Keresés

Vásárlói kritikák a következő termékről: Becstelen brigantyk - Limitált extra változat (2 DVD)

3.8 19
Írd meg a kritikádat Bezár
  • Csak regisztrált felhasználók írhatnak kritikákat.
*
*
  • Rossz
  • Kitűnő
Tallahassee35 | 2010. 12. 31. 20:06
Sajnos nekem még nincs meg DVD-n a film de már dolgozom rajta és azért írtam kritikámat a 2 lemezeshez, mert majd ezt akarom megszerezni. Nos belátom sosem szerettem nagyon Quentin Tarantino filmjeit (kivétel a Ponyvaregény és ez), de azzal én is egyetértek, hogy egy zseniálisan nagy rendező. De térjünk rá a Brigantyk-ra. Eszméletlen jó film nagyon jó az alakítások szuperek (főleg Pitt, Waltz és Roth) a rendezés zseniális és a történet is. Christoph Waltz megérdemelte az Oscart. Egyetértek néhány előttem hozzászólóval, hogy az első jelenet úgy zseniális ahogy van. Továbbá amin legtöbbet röhögtem az a vége a mozi hadműveletes jelenettel együtt. Továbbá a legzseniálisabb jelenet szerintem még a kocsmás rész mikor a találgatós kártyajátékot játsszák. Ja és Pitt amilyen arcokat vág fantasztikus. Nagyon jó film mindenkinek ajánlom akinek van ereje olvasni ugyanis a film háromnegyede olvasással töltődik ha szinkronosan nézzük. És az biztos, hogy többet nem nézem meg szinkronnal. Szörnyű lett sokkal inkább jobb feliratosan az egész. Mivel szegény Selmeczi Roland már nincs köztünk így Brad Pitt is elevsztette egyetlen jó szinkronját. Még ahogy elmegy az Christoph Waltz hangja Csankó Zoltán ő még jó. És így végtére nekem:
100%
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Stanley Ipkiss | 2010. 02. 13. 19:32
Csak annyit tudok mondani, hogy fantasztikus élmény volt végignézni. Minden képkocka, minden szereplo, a dialógusok remekül a helyükön voltak, és úgy elrepült az a 150 perc, hogy észre sem vettem. Egy igazi, belevaló Tarantino mozi, sok sikert neki az Oscar-gálán!!!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
lesliew | 2010. 02. 09. 14:40


Tarantíno fanoknak biztosan bejön. Olyan mint amikor valaki furcsát állmodik. Olyan ez a film. Azért ez egy tipikusan Amerikai termék. Azért tisztázzuk. A GESTAPO nem ovodások az SS nem alsótagozatos szellemi fogyatékosok gyülekezete. Egy vezeto nyilvánosság elotti megjelenését brutális módon ezerszeres lebiztosításával bonyolították le.Ebben a filmben ennek nyomát sem látom. És ez csak egy a hibák sorozatából.Nem is pazarlom tovább a szót erre a "brilliáns" gyalázatra. Tudom, hogy nem dokumentum filmet láttam, de felháborító milyen képet festenek a Németekrol. Nem vagyok Német fan, de az amerikás faszság már nekem sok.

A szomorú az egészben, hogy 1080p-ben néztem meg. Esetleg VHS-re felvettem volna, hogy késobb letörölhessem.

