Keresés

Reklamációs Iroda

2005. január 5., szerda 16:33
Kedves Xpress,
Remélem sikeres volt Nektek is az év végi roham.

Ez úton kérlek titeket ismételten (levelt küldtem, fórumokba írtam, szállítási megjegyzéseket tettem...) kérlek Titeket, hogy a papíron kihozott, de meg nem érkezett, ezért ismételten megrendelt Mark Knopfler DVD árát szállítsátok le az eredeti árra (1990Ft-ért rendeltem azt, amelyet csak papíton hoztatok ki). Köszönöm!
0
2005. január 5., szerda 11:42
igen, intézzük.
0
2005. január 5., szerda 11:30
nem akarok türelmetlennek hatni, de van rá esély hogy még ma kihozza a futár a Hitch diszdobozt?(amit ugye nem tudtam és nem is tudok még leokézni de mondtátok hogy ettől függetlenül csak azt az egyet útnak inditjátok. Fontos lenne.......... :)

addig is thx
0
2005. január 4., kedd 18:44
A filmek többsége hamarosan újra kapható lesz, de pillanatnyilag a kiadók is leltároznak. A többségük csak a jövő héttől kezdve szállít, tehát elsősorban arról van szó, hogy jelenleg nincs utánpótlás. Amint beindulnak a kiadók, mi is feltöltjük a készleteket.
0
2005. január 4., kedd 18:40
Kedves Xpress,
Szerintem a 2005-ös évet úgy kéne kezdeni, hogy azokat a filmeket, amelyek jelenleg nem kaphatóak, azokat most pótolni kéne! Tényleg elég sok ilyen film van, és én nem szívesen rendelem meg őket, ha csak később lesznek!
Pl.: Forrest Gump, Amadeus, Ocean's Eleven meg ilyesmik... (mikorra várhatóak?)

Előre is nagyon köszönöm a választ és kívánok eredményekben, jó filmekben és lelkesvásárlókban gazdag új évet!
0
2005. január 4., kedd 12:02
Persze. Igyekszünk nem elfelejteni.
0
2005. január 4., kedd 11:56
??????????????
0
2005. január 4., kedd 11:40
Xpress,

arra lenne lehetőség hogy a félretett hitchcock 1. dszdobozomat holnap automata küldenétek, mert addig nem leszek már netközelben. Ez megoldható igy?

ELM
0
2005. január 4., kedd 11:29
Bocs, ma terveztük az első feldolgozást, de a posta meglepett minket egy jó kis áremeléssel, úgyhogy a szokásos év eleji adminisztrációs őrület mellett még a rendszerünket is át kell állítani a posta új díjszabására, ami nem egyszerű. Holnap indul az élet.
0
2005. január 4., kedd 11:20
Xpress,

kedd lévén szerettem volna megrendelni a félretett ternékeimből, de még mindig feldolgozás alatt vannak, gy nem tudom őket "leOKézni". Mikortóllesz erre lehetőségem? Fontos lenne.

thx
ELM
0
2005. január 2., vasárnap 20:26
Szia nzanga mobutu junior!

Sorry, hogy már megint közbeszólok a saját tapasztalataimmal. Én egy könyvkiadónál dolgozom, s elég sűrűn postázunk könyveket, olykor nagyobb tételben is. De hiába adunk fel mondjuk 50 000 Ft értékű könyvet, csak 20 000 Ft-nyi értéket lehet állítólag feltüntetni a szállítólevélen. Tehát, ha elvész a csomag, csak 20 000 Ft-ot (+ feladási díj) térít meg a posta. Gondolom, az Xpress is hasonló cipőben járhat.
0
2005. január 2., vasárnap 19:56
kedves Xpress,

koszonom a valaszt, varom a csomagot, de mostmar futarral. sajnalom, h a posta hibaja miatt bennetek er karosodas, de azt nem ertem, hogy a posta miert nem a csomag teljes dijat teriti meg?

udv, nzanga mobutu junior
0
2004. december 31., péntek 14:36
Kedves Xpress!

