Keresés

Moziajánló

2002. február 27., szerda 16:13
néhány mostanság megnézett filmről röviden [lehet fellélegezni :] :

a cristophe gans [könnyező harcos] féle farkasok szövetsége moziban sajna, kimaradt. kurvára sajnálom, mert dvd-n is óriásit ütött, mozivásznon egészen magam alá paráztam volna biztosan. az összes kép valami frenetikusan tökéletesen beállított, színezett, berendezett. ezek a franciák nagyon tudnak. a sztori ilyen vicces mátrixos-kosztümös-horror keverék némi fordulatos kutyulással, de a hangok, az akciók és a képek viszik el a hátán. jó lenne, ha az amerikaiak megtanulnának francia filmeket nézni, nem csak újrafeldolgozni... 1o/8

tegnap filmbarát barátnőmmel bevállaltuk a lapzárta című bukott ron howard filmet. jellemző: élete egyik legfontosabb filmjére a kutya se kíváncsi, pedig erős nagyon. egy napot dolgoz fel egy bukás szélén álló new yorki lapkiadó életéből. a forgatókönyv kiváló: iszonyú jól adagolja a feszültséget, a poénokat és a párbeszédeket. valszeg sehol sincs a valóságos újságszerkesztéshez, de piszok szórakoztató, az tény. 1o/1o.

a grincs is howard film, méghozzá nagy mammutsiker dr.seuss meséjéből, amely ugyanolyan kötelező dolog karácsonykor az amiknál, mint a wonderful life vagy a sült pulyka. a film első pillantásra elég riasztónak tűnt: torz figurák, kapkodó cselekmény[?], ízléstelen, negédes díszletek, rajzfilmszerű betétek, amik elfuseráltnak hatnak élő szereplőkkel. aztán feltűnik jim carrey és játszva hátára kapja a filmet és egyszemélyes showt csinál belőle. no, ez a fazon még mindig frenetikus, főleg, ha hagyják improvizálni [a kivágott jelenetek, bakik is frenetikusak]. a film aranyos kis borítékos karácsonyi mondanivalót postáz a kölyköknek, hogy a karácsony nem az ajándékokról szól, hanem a családról. bla. gyerünk, jim, mondj inkább valami vicceset. 1o/6.

dustin hoffman nagyon nagy színész. de niroval ellentétben ő inkább elvan szép csendben, s nem vállal el mindenféle szemetet, nehogy elfeledjük. az aranyoskámban valami fergeteges magánszámot csinált. robin williams házvezetőnője szimplán lehúzhatja magát as klotyón. hoffman az ász. a szappanoperák is kapnak nagy pofonokat, habár pollack rendező nem tudja véka alá rejteni, hogy azért tiszteli az insztant limonádégyártást. hiányosságot csak a film elején éreztem: hoffman egyik pillanatban még állástalan színész, a következőben pedig már nőnek is öltözött. azért ennél kicsivel több gáz kell ahhoz, hogy az ember belemenjen ilyesmibe, nem igaz? 1o/8.

a hóbortos hétvége anno jó kis kultvígjátéknak számított a hazai home videozás fellendülése idején. pedig mekkora egy mocsok film. nem csak a frizurák szarok, de a poénok is: fickó leesik a lépcsőn, haha. fickó tátja a száját és hülyeségeket beszél a nő előtt, aki tetszik neki, haha. két fickó egy háromnapos hullával császkál, akinek elvileg már kékzöld színben, felpuufadva, hámló bőrrel és faggyút, testnedveket kiválasztva kéne iszonyú mód bűzlenie. haha. mamám, el se merem képzelni, mekkora horror lehet a második rész. 1o/2.
0
2002. február 26., kedd 14:33
BLOOD - THE LAST VAMPIRE

megvallom őszintén, oltári nagy laikusnak számítok anime ügyben a kb. két tucatnyi produkcióval a hátam mögött, így nincs határozott véleményem sem a kemény csajos anime-okról, sem a horror rajzfilmekről, de stílusától, formájától elvonatkoztatva mégis oly merész kijelentést merek megengedni magamnak, hogy ez a film volt a legjobb vámpíros sztori, amihez valaha szerencsém volt. igen, jobbnak tartom, mint a hammer filmeket, az ősöreg draculát vagy francis coppola opera jellegű újráját. jobb mint polanski paródiája, vagy az udo kier nevéhez kapcsolható blood for dracula, rodriguez idétlen, habár remek gore effektben gazdag vámpírosdijáról nem is beszélve.

