És ismét azok a vásárlók húzták a rövidebbet, akik megjelenés napján rohantak érte teljes áron az üzletbe.
Lehet hogy nem az xpress hibája, nyilván a kiadó "központi" akciójáról van szó, de én már tényleg csak nevetni tudok magamon, hogy teljes áron hajlandó vagyok megvásárolni bármit. "Normális" piacon az első vásárlókat szokták díjazni, nemhogy kedvezményes árral, még exkluzív o-ringgel vagy plakáttal, bármivel is pluszban.
Ez pedig most nem a piaci árakon múlott, a "hatékony" kereskedelempolitikán.
Mindezt nem bántásból írtam, egyszerű csalódottságom szerettem volna kifejezni.
A kiadói butaság újabb és újabb szintjeit sikerül felfedeznem sajnos...
Magamat nem tartom "hülye" embernek, de a kiadók egyre-másra bizonygatják hogy az vagyok... A kiadványaim 70%-án azért ott szerepel a "ne lopj" kisfilm, s tévedés ne essék, a maradék 30% is eredeti.
A baj az, hogy eddig nem bántam hogy hülyének néznek, amiért egy jó középkategóriás autó árát elköltöttem már filmre, a baj ott kezdődik, hogy ezeknek a "kezdeményezéseknek" hála én is kezdem hülyének érezni magam. Ha pedig a vásárló hülyének érzi magát, mert megvett egy terméket, és nem örül neki teljes szívvel, na ott hatalmas bajok kezdődnek. Arról már persze nem is beszélve, hogy azt az 500-1000 embert, aki megveszi ezt a kiadványt B-u-rayen országos szinten, talán jobban meg kellene becsülni, hisz nem milliókról van szó SAJNOS.
Bízom benne hogy senkit sem sért a hozászólásom.
A TERMÉKRŐL:
Technikailag a tökéletesnél is tökéletesebb kiadvány, kép, hang csillagos ötös plusz egy! Az extrák tekintetében azonban már igen erősen hagy maga mögött kívánni valót ez a lemez, összedobtak rá egy musical-dalt, mely inkább kínos mint jópofa, kapunk egy 5 maximum 10 perc hosszúságú dokumentumfilmet, mely nem túl informatív, csupán néhány információt tartalmaz, a film készítéséről konkrétan semmit sem tudunk meg. Négy kimaradt jelenetünk is van, melyek teljesen jogosan lettek kihagyva, abszolút semmit nem tesznek hozzá a történethez, sőt inkább levontak volna annak értékéből. Let it Go stáblistás változatának négy verziója, valamint az eredeti mozielőzetes. Éééés ennyi. A film után 15 perc alatt végigjárható.
Összességében tehát gyakorlatilag csak a filmet kapjuk meg, s várhatunk 10 évet a 10th anniversary duplalemezes változatra, ahol majd mindent megkapunk mi szem-szájnak ingere.
A külcsínyt illetően sokat gondolkodom azon, hogy mi kell a kiadónak ahhoz, hogy slipcase-t vagy o-ringet húzzon egy kiadványra? Ha 1,1 milliárd dollár feletti mozis bevétel, és az a tény hogy a világ legsikeresebb animációs filmje, és egyáltalán legsikeresebb meséje, akkor mi más lenne elég indok???
Nagyon hiányzik egy méltóbb kiszerelés.