Keresés

Vásárlói kritikák a következő termékről: Ponyvaregény

4.4 27
Írd meg a kritikádat Bezár
  • Csak regisztrált felhasználók írhatnak kritikákat.
*
*
  • Rossz
  • Kitűnő
Balszo | 2009. 07. 28. 21:53
Hello szerintem ez a film minden idok legjobb legszebb legizgalmasabb és viccesebb thriller, Gengszter film. Gyönyöru  vicces csúnya és hosszú monológokkal teli film!

A több szálból álló film 2.0 hangja mellett amúgy jó sott a legjobb film! Sok vicces jelenet van ebben a Tarantino mestermuben de nagyon atom alfa meno gigi gugi egyszeruen nagy film nem lehet megunni : Az igaz ember járta ösvényt mind két oldalról szegélyezi az önzö emberek igazságtalansága és a gonosok zsarnoksága. Áldott legyen az ki az irgalmasság és a jóakarat nevében átvezeti a gyöngéket a sötétség völgyén mert o valóban tesvéreinek örzoje és az elvezett gyermekek megleloje!

Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és retento haraggal és majd megtudjátok hogy az és nevem az ÚR amikor SZÖRNYU bosszúm lesujt reátok!

Bum-bum, Bum-bum!

Amikor ezt a monológot hallom röktön a ponyvaregény az ami eszembe jut ez volt az egyik passzus amit Jules mond el az áldozatainak ez a bibliából az  Ezékiel 25.17.....

Remek viccek és foleg az a szétlött Marvin fej az a rohadt véres kocsi amiben Jules és Vincent ül:

Mi a .....szt csinálsz ......meg meg vagy te veszve!

Amúgy ez a mu egyszeruen a legjobb sajnos nincs sok extra  elozetes stb....

De láttam többet is Tarantinótol pl.: Kutya szorítóban.

És A legjobb barátjától is Robert Rodriguez tol pl.: Sin City.

Nagyon baro film aki nem látta nézze meg de nagyon nagyon csúnyán beszélnek benne!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
delpiero | 2009. 02. 04. 23:50
Méghogy ennek nincs mondanivalója ??

Akkor a forgatóköny Oscar véletlen muve ?