A Német hadigépezet bármelyik országot térdre kényszerített volna, ha nem lett volna szétszórva. Ennyit Tarantínó és bandája lázálmáról.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
név | 2010. 02. 08. 10:58
A legnagyobb társadalomkritika, amit valaha láttam! A Becstelen Brigantyk tökéletesen parodizálja, kicikizi az amerikai primitívséget, azt a sunyi, nacionalista szemellenzosséget, ahogy a jenkik az európai történelmet látják. Az amerikaiak számára a német egyenlo a nácival, kiirtani való csocselék. Magyarul a magát a világ rendorségének és egyben legtökéletesebb nemzetének gondoló nép nem egyszeruen lesüllyed, egyenesen rálicitál a történelmi fasisztákra. Erre nagyon ráérzett QT, ezt nagyon elcsípte a filmben! Csak azért adok négyest, mert a Kutyaszorítóban az öt csillagos Tarantino-film.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
griffith | 2010. 01. 31. 14:37
ZSENIÁLIS,ÉV FILMJE,ALAPMU.Azt hiszem ezekkel lehetne a legjobban jellemezni ezt a filmet és szinte felfoghatatlan hogy vannak akik fanyalognak hogy ilyen unalmas meg olyan unalmas....mikor eloször láttam elszállt az a két és fél órás musorido de úgy hogy észre sem vettem.Az lehet,hogy végig pofáznak de az valami zseniális :)Nagyon rég láttam ilyen jó filmet és szerintem még a tarantino filmek közt is elokelo helyen áll nálam megközelíti a ponyvaregényt.Fantasztikus film mindenkinek látnia kell aki szereti a filmjeit.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Tomo | 2010. 01. 10. 16:47
Eloször is ott kezdem,hogy nem vagyok Tarantino rajongó.Nem is látam sok filmjét,és azok közül is volt,ami egyáltalán nem hagyott bennem mély nyomot.A Becstelen Brigantik filmet is úgy néztem meg,hogy semmi eloismeretem nem volt,egy elozetest sem láttam róla,nemhogy a cselekményét,ergo minden elozetes várakozás,vagy eloítélet nélkül néztem a filmet.A Végeredmény pedig számomra nagyon tetszetos volt.Rettenetesen jól eltalált,feszes és izgalmas,szorngó párbeszédek,remek karakterekkel.Sokan mondják,hogy Hans Landát alakító színész mennyire jó,ezzel egyet értek,nem is ragozom tovább.Brad Pitt keveset van vásznon,de mindig üde színfolt ha végre akcióban van,talán azért is tették be ot és a "bandáját",hogy ellensúlyozzák a másik "drámaibb" szálat egy kis deruvel és néhány idióta amerikaival.

Azt tudom hogy nem vagyunk egyformák,és hogy minden nem tetszhet mindenkinek,de aki azt állítja,hogy ez a film szar is unalmas,annak azért baja lehet az ízlésével.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
R2-D2 | 2010. 01. 05. 0:29
Nem újdonság számomra, hogy egy ekkora érdeklődést generáló filmre ennyi ellentétes érzelmű vélemény érkezett. S azon sem lepődtem meg, hogy az általam nagyjából ismert nickek melyik oldalra soroltak be… Hát én is beállok egy oldalra, márpedig azok közé, akik kimondottan jó filmnek tartják a Brigantikot. Tarantinóval vagy anélkül, tökmindegy.


Spoileres lehet!
A trailer becsapós. Nagyon. A cím is az. Ugyanis én úgy láttam, hogy ez a mozi nem is elsősorban a Brigantikról szól, hanem Shosanna bosszújáról. De a Pitt féle halálcsapat szerepeltetésével biztos jobban el lehetett adni a filmet, s végül is szerepelnek benne eleget, tehát nem át b***szás. Csak egy jó marketingfogás.
Néhány kritikussal ellentétben az első húsz perc szerintem zseniális. A kevés szereplős, kamaradarab jellegű beszélgetés a szobában nagyon jó kis feszültséget generál, alaphangot ad a filmnek, a film igazi okát, motivációját mutatja meg. Kellett ehhez az első felvonáshoz két remek színész remek játéka, meg egy rendező remek elképzelése a felvételhez. A feszültség kegyetlen és véres feloldása mellbevágó, a lány futása meg az egész film iróniája is egyben.. Ha ott, akkor nem fut el, nincs az egész…

A film címszereplői, a Brigantikok csak a második fejezetben robbannak be a képbe. Hatásos belépővel, remek karakterekkel, remek színészi alakításokkal. Pitt Aldo hadnagya maradandó élmény, az akcentusa, a kinézete, az őrület és a zsenialitás határán egyensúlyozó személyisége az egész filmet meghatározza. Csapata nem kevésbé színes és alapos: e tekintetben szerencsés választás a cím. Tevékenységük meg ízlés dolga. Tekinthető szatírának, simán  II. világháborús „hőstetteknek”, de nekem nem megy ki a fejemből, hogy csak háttér, illetve keret a film végi eseményekhez.

