Xpress: ne haragudjatok, elégedett vásárlótok vagyok és szeretnék is maradni! Tudom, hogy Ti nem tehettek sem a minőségről, sem az árról. Ennek ellenére azt kell mondanom, hogy meglepő a közel négyezer forintos ár ezért a szemétért, miközben valóban kapható ennek töredékéért is (pl. egyes nagyáruházakban).
Ez a film számomra az első számú kedvenc (holtversenyben néhány másikkal), de ezért a verzióért egyetlen fillért sem adok ki, nemhogy több ezer forintot!!!
Szerintem ez az a tipikus eset, amikor rákényszerítenek a törvényszegésre. Mert ha azt akarom, hogy egy tisztességes változatom legyen, akkor megrendelem az eredeti amerikai kiadást és hozzáteszem a TV-ből felvett szinkront, ami még mindig jobb minőségű, mint a magyar DVD hangja!!! Azt pedig én is meg tudom csinálni, amit a "profik", hogy a plussz jeleneteknél kiegészítem az eredeti angol hanggal.
Senkit sem akarok ilyesmire buzdítani, csak felvázoltam egy lehetséges megoldást!
Kétségtelen, hogy egy alapvetően tisztességtelen rendszerben élünk, amelynek egyetlen célja a lehető legnagyobb fokú kizsákmányolás. Ennek ellenére nem a multikat kell szidni (bár igaz, hogy ők a gazemberek!), hanem azokat az ostoba embertársainkat, akik gondolkodás nélkül megvásárolnak bármilyen szemetet. Azt lehet becsapni, aki hagyja magát!
Ismételten hangsúlyozom, hogy nem az Xpress-t akarom bántani!!! De ha ezt a szemét kiadványt mindössze néhányan vették volna meg (és utána ők is visszakövetelték volna a kiadótól a vételárat), akkor ez elegendő visszatartó erő lehetne minden kiadónak, hogy elkerülje a további szélhámosságokat. Ugyanez vonatkozik más kifogásokra is (pl., hogy a Star Wars trilógiát magyar szinkron nélkül adták ki): kizárólag tőlünk, vásárlóktól függ, hogy mit engedünk meg az általunk táplált vérszívóknak. Mi lenne, ha megpróbálnánk összefogni? Túl nagy kérés?