Ez egy kihagyhatatlan alapfílm és kúltremek a legjavából. A színészek nagyszeruen ,a rendezés és a zenék is. Tökéletes és megunhatatlan.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Drug | 2007. 11. 09. 0:01
Profi módon megcsinált film, amely a nagy semmirol szól. Se eleje, se vége, se mondanivalója nincs, csak úgy csinál, mintha lenne. A tárgárság, a züllés, a mocsok és a bun folyamatos és megszakítás nélküli bemutatása minden cél, értelem és tartalom nélkül semmihez nem vezet, az egész öncélú. Kétségtelenül tehetséges iparos Tarantino, de csupán iparos, jó széklábakat farag, de nem szobrász. Az, hogy trágár, "életszerunek"  ható párbeszédeket, dögös zenéket, trükkösen összerakott jeleneteket valaki összemixel, még nem keletkezik igazi film, különösen nem filmmuvészet. Csodálom, hogy ennyi nézot elvarázsol ez az ügyesen összerakott katyvasz: talán a brutalitás vegyítése a lazasággal, a teljes érzéketlenség és gátlástalanság keverése bizonyos egyszeru emberi megnyilvánulásokkal újnak hat. De a filmben valójában csupa olyan jellemmel találkozunk, akik a valóságban nem léteznek, nem létezhetnek, nincsenek bibliai idézetekek elmondása után gyilkoló laza bérgyilkosok, nincsenek kokemény bokszolók, akik egy másik ember halálra verése után gyengéden turbékolnak a féleszu barátnojükkel. Kérdés, hogy amennyiben a filmnek nincs mondanivalója - márpedig nincs - továbbá a jellemek, a helyzetek benne életszerutlenek - márpedig azok - akkor mi értelme az egésznek azon kívül, hogy a rendezo úgy érezze magát tole, hogy milyen belevaló gyerek. Ha viszont csupán egy mesérol van szó, aminek nem kell feltétlenül mondanivalóval és reális szerepokkel rendelkeznie, akkor miért kell véres, züllött, mocskos és cinikus mesét mondani.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Mk | 2007. 09. 03. 17:08
A filmrol szerintem nem kell semmit sem beszélni.A színészek a zene a sztori mind nagyon jól megkomponáltak,összeszedettek!A beszólások pedig pl:"Na azért még ne kezdjük egymás f*szát szopni!" vagy "Marcellus Wallace úgy néz ki mint egy p*csa?Neem!Akkor miért b*szogatod mint egy p*csát?"ezeken elég nagyokat lehet derülni!!Kicsit sok benn a káromkodás ,dehát az is a hétköznapi nyelv része!A DVD nem nagy szám de a film tökéletes!97%
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
L.M. | 2007. 02. 17. 0:02
Minden pozitívummal egyetértek. Sokan szidják a szinkront - szerintem egyáltalán nem rossz. Persze ez egy olyan film, ami akkor adja be igazán, ha eredeti hanggal nézed, de a magyar hangok nagyon tisztességesek - láttam már sokal rosszabbat, másrészt pedig a sok szleng miatt amúgy is nehéz fordítani az ilyesmit. Az extrák valóban szánalmasak, de ne legyünk telhetetlenek.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Davee | 2007. 02. 05. 0:52
Nagyon jóó! Mai napig a kedvenc filmem, megnéztem legalább 15ször angolul, magyarul, kommentárral, mindenhogyan. Sokmindenben hasonlít QT elso filmjére a Kutyaszorítóban-ra ami még egy nagy kedvencem. A szinészek csupa ismert sztárok, jobb nem is lehetne. Föleg Travolta karaktere tetszett nagyon. Viszont a magyar szinkron minosége elég gyenge ami sokat ront az összképen. Extrákbol nincs túl sok csak egy werkfilm kb 10 perc, elozetes a többi nem érdekes...
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Zsolt | 2007. 02. 02. 23:20
Kétségtelen, hogy jó film, de engem kicsit zavart, hogy a jelenetek, nem idorendben követik egymást. SPOILER foleg amikor Willis lelövi Travoltát, utána, meg a következo jelenetben Travolta megint szerepel SPOILER VÉGE. Amúgy a kép néhol szemcsés volt, a magyar szinkron pedig elég halk, ez némileg rontotta a film élvezhetoségét. De az tényleg kijelentheto, hogy alapmu.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
ThomyX | 2007. 01. 14. 19:18
Nagyszeru!!! :D

Nagyon jó film,ami gondosan felépített szálakból szövodik,majd késobb egy kerek egész történetté alakul át.

Ilyen jellegu filmet nem láttam,komolyan mondom,hogy nem lehet semmi máshoz hasonlítani. :)

A színészi játék nagyon jó volt,és maga a sztori is.
SPOILER!!!

Ezek a:

"Háromszor kell beleszúni?"

"Én mosom az ablakot,te kotrod a nigger agyát"

és a többi beszólások megmaradtak bennem. :)

SPOILER VÉGE!!!
A DVD-rol...a magyar szinkron még jó is lenne,ha nem lenne olyan tompa és halk. Az eredeti hang jobb volt.

A kép gyönyöru,de ami még gyönyörubb,az maga a film!

Ma már kultfilmnek tekinthetjük ezt a remekmuvet.

És ennyi pénzért szinte ingyen adják!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Just Johnny | 2006. 12. 10. 23:45
A film király,a kiadás szar.Röviden így lehet jellemezni.A szinkron jól sikerült,kivéve Tarantino szinkronja akit a teljesen más karakteru Gesztesi alakít.A kép se tökéletes,az extrák pedig a következok:

-Eredeti trailer

-Néhány gagyi tv szpot

-Egy gázos audiókommentár(nem úgy mint a Kutyaszorítóban kiadásán,ahol ésszeruen csak feliratos Tarantino és társai féle kommentár volt)

-Így készült (ez az egyetlen ami ér valamit,de ez is csak 5 perc)