A cselekmény kibontása két, de inkább több szálon fut, amiket egyértelműen  a náci tiszt, Landa fog össze. Ő részese minden szálnak, s szerintem a film egyértelműen legjobb és legzseniálisabb karaktere. Christoph Waltz hatalmasat alakít, a mosoly mögé bújt vérszomjas zseni karaktere ijesztőbb, és félelmetesebb, mint Aldo egész csapata együtt. A szálak összefonása a nagy zárójelenetben remek forgatókönyvet takar, a náci vezérkar teljes pusztulása meg egy remek szatíra. Ugyanakkor minden normális gondolkodású emberben némi elégedettséget és kárörömöt is generál – a vásznon bármi megtörténhet…
Ha jobban belegondolok, nem is igazán lényeges, ki rendezte ezt a mozit. Annyira nem érződik rajta Tarantino keze, mint korábbi filmjein. Jóval kevesebb pofázás, jóval kevesebb trágárság van, mint ahogy megszokhattuk eddig. A  feszültségkeltés, a nagyszerű váltások, kamerabeállítások pedig egy szimplán nagyon jó rendezőt takarnak, akinek neve ezesetben Tarantino. Gyanítom, nekem akkor is tetszett volna a film, ha nem tudom, ki rendezte. Mert izgalmas, jól megírt forgatókönyvben kiváló karaktereket kiváló színészek formálnak meg, s ráadásul az érzelmekre is hatottak: részben a zsidó csaj bosszújával, részben meg Hitlerék purgatóriumával..
Külön dicséret a négynyelvű filmért. Gondolom most itt a szinkronmániások bosszankodtak eleget, de nagyon jó, hogy meghagyták az angol/német/francia/olasz négyes vegyesfelvágottat. Nagyon sokat tesz hozzá a filmhez, a szereplők hitelességéhez. Mint ahogy az eredeti helyszínek is, s a vegyes nációjú színészgárda. Úgy össze van rakva az egész.
Mint ahogy a DVD is. Remek kép, remek hang.. Az O-ringért is köszönet, bár ez ma divat lett kishazánkban. A belső borító hiánya fájó pont, de mivel az egész design fehér, annyira nem szembetunő. Az extrák is nagyon jók, rögtön az első kisfilmből ismét bizonyosságot szerezhetünk arról, hogy Tari bolond kicsit. Ahogy beszél, gesztikulál… Viszont hatalmas alázata a van a FILM iránt, így, nagybetűvel, amit a többi doksiból is láthatunk. A poszterekről szóló megdöbbentett, ha nem mondják, nekem nem tűnt volna föl ez az alaposság. No meg azért azt se felejtsük el, hogy forgattak egy filmet a filmnek is: A nemzet büszkeségét. Ami önmagában is nagyszerű lett, a Goebbelsi hangulat kiválóan átjött.
Lehet szeretni meg nem szeretni Tarantino új filmjét, nem vagyunk egyformák. Számomra biztos helye van a polcon, simán többször nézős, igazi kincs a gyűjteményben. Akinek meg nem tetszett, felejtse el hamar, talán akkor megtalálja a lelki békéjét.
Kosárba!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Sznekpliszken | 2010. 01. 04. 20:41
Kicsit félve kezdtem bele a filmbe. Mert Tarantino legutóbbi alkotása számomra is hatalmas csalódás volt. Örülök, hogy ezt nem hagytam ki, mert ez pedig hatalmas élmény volt. Az egyik, de talán a legjobb (ál)háborús film amihez eddig szerencsém volt.  Olyan alkotások jutottak az eszembe, mint a Piszkos 12, vagy a Kelly hosei. Szóval egyetértek azzal a kijentéssel, miszerint ez az év filmje, illetve a tavalyi év filmje. :)