pedig az alig 5o perces film eredetileg csak egy házidolgozat lett volna a team oshii fiatal rajzolói számára. azonban a ghost in the shell alkotói olyan teaser filmet farigcsáltak, amitől az egész japán anime kultúrának tátva maradt a szája. az i.g.productions azonnal bejelentkezett a projecthez, ami eleddig soha nem látott gyakorisággal használ CG effekteket, de míg az amerikai ILM támogatásában készülő titan a.e. képtelen volt összemosni a kézzel rajzolt figurákat és a számítógép generálta effekteket, tárgyakat, háttereket, addig a blood esetében szerves egészt alkot. miyazakit meghazudtoló profi animáció, tökéletes karakterrajz és valami eszméletlen pontos dramaturgia jellemzi a filmet.

a sztori ugyan tartalmaz hiányosságokat, majdhogynem teljesen hiányzik belőle a jellemrajz, de igazándiból ez teszi olyan különlegessé, sejtelmessé a sztorit. 1966-ban vagyunk, a vietnámi háború kirobbanása előtti feszült légkörben. a helyszín egy amerikai légi támaszpont valahol japánban, amely lakókolóniájának középiskolájának diákjai egyre-másra tünedeznek el, illetve ölik meg magukat. már a film introjában kiderül, hogy az öngyilok csak álca, két ún. chiropterans, amolyan vámpír-mutáció garázdálkodik a diákok között. az ő elfogásukra érkezik egy titokzatos szervezet gyilkológépe... egy japán lány szamuráj karddal. woooa. rendben van, a sztori nem egy világmegváltó, rendesen ferdít is a vámpír szokásokon, de a horrorok esetében nem is a sztori a meghatározó tényező. sokkal fontosabb az, hogy a film hányszor tud megijeszteni: mondanom se kell, legalább ötször pattogtam a rövid játékidő alatt: eszméletlen jó zene [amolyan instrumentális nin jó adag vonóssal], piszok jól kevert hangok [5.1-s hang dvd-n!], eszméletlen jó és akciódús animáció és vérfagyasztó hangulat, no meg a váratlan fordulatok érik el a gatyaszaggató hatást.

mindenképp hiányérzettel áll fel az ember a képernyő elől: a film nagyon rövid és nagyon-nagyon sok potencia rejtőzik még benne: igazándiból egy sorozat pilotfilmjeként tudnám elképzelni, s ha a hivatalos honlapot megnézzük, olvasható, hogy kidolgozott háttérsztorival rendelkezik: egy egész világot épít fel a film számára, mégsem hallani híreket az esetleges folytatásról. pedig kéne. 1o/9.
0
2002. február 25., hétfő 15:29
OCEAN'S ELEVEN [TRIPLA VAGY SEMMI]

jó tizenhárom évvel ezelőtt egy szemüveges, kopaszodó fiú váratlan dolgot művelt a francia riviérán: amerikaiaktól merőben szokatlan módon lenyulhatta az arany pálmát, méghozzá egy minimális költségvetésből készült, jobbára kézikamerával forgatott drámával, aminek címét kizárólag kisbetüvel szabad írni. aztán eltűnt. a kafkáról készített filmje megbukott, s néhány noname film után végleg leradirozódni látszott a térképről. aztán az 1-2 év leforgása alatt megfilmesített három elmore leonard könyv [a jackie brown és a szóljatok a köpcösnek! mellett] közül elkészítette a legjobbat: ami igazi sztárt faragott jennifer lopezből, mr.hollywoodot george clooneyből és kristálytiszta érzéssé faragta a "cool" fogalmát. anne v. coates, david holmes, george clooney - ők hárman kellettek ahhoz, hogy a mint a kámfor igazi élmény mozivá egyesüljön soderbergh keze alatt: az oscarra jelölt coates zseniális vágása, az észak-ír holmes funkos, retros zenéje és george clooney sármja fantasztikus hangulatot kölcsönzött az amúgy sem utolsó forgatókönyvnek. ezt a receptet akarták ismét felhasználni, csak sajna, időközben történt egy s más: soderberghből hollywood legkeresettebb rendezője lett két művészetileg is értékes box office sikert követően, melyek a tavalyi oscaron egymással versenyeztek, így aztán mindenki a csodagyerekkel akart filmezni, akinek nem tett túl jót a rivalda fény.