Szal teljesen fapados a kiadás,de a lényeg hogy meg van a film,ki lehet dobni a rongyossá nézett kazettákat.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
James0512 | 2006. 10. 14. 16:58
Hát szerintem semmi extra nincs benne!Egy teljesen átlagos film, amit emberek attól tartanak jónak mert egy Tarantino nevu ember rendezte és káromkodnak benne!Nem mondom hogy rossz de nem nagy szám!Persze 1000ft-ért megéri!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
LTamás | 2006. 06. 10. 2:18
Magának a filmnek sem vagyok eszeveszett rajongója, de maga ez a kiadvány is szégyenletesen gyengére sikerült. Különös dicséret illeti a hangkeverést, effektíve élvezhetetlen a hangsáv. Az egészet úgy kellett végignéznem, hogy közben folyamatosan játszanom kellett a hangeroszabályzóval, hogy halljam is a párbeszédeket, majd utána ne süketüljek meg...
Az extrák meg inkább ne lettek volna.
Kár érte.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
darkest_star85 | 2006. 05. 29. 20:26
Szerintem ez a kiadás joggal kiérdemelhetné a Magyarországon megjelent legnagyobb klasszikus legbotrányabb kiadásban címet! Egyszeruen szomorú, hogy az SPI mennyire összecsapta ezt a kiadást!

A képminoség pocsék, úgy látszik, ez náluk hagyomány (ld. még: Az angol beteg)! A szinkron ugyan klasszikus, de a minosége már nem annyira! Nagyon idegesít még, hogy a magyar felirat tele van kisebb-nagyobb hibával! Komolyan mondom, eredeti hang+feirat kombinációban majdhogynem élvezhetetlen! Az audiókommentárról meg inkább nem is szólok semmit! Szóval teljesen hülyének néztek minket!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
wrack  | 2006. 03. 23. 0:48
Quentin Tarantino legjobb filmje végre itthon is kapható. A rendezot sokan dicsoítik és sokan utálják, de szerintem egyik tábornak sincs igaza. Tény, hogy Tarantino nem a filmtörténet legjelentosebb alkotója, de mégis tud valamit, ami talán ebben a filmjében van jelen a legjobban.
A történet több részbol épül fel, a szereplok sorsa pedig itt-ott találkozik. Ettol lesz kerek egész az egyébként 2-3 filmnyi sztoriból. Mindegyik epizód jól sikerült. Jules és Vincent szövegelése például érdekes és poénos is. A kedvencem nekem mégis a Butch-os rész: (SPOILER) amikor Bruce Willist és Ving Rhamest elkapják, majd Willis kiszabadul, már menne kifelé az ajtón, de megtorpan, visszafordul és visszamegy Rhamesért. (SPOILER VÉGE) Ez az egyik legjobb része a filmnek, amit mindenkinek ajánlok, mert sokszor humoros és mindig szórakoztató.
A lemez minden téren a vártnál kevesebbet nyújtott. A kép nem a legszebb, de szerencsére turheto. A magyar szinkron elég gyenge minoségu, de azért élvezheto.
(10/10)
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Posza | 2006. 02. 16. 17:04
"-Kvittek vagyunk??"-nekem ez a rész tetszik legjobban. Annyira tragikomikus, hogy képtelenség nem mulatni rajta. Nekem folytak a könnyeim a röhögéstol, sokadik nézésre is...Csak azt nem igazán értem, hogy Tarantínónak hogyan sikerült már az elso alkotásaiba is ilyen neves színészeket megnyerni. Úgy értem, egy átlagos kezdo rendezonek(még ha Hollywoodi is) álltalába nem ez a színészgárda szerepel a filmjeiben.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
bcs78 | 2006. 01. 28. 17:34
Végre itt van a polcon, de azért nem teljes az öröm. Kár, hogy ilyen közepes kiadást érdemelt csak meg a film. A hangkeverés tényleg elég gyenge: a párbeszéd halk, minden más (a párbeszédhez képest) üvölt. Az angol hangsáv sem sokkal jobb. A magyar surround hangsáv meg egy egycsatornás mono.
A képpel nincs gond, nálam szép volt a TV-n.
Kár, hogy nincsenek extrák a lemezen. Inkább került volna a cucc kicsivel többe és csúszott volna még pár hónapot, de sokkal jobb lett volna egy kétlemezes, extrákkal megtömött kiadás.
De mindegy, megvettem ezt. Ha esetleg majd jön egy kétlemezes kiadás, azt már nem fogom megvenni, annyit azért nem ér a dolog.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
yoda | 2006. 01. 01. 22:01
Egyetértek a lejebb szólóval A magyar hang pocsék alig hallani a háttérzajok meg a zene iszonyú hangos a párbeszédeket meg alig hallani.és igen jo erositöm van onkyo tx ds 494 yamaha hangfal szettel de ilyen szar minöségü magyar hangot még nem pipáltam.Az angol az ok mondjuk az is lehetne hangosabb.Szar kiadás és kész.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
gamma | 2005. 12. 19. 23:42
- Sokat masszíroztál?