A film tele van izgalmas, fordulatos történésekkel és zseniális színészi alakításokkal. Engem leginkább az úgynevezett "zsidóvadászt" alakító színész játéka nyugözött le.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
action88 | 2009. 12. 29. 20:20
Egy gigantikus melléfogás ez a mozi!
Az amúgy kiváló, Tarantino-ra jellemzo stílusjegyeket nyakon öntötték egy jó adag náci-vadász, németellenes, teljes mértékben trendi, és totálisan PC maszlaggal. Az eredmény látható, kevésbé minoségi, viszont annál jobban eladható munka!
A mindig újító, lázadó rendezo pár fiaskó után, a mai érának megfelelo témához és sablonokhoz nyúl, lát és gyoz!! Már akinél!
Valószínuleg a Szovjetunió által megszállt Lettország területén az 1940es években játszódó film, melyben a derék lett hazafiak síbottal verik szilánkosra megszálló szovjet katonák koponyáját nem hozta volna ezeket a számokat a kasszáknál, ami számomra teljesen érthetetlen! Foleg így, hogy manapság minden és mindenki egyenlo!

De Orwell óta tudjuk: “some animals are more equal than others”
És erre következhetnek a szokásos sorok: “ez csak film”, “nem kell értelmet keresni benne”, “nem kell komolyan venni”! Ezen mondatok igazán szerintem urlényekrol és robotokról szóló filmek esetén állják meg a helyüket, de történelmi személyeket felvonultató filmnél? Szerintem nem!
Ezek csak akkor lennének helytállóak, ha a pár sorral feljebb említett, vagy hasonló sztorik is vászonra kerülnének, nem csak a meztelen grimaldik!

Akkor lenne mirol beszélni, de addig..!?
Remélem ez csak egy tévút és a rendezo visszatér a „Ponyvaregény” és a „Kutyaszorítóban” óta elvárt színvonalú filmekhez!
Csak saját felelosségre!

Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Balszo | 2009. 12. 26. 20:13
Tarantino legújabb alkotása. Amint látom, megosztja a véleményeket: kinek vacak szar, kinek eszméletlen jó film. Nos, én már évek óta Tarantino rajongó vagyok, az a legnagyszerubb az o filmjeiben, hogy más filmekbol is merít, így az igazán fanatikus filmrajongók örömüket lelik a filmjeiben. Ráadásul az o ötleteit is belerakja, ettol lesz az egész egy tömény kultfilm. Hiszen Tarantino érti a filmcsinálást. Jó, jó, a Halálbiztos tényleg nem lett egy nagy durranás, de a Brigantyk túltesz rajta. Talán még a Kill Bill-en is, de ezt már nem merném megkockáztatni.

Viszonylag kevés véres jelenet volt benne, de ahol volt, ott rendesen folyt. Mármint a vér. Sok monológ, ami nélkül már nem is Tarantino film egy Tarantino film. Valamint zenei, ill. képi utalások más filmekre (pl.: Vaskereszt, Kelly hosei, Piszkos 12, stb...). A család többi tagja nem volt elragadtatva, de én biztosan mondom, Tarantino újra visszanyerte régi formáját.
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Mr. Barna - www.digipak.hu | 2009. 12. 23. 10:34
Aki látott már QT filmet, annak mondom: ez nem az! aki meg nem látott még(látom vannak itt olyanok), ebbol sem fogja megismerni... ez iszonyatos, valójában egy semmi... eroltetni akarja a QT? talán EliRoth?Medve Zsidó akart lenni??? ha nem ismerném a stílusát biztos venném a lapot, muvészfilm, a párbeszédek eddig egyik filmjében sem unalmas idokitöltések :D

