• {name} ({TCS})


Nem regisztrált felhasználó  - [belépés]
böngésző

Fórum
 
Rendezés: IDŐREND | FORDÍTOTT IDŐREND
5556. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 10. - 7:51

Xpress-nél van valami gebasz.

5555. Filmprofi  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 10. - 7:46

Most kipróbáltam én is! Explorerben működik, Chrome-ban eltűnik a gomb.

5554. piftuka  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 9. - 23:11

No, akkor ez biztosan nem böngészőspecifikus probléma!

5553. Remo  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 9. - 14:56

Ahogy az Ég veled, barátom! fórumában is írtam, nálam sem. Ha az új hozzászólásra kattintok egyszerűen eltűnik az ikon és kész.

5552. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 9. - 13:54

Hm, nem tudom nálam mi van... Köszi!

5551. Film-mániás  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 9. - 13:45

Nekem működik.

5550. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. szeptember 9. - 13:42

Nekem már Chrome-ból se működik az új hozzászólás lehetősége. Másnál?

5549. téglagyári megálló  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 30. - 19:08

Írd be a keresőbe, hogy UHD, ennyi.

5548. Jester   [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 30. - 17:40

Egyetértek a másik oldalról. Jó lenne, ha nem keverednének a hagyományo BD-k közé.

5547. piftuka  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 30. - 15:32

Segond. Köszönöm, hogy utánanéztél!

A funkció korábban működött... érthetetlen, hogy most miért nem.

Mindenesetre várok a következő frissítésig, és megnézem, megoldja-e.

Ha nem, akkor megírom a fejlesztőknek.

5546. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 30. - 10:28

Támogatom! :)

5545. Pizsama
| 2019. augusztus 30. - 10:15

Sziasztok!

Továbbra is érdekelne, hogy van-e lehetőség arra hogy a 4K UHD kiadványok külön kategóriát kapjanak a baloldali böngészősávban?
Egyre többen veszik őket idehaza is, és jó lenne ha egyben meg lehetne nézni hogy eddig mik jelentek meg ebben a formátumban.

5544. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 21:12

Bocs, de nem jöttem rá hol a hiba.
Próbáltam állítgatni mindenfélét a Vivaldiban, de semmi.
Ebben a böngészőben ez a funkció Xpressen nem működik. :(

5543. piftuka  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 15:51

Köszönöm!

"Worst case scenario", hogy írok a fejlesztőknek egy "bug report" formájában.

Itt jegyzem meg, hogy nem véletlenül használom már ~1 éve ezt (és csak ezt) a böngészőt.

A régi, klasszikus OPERA (a "Netscape Navigator" mellett a valaha készült legjobb browser) fejlesztőcsapata készíti.

Abszolút folyamatos a fejlesztés, a kapcsolattartás a felhasználókkal, a program pedig olyan, mintha a régi OPERA-t használnám.

Rendkívül sokrétű, profiknak és amatőr felhasználóknak egyaránt használható, és bár nem hibátlan (egyik sem az), a javítások gyakran, folyamatosan jönnek.

És bizonyítottan a leggyorsabb böngésző, ami nem hasal el sok megnyitott ablaknál sem, és nem "éget el" ~8-10+ GB RAM-ot közben.

5542. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 13:42

Na, hallod?! :) Letöltöttem ezt a Vivaldit, de mikor rákattintok az "új hozzászólásra", akkor nekem is eltűnik és nem jön fel semmi...
Furcsa, a beállításoknál lesz valami, én is kíváncsi vagyok, mi lehet. Nézem. :)

5541. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 13:38

Vivaldit csak zenében ismerem, így szerintem azzal lesz a gond. Nálam is lehet új hozzászólást írni, Chrome-ot használok.

5540. piftuka  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 13:24

Hmmm... bevallom eszembe sem jutott, hogy a gyorsítótárat töröljem.

Ám most megtettem, de továbbra sem működik valami miatt... :/

Win7 x64 + Vivaldi legfrisseb verziója, amit használok.

És korábban nem volt ezzel probléma. Csak pár napja vettem észre, hogy nem tudok "új hozzászólást" írni.

5539. Stanley Ipkiss  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 13:07

Üríts egy cache-t vagy használj inkognitóablakot.

5538. R2-D2
| 2019. augusztus 29. - 12:50

Nekem működik.

5537. piftuka  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. augusztus 29. - 12:24

Kedves Xpress csapat, kedves Fórumtagok!

Csak nálam jelentkezik a hiba, amely szerint nem tudok "Új hozzászólást" írni?

Ha rákattintok a megfelelő gombra, az eltűnik, és nem jelenik meg a "Hozzászólás" ablak.

Csak és kizárólag a "Válasz erre" használatával tudok írni a fórumra.

Miért?

Köszönöm előre is a segítséget!

5536. Pizsama
| 2019. március 5. - 17:20

Kedves Xpress!

Ha tisztában vagytok vele, hogy egy előrendelésben árusított kiadványból nem fogtok kapni a forgalmazótól, akkor nem lehetne egy standard e-mailt körbeküldeni az előrendelőknek, hogy ne várják feleslegesen a kiadványt tőletek, ahelyett hogy csak a megjelenési dátumot tologatja automatokusan a webshop folyamatosan?!

Véleményem szerint a vevőkkel való kapcsolattartás alapja kéne hogy legyen, hogy nyíltan kommunikáltok velük, és nem hagyjátok őket bizonytalanságban szükségtelenül . Szerintem ennyi minimum elvárható lenne.

Nincs harag, vagy ilyesmi, csak jó lenne, ha erre a jövőben jobban odafigyelnétek.

Köszönöm.

5535. Harbinger  [ ELŐZMÉNY ]
| 2019. január 10. - 21:38

Ezt én is támogatnám és lehetne fekete a színe, de a régi 4K-s forrásból készült BD-ket meg átkeni kicsit igazítani. De lehetne még egy 3D kategória is.

5534. Pizsama
| 2019. január 10. - 11:44

Kedves Xpress!

Kaphatnának a 4K UHD kiadványok külön kategóriát bal oldali böngésző sávban?

5533. csabaga  [ ELŐZMÉNY ]
| 2018. december 15. - 21:16

Ennek akkor van ertelme, ha az az utolso komment. Egyebkent furcsa volt, mikor regen valaki kitorolte a hozzaszolasait...

5532. Mr. Ferald  [ ELŐZMÉNY ]
| 2018. december 15. - 16:11

Azért megpróbáltam :D

LAPOZÁS: 5556-5532 | 5531-5507 | 5506-5482 | ...első oldal »














Az oldalon feltüntetett termékképek csupán illusztrációs célt szolgálnak. A valódi termékek megjelenése esetenként eltérhet a képen látottaktól!
Tel.: 06/1-41-31-555 | © Xpress.hu 1999-2018. Minden jog fenntartva.
T: T: