Keresés

Jégvarázs (BLU-RAY)

2014. április 24., csütörtök 18:59
Nagyon jó! :)
0
2014. április 24., csütörtök 15:07
https://www.youtube.com/watch?v=gavEC5aWAzM
0
2014. április 13., vasárnap 17:03
Tökéletesen egyetértek.
0
2014. április 12., szombat 23:48
Sajnos ezek szerint nem jól fogalmaztam meg a mondanivalót :(

Egyáltalán nem az anyagiakkal van gondom, hiszen én azt a pénzt rászántam arra a kiadványra, a film valóban az utóbbi tizenakárhány év legjobbja, és ha valami, akkor ez aztán tényleg megérte a 6800-as árát. Abba most nem mennék bele, hogy egy nem különleges kiadású Blu-ray (nem fém, nem digibook, nem gift set) igazándiból 4990-ért lenne reális.

Az eszmeiség viszont... Én is megszívtam ugyanígy tavaly, és pont ez borította ki most a bilit. Egyszer elviseli az ember, lenyeli a békát, biztos csak a karácsonyi szezon miatt, biztos csak véletlenül került bele a szörny egyetem is... Ja hogy most húsvét lesz? Sajnos ez engem már nem igazán hat meg, mert tényleg nem szeretem ha hülyére vesznek.

Én csupán azt szeretném, ha valamilyen formában ez a probléma eljutna a kiadóhoz, és kidolgoznának valami értelmesebb akciót a jövőt illetően.

Lásd nagyon egyszerű volna, az akció kezdőnapját megelőző négy hónap megjelenései nem szerepelnek benne.

A probléma tehát azzal van, hogy büntetve érzem magam azért, mert tényleg első nap majdnem nyitásra rohantam az üzletbe a termékért... Ezzel pedig akárhogy is nézzük rontottak annak értékén.

Ha már akció, miért nem a teljes árú vásárlást ösztönzik különböző módokon?

Vagy másik nagyon egyszerű megoldás: legyen elővételi akció, de a kiadók egységesen állapodjanak meg abban, hogy a megjelenés napjától számítva négy hónapig csak ajánlott fogyasztói áron értékesíthető a termék.
(Ha egy boltnak exkluzív akciója van az nyilván más tészta, központi kiadói szintű akciózásra gondolok...)

Nagyon egyszerű volna a megoldás, a gond az, hogy nem a vevő a lényeg, nem értelemmel állnak a piachoz.
Marketingesként dolgozom. A vevő eszén kellene úgy "túljárni" hogy erről Ő ne sejtsen semmit, és kifejezetten jól érezze magát hogy vásárolhat.

Hátha látja valaki, akit érint...
(Nem Xpress)

0
2014. április 12., szombat 23:06
Én is nagyon vártam már a megjelenést. Terveztem is megvenni a BD3D változatot, de szerencsére most úgy gondoltam, megvárom vele a májust. Gondolj bele, ha csütörtökön átveszem 10eFt-ért, péntektől meg 8eFt az ára! Most bevállalom pár másik Disney mesével egyetemben. De így is be kell húznom a féket. A Thor 2 pl. már nem fér bele. Legalábbis a lelkiismeretem nem lenne tiszta, ha azt is megvenném, és bizonyára nem ez az utolsó lehetőség, hogy 8eFt-ért megvehessem. Így is egy vagyont költök most filmekre.

Egyébként ha vigasztal a tudat, tavaly pont így szívtam meg a Szörny Egyetemmel. A BD3D és DVD verziót is megvettem a megjelenés napján a gyerekeknek karácsonyra. Még meg se kapták, és karácsony előtt jött egy ugyanilyen akció. Ez van: egyszer hopp, másszor kopp. Tudomásul kell venni, hogy mindig nem járhatunk jól anyagilag.
Vicces gyerek vagy Sully, ezt díjazom. Téged nyírlak ki utolsónak.
0
2014. április 12., szombat 20:33
És ismét azok a vásárlók húzták a rövidebbet, akik megjelenés napján rohantak érte teljes áron az üzletbe.
Lehet hogy nem az xpress hibája, nyilván a kiadó "központi" akciójáról van szó, de én már tényleg csak nevetni tudok magamon, hogy teljes áron hajlandó vagyok megvásárolni bármit. "Normális" piacon az első vásárlókat szokták díjazni, nemhogy kedvezményes árral, még exkluzív o-ringgel vagy plakáttal, bármivel is pluszban.
Ez pedig most nem a piaci árakon múlott, a "hatékony" kereskedelempolitikán.

Mindezt nem bántásból írtam, egyszerű csalódottságom szerettem volna kifejezni.
A kiadói butaság újabb és újabb szintjeit sikerül felfedeznem sajnos...

Magamat nem tartom "hülye" embernek, de a kiadók egyre-másra bizonygatják hogy az vagyok... A kiadványaim 70%-án azért ott szerepel a "ne lopj" kisfilm, s tévedés ne essék, a maradék 30% is eredeti.

A baj az, hogy eddig nem bántam hogy hülyének néznek, amiért egy jó középkategóriás autó árát elköltöttem már filmre, a baj ott kezdődik, hogy ezeknek a "kezdeményezéseknek" hála én is kezdem hülyének érezni magam. Ha pedig a vásárló hülyének érzi magát, mert megvett egy terméket, és nem örül neki teljes szívvel, na ott hatalmas bajok kezdődnek. Arról már persze nem is beszélve, hogy azt az 500-1000 embert, aki megveszi ezt a kiadványt B-u-rayen országos szinten, talán jobban meg kellene becsülni, hisz nem milliókról van szó SAJNOS.

Bízom benne hogy senkit sem sért a hozászólásom.


A TERMÉKRŐL:

Technikailag a tökéletesnél is tökéletesebb kiadvány, kép, hang csillagos ötös plusz egy! Az extrák tekintetében azonban már igen erősen hagy maga mögött kívánni valót ez a lemez, összedobtak rá egy musical-dalt, mely inkább kínos mint jópofa, kapunk egy 5 maximum 10 perc hosszúságú dokumentumfilmet, mely nem túl informatív, csupán néhány információt tartalmaz, a film készítéséről konkrétan semmit sem tudunk meg. Négy kimaradt jelenetünk is van, melyek teljesen jogosan lettek kihagyva, abszolút semmit nem tesznek hozzá a történethez, sőt inkább levontak volna annak értékéből. Let it Go stáblistás változatának négy verziója, valamint az eredeti mozielőzetes. Éééés ennyi. A film után 15 perc alatt végigjárható.
Összességében tehát gyakorlatilag csak a filmet kapjuk meg, s várhatunk 10 évet a 10th anniversary duplalemezes változatra, ahol majd mindent megkapunk mi szem-szájnak ingere.
A külcsínyt illetően sokat gondolkodom azon, hogy mi kell a kiadónak ahhoz, hogy slipcase-t vagy o-ringet húzzon egy kiadványra? Ha 1,1 milliárd dollár feletti mozis bevétel, és az a tény hogy a világ legsikeresebb animációs filmje, és egyáltalán legsikeresebb meséje, akkor mi más lenne elég indok???
Nagyon hiányzik egy méltóbb kiszerelés.
0