A stori meg alap, csak nem ehhez a stílushoz?huhh de nehéz megfogalmaznom... ha valami fiatal gyerek megnézi, azt hiheti hogy milyen vicces egy háborús host, egy foglyot, egy katonát, agyonverni, akire még náci egyenruhát sem tudtak adni...jajj... de azt nem mutatja be viccesen, milyen dolgokat is csináltak, amiért megérdemlik a szenvedést...mondjuk focizhattak volna gyerekfejjel, nekem az lett volna QT-s :D

na hagyjuk...

akiknek ez tetszett, nézzék meg a többi filmjét, kötelezoen... és mindjárt nem fog nekik tetszeni ez a B-C kat. színészi játék, és film, mert ez valóban egy ponyvaregény ;) amerikában lehet hogy elmegy, ok talán látnak benne jókat, nekünk ez nem jön be, imdb 8,5...sok, túl sok...

még egyszer: ez sZ@r, nem akarnék üzletrontó lenni, de csak az vegye, aki celofánosan teszi a polcra :S

Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Lynchfan | 2009. 12. 21. 17:24
Valaki - akár e film kapcsán is - kifejthetné végre értelmesen, hogy mitol is olyan baromi jó rendezo ez a Tarantino. Tudom, hogy most sokakat megbotránkoztatok, de én már az "opus magnumának" tartott "Ponyvaregényt" sem voltam képes végignézni, de a hiba biztos az én készülékemben van. Ami ezt a legújabb "nagy durranását" illeti, hát azt el kell ismerni, hogy valóban leesett tole az állam, de sajnos nem pozitív értelemben. Most oszintén kérdezem: "mi a fene ez"? Merthogy nem dráma, ahogy ez a honlap állítja, az biztos! De nem is háborús film, mert ahhoz elenyészo benne a harci jelenet, viszont túl sok a pofázás! Talán vígjáték? Valóban van benne némi humor, de azért összességében enyhén szólva nem egy "Hal neve: Wanda", ugye? Szóval még mindig nem tudom, hogy mi volt ezen legújabb "rendezo zsenink" célja ezzel a marhasággal? Talán bebizonyítani, hogy Brad Pitt egy jó színész? Ezt enélkül is tudtuk. Vagy bemutatni a nácik gonoszságát? Több száz alkotásnak ez ennél lényegesen jobban sikerült! Mondjuk Polanski "Zongoristája" tízszer jobban felidézi ezt a korszakot. Hogy mégis adtam rá két csillagot az kizárólag a Hans Landa náci ezredest alakító Christoph Waltz alakításának (és figurájának) tudható be, ami valamennyire elviselhetové teszi ezt az újabb nézhetetlen Tarantino "alkotást". Azon a tényen, hogy a "becsteleneket" - mint hallom - Oscarra-jelölték, az ember csak mosolyogni tud...  kínjában!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
vancsosz | 2009. 12. 18. 19:37
Hát ez a film... Egy hülyeség, baromság, barominagy hülyeség baromság, állatság, hülyebaromság.... stb.

Ugye?? Egész végig egy nagy ökörség. Tarantinohoz méltatlan.... Egyszer egy interjuban mondta, hogy azt szeretné, ha minden filmje jobb, eloremutatóbb, dögösebb lenne az elozonél. Nem szeretne úgy járni mint néhány rendezo, ekiknek az elso 1-2 filmje nagy durranás volt, aztán egyre szarabbakat csináltak. A végén öreg korukra teljesen eltüntek a süllyesztoben. O ilyen ökör filmekkel biztosan ÍGY FOG JÁRNI!!!

Én moziban háromszor láttam, hátha végül megtetszik, és DVD-n is meg fogom venni, hogy többször idegeskedve bosszankodjak azon, hogyan lehetett ilyen hülyeökör, baromhülye, állatbarom, hülyebaromságot csinálni!! :)))))
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
peety | 2009. 12. 10. 16:53
Ami Tom Cruise-nak nem sikerült, az Tarantinónak igen; megölte Hitlert! Egyébként nem jött be. Nem tetszett, hogy ennyire elrugaszkodik a valóságtól. Öncélúnak érzem az egészet. Mintha Tarantino csak azért forgatta volna a filmet, hogyha már a háború alatt nem volt rá alkalom, akkor legalább most irthassa a nácikat. Hogy egy mai kifejezést használjak; megy az arcoskodás, a németek rovására. Megérdemlik persze, nem kérdés, de ez így kevés.

