Keresés
Vissza az összeshez

Üdvözlünk az új Xpress-en!

Mindenek előtt köszönjük, hogy visszatértél és köszönjük a türelmedet! Mivel még csak most indult el az új oldal, ezért a következő napokban előfordulhatnak fennakadások, ezekért előre is elnézést kérünk. A technikai átállás miatt az oldal "felöltöztetésére" se nagyon volt időnk, így a következő napokban pótoljuk majd a hiányzó bannereket.

Néhány szóban elsősorban a régebbi vásárlóinkat szeretnénk a legfontosabb változásokról tájékoztatni.

Az új oldalon igyekeztünk minden olyan funkciót, szolgáltatást megtartani, ami a korábbi oldalunkon is elérhető volt, de ezek egy részét egy kicsit átalakítottuk, hogy jobban illeszkedjenek az újonan bevezetett fejlesztésekhez. Van még néhány hiányzó elem (például a megvásárolt termékek figyelmeztetés) amelyeket nem tudtunk még áthozni az új rendszerre, de ezeket is igyekszünk pótolni a közeljövőben.

Összeszedtük azokat a kérdéseket, amelyek valószínűleg a legtöbb régi vásárlóban megfogalmazódnak és rögtön meg is válaszoljuk őket.

Megszűnt a rendelt termékek félretételének lehetősége?

Részben igen, részben nem. A kártyás fizetés bevezetésével és a megváltozott online vásárlási szokások miatt mi is bevezettük az egy rendelés-egy csomag rendszert - az új vásárlók nagy része ezt szokta meg és a legtöbb online bolt is így működik. Ehhez persze az is kell, hogy kiszámíthatóan beszerezhető és beérkező termékeket kínáljunk.

Ezért a feltehetően már nem beszerezhető termékeket és a bizonytalan beszerzésű kiadványokat sem lehet megrendelni. A bejelentett várható megjelenésekre is egyelőre csak 10 nappal a megjelenésük előtt veszünk fel rendelést. A bizonytalan termékeknél fel lehet iratkozni értesítőre, így ha mégis újra elérhető lesz egy régi kiadvány, azonnal értesítjük a vásárlóinkat. Pontosabb beszerzési időket is megpróbálunk feltüntetni az oldalunkon. Ha úgy tudjuk, hogy van egy adott termékből készleten a beszállítónál, akkor a rendszer azt az időpontot mutatja szállíthatóságnak a terméknél, amely napokban az adott forgalmazótól várhatóan áru érkezik.

Ugyanakkor bármelyik termék (akár kapható, akár nem, akár megjelenés előtt áll, akár raktáron van) foglalható vagy a kívánságlistára tehető. A kettő között az a különbség, hogy a FOGLALÁSBA tett termékeket valóban le is foglaljuk a vásárlónak (ha raktáron van) vagy a foglalt terméket megrendeljük a beszállítóktól, ha előrendelhető, vagy beszállítói készleten van, beérkezés után pedig értesítjük a vásárlót, aki ekkor a foglalt terméket megrendelheti. Ez a funkció tehát felváltja a korábbi félretétel rendszerét. Ugyanúgy bizonyos mennyiségű termék foglalható, bizonyos ideig (a Foglalás oldalon olvasható, hogy hány termék foglalására van lehetőség és hány napig). Természetesen az óra csak akkor ketyeg, ha készletre érkezett a foglalt termék.

Hová tűntek a rendeléseim?

A korábban leadott még nem teljesített rendeléseket áttettük mindenkinek foglalásba. Ezeket a foglalásokat rögzített árral vittük fel a rendszerbe, így ha megrendeled őket, ugyanazon az áron küldjük, amin megrendelted eredetileg.

Hová tűnt sok termék az adatbázisból?

Az összes korábbi termék megtalálható az adatbázisunkban, de a hatékonyabb és frusztrációmentesebb vásárlói élmény miatt ezeket alapból nem mutatja a rendszerünk. Viszont ha valaki a régi, illetve már nem beszerezhető termékek között is szeretne keresgélni, a személyes FIÓKJÁBAN beállíthatja magának ezt is, vagyis kérheti, hogy a nem kapható termékeket is mutassa a rendszer. Ehhez be kell kapcsolni a "Keresésnél a nem kapható termékeket is szeretném látni" opciót. Ez a Fiók beállításaiban (https://xpress.hu/customer/info) valahol az oldal alján található.

Lehet újra fórumozni?

Igen, átmentettük a teljes fórumot és lehetőséget adtunk a leghűségesebb fórumozóinknak, hogy akár saját topicot is nyissanak - reméljük sokan élnek és kevesen élnek vissza a lehetőséggel. A Fiókban most már AVATART is választhattok magatoknak és mottót, vagy szignót is írhattok, ami megjelenik minden hozzászólásotok alatt.

Bíztatlak is titeket, hogy írjátok meg a fórumban az észrevételeiteket, javaslataitokat, további fejlesztési ötleteket és azt is, ha bármilyen technikai hibára bukkantatok.

A kérdésekre is szívesen válaszolunk a fórumban.

Jó vásárlást, jó nézelődést!

Köszönjük, hogy visszatértél!

Xpress.hu