Esetleg van rá remény, hogy előkerül az én elveszett Káposztalevesem is? :)

Egyébként BUÉK!
0
2004. december 31., péntek 13:18
thx
0
2004. december 31., péntek 13:14
Persze, működünk a jövő héten, és egyelőre sem a futár sem a postai díjak nem változnak, csak mi fizetünk majd többet.
A rendszeren még dolgozunk, nem tudom mikor, de 1-2 héten belül talán sikerül átállnunk. Wishlist lesz.
0
2004. december 31., péntek 13:12
uhh, okés, de ha kedden futárral megrendelem akkor még péntekig megkapom?

a futár díja változik?

a rendszer is át lesz állítva?azaz lesznek változtatások amiket ígértetek?esetleg wishlist?
0
2004. december 31., péntek 13:05
eXorcist: legközelebb kedden lesz feldolgozás. Sajnos év végi átállás van jelenleg (például át kell állítanunk a rendszer postai díjszabását, mert elsejétől megint emelt a posta.)
0
2004. december 31., péntek 12:56
kedves xpress,

az aktív rendeláseknél, a jelenleg raktáron elvő rendeléseim: "Feldolgozás alatt" státuszúak. Az érdekelne, hogy mikortól tudom kijelölni hogy melyiket szeretném ha küldenétek most? Várható még a mai nap folyamán?

thx
ELM
0
2004. december 31., péntek 12:42
Kedves nzanga mobutu junior!

Bocs, hogy csak most reagálunk. Természetesen ha eltűnt csomagról van szó, minden esetben a régi áron küldjük újra a filmeket, akkor is, ha ez nekünk veszteséges (mint mondjuk a Te esetedben). A postánál automatikusan nyomoztatunk minden olyan küldemény után, amely nem érkezett meg a címzetthez és nem jött vissza hozzánk, de mivel a Magyar Postánál egyelőre csak az árak európai színvonalúak (elsejétől ismét emelnek), a szolgáltatás viszont nem, képtelenek néhány óra, vagy akár néhány nap alatt kideríteni merre található egy-egy csomag. Elsősorban azért, mert az eltűnt csomagok gyakorlatilag 100%-a örökre eltűnt is marad, soha nem kerül elő. A nyomozás néhány hónapig is eltart, és a feladástól számítva legkorábban fél év elteltével jutunk a pénzünk egy részéhez hozzá.
Hamarosan berendeljük neked a filmeket újra, és a rendelés után módosítjuk az árakat is úgy, hogy az eredeti, akciós áron postázhassuk, ha beérkeznek a kiadótól.
0
2004. december 31., péntek 1:59
Azt a telefonszámot én is hívtam párszor, és egy barátságos női hang tulajdonosa többnyire fel is vette a kagylót.
0
2004. december 30., csütörtök 19:40
Szia nzanga mobutu junior!

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy én elsőre átláttam az Xpress egész rendszerét, vagy bizonyos dolgokat én esetleg nem másképp csinálnék. Öröm olvasni, hogy Te a nyugodt és megértő vásárlók közé tartozol, de elég csak a fórum bizonyos topikjaiba beleolvasni, hogy észrevedd: ezen a téren sajnos a kisebbséghez tartozol. A 3. ponttal kapcsolatban én megértem a Te elvárásodat, s ha a normális vásárlók lennének többségben, magam is teljes mellszélességgel támogatnám ötletedet. De picit érdemes az Xpressék szemszögéből is megnézni a dolgot: Robi (Xpress) többször megírta, hogy a postaköltségnek csak egy részét terhelik át a vásárlóra, ergó, a postaköltségen eleve buknak valamennyit. No, most kalkuláld be azt, hogy némely pajkos ügyfél minden kézbesítési malőr nélkül is olykor úgy dönt, hogy nem veszi át a csomagot, vagy egy ismételten elküldött, nem újrarendelt csomagot már nem hajlandó átvenni: a Posta ezekben az esetekben nem fizeti vissza a postaköltséget a feladónak. Néhány ilyen esettel egész szép pénzt bukhat a feladó, vagyis az Xpress.