Aki jó háborús filmet akar az összeesküvos fajtából, az válassza inkább a Feket könyvet.

Christoph Waltz nevét le kell írnom; óriásit alakít!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
KongFan666 | 2009. 12. 09. 0:32
Az év filmje, Pont! Tarantino a legutóbbi filmjével a Halálbiztossal, számomra hatalmas csalódást okozott. Kezdve azzal hogy már a történetet is rossz szereplokön keresztül kívánta megmutatni(nagypofájú idegesíté pi***k) és ezzel gyakorlatilag haza is vágta  filmet. Egyedül Kurt Russel volt értékelheto benne, sot zseniális volt.
Most pedig itt van és hozta azt amit elvártam tole. Sot még többet is. Mivel szerintem ez a mester legjobb filmje! A párbeszédek zseniálisak, feszültség teremtoek. A szereplok utolérhtetlenek, Christoph Waltznak pedig oda az Oscart! Brad Pitt szintén remekelt Mélanie Laurent szintén. Amin illetve akin viszont igazán meglepodtem az Diane Kruger, egy szerepében sem volt jó, még közepes sem, itt viszont Tarantino valamit nagyon elohozott belole.

A zenék igazán fülbemászóak, a hangok is nagyon élethuek foként a lövések, és úgy minden hang a helyén van. A hangokról még annyit hogy egészen elképeszto az ahogyan a film a 4 nyelv között válogat. Angol, német, francia és olasz. Rengeteg konfliktus ezekbol adódik, és még a legviccesebb jelenetek is ebbol adódnak. Pl: Aldo(aki még az angolt is egy elég érdekes akcentussal bolondítja meg) és társai olaszul beszélnek.

Quentin Tarantino megint alkotott, én és a többi rajongólya is köszönjük szépen neki a Becstelen Brigantykat! Egy élmény volt!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Hydro | 2009. 12. 04. 21:10
Mindenki csak azt írja, nagyon jó film, állati, hatalmas.

Miért is?

Unalmas pofázás órákon keresztül (csak megjegyzem imádom a Ponyvaregény-t és a Kutyaszorítóban-t, de még a Halálbiztos-t is, pedig ezekben is megy ám a duma rendesen), és közben semmi, de semmi nem történik.

Csak mindenféle népek több nyelven, egymás seggét nyalva beszélgetnek, miközben legszívesebben kinyírnák a másikat.

Az elmúlt 30-40 év háborús filmjeinek harcmentes jelenetei egymás mellé rakva. Ennyi, nem több. Se izgalmas képi nyelv, se egy friss ötlet, semmi újítás, a párbeszédek unalmasak és céltalanok, és a látvány... Mintha a Halló-Halló címu (egyébként) remekbe szabott tv-s komédiasorozatot látnánk. Így 2009-ben ez nem igazán dicséret.  

Az akcentus-figyelés talán egy nyelvtanárnak okozhat némi izgalmat. Arra viszont jobb a Ravasz..., a Blöff vagy bármelyik Monty Python-mu.

A végén Hitler is odakozmál. Nagy poén, igaz. De ettol még nem lesz jó egy felesleges, ezredik háborús témájú mozi.

Hová tunt Tarantino? Ez inkább Spielberg!

