petersen rulez :)
0
2002. december 12., csütörtök 23:30
Red Dragon: sajnos nem olvastam a könyvet, de letöltöttem a Manhuntert, nem volt rossz de semmi különös, viszont nekem nagyon bejött William L. Petersen (aki azért nem tünt el PLd C.S.I.) és Brian Cox (Hannibal) alakítása az, hogy a végső leszámoláskor nem éled fel a gonosz 30-szor és Graham képén ottmaradnak a sebhelyek. A Red Dragon számomra csalódás volt 1 jó karakter sem volt benne, Lecter unalmassá vált és idegesítően ismételgette a Bárányok legjobb beszólásait, Edward Norton nem tudja eladni magát Grahamnek és sajnos az izgalomfaktor is hiányzik. Viszont jó volt az eleje, amikor Graham "elfogja" Lectert. Egyszóval ez a film se csorbít A báranyok hallgatnak izgalmán és kitűnő karakterein.
0
2002. december 7., szombat 15:24
Thnx
0
2002. december 7., szombat 11:14
Mann: Jason Statham olimpiai műugró volt.
0
2002. december 7., szombat 1:28
Rules of Attraction: ha azt mondom, hogy Bret Easton Ellis novellájából készült, még nem biztos, hogy sokaknak beugrik, de ha a másik művét az American Psycho-t említem, már többeknek dereng és így teljesen be lehet lőni a filmet. A film tulajdonképpen egy szerelmi 4-5-6szög az egyetemen, mindenfajta szexuális irányultsággal. Nem tudom mennyire valósághű, de szerintem hihető. Először vígjátéknak tűnik, de ha elgondolkozik rajta az ember, súlyos dolgok jutnak az eszébe. Meglepő módon J.V.D. Beek (aka Dawson itt Bateman ;) ) színészként viselkedik. Nincs pozitív hős, nincs hálivudending, korrekt R film.
0
2002. december 1., vasárnap 22:31
Femme Fatal: a filmet Brian De Palma jegyzi és aki gengszterfilmet vár, csalódnia kell. Tulajdonképp nem tudom meghatározni a műfaját anélkül, hogy lelőjem a poént, de talán annyit : a végén a manapság oly divatos "csattanó" elemmel él. A film 2/3-a egyszerű krimi nem nagy szám, Rebecca Romijn-Stamos és Antonio Banderas játéka semleges, de talán nem az ő hibájuk. A film vége érdekes és elgondolkodtató, de sajnos nem annyira, hogy még egyszer megnézzük a filmet.
0
2002. november 30., szombat 21:29
Ballistic: Ecks vs. Sever : Elég érdekes akciófilm. A történet 0. A szereplőkről csak ennyit: Antonio Banderas, Lucy Liu (Payback), Gregg Henry (Payback) és Ray Park (Lord Darth Maul, X-Men). A lényeg az akciókon van. Az elején zavaróak a kicsit lassú jelenetek, aztán az ember ráébred, így sokkal életszerübb, hihetőbb a mozgás. Mert azért legyünk reálisak, ki hiszi el, hogy 150-nel, motorral hajtűkanyart vesz az ember vagy 6-700-at lő 1 tárral. Pont ezért hihetőek a bunyók is, nem próbálják felgyorsítani a jeleneteket, nem ugrik senki 6m-t felfelé. A stuntmunka fergeteges, cgi-t szvsz nem láttam, dehát manapság ki tudja... Egyszóval hihető látványfilm, professzionális kaszkadőrmunkával. Dvd-n nem veszem meg, de remélem ez az új kezdet a "való világ" felé.
0