ha egy pillantást vetünk az ocean's eleven szerepgárdája, igazi régimódi érzés keríthet hatalmába minket: a 7o-es évek katasztrófafilmjeire volt jellemző az ilyen méretű sztárbagázs, pedig ha tudnánk, kik is voltak eredetileg kiszemelve a szerepekre... bruce willis, mint a háromszoros kaszinó tulaj benedict... michael douglas, mint benedict ellenlábasa... luke és owen wilson, mint a mormon testvérek... mike myers, mint az idegileg nem százas elektroműszerész... jet li, mint a kínai artista, s a sort még a végtelenségig folytathatnám. bánkodni kéne, hogy ez nem jött össze? fenét. egy sztárral is nehéz bánni, hisz ezért sztárok, de hogy mindjárt féltucatnyival? a mindig precíz és pontos soderbergh számára forgatás kész rémálom volt: színészei egyik buliból a másikba mentek, s persze, mindig elkéstek a forgatásról, vagy pedig meg sem jelentek, hisz a film háromnegyedét éjszaka vették fel, mikor a kaszinókat be lehetett zárni 2-3 órára. a forgatás végülis 4 héttel tovább tartott a tervezettnél: ennyivel kevesebb ideje maradt sodeberghnek az utómunkálatokra, s bizony, jóval kevesebb felvett jelenettel kellett dolgoznia, ráadásul jó szokásához híven most a forgatókönyv párbeszédjeit sem tudta csiszolgatni, ami eleddig minden filmjének jót tett [s emelte az éjjeliőr a hullaházban című film színvonalát is, aminek forgatókönyvét részben ő írta]. képzelhetjük, mennyire nagy kedvvel állt neki a munkának a kevéshajú rendező zseni. a végeredményen kétségtelenül látszik a kapkodás és a lelkesedés hiánya.

clooney ötlete volt előszedni a rat pack közös filmjét, amely ugyan nem volt egy örökérvényű alkotás, de a sinatra-martin-davis trió igazi csúcstalálkozót hozott össze az 1959-es eredetiben. rossz filmből talán nem olyan nehéz egy jó remake-et készíteni, főleg, ha jó kezekbe kerül. a gond ott van, hogy nem a régi ocean's eleven hangulatát akarták feltámasztani, hogy az új film régimódi elegenciájával manapság egyedülálló élményt nyujtson. soderbergh inkább a mint a kámfort szerette volna megismételni, de nem sikerült neki. a figurák elnagyoltak, sztereotíp valamennyi, vagy pedig egy nagy-nagy macskaköröm: mind clooney, mind pitt eljátszotta már ezt a szerepet, de a legidegesítőbb julia roberts, akinek bár nyulfarknyi szerep jut [hál'istennek], mégis ugyanazt a kemény-csaj-vagyok-ám-de-szerelemre-vágyok nőt hozza, mint lássuk csak... utolsó 12 filmjéből 1o-ben. anyád. andy garcia játssza a rosszfiút, de olyan vérszegényen, hogy mikor előadja fenyegető monológját, az ember akaratlanul is mosolyra fakad. eröltetett, félresikerült. ja, meg ott van matt damon is, aki valami olyasmit művel, mintha ismét will hunting lenne, csak épp most engedték ki a majmok bolygója műtőjéből... vicces, hogy a mellékszerepekbe zsúfolt elliout gould, carl reiner veteránok vagy az örök mellékszereplő don cheadle képes ellopni egész jeleneteket a nagyoktól. szégyenletes. azonban ők sem tudnak felülkerekedni egysíkú szerepük kinálta lehetőségeken.

