A témához:
Addig egy k..va rossz szavam sincs a másoláshoz, amig a jelenlegi áldatlan állapot uralkodik a dvd piacon. Gondolok itt elsősorban a pofátlan kiadókra.
Én a következőképp tudnám elképzelni a KORREKT kiadói hozzáállást:
- először is a lemezek ára: a mozikban nemrég v. jelenleg futó sikerfilmeknél dts eredeti hang, min. 5.1 magyar szinkron, magyar és eredeti felirat esetében max. 6e Ft-os ár, ami 1 év alatt 4e alá kúszik. Régebbi filmek már eleve ott kezdődnek. Amely filmeknél nincsenek meg az előbb említett tulajdonságok azok eleve lentebb kezdenek, másik végletként a gagyi sz@rokat meg lemezárban (max 7-800 Ft) adják (az úgynevezett művészfilmek mono v. sztereó hanggal)
- ha a kib@szott kiadó azzal szivatja a vevőket, hogy féléves időközökkel kihozza újra a filmet, csak egyszer lecseréli az 5.1-es hangot dts-re, majd rátesz egy szinkront, majd superbit, majd dupla kiadás, stb., akkor kötelezve legyen az előzőleg kiadott lemezt a vevő igénye esetében visszavenni, és max. az új lemez gyártási árát (2-3 száz Ft) plussz az új tulajdonságokból eredő többletet (max 2-3 száz Ft), azaz max 5-600 Ft-ot fizettetni a vevővel a vadiúj kiadásért.
Amint ez megvalósul, és becserélik nekem a Ryan közlegényemet (5.1-es hang) 400 Ft-ért a dts verzióra, vagy megvehetet pl. az xxx nevezetű csodát 1500 ft-Ft-ért, vagy az rtl-es kiadványokat egy mc-es nagymenű mellé adják ajándékba azonnal leszólom azokat, akik másolatokat vásárolnak. Addig viszont baromira nem sajnálom azt a tolvaj bandát, akik magukat kiadóknak nevezik.....
stackpointer, szépeket írsz a másolt dvd-kről. A leírottakból számomra az derül ki, hogy te még életedben nem láttál írt lemezt. Ha te egy normál, 82cm-es félmillás tv-n látod a különbséget (na jó nem a józsi bácsi által újrakódolt lemezről van szó / megjegyzés: józsi bácsi 83 éves, nap mint nap térdig gyalogol a trágyában és a kódolás napjának reggelén halott először a mozgóképről) az eredeti és a másolt lemez képe között, akkor nem értem miért erőltetik az amcsik a Hubble teleszkópot, mikor itt vagy nekik te is:))) egy tft-n már látszik, nade egy sima tv-n a maga gagyi felbontásával... nevetséges.
Ha meg láttál már írt lemezt és szar volt a képe, akkor józsi bácsi rosszul 'dolgozik':)))
Nálam már megfordult legalább 10 db, egyetlen egynél volt probléma, egy pillanatra szétesett a kép. Zavaró volt, de nem vészes.
Ja és még valami: az írt lemezek a gagyi lejátszókat szeretik. Minél jobb a lejátszó, annál inkább érzékeny az írt lemezekre. Pl. az említett széteső kép a lemez tulajánál nem jelentkezik, neki valami yamadája van, nekem marantz.
Addig egy k..va rossz szavam sincs a másoláshoz, amig a jelenlegi áldatlan állapot uralkodik a dvd piacon. Gondolok itt elsősorban a pofátlan kiadókra.
Én a következőképp tudnám elképzelni a KORREKT kiadói hozzáállást:
- először is a lemezek ára: a mozikban nemrég v. jelenleg futó sikerfilmeknél dts eredeti hang, min. 5.1 magyar szinkron, magyar és eredeti felirat esetében max. 6e Ft-os ár, ami 1 év alatt 4e alá kúszik. Régebbi filmek már eleve ott kezdődnek. Amely filmeknél nincsenek meg az előbb említett tulajdonságok azok eleve lentebb kezdenek, másik végletként a gagyi sz@rokat meg lemezárban (max 7-800 Ft) adják (az úgynevezett művészfilmek mono v. sztereó hanggal)
- ha a kib@szott kiadó azzal szivatja a vevőket, hogy féléves időközökkel kihozza újra a filmet, csak egyszer lecseréli az 5.1-es hangot dts-re, majd rátesz egy szinkront, majd superbit, majd dupla kiadás, stb., akkor kötelezve legyen az előzőleg kiadott lemezt a vevő igénye esetében visszavenni, és max. az új lemez gyártási árát (2-3 száz Ft) plussz az új tulajdonságokból eredő többletet (max 2-3 száz Ft), azaz max 5-600 Ft-ot fizettetni a vevővel a vadiúj kiadásért.
Amint ez megvalósul, és becserélik nekem a Ryan közlegényemet (5.1-es hang) 400 Ft-ért a dts verzióra, vagy megvehetet pl. az xxx nevezetű csodát 1500 ft-Ft-ért, vagy az rtl-es kiadványokat egy mc-es nagymenű mellé adják ajándékba azonnal leszólom azokat, akik másolatokat vásárolnak. Addig viszont baromira nem sajnálom azt a tolvaj bandát, akik magukat kiadóknak nevezik.....
stackpointer, szépeket írsz a másolt dvd-kről. A leírottakból számomra az derül ki, hogy te még életedben nem láttál írt lemezt. Ha te egy normál, 82cm-es félmillás tv-n látod a különbséget (na jó nem a józsi bácsi által újrakódolt lemezről van szó / megjegyzés: józsi bácsi 83 éves, nap mint nap térdig gyalogol a trágyában és a kódolás napjának reggelén halott először a mozgóképről) az eredeti és a másolt lemez képe között, akkor nem értem miért erőltetik az amcsik a Hubble teleszkópot, mikor itt vagy nekik te is:))) egy tft-n már látszik, nade egy sima tv-n a maga gagyi felbontásával... nevetséges.
Ha meg láttál már írt lemezt és szar volt a képe, akkor józsi bácsi rosszul 'dolgozik':)))
Nálam már megfordult legalább 10 db, egyetlen egynél volt probléma, egy pillanatra szétesett a kép. Zavaró volt, de nem vészes.
Ja és még valami: az írt lemezek a gagyi lejátszókat szeretik. Minél jobb a lejátszó, annál inkább érzékeny az írt lemezekre. Pl. az említett széteső kép a lemez tulajánál nem jelentkezik, neki valami yamadája van, nekem marantz.
0