Keresés
Digitális ismertség-transzformációk - Influenszerek, befolyásolók, véleményvezérek termékhez kapcsolódó kép
Digitális ismertség-transzformációk - Influenszerek, befolyásolók, véleményvezérek
4 050 Ft
Könyv

Digitális ismertség-transzformációk - Influenszerek, befolyásolók, véleményvezérek

Író: Guld Ádám
Induló ár:  4 500 Ft
4 050 Ft

Készlet: Még nem jelent meg!

Várható szállítás: Megjelenés után szállítható (2025 június 17.)

Alig tíz év telt el azóta, hogy a média- és kultúrakutatás horizontján feltűnt az úgynevezett influenszer-jelenség, és máris az "érett influenszerkorszakba" léptünk. Ráadásul a téma iránti érdeklődés gyorsan túllépett a kiinduló kereteken, és mára igazi tudományközi kutatási terület körvonalazódik a mediatizált ismertség különféle formái körül. A téma hazai szakértőjének legújabb könyvéből többféle megközelítésben is tájékozódhatunk az aktuális folyamatokról. Az elméleti kontextus iránt érdeklődők jól használható fogalmi meghatározásokat, az iparági működés megismerésében érdekeltek ritkaságszámba menő, belső nézőpontú helyzetértékeléseket, míg a szórakoztató tömegmédia és a befogadó közönség működésére kíváncsi olvasók változatos esettanulmányokat találnak a kötetben. A kaleidoszkópszerűen színes összképben olyan témák kerülnek egymás mellé, mint az orosz-ukrán háborúra reflektáló TikTok-videók és a szurkolói szokások, a COVID 19 és a pornóinfluenszerek, a valóságshow-k és a Deepfake technológia. Ami pedig ezeket összeköti, az nem más, mint az ismertség imperatívusza a kortárs digitális médiában. Guld Ádám könyvének segítségével néhány pillanatra megállíthatjuk a szédítő sebességgel száguldó média-szupervonatot, hogy eltöprengjünk azon, milyen trendek is alakítják a kortárs médiagazdaságot és médiakultúránkat. (Glózer Rita borítószövege)