Ennek ellenére remélem, hogy problémád hamarosan megnyugtatóan rendeződni fog. Benned megvan a hajlandóság, és Robiéknak is az az elemi érdekük, hogy vásárlóik elégedettek legyenek, és folyamatosan rendeljenek.

Boldog Új Évet!

field
0
2004. december 30., csütörtök 19:23
helo field,

koszi a megnyugtato sorokat. :) tisztazaskeppen:
1. sajnos sem az oldalon, sem a valaszlevelben nem talaltam azt feltuntetve, hogy eltunt csomag eseten az ujrarendeleskor a regi ar lesz figyelembe veve(!), de ezuton is elnezest kerek az Xpresstol, hogy nem felteteleztem azonnal. :)
2. tisztaban vagyok a postai atfutasi idokkel, ezert is jegyeztem meg zarojelben, hogy egyes helyeken az elveszes bejelentese utan szo (es minden ujrarendelesi procedura!) nelkul azonnal ujrakuldik a csomagot.
3. elore is elnezest kerek, de imho a 3-as pontban irtak nagyon nem jo kereskedoi gondolkodasra utalnak, es ha ez igy mukodik az Xpressnel, akkor ezuton javaslom, hogy valtoztassanak rajta. a vasarlo altalaban azt varja el, hogy a leheto legkevesebb energia-befektetessel kapja meg a rendelt cuccot. marpedig egy rendeles (elveszes bejelentese utan torteno) ujboli osszeallitasa es leadasa sajnos tobb "macera", mint az elveszes bejelentese. en magambol indulok ki, marpedig, ha enyem lenne az uzlet, akkor en nem varnam el a vevotol, hogy ujrarendeljen, plane, ha e-mailen jelezte abbeli szandekat, hogy varja a csomagot, hanem azonnal ujrakuldenem, es ezt jeleznem is neki (meg ebben az esetben is, ha nem en vagyok az eltunesert hibas).

lehet, h felreertheto vagyok, nekem_nem_az a problemam, h elveszett a csomagom (van ilyen, majd kesobb kapom meg az ajandekom :), hanem ennek az ugynek kezelese. az Xpresst eddig kis hazank egyik legprofibb netes uzletenek ismertem meg es ismerosi korombol is csak jo velemenyt hallottam. ennek a jo kepnek mondott ellent
1. a hosszu reakcioido,
2. a hosszu reakcioidobol es meddo telefonhivasokbol szarmazo elerhetetlenseg erzese es
3. az altalam "vasarlobaratnak" tartottol eltero, es nem egyertelmu kezelesi mod (lasd: fent).

ahogy en sem a vevoket magasrol lecsinalo, hanem a vevok visszajelzeseire nyitott, folyamatosan fejlodni kepes uzletet latom az Xpressben, ugy en is szeretnem, ha az Xpress sem a cipojevel az asztalt csapkodo, sertodott ugyfelet, hanem az uzletmenet es ugyfel-kapcsolattartas javitasara javaslatokat tevo, morcos ugyfelet latna bennem. :)

udv, nzanga mobutu junior
0
2004. december 30., csütörtök 18:29
Kedves nzanga mobutu junior!

Nyilván valamilyen formában az Xpress is fog Neked válaszolni, de addig is három dolog, ami remélhetően megnyugtat.
1. Ha megrendelt akciós terméket nem kaptál meg valamely oknál fogva, akkor az ismételt rendelésnél is az akciós áron fogják Neked küldeni a kívánt tételt, hiszen nem a Te hibád, hogy a csomagod nem érkezett meg.
2. Ha arra vársz, amíg az Xpress a Postát rugdalva előkeríti az eredeti csomagot, akkor sokáig néznivaló nélkül maradsz. Több hét (hónap), míg a Posta az egészet lefuttatja és végre kártalanítja (részben) az Xpresst.
3. Azért újrarendelés van automatikus utánküldés helyett, mert az Xpress túlérzékeny ügyfelei hajlamosak arra, hogy a posta hibájából bekövetkező malőr miatt sértődötten be- és kijelentsék, hogy akkor majd mindent megvesznek máshol. Az újrarendeléssel megerősíted, hogy a filmekre továbbra is igényt tartasz. Ha netán meg mindkét csomag befutna, akkor az egyiket nem veszed át.
0
2004. december 30., csütörtök 18:21
kedves Xpress!