a film dramaturgiája is megkérdőjelezhető: nagyon nehezen indul be a szekér, s ugyan a film második felére már lendületben van, azért mégis égető a hiány valami igazi konfliktus után: anélkül, hogy nagyon elspoilerkedném a nagy rablást, el kell árulnom, hogy olyan vérlázító konfliktusokkal szúrják ki az ember szemét, mint bentfelejtett alkatrészek, kimerült elemek és hasonszörű elmés trükkök. amúgy a film felvonultatja az összes betörős film legjobb pillanatait, ami miatt morgolódhatunk, de legalább nézhető. na de a dumák, a poénok... istenem. fárasztó. hosszú hallgatások, nézések, pofavágások: ami a nagy elődöt igazi klasszikussá tették, itt csak lefárasztják az embert. nagyon kevés biztos pont van ebben a filmben, az egyik ilyen ritka dolog a zene. david holmes, az underground himnusz my mate paul szerzője megint nagyot alkotott. kár, hogy nem lehet lehallkítani a dumát és csak a zenét hallgatni. :]

minden kétséget kizáróan az amerikai moziközönség a legkiismerhetetlenebb állatfaj a földön: abban az időben, mikor a sztárfilmek felett már eljárt az idő megesz egy közepes gengsztermozit, mikor sokkalta jobbakat került el az elmúlt években... hát ez érthetetlen. a film már közel 2oo milkót keresett az usában, csak épp önmagát nem találja. 1o/5.
0
2002. február 24., vasárnap 0:00
OCEAN'S ELEVEN

Kicsit szürreálisabb, elvontabb filmet vártam volna Sodeberghtől, de amit kaptam az majdnem minden elvárásomnak megfelelt.
A film cool volt, poénos, a szereplők sziporkáztak, habár itt kell megjegyezni, hogy egyik karakter sem igényelt túl nagy szinészi tehetséget. Sodebergh a film operatőre is (mint minden esetben), és meg kell hagyni, hogy annak is tehetséges a srác. Nagyon jó kamerafahrtok, nincs egy felesleges vágás sem.
A zene - David Holmes keze munkáját dicséri - nagyon illik a filmhez, de szerintem önmagában is élvezhető

10/8

AMÉLIE CSODÁLATOS ÉLETE

Jean Pierre Jeunet első igazán jó filmje. Egy megható, romantikus, aranyos, csodálatos (ide kell még képzelni legalább száz pozitív jelzőt):) érzéseket tükröző alkotással van dolgunk. Amélie egy önzetlenül segítő fiatal lány, akinek a gyerekkora ugyan nem volt csodálatos, azonban ez most már nem mondható el.
A karakterek nagyon jól ki vannak találva, a cselekmény egyszerű de remekül vezeti a forgatókönyvíró, úgyhogy egy pillanatra sem ragad le. Mestermű!

10/10


0
2002. február 20., szerda 23:32
holnap tűzik müsorra a pesti mozik az amélie csodálatos élete című filmet: ha valami igazán jót akarsz látni, akkor ne hagyd ki!
0
2002. február 20., szerda 1:40
Szerintem a Szörny RT-bn nagyon nagy poénok voltak:)
('némán anyu megin begyütt egy krokodil - ettől fetrengtem:)

A szörnyek tényleg nagyon szimpatikusak, kezve attól, hogy normális nevük van (Mike Wazowski[lengyel?:)], és James P sullivan), egészen a megformálásukig, és stílusukig! Szerintem ezen minden korosztály jól szórakozhat!
0
2002. február 19., kedd 22:10
A szörny rt-t azért nem tudtam osztályozni mert az első 1/2 órát átaludtam, de azért 5/3, jó volt a grafika.
0
2002. február 18., hétfő 12:27
RIDING IN CARS WITH BOYS [FIÚK AZ ÉLETEMBŐL]

egészestés szappanopera A listás színészekkel és néhány meglepően jó alakítással: első sorban steve zahnt tudnám kiemelni, aki meggyőzően adja a tizenéves suhancot és a 3o éves drogfüggő alkoholistát egyaránt. drew barrymore már jóval áttetszőbb - a szó átvitt értelmében, of kóz :], s sajna, ő a film főszereplője - nem egy szép nő, s még játszani sem nagyon tud. ennek ellenére elviseltük a vásznon, mert szerepe nagyon emberközeli volt, mégha egy kicsit túlságosan is kijárt neki a rosszból. lányoknak kötelező, sőt, valahol a fiúknak is, mert még mindig tud újat mondani a nőkről, s messze nem kozmó stílusban, habár kissé bő lére eresztve. 1o/7.