- Naná, tökélyre fejlesztettem a technikámat. Nem csiklandozok, vagy ilyesmi...

- Megmasszíroznád a lábát egy férfinak is?

[ELGONDOLKODIK]

- ... Baszd meg.

- Soknak csináltad már?

- Baszd meg...

- Csak mert én fáradt vagyok, azt hiszem, rám férne egy lábmasszázs.

- Na, most aztán állítsd már le magad, kezdek bepöccenni.
Fenomenális az egész. El sem hiszem, hogy Tarantinot 2005-ig nem is kedveltem igazán. A DVD turheto, a menü szerintem elég gyenge, különösen ezzel a narancs színnel. Extra nincs túl sok, a frappáns tévés elozetesek azért fenn vannak. Az említett hanghibákat nem észleltem, bár a magyar 5.1 nem az igazi, akkor már inkább a ,,rendes" változat.
A "2.0-ás" magyar szinkron igazából egy frappáns Dolby Mono. Megnéztem a gépen is, szóval bizonyítható tény. Sajnos :(


Kezdenek kiborítani ezek az SPI audiokommentárok. A Ponyva kommentár legelején Galamb bejelenti, hogy idézem: ,,Tarantino nem jött el. Igazából pedig ot is hívtuk, de nem tudtuk állni a repülojegyét elso osztályra, és ezért vagyunk mi." Legalább ezeket a marhaságokat hanyagolhatnák, olyan rohadt idegesíto. Persze, a kedvencem az, mikor Galamb szerint nekik több infó lehet a tarsolyukban, mint a rendezonek. No comment.


Az audiokommentár nem csak a hibák miatt ostoba, megmondom, mi a legrosszabb benne. Két teljesen kívül álló (Galamb + Török Feri), egy hozzáérto (Kubiszyn), meg egy Tarantino-fan (Végvölgyi). Ok hogyan tudnának bármilyen érdekességgel szolgálni a nézo számára, mikor ok is csak egyszeru nézok, akik bár lehet, hogy negyvenötször nézték meg a Ponyvaregényt, de nem voltak ott a forgatáson. A film alatt arról vitatkoznak, hogy ez vajon steadycam, vagy kézikamera éppen. Na, ezt ez a négy ember honnan tudhatná? Ezért nem lehet informatív ez a bugyuta kommentár. Leülnek, végigröhögik a filmet, kommentálják, hogy Uma Thurman most épp úgy fest, mint egy hulla, és kész. Török Feri ráadásul végig kussban ül, kétszer szólal meg, és akkor is valami irgalmatlan nagy baromságot mond.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Ronin1 | 2005. 12. 19. 22:55
A lentebb írottak ellenére ma mégis megvettem. Még csak belenéztem, de szerintem a minoség (hang, kép) korrekt, hibát nem találtam a lemezen. Remélem nem is fogok. Ár/érték arányban úgy gondolom megéri! Ami miatt viszont írok, az az audiokommentár! Egyrészt nyilván vannak benne érdekességek, másrészt iszonyatos trehányság és felkészületlenség! Néhány példa:

Egy "szakérto" nem tudja, hogy "Buddy Holly"-t  Steve Buscemi játsza???;

Aztán:  "Az Arquette-re visszatérve... o a Rosanna asziszem... és ezután már a huga jött, a Patricia..." Pedig a Tiszta Románc ez elott készült, és nem is Tarantino rendezte! (Igaz ezt javítja egy másik kommentáló.);

"Ezékiel 19:27"???

Szakérto urak!? KEMÉNY!!! És mondom, még nem néztem végig...