nagyon megorultem a karacsonyi akcio-kinalatnak, le is adtam par filmre es diszdobozra (koztuk a chaplin 10+1 diszdoboz) a megrendelest, amit a rendszeretek tanusaga szerint dec. 13-an fel is adtatok egy csomagban postan. eXorcistnek irt lentebbi valaszotok alapjan, a 2 darab rendelkezesre allo chaplin diszdoboz kozul, en kaptam az egyiket eXorcist mellett. hat ez pech, ugyanis a csomag annak rendje es modja szerint eltunt. :( olyannyira, hogy az altalatok megadott ragszamu csomagfeladas, az itteni postahivatal fonoke szerint nem is letezik, legalabbis a postai rendszerben nem talalhato. ez ugyben irtam 2 db erdeklodo e-mailt nektek (karacsony elott es utan); a ma kapott valaszlevel azt tartalmazta tomoren, hogy ha eltunt a csomag, es meg szuksegem van ra, akkor rendeljem meg ujra.

e-mailben mar valaszoltam, de mivel ez a gyakorlati problema es a ra adott valasz masokat is erinthet/erdekelhet, ezert itt a nyilvanos forumon is jelzem, hogy_nem_szeretnem ujra megrendelni a korabban megrendelt teteleket, mert egyreszrol azok mar nem a rendeleskori aron aron kaphatok, masreszrol, amig nem kaptam meg (es fizettem ki), addig a korabbi rendelesemet nyitott, elo,nem lezarult rendelesnek tekintem.

ugy gondolom, hogy ilyen esetben a "vevobarat" eljarasrend az lenne, hogy a postai feladoveny birtokaban kinyomoztatjatok a postan, hogy hova tunt a csomag, es ha elokerult, akkor hurra, megkapom. ha viszont a posta veglegesen eltuntnek nyilvanitja, akkor ujra oszeallitjatok es ujra elkulditek a csomagot, termeszetesen az eredeti aron. emellett persze kiveritek a postabol a penzt, mert gondolom, ti sem ingyen kaptatok a kiadotol. :) (nehany netes bolt ilyen esetben a postai nyomozastol fuggetlenul(!) azonnal felajanlja a csomag ujrakuldeset, olyannal viszont, hogy "ha kell, akkor rendeld meg ujra", meg sehol nem talalkoztam.)

tudom, hogy most meg tart a karacsonyi, ujevi dvd-vasarlasi-akciozasi orulet, de remelem, hogy miutan lenyugszik a helyzet, megoldjatok a problemat, es nem kell csalodnom bennetek. varom hivatalos allasfoglalasotokat az ugyben, es boldog uj evet kivanok,

nzanga mobutu junior


ps: az informacios oldalon megadott telefonszamot soha nem veszi fel senki. mivel az e-mailen valo kommunikacio kisse nehezkesnek tunik, ezert az ilyen probelmas/reklamacios ugyek gyorsabb es hatekonyabb intezese erdekeben, javasolnam egy elo telefonszam megadasat.



ja, es kerdem a tobbiket, hogy tortent-e veluk hasonlo (postai xpress-csomag elveszeses) eset, es akkor milyen megoldas szuletett?

eXorcist, oruljel, hogy megkaptad a chaplint! :) nalunk ez lett volna a karacsonyi ajandek! :( ha netan megsincs ra szukseged, szivesen atveszem toled... ,)
0
2004. december 23., csütörtök 16:27
A Total Recall bejött a kezdőlapon már előrendelhető filmek közé. Rákattintottam és egy másik adatlap jött. Nem az ahol azonnal szállítható és nem is legendák klubja feliratos borító. Ezt az adatlapot nem kéne törölni?
0