SZÖRNY RT

ugyan sehol sincs a shrekhez képest - hiányzik belőle a vaskos irónia, de tuti kis rajzfilm eszméletlenül jól megvalósítva [sulley 2 milliónyi szőrszálának lemodellezése azért ámulatba ejtő]. én ugyan egyszer sem pillantottam az órámra, de azért érezhető volt, hogy némely jelenetnél kissé el volt nyújtva a játékidő. furcsa mód, a kivágott jelenetek most totálisan nem jöttek be: eröltetett, poéntalan darabok voltak, s amúgy a filmben sem voltak falrengető poénok. hál'istennek a pixar szakított a disney-vel, így támn a következő egész estés produktumukban mellőzni fogják a kényelmetlenül melodramatikus jeleneteket, melyek szabályszerűen kettétörik a filmet: nem kell. a két főhős iszonyú szimpatikus, kár, hogy egyetlen mozi sem adta feliratosan: billy cristal hangján hallani biztos frenetikus lett volna. összességében kitűnő szórakozás, csak nem egy toy story. 1o/8.


SPOILER: van a filmben egy hatalmas baki. mint az első negyedórában kiderül az értelmesebb néző számára, hogy a szörnyvilág a gyerekek nevetéséből sokkal több energiát kinyerhet, mint a sikolyokból egy későbbi jelenetben, mikor sulley bujócskázik búval, a kiscsajszi szétröhögi a fejét, mégsem történik semmi a klotyó lámpáival, stb. upsz.
0
2002. február 14., csütörtök 23:43
Az Animal Factory című filmnek nem tudjátok véletlenül a magyar címét? (Steve Buscemi rendezte)
0
2002. február 14., csütörtök 23:37
Habár nem teljesen "moziajánlás", de azért ajánlás: Tegnap láttam az HBO-n, a Detroit Rock City-t, szerintem nagyon jó film, jó hangulattal, feelinges zenével, és 70-es évek:)
Nincs róla infó, hogy nálunk kijön e DVD-n?
0
2002. február 13., szerda 20:15
Csak azért nem írtam eddig, mert Zalus mindent leírt a filmről. Az 1. résznek legalább volt története, de ennek? 1 pozitívum volt a : hispán csaj, de ezzel vége. 5/2
0
2002. február 13., szerda 19:30
Szerintem a ráss2 mindenképpen 10/7-et érdemel, mert tudja tartani az első rész színvonalát, nem tud leülni, mert a film nem erőltetetten hosszú.
A feliratot egy idő után már kerültem, mert ez kivételesen nem tetszett, Chris Tucker szövegeit nehéz is fordítani:)
A film jó, ennek ellenére Jackie lassan visszatérhetne már a jó öreg klasszikus gyökereihez (Ami nem valószínű, mert lesz rush3, Shanghai Night, meg még nemtom mi...)
0
2002. február 13., szerda 10:21
Ne higyjetek zalusnak! Tegnap negyedmagammal néztem meg a filmet, és kiválóan szórakozt(unk)am. Igaz a moziban nem volt telt ház, de mindenki olyan jól érezte magát, hogy az ember azt hitte fullos a terem. Ez a film nem akar komoly lenni, én is találtam benne dramaturgiai hibák tömkelegét, de szórakoztat. Chan szupi, Tuckernek ismét be nem áll a szája, és szinte nincs is erőltetett poénja.
Sokkal jobb az első résznél! Aki szereti Chant és Tuckert feltétlen nézze meg! Amit a masszázs-szalonban művelnek csúcs!
10/8
0
2002. február 12., kedd 15:11