_______________________________________________

A film természetesen alapmu, örökbecsu klasszikus, ezt nem kell tovább ragozni!:-) És nagyon jó, hogy végre megjelenik!!! DE! Már mások is többször leírták, és én is másik film "kritikájánál", hogy nem örülök annak, mikor egy filmrol több bort lehúznak. Pusztán pénzügyi szempontból nem örülök! Szóval, tisztelt xpress, szeretném kérdezni, hogy várható-e, és ha igen mikor egy esetleges duplalemezes (vagy tripla???) kiadás????????????????? Mert ha igen, és belátható idon belül, akkor ezt most mégse venném meg... bár fáj a szivem, de sajnos már jártam pórul (pénzügyileg) más filmekkel, ezért kérdezem. Hátha válaszoltok!!! Végül szeretném (az esetleges anyázások elkerülése végett:-)) tisztázni, hogy nem elégedetlenkedek ("mer  a magyarnak semmi se jó..."), csak érdeklodök, ugyanis nincs pénzem minden filmet 2-3 szor megvenni ilyen-olyan kiadásban!

Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Gábor | 2005. 12. 18. 17:58
Ma néztem meg a filmet audiokommentárral, hát természetesen nagyjából a film felétol a hang kb 1 mp-el jár a kép elott.. ennyit a magyar gyártástól... ha majd ilyen alapvetoen bóvli, hanyag gyártási hibák nem fordulnak elo az ilyen alapfilmeknél, akkor lesz alapjuk a forgalmazóknak sápitozni a kalózkodások miatt... mert most a pénzemért ismét, és immár sokadszor szart kaptam... errol ennyit
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Bate | 2005. 12. 18. 12:38
én ma reggel néztem meg másnaposan a filmet. hibátlan. a dvd már kevésbé. Ha már ilyen hosszú kihagyás után egy ilyen filmet kihoznak, illene vmi igényeset letenni az asztalra. Meg kell venni az eredeti kiadásokat és tanulmányozni, hogy is kell ezt csinálni.  amgyar szinkron teljesen jó, de hang minosége pocsék, háttérzajiknál, amikor pl. tapsolnak, vagy utcazaj van, visszhangzik és hullámzik a hang, egyszeruen pocsék, mintha egy agyonnézett vhs-t néznék. Az eredeti angol hangsávnál ez a probléma nincs.


A másik dolog ami idegesített, az a magyar audio kommentár. Galambot alapból utálom, de nem ez bosszantott a leginkább. Behívnak emberkéket, akik egy csomó lexikális cuccot olvasnak fel, de magáról a film adott jeleneteirol ritkán beszélnek, pedig ez pont az a film, aminek szinte minden adott jelenetérol lehetnek bizonyos kontextusokban informálisan beszélni, nem pedig nagy általánosságokban. Azon végképp kiakadtam, amikor az intro alatt arról csevegnek, hogy Tarantino mekkora színészeket nyert meg a filmhez, úgy, ismeretlen rendezoként. Erre példaként Török Feri, "kedvenc" rendezom:), bemondja, Honey Bunny dialógja alatt, hogy igen itt van pl. Arquette, mindezt Amanda Plummer-re. Ki is javítják egybol a jobban hozzértok.  na erre csak azt tudom mondani, hogy súlyos....
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
R2-D2 | 2005. 12. 12. 22:09
Zseniális mozi, nem túl jó kiadásban. Tömören ennyi. A kép még csak hagyján, de a magyar 5.1 élvezhetetlen. Gyakorlatilag minden párbeszédet a centerbe tettek, ráadásul olyan halkra, hogy alig lehet hallani. Az effektek meg a zene viszont viszonylag teresen szét van osztva a többi hangfalon. Ezek azonban jóval hangosabbak a centernél. Nekem úgy tunik, mintha a mono hangsávra rákeverték volna a többi hangfalat. Nem tudom, ezt meg lehet-e csinálni, de erre hasonlít a leginkább. Az angol hang szerencsére szépen szól, a harmadik hangsáv meg csak mono.(Hogy arra mi szükség volt??) Na mind1. Ez van. Kár, SPI, nem ezt szoktuk meg. Az extrákról meg jobb nem beszélni, 6 perces werkfilm, néhány elozetes, no meg a kommentár.

Valahogy úgy érzem, picit össze lett csapva ez a kiadás.. Szerintem ha már ennyit vártunk rá, még pár hónapot kibírtunk volna egy igényesebb lemezért.

Ettol függetlenül a FILM miatt kosárba!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
asi | 2005. 12. 06. 13:07
üdv!

Lenne egy kérdésem ezzel az akcióval kapcsolatban, hogy mozijeggyel olcsóbban lehet hozzájutni a dvd-hez. valaki esetleg tudna szolgálni hasznos információkkal, hogy miként lehet ezt az akciót igénybe venni, esetleg el kell vhova küldeni a moziegyetm vagy vhol dvd vétel esetén beszámítják jegyet?  A neten sajnos emmi infó nincs, úgyhogy aki tud vmit az legyenszíves írjon vmi használható infót. Elore is köszönöm...
A filmel kapcsolatban csak a legjobbakat lehet elmondani, egyszeruen újra és újra meg kell nézni!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
MIK | 2005. 12. 02. 11:57
A film 6*-os, a kép és a hang apró hibái abszolút viselhetok.

Jelen esetben az se nagyon izgat, hogy lesz-e extraextraextra kiadás, mert ahhoz már túl régi a film, hogy ilyenekkel vacakoljak, érdemi plusz tartalom pedig nem nagyon van. 9 GB esetén ráadásul attól a plusz párszáz Mb-tól, amit a kommentár és a werk jelent, nem érdemes hatalmas képminoség-növekedést se várni.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Adom a faxhangot ... | 2005. 12. 01. 8:43
Eljött a várva várt nap, de sajnos nem felhotlen az öröm. A borító rendben van, a menü ötletes és ízléses. A copyright-os szöveg is beleillik a menü stílusába. A film elott kapunk egy nagy vörös karikát és egy 18-as korhatár jelzést az arcunkba.

A hang rendben van, az eredeti szinkron van a lemezen. Az 5.1-es keverése nem sikerült túl jól, az eredeti hangsáv

viszont üt.

A képpel is vannak problémák. 148 perc a film, van két 5.1-es és egy sztereo hangsáv plusz egy audiokommentár. Némi extrát is paszíroztak a korongra, így a kép tömörítési rátája sínylette meg. A kép általában éles, élvezheto, részletgazdag, DE nagyobb homogén felületeknél elofordul nagyon zavaró VCD-n látott kockásodás.

Reméljük lesz majd extra változat is. :(
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Cukorka | 2005. 11. 29. 11:30
Megyugtatasul ("Atti" es bizonyara sok mas, varakozo allasponton levo erdeklodo szamara) email kerdesemre most erositette meg a kiado, hogy az EREDETI szinkron lesz a filment! Ez bizony megnyugtato, mert sajnos sokszor ujraszinkronizaljak (ld. Vissza a Jovobe), ami sajnos igen sokat levon az ertekbol.

Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Yellow | 2005. 11. 11. 9:34
Az eredetiben valami ilyesmi volt, ha jól emléxem: (bár tudom, idézni csak pontosan, vaze :) ) Mama paradicsom, papa pardicsom és kisparadicsom sétáltak az utcán. A kicsi lemaradt, mire az egik szülo: Ketchup! (szinkronosok kedvééert: Catch up = igyekezz, zárkózz fel, érj utól stb.)
Nagyon várom már a decembert
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
dick laurent | 2005. 10. 25. 1:19
végre megjelenik a tarantino legnagyobb filmje! nem értem azokat, akik folyton fanyalognak: miért nincs dts? miért olyan a szinkron, amilyen? Miért nem háromlemezes? (!) miért az spi adja ki?!? most komolyan, nem az a lényeg, hogy megjelenik végre? egyáltalán van még vki, aki a filmért vesz elsosorban dvd-t? elhiszem, hogy léteznek 2-3 lemezes verziók is jóféle kommentárokkal, de akkor miért nem rendelitek meg külföldrol? ma már két kattintás az egész... másrészt a ponyvaregénynél szvsz nem olyan fontosak a háttérinfók. annyi xtra tartalmat pedig úgy is kapunk, amennyit elvárnánk az ár alapján. bocsánat, hogy itt adom ki a dühömet, nem akartam itt kelteni a feszültséget. akinek nem inge ne vegye magára.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No