Szóval miért is olyan jó ez a film?
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
Red_reed | 2009. 12. 04. 13:25
A filmet moziban láttam és - a kissé nehézkes, lassú kezdéstol, mely a vidéki házban játszódott -, lekötött, magával ragadott.
Bizonyára sokaknak feltunt, hogy BP kolléga nem egy húzós karakter, bárki bármit is állít, sokkal inkább a hátán elviszi az egész filmet a filmbéli Hans Lada.
A csóka egyszeruen fantasztikus, ahogy játszik, ahogy beszél, ahogy élvezi szépen lassan a másik nyakára tekerni a kötelet és lassan megfojtani ot. Azt most hagyjuk, hogy négy nyelven beszél - német, francia, angol és olasz - a filmben, élmény, ahogy szórakozik "áldozatával". Beleköt Pittékbe, hogy nem jó a kiejtése, olaszul szívatja oket, majd... de nem mondom el, tessék megnézni a filmet.
Amit szeretnék kiemelni, hogy a film felpörög kb az egyharmadától, de rettentoen figyelni kell a párbeszédekre, a hangsúlyokra és arra, hogyan próbálja az egyik karakter a másikat csapdába csalni.
Brutalitásban gusztustalan, szerencsére nem részletezik hosszan a brigantik ténykedését. Azért tegyük hozzá, nem az eroszakra épül a film, nem erre fókuszál, mint a Saw sorozat - mondjuk az sem egészen arra, de mondjuk azt, hogy alapeleme a kegyetlen "játék"ok -, viszont sokszor vicces, humoros és kelloen adagolja a feszültséget.
Spoiler:

A kocsmai jelenet, amikor a Gestapo-s csóka az álnémetek asztalához ül, remek! Kiszúrja, hogy érdekes német nyelvjárást használnak, próbálja beszéltetni oket, hogy mihamarabb lebukjanak, és persze azért le is buknak egy aprócska kézjelzés miatt.
Vétek a filmet magyar szinkronnal megnézni, mert a moziban felirattal sokkal élvezetesebb volt a 4 nyelvet élvezni, a hangsúlyokat, a gúnyolódásokat, stb.
Már kosárba is tettem a kiadványt, te is tegyél így!
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
sala | 2009. 12. 03. 18:38
Akik nem értékelik a Tarantino filmeket, azokat én 3 csoportba sorolom:

1.: Nem szeretik a sok káromkodást a filmekben

2.: Nem szeretik a vért a filmekben

3.: Nem értenek a filmekhez...

Mindhárom csoportot meg tudom érteni... Mellesleg nem igaz, hogy egyöntetu pozitív kritikákat kapnának a mester filmjei. Nézd meg mondjuk a halálbiztos, a Jackie Brown, vagy a 4 szoba kritikáit. Persze ezt a filmjét nem hiszem, hogy bármelyik filmkritikai oldal is szidná. A legjobb a Ponyvaregény óta... Kicsit egyesíti a Ponyvaregény és a Jackie Brown erényeit, de inkább nem részletezném. Meg kell nézni !! Bárkivel fogadok, hogy ott lesz a 2 legnagyobb díjkiosztón, minimum a szereploi kategóriában, de remélem többen is. Lehetett fikázni a Halálbiztost, pedig a maga nemében zseniális volt, de a Becstelen Brigantiknál el a kezekkel...
Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No
REAL | 2009. 12. 03. 11:54
Ha filmet akarsz csinálni, hát csináld! Tegyél rá, hogy nincs pénzed, vagy hogy éppen nem megfelelo alkalom! Kifogásokat bármikor gyárthatsz, de filmet csak akkor, ha megvan hozzá az ihleted!"- vallja Quentin Tarantino. Az Inglourious Basterds forgatókönyvén 10 évig dolgozott, míg végül tavaly a sorozatévadnyi hosszúságúra nyújtott szkriptet átdolgozta, megkurtította, átírta, és belekezdett a forgatásba. A film ezek után rekordsebességgel készült el, és a végeredményt látva világossá vált, hogy a nagy sietség nem ment a minoség rovására. Tarantino-t elkapta az ihlet, az Inglourious Basterds egy érdekes felépítésu, feszültséggel és minoségi dialógokkal teli mozi, amelyben az eroszak csak idonként helyezodik elotérbe, de akkor kegyetlen hatást tud vele elérni a rendezo.


Hasznosnak ítélted a kritikát? 0|0 Yes No