RUSH HOUR 2 [CSÚCSFORMÁBAN 2]

eléggé pofátlan cím ez egy harmatgyenge folytatásnak. se jackie nincs csúcsformában, se a tenyérbemászó chris tucker. az egykori részeges karatemestertől azért többet várnánk az unalomig ismert használd-fel-a környezeted-verekedés-közben akcióknál: nem csinál semmi merészet, semmi igazán ámulatos dolgot. angolul még mindig nem beszél szegény, így a pofázás chris tuckerre marad, aki viszont elég rendesen nincs képben - csupán egy-két fáradt mosolyt sikerült kicsalnia belőlem. így járás. a film mégis nézhető: nem túl hosszú, van benne sok szép helyszín, jó pár KA-BUMM no meg ziang ziyi [remélem, jól írom], aki jelen pillanatban a legdögösebb kínai exportcikk [látta valaki a legutóbbi FHM-t? :], aki ugyan morcos villain, de öröm látni, ahogy rakosgatja a virgácsokat. :] a film végén megint van egy bakiparádé, amin sajna már látszik, hogy javarészt megrendezett. chris tucker még be is szól egy halottnak: "na, ő sem lesz benne a csúcsformában 3-ban". ezt ajánlom neki is. 1o/5.

0
2002. február 3., vasárnap 19:03
Az eredeti érdekes, és nem nyilvánvaló volt!
0
2002. február 3., vasárnap 12:38
Scott O'Grady storyját akarja feldolgozni? csak tudnám, hogy miért jönnek egy ilyen filmmel a nem amerikaiaknak?? Mi már elég filmet láttunk az usa nagyszerűségéről, erről a bölcs hatalomról, úgyhogy most már kösz de, ELÉG!
0
2002. február 3., vasárnap 0:17
BEHIND THE ENEMY LINES

1991-ben egy amerikai pilóta lezuhant a gépével boszniában. ezt a megtörtént esetet dolgozza fel John Moore az első rendezésében. segítségére van ebben gene hackman és owen wilson (kicsit meglepő, hogy őt váalsztották erre szerepre, hiszen eddig "akciós" filmben nem láthattuk)

a film óriási hibája, hogy hiteltelen... olyan akciók vannak benne, amik egyrészt feleslegesek, másrészt ilyen formában véghez vihetetlenek.

gene hackman hozza a formáját, ami nem nehéz neki, hiszen a karakter megformálása messze nem kívánja meg az ő szinészi képességeit..

10/5


VANILLA SKY

Adva vagyon egy 150 perces film. az első hatvan percben csak ismerkedünk a szereplőkkel.. a második hatvanban megy a keverés ezerrel.. az utolsó harminc perceben meg megmagyarázzák a keverést...

a film hihetetlenül vontatott, a szinészi teljesítmények átlagosak.. a vége meg szájbarágós...


10/4
0
2002. február 3., vasárnap 0:07
VANILLA SKY [VANÍLIA ÉGBOLT]

csalódott vagyok. nehezen veszem a levegőt, nyomaszt a hűvös éjszaka: csalódtam az utóbbi évek egyik legtehetségesebb filmesében. csalódtam a klasszikus örömmozi egyik utolsó partizánjában. csalódtam crowe-ban. ó, miért kellett neked egy alig pár éves filmet újraforgatnod? miért? már bizonyítottál háromszor is, azt gondolod, ezután bevállalhatsz mindenféle bérmunkát, mert cruise azt mondja, ő akarja ezt a filmet? EZT?! bevallom őszintén, nem láttam az abre los ojost - ezek után nem is vagyok rá túlságosan kíváncsi, de azt mondják a népet, a vanilla sky még jobban megcsavarta az előd amúgy sem túl egyszerű történetét? valóban?! akkor miért volt ilyen veszettül nyílvánvaló? miért volt ilyen kiméletlenül kiszámítható? ó, istenem, miért kellett azt egy órán át hosszasan, ráérősen, oscarokban bízva bevezetni, amit aztán óriásplakátokon döngölnek az ember orra alá? és ami ennél is rémesebb: ezután még másfél órán át kínoznak minket, próbálnak csavarni, próbálnak eszesek lenni, próbálnak kizökkenteni. lehetetlenség. egy olyan színészantitalentummal, mint a poszterlányka penelope cruz és a blődül vigyrgó, majd erősen az agyunkra menő, röhejesen túljátsszó cruise révén képtelenség. és itt van nekünk crowe, aki most nem életről, nem zenéről, nem a fiatalságról beszél, hanem üresen locsog csigalassú 2 és fél órán át. szégyen. s mikor lehulla lepel, lehull az álarc, nem sötétül el a kép, hogy egy icipicit megmozgassa a kerekeket elfásul agyunkban, hanem még egy jó félórán át rágják belénk orwelli vehemenciával azt, amit már úgy is régóta tudunk. vagy ti nem tudtátok? nyissátok ki a szemetek! 1o/3.

p.s.: cameron csak a fantasztikus zenei kollekció megválasztásában volt jelen a filmben.
0
2002. február 2., szombat 23:54
BEHIND ENEMY LINES [ELLENSÉGES TERÜLET]

eszméletlen, hogy milyen egy szemét filmekkel mernek előrukkolni egyesek. gene hackman-nek pedig egyenesen szégyen, hogy egy ilyen celluloidtemetőhöz adta a nevét. vakarja is a seggét rendesen, hogy mit kever egy ilyen hánynivalóan blőd háborúsdiban. kezdetnek ott van az az eltévelyedett döntés, hogy owen wilson, akinek az orra érdekesebb, mint az egész film, eszméletlen elhibázott: egyszerűen alkalmatlan akcióhősnek. cérnavékony, fogai között kínkeservesen előörlött szavai, bágyadt mozdulatai egy vígjátékban talán találóak lennének, egy akciófilmben viszotn egyenesen szürreálisak. apropó, lehet, ez egy vígjáték akart lenni? nem hiszem, ahhoz szégyentelenül humormentes a film. azért én elég sokat kuncogtam rajta, bírtam a két nap alatt bekövetkező totális időjárási bemutatót, a rambot idéző akciókat, a hősies mellverdesést, az eszméletlenül gagyi trükköket és a kilátsátalan forgatókönyvet, amiben egyetlen emlékezetes ötlet sincs. igen, igen: egy hatalmas kliséhalom ez a film, aminek újonc rendezője hirtelen nem is tudja, kit majmoljon, john woot, mátrixot vagy mtv-t, esetleg mindhármat egyszerre. gusztustalan, égetni való szemét az eredmény. 1o/1.
0
2002. február 2., szombat 9:07
Mann: pl. Sárkány csókja. Lehet fikázni, de szerintem akkor is q jó volt....Jobb mint a LW4.
0
2002. február 1., péntek 23:49
az egész filmből lehetne csinálni egy cca 40 perces videoklipet a verekedős jelenetkeből és jó lett volna.
de így:(((

Vanilla Sky-t nézztek, mert az nektek jó!
0
2002. február 1., péntek 22:51
The one : 5/2,5 A rendező: James Wong, A szereplők Jet Li, Carla Gugino, Jason Statham. Mindenkitől sokkal jobb filmeket is láthattunk, ezt miért kellett? Sablon, sablon hátán: sorozatgyilkos üldözése, barátok, partnerek, barátnők megbosszulása és az univerzum megmentése, és a végén a gonosz száműzése, legyőzve a bosszúvágyat és a megölése iránti vágyat. A küzdelmek viszont jól néztek ki, de ez minden. Vajon volt jó filmje Mr. Linek az Újhazában? (LW4-en kívül)
0
2002. február 1., péntek 22:45
aha, ja én eddig 9-nél tartok
0
2002. február 1., péntek 20:18
Nállam a HK erőssen az egyszer nézhető kategóriába sorolható, ha először látod akkor nagyon jó meg érdekes de többé meg nem nézed az biztos csak porosodni fog a polcon a film, max. a vendégeknek vetíted le.
0
2002. február 1., péntek 15:11
igen